Auteur Topic: [officieel] MolTalk  (gelezen 31206 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Moltalk
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2020, 23:34:25 »
Worden denk ik maandag of dinsdag bekend gemaakt
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2020, 23:52:50 »
Leuk duo zo!  ::bravo:: Ben benieuwd hoe ze het gaan doen na de uitzending!

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2020, 01:30:20 »
Ah man, waarom Marlijn! Zij is een van de weinige kandidaten die ik ooit gewoon naar vond. Hadden ze nou echt niemand anders kunnen kiezen?!
« Laatst bewerkt op: 5-01-2020, 01:32:10 door garfreek »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2020, 10:03:40 »
Ik had mijn bedenkingen. Rop beviel mij niet als kandidaat. Marlijn vond mwoah.

Het was voor mij wel een opluchting dat ze toen bekend maakten dat Margriet niet langer de presentatrice zou zijn. Met haar had ik het helemaal gehad. Chris vond ik leuk, maar ook vermoeiend.

Het nieuwe duo beviel goed, maar zo'n quiz is iets anders dan een uur lang nabeschouwen met gasten aan tafel.

Persoonlijk had ik graag Carolien Borgers & Sigrid ten Napel samen gezien.

Offline Stargaze

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2020, 11:17:15 »
Ah man, waarom Marlijn! Zij is een van de weinige kandidaten die ik ooit gewoon naar vond. Hadden ze nou echt niemand anders kunnen kiezen?!
Helemaal mee eens. Maar ze is een vriendinnetje van de presentator en hij zal haar wel aan deze klus hebben geholpen.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2020, 11:20:30 »
Ik had steeds het idee dat ik naar een slecht amateur toneelstukje zat te kijken maar ja, dat heb ik bij Marlijn eigenlijk altijd. En Rop moet er duidelijk nog aan wennen dat hij geen teksten uit z'n hoofd hoeft te leren, maar deed het verder wel aardig. Ik geef ze wel het voordeel van de twijfel en ben benieuwd hoe het zal zijn bij de 'echte' Moltalk.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2020, 11:22:09 door AstridM »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2020, 11:42:31 »
Ik vond het leuk. Hoewel Chris/Margriet me ook wel beviel mag het na zoveel jaar wel een tempootje  lager. ::jaja::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #27 Gepost op: 5-01-2020, 12:21:57 »
Ik moet wel echt even wennen aan het tempootje/toontje lager, ja. ::rofl:: Vond MolTalk met de stress en de hyperactiviteit en de chaos wel echt iets hebben, maar hoop dat Rop en Marlijn het energielevel wel op dezelfde hoogte kunnen houden als waarin we het gewend waren, zodat het wel entertainment en humor blijft om te kijken - naast uiteraard een interessant programma. ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #28 Gepost op: 5-01-2020, 12:41:17 »
Leuke ontroductieaflevering met een leuk presentatieduo. Dat het wat rustiger gaat mag wel na inderdaad een aantal nogal drukke jaren!
Ich bin ein Bärliner!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #29 Gepost op: 5-01-2020, 13:52:51 »
Ik ben blij met Rob en Marlijn.

Zag bij de afbeelding van het molgeld jammer genoeg het ontwerp van BRTDM niet  :\'(





Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #30 Gepost op: 5-01-2020, 14:03:51 »
Voorgaande jaren zaten er best veel spoilers in de Moltalk kick-off quiz:

Abseilen: ging George de mol wel of niet? wel (misschien een hint dat de mol dit jaar ook wel gaat bij een adrenaline-opdracht)

Rik en Marlijn bondje tot en met de finale. Direct erna gaat het over Leonie en Miljuschka samen. Misschien een hint dat zij samen een bondje vormen en de mol ontmaskeren? Eén de winnaar, ander de verliezer.

Welk kleur shirt droeg Jon de mol? Geel. Misschien dat de mol ook met een geel shirt te zien is.

Wie werd hier levend begraven? Dennis Weening. Misschien wordt de nieuwe mol ook wel onder de grond gestopt.

Vorig jaar en het jaar ervoor heb ik ook een dergelijk lijstje gemaakt met die vragen en het bleek allemaal uit te komen achteraf. Volgens mij stoppen de makers vaker bewust van die hints in de moltalkquiz.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #31 Gepost op: 5-01-2020, 14:08:41 »
Wat een leuke kick-off! Heel veel zin gekregen in het nieuwe seizoen!  ::bravo::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #32 Gepost op: 5-01-2020, 17:12:11 »
Ik ben blij met Rob en Marlijn.

Zag bij de afbeelding van het molgeld jammer genoeg het ontwerp van BRTDM niet  :\'(


 ;D
Tja, misschien had ik mijn naam er niet zo groot op moeten plakken.  :P

Nee, ik had de opdracht een beetje verkeerd begrepen. Ik heb een hele serie molgeld gemaakt en niet echt gefocust op 1 ontwerp. Ach, ik kon toch niet aanwezig zijn bij de kick-off.

Ik heb ze net wel teruggevonden.. Hier zijn ze!
(zitten nog wel wat fouten in.. Zo heb ik blijkbaar Nieuw-Zeeland al toegevoegd en heb ik Georgië in Europa geplaatst.. Hoe dan?) Kan het nog aanpassen en China toevoegen, mocht iemand er belang bij hebben.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2020, 18:01:33 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #33 Gepost op: 5-01-2020, 18:54:44 »
Zo heb ik blijkbaar Nieuw-Zeeland al toegevoegd en heb ik Georgië in Europa geplaatst.. Hoe dan?)

Georgië is gewoon Europa hoor, dus daar is niets mis mee. Kijk maar: https://nl.wikipedia.org/wiki/Georgië
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #34 Gepost op: 5-01-2020, 19:08:49 »
Georgië is gewoon Europa hoor, dus daar is niets mis mee. Kijk maar: https://nl.wikipedia.org/wiki/Georgië
Cultureel valt het onder Europa, topografisch is het Azië ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #35 Gepost op: 5-01-2020, 19:18:07 »
Ik vond Moltalk The Kick-Off hartstikke leuk, ik ben weer helemaal enthousiast gemaakt voor het nieuwe seizoen. Ik vind Marlijn en Rop een erg leuk duo, maar met Margriet en Chris was ook niets mis.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2020, 10:28:32 »
Ik vond het een leuke aflevering, een mooie start van het nieuwe seizoen! Leuk om te zien dat nu ook de oudere seizoenen wat meer aan bod kwamen; ik heb zelfs beelden uit de eerste serie teruggezien! Als dit in lijn is met seizoen 20, belooft dat veel goeds. Stiekem hebben we volgens mij alweer best wel wat hints gehad voor het nieuwe seizoen.

Wat ik denk (dit is wat mij nu te binnen schiet, er zat volgens mij nog veel meer in):
- Er komt een adrenaline-opdracht met hoogtes in voor.
- De mol gooit op de een of andere manier weer geld weg.
- Er is iets met een hoovercraft en grijpautomaat.
- We moeten volgens mij gaan letten op de kleur kleding van de deelnemers.
- Er wordt weer een bondje gevormd.
- De topito/topo zou zomaar weer terug kunnen komen.

Ik vond het weer super leuk om al die fragmenten terug te zien. Bijvoorbeeld die supermarkt-opdracht in Jordanië: door zijn eenvoud was die echt briljant, leuk om weer eens terug te zien. Ook de deelnemerskoppels vond ik erg leuk. Heel leuk hoe fanatiek Liesbeth werd. Volgens mij is zij net zo'n grote molloot als iedereen hier op het forum, leuk om te zien dat ze nog steeds zo enthousiast is over het programma (het is immers al 8 jaar geleden dat ze meedeed).

Rop en Marlijn deden het prima, al vind ik Marlijn prettiger als ze wat rustiger, minder hieperdepieper, presenteert (dat kan ze prima, ik heb al heel wat programma's van haar gezien). En Rop gun ik een werkend scherm; het wordt zo langzamerhand een beetje irritant dat het ze telkens niet lukt om de filmpjes in te starten.

Meer nog dan bij de vorige kick-offs heb ik weer superveel zin in de serie. Ik kan niet wachten totdat het zaterdag is!

EDIT: Wat jammer dat ze voor het molgeld tien totaal verschillende ontwerpen hebben gebruikt. Leuk dat fans dit hebben mogen ontwerpen, maar door de totaal verschillende stijlen (van kindertekening tot 'ontwerp') lijkt het een bij elkaar geraapt zooitje, jammer! Zeker de kindertekeningen voelen voor mij niet als 'echt geld'.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2020, 10:30:23 door joligmolletje »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2020, 13:31:39 »
- De topito/topo zou zomaar weer terug kunnen komen.
Man, wat mis ik de topito's ::bravo::

De negatieve commentaren hier over de presentatoren kan ik me totaal niet in vinden. Prima presentatoren, met de juiste dosis spontaniteit ::ok::
...óf niet!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #38 Gepost op: 6-01-2020, 19:08:07 »
Ik was persoonlijk niet zo fan van Margriet en Chris dus wat mij betreft is het ook een vooruitgang ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #39 Gepost op: 6-01-2020, 19:26:17 »
Vind het geld persoonlijk heel lelijk en die kindertekeningen gaan er waarschijnlijk voor zorgen dat de kandidaten het geld nóg minder serieus nemen...
Iets wat toch al een trend is helaas.

Wat betreft presentatie duo. Ik vind het opzich een prima duo maar herken me wel in wat mensen zeggen over Marlijn. Ik weet dat het in tv land soms niet allemaal gaat op de manier hoe wij denken dat het gaat maar ik heb haar een keer gepeild voor een interview over WIDM en toen gaf haar management aan dat ze het programma niet meer volgde. Om exact te zijn was dat vorig jaar.... Nog geen jaar later presenteert ze Moltalk..
Des te meer reden om aan te nemen dat het gewoon een 'klus' is voor haar en dat Rik er waarschijnlijk ook inbreng in heeft gehad. Het blijft speculeren maar ik vind het persoonlijk fijn als een presentator kan uitstralen dat hij of zij het programma zelf ook op zou opzetten. Marlijn was een mega fanatieke kandidaat destijds en ik denk absoluut dat ze het programma niet stom vind maar als je het mij vraagt (dit zag ik ook deels in haar presenteer stijl) heeft ze die periode wel afgesloten.