Auteur Topic: [officieel] MolTalk  (gelezen 30835 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #220 Gepost op: 8-01-2022, 23:49:56 »
Klaas: ::megafoon::''HET IS KIM-LIAN!''

 ::rofl:: ::rofl::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #221 Gepost op: 13-02-2022, 18:49:32 »
Ik mocht aanwezig zijn bij MolTalk (gisteren). Zeer ruime studio in De Hallen; velen malen beter dan VondelCS, waar het altijd proppen was.

We waren met ca. 30 gasten qua publiek; verdubbeling met vorige week. De barman bleek een 'badmeester from hell' te zijn. En Marlijn had haar halve mede cast van 'Diana en Zonen' uitgenodigd. En na afloop was er nog een kort moment voor foto's met de BN'ers.

Geslaagde avond!  ::bravo::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #222 Gepost op: 19-02-2022, 23:18:32 »
Dat hele Moltalk wordt volgens mij streng geregisseerd door de makers. Die verdenkingen zijn altijd zo keurig netjes verdeeld over alle kandidaten, om het 'tot het eind toe spannend te houden'. En dan die voorschotjes op hoe geweldig Kim-Lian als mol zou zijn...  ::ohno::
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #223 Gepost op: 20-02-2022, 13:52:47 »
Het is in ieder geval minder erg nu Margriet daar weg is

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #224 Gepost op: 20-02-2022, 18:38:21 »
We moeten Arjen Lubach terug  :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #225 Gepost op: 21-02-2022, 07:28:20 »
Liever niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #226 Gepost op: 27-02-2022, 01:15:59 »
Wat mij betreft waren Vivienne en Patrick het beste duo. En Chris zonder Margriet.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #227 Gepost op: 5-03-2022, 22:16:04 »
Ik kijk dit echt voor het eerst maar ben dit echt aan het overleven totdat de verborgen hints komen.


Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #228 Gepost op: 5-03-2022, 22:57:24 »
Leuke aflevering vanavond! Lekker veel info, leuke gesprekken, echt een toevoeging!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #229 Gepost op: 5-03-2022, 23:30:31 »
Leuke aflevering vanavond! Lekker veel info, leuke gesprekken, echt een toevoeging!
Helemaal mee eens  ::ok:: ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #230 Gepost op: 6-03-2022, 12:50:37 »
Mooie aflevering zo! Dat mag van mij volgend seizoen wel terug keren!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #231 Gepost op: 7-03-2022, 15:48:05 »
Ja, erg fijne aanvulling op de reguliere uitzending ::ok:: Ook het gesprekje met de oud-Mollen was leuk, de focus lag echt op het huidige seizoen en 'hoe bereid je een Mol voor'.
...óf niet!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #232 Gepost op: 7-03-2022, 23:50:35 »
Fijn dat we extra content kregen en ze gewoon door gingen eigenlijk met de aflevering ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #233 Gepost op: 23-03-2022, 20:38:57 »
Valt mij altijd op aan Moltalk (en ook bij de finale trouwens) dat je veel dezelfde oude gezichten ziet. Dan vraag ik mij af of de andere oud kandidaten niet gevraagd worden, geen tijd hebben of er niet meer mee geassocieerd willen worden. ::vergroot::
Ben jij de mol?

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #234 Gepost op: 7-01-2023, 22:08:23 »
Ligt het aan mij of is Moltalk nóg veel rommeliger dan vorige seizoenen? De opdrachten worden in willekeurige volgorde besproken en die vragen die tussendoor worden gesteld, voegen niks toe en kosten alleen maar zendtijd. Als het volgende week nog steeds op deze manier is, haak ik definitief af.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #235 Gepost op: 7-01-2023, 22:23:07 »
Nee, dat ligt niet aan jou. Het was erg rommelig, wel een slip of the tongue van Marlijn mbt zuiver zingen (dat Jurre echt niet zuiver zong na haar tirade in op zoek naar dat musicalzangers niet altijd zuiver zingen).

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #236 Gepost op: 14-01-2023, 15:35:57 »
Marlijn in de VARAgids. Ze lijkt er een beetje mee te zitten dat ze regelmatig fouten maakt. Ze besluit haar laatste antwoorden met "Ik ben ook maar een mens" en "Het is ook maar tv". Tussen de regels door merk je wel dat ze zelf ook wel beseft dat Moltalk niet echt bij haar past.


"Nu denk ik: live tv heerlijk, gooi me maar in het diepe. Zoals bij MolTalk of Op zoek naar... Maar om daar heel zenuwachtig van te worden... Nee. Bovendien heb ik geleerd dat het publiek niks leuker vindt dan dat er wat fout gaat. Dan zie je dat een show echt leeft,. Ik heb mezelf moeten aanleren dat fouten er mogen zijn. Anders wordt het heel braaf en niet levendig. Het mag juist bewegen en vloeien. Ik ben ook maar een mens."

Wanneer ging je voor je gevoel het ergst in de fout?

"Oh, regelmatig. Met Rop Verheijen bij MolTalk heb ik weleens verkeerde afkondigingen gedaan, foute namen genoemd. Zo erg. Tegen het einde van de show verslapte de energie wat, tegelijkertijd is het heel hectisch en moet alles snel. Er wordt in mijn oor geroepen: we moeten eruit. Dan weet ik ineens niet meer hoe iemand heet, of noem de verkeerde naam. Echte blunders.

Zie ik het terug, dan denk ik: oh my god. Maar wat je nooit moet doen: je fout verbloemen. Dat heb ik ook nooit gedaan; ik maak een grap en benoem het. Dat ga ik ook doen als ik straks onderuit ga in een uitzending. Want dat gaat natuurlijk een keer gebeuren op die hakken en met die trap. We moeten het allemaal ook niet te serieus nemen denk ik weleens. Het is ook maar tv."

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #237 Gepost op: 14-01-2023, 18:50:43 »
Grappig. Ik heb nog nooit iemand zo zenuwachtig gezien als Marlijn net voordat MolTalk live ging. In 2020 was dat. Fijn dat dat minder is.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #238 Gepost op: 15-01-2023, 22:13:05 »
Mijn god, wat is dit programma het laatste restje waardigheid dat het nog had, verloren zeg.

Ten eerste: wát een stelletje kakelende krijskippen daarzo. Splinter kan nog geen secónde z'n kakel houden om zelfs maar adem te halen tussen zijn eigen spraakwaterval door; Rop en hij zitten heerlijk te gayen met z'n tweeën daar en minutenlang gaat het helemaal niet over dit seizoen, Ellie is blijkbaar opgeroepen om een kunstje te komen doen (zeg eens "etherdiscipline", en Rop is als een kind zo blij ::)). Er klopt helemaal niks meer van de volgorde, eigenlijk heeft het helemaal niks meer met het seizoen van de mol te maken. En ze spuien onzin die gewoon niet klopt ("Ron was de enige ander die terug kon komen" ::) Hoi Paul Rabbering :) )

Dit programma laat precies zien wat er mis is met Nederlandse televisie. Allemaal mensen die hééél graag praten, maar geen idee hebben wat "luisteren" is.

Ik ga dit niet meer kijken denk ik.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2023, 22:28:23 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #239 Gepost op: 15-01-2023, 23:06:16 »
Verstandig Erik, dan ben jij niet het publiek of heb je verkeerde verwachtingen.

Ik vind het wel vermakelijk geklets na de uitzending. Het laatste wat ik verwacht is dat ik goede theorieën of hints hoor, maar het is gewoon een beetje gezellig nababbelen.