Auteur Topic: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast  (gelezen 15618 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #40 Gepost op: 24-02-2020, 15:35:05 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Nee, volgens mij Zarayda met een cameraman.

Lol is dit echt waar? Hoe weet je dat?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #41 Gepost op: 24-02-2020, 17:45:27 »
Die zocht ik inderdaad. Was destijds wel een nieuwsartikel over.

Alleen nog te vinden op een gearchiveerde pagina:
https://web.archive.org/web/20130808095120/http://www.showvandaag.nl/zarayda-groenhart-verliefd-op-cameraman-tijdens-wie-is-de-mol/
« Laatst bewerkt op: 24-02-2020, 18:01:07 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #42 Gepost op: 1-03-2020, 17:44:03 »
Mijn vraag was te horen in de 8e podcast!!! ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #43 Gepost op: 1-03-2020, 22:50:41 »
Leuk! Welke vraag was van jou?

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #44 Gepost op: 2-03-2020, 17:36:42 »
Leuk! Welke vraag was van jou?
De vraag waarom er geen vrijstellingen meer in jokers zitten.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #45 Gepost op: 3-03-2020, 05:14:41 »
Ik luister nu voor het eerst naar de podcasts, ben maar eens begonnen bij afl. 1 :).

Rik vertelt uitgebreid over dat hij echt niet de escape room van Leonie en Rob had willen doen, en hoe het wel had gekund. Over de grijpmachines van Nathan en Mil zegt hij wat ingetogener dat hij het heel scherp vond, en dat hij verwacht had dat het langer zou duren, maar ze hadden het meteen door. Over de oplossing van Mil: "Slim van d'r, hoor".

Ik had het gevoel dat hij veel luchtiger en makkelijker vertelde over de escape room van Leonie en Rob. Ik vind het opvallend dat hij zegt dat hij had verwacht dat de escaperoom van Nathan en Mil langer zou duren (nu wetende dat ze allebei op de drempel van de finale staan). Als ik naar dit stukje luister zou ik bijna zeggen: de Mol zit in de escaperoom van Nathan en Mil. (Maar dat is waarschijnlijk veel te kort door de bocht). :)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2020, 07:16:51 door Newbie2 »

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #46 Gepost op: 11-03-2020, 23:31:17 »
Vind het echt heerlijk om de podcast te luisteren met alle inside informatie en uitleg over de opdrachten en locaties. Ik hoop dat ze er volgend seizoen weer mee doorgaan.

Merk ook dat veel forummers er (nog) niet naar luisteren en het soms waardevolle informatie kan opleveren. Zoals de ontkrachting van de twee mollen-theorie e.d. Er valt dus nog veel meer te behalen qua luisteraars!

Complimenten aan Annemieke en het team van de podcast  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 11-03-2020, 23:33:42 door joost2014 »
Ben jij de mol?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #47 Gepost op: 12-03-2020, 01:36:07 »
Vind het echt heerlijk om de podcast te luisteren met alle inside informatie en uitleg over de opdrachten en locaties. Ik hoop dat ze er volgend seizoen weer mee doorgaan.

Merk ook dat veel forummers er (nog) niet naar luisteren en het soms waardevolle informatie kan opleveren. Zoals de ontkrachting van de twee mollen-theorie e.d. Er valt dus nog veel meer te behalen qua luisteraars!

Complimenten aan Annemieke en het team van de podcast  ::bravo::
Hier sluit ik me helemaal bij aan  ::bravo:: Vooral de kijkjes achter de schermen die worden gegeven, zijn top  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #48 Gepost op: 12-03-2020, 11:12:28 »
Ja, het is een mooie toevoeging en ik luister ze allemaal trouw. De informatie van achter de schermen is top.

Wat ik ook wel leuk vind is dat het weliswaar erg positief is, alle opdrachten zijn vaak even briljant volgens Annemieke en Rik, maar dat je af en toe ook kritische opmerkingen van Annemieke hoort dat ze bepaalde opdrachten slecht te volgen vond bijvoorbeeld. Dat maakt het wel fijner om te luisteren dan wanneer het allemaal alleen maar geweldig is. ;D

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #49 Gepost op: 12-03-2020, 14:31:45 »
Ik heb elke week geluisterd naar de podcast. Ik vindt het een erg leuke podcast met veel nieuwe informatie!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #50 Gepost op: 14-03-2020, 08:36:44 »
Hier ook een vaste luisteraar van de podcast.

Super om te horen hoe dingen in elkaar gezet zijn, hoe Rick en Rik dingen ervaren en mee maken en hoe de crew druk is met alles voor elkaar te krijgen.

Podcast zit ontzettend goed in elkaar en heb elke zondag met een dikke glimlach zitten luisteren :D
Dus van mij mag deze sowieso door blijven gaan  ::bravo::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #51 Gepost op: 15-03-2020, 10:13:02 »
Ik ben het helemaal eens met de bovenstaande reacties  ::bravo:: ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #52 Gepost op: 15-03-2020, 17:59:56 »
Ik ben ook fan van de WIDM podcast! Mijn zoon overigens ook, want nu loop ik regelmatig met hem mee als hij zijn folders loopt, zodat ik ongestoord naar de podcast kan luisteren (allebei een eigen kant van de straat ;-) ).
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #53 Gepost op: 21-03-2020, 21:25:50 »
Er is vandaag weer een podcast verschenen! ::bravo::

https://podcast.npo.nl/file/de-wie-is-de-mol-podcast/29466/content.omroep.nl/portal/podcast/npo-1/de-wie-is-de-mol-podcast/2020/03/npo-1_de-wie-is-de-mol-podcast_20200321_robin-over_YQDG4J.mp3

Rob(in), over...!

Tijdens de intieme finaledag van het 20e seizoen van Wie is de Mol? sprak Annemieke in het geheim alle finalisten, na de executie in de Vondelkerk, voor de live finale. Waarom moeten we de vriend van Miljuschka bedanken voor het feit dat ze mee heeft gedaan aan Wie is de Mol? Welke opdracht heeft veel indruk gemaakt op Nathan? Hoe snel maakte Buddy de finaletest? Rob vertelt over het moment waarop hij hoorde dat hij de Mol zou worden. En wat hebben Bassie en Adriaan met alles te maken?

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #54 Gepost op: 21-03-2020, 23:00:25 »
Er is vandaag weer een podcast verschenen! ::bravo::

https://podcast.npo.nl/file/de-wie-is-de-mol-podcast/29466/content.omroep.nl/portal/podcast/npo-1/de-wie-is-de-mol-podcast/2020/03/npo-1_de-wie-is-de-mol-podcast_20200321_robin-over_YQDG4J.mp3

Rob(in), over...!

Tijdens de intieme finaledag van het 20e seizoen van Wie is de Mol? sprak Annemieke in het geheim alle finalisten, na de executie in de Vondelkerk, voor de live finale. Waarom moeten we de vriend van Miljuschka bedanken voor het feit dat ze mee heeft gedaan aan Wie is de Mol? Welke opdracht heeft veel indruk gemaakt op Nathan? Hoe snel maakte Buddy de finaletest? Rob vertelt over het moment waarop hij hoorde dat hij de Mol zou worden. En wat hebben Bassie en Adriaan met alles te maken?

Ja, super leuk!  ::tandpastasmiley::
Ben jij de mol?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #55 Gepost op: 23-03-2020, 23:09:22 »
Ik heb dit jaar voor het eerst de podcast geluisterd, toch een hoop leuke achtergrondinformatie steeds! ::ok:: Denk zeker dat ik het volgend seizoen weer ga luisteren :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #56 Gepost op: 4-09-2020, 21:43:30 »
Dit gaat 6 september ook weer lekker bezig  ::zwaai::.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #57 Gepost op: 6-09-2020, 12:00:47 »
Hij staat al online sinds vanochtend, het lukt me niet de link te plaatsen hier. Ik ga nu iig luisteren!
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #58 Gepost op: 6-09-2020, 13:13:00 »
Dit is de directe link:
https://podcast.npo.nl/file/de-wie-is-de-mol-podcast/42070/content.omroep.nl/portal/podcast/npo-1/de-wie-is-de-mol-podcast/2020/09/npo-1_de-wie-is-de-mol-podcast_20200906_jubileum-1-weerzien_CYKEG1.mp3

Citaat
Jubileum #1: Weerzien

Annemieke blikt terug met de eerste afvaller van het jubileumseizoen, de oud mollen vertellen hoe het was om weer even terug te zijn in Wie is de Mol? en Rik maakte stiekem opnames in de eeuwenoude bibliotheek van het kasteel van Poppi. Dat en meer in de eerste aflevering van een gloednieuw seizoen van de officiële Wie is de Mol? Podcast.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #59 Gepost op: 6-09-2020, 13:30:09 »
Tina in deze podcast  ;D ::bravo::
Frankje Lapi