Auteur Topic: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast  (gelezen 15743 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #60 Gepost op: 6-09-2020, 14:55:19 »
Tina in deze podcast  ;D ::bravo::

Het oude kaakje en het glas cola. ::rofl:: (Helemaal op het einde.)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #61 Gepost op: 13-09-2020, 16:23:15 »
Aflevering 2: Een Hard Gelag
https://podcast.npo.nl/file/de-wie-is-de-mol-podcast/42410/content.omroep.nl/portal/podcast/npo-1/de-wie-is-de-mol-podcast/2020/09/npo-1_de-wie-is-de-mol-podcast_20200913_jubileum-2-een-hard-gelag_8CTV9X.mp3

Citaat
Hoe de slappe lach ervoor zorgde dat het rode scherm verscheen. De afvaller legt het uit aan Annemieke in deze aflevering van de officiële Wie Is De Mol?podcast. Verder: een stoelendans, een terugblik op de meest bizarre veiling ooit, en heel veel lasers!

Mooie terugblik op Nadja in WIDM 7.

Inge die zichzelf een groot compliment geeft. ;D
« Laatst bewerkt op: 13-09-2020, 16:35:40 door Heinz »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #62 Gepost op: 17-09-2020, 21:12:23 »
Tuurlijk, Inge en haar compliment. Mijn hemel  ::ohno::

Wat een prachtig einde van Nadja haar "WIDM-avontuur". Uitgebreid interview met mooie herinneringen. Echt super tof en heel fijn om te horen dat ze het leuk had  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #63 Gepost op: 17-09-2020, 21:18:26 »
Tuurlijk, Inge en haar compliment. Mijn hemel  ::ohno::

In tegenstelling tot andere mensen vind ik Inge wel geweldig. Één van de betere vrouwelijke mollen die we hebben gehad  ::bravo::. Wat deed je het goed Inge hoor, en heel veel hadden je toen nog niet door  ::hug::.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #64 Gepost op: 17-09-2020, 21:30:04 »
Ja, ik vind Inge ook nog steeds een hele goede mol wel. En van de vrouwelijke mollen sowieso een van de beste.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #65 Gepost op: 17-09-2020, 22:19:25 »
 ???

Bijzonder  ;D
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #66 Gepost op: 20-09-2020, 12:36:11 »
De nieuwe aflevering staat online!

De verkeerde Pepijn ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #67 Gepost op: 20-09-2020, 12:36:24 »
De nieuwe podcast is er.

Citaat
Jubileum #3: Besloten

Als je de derde afvaller zou moeten omschrijven, dan zou je letterlijk kunnen zeggen; “zin in Wie is de Mol?”. Annemieke spreekt de verbaasde ex-kandidaat in deze aflevering van de officiële Wie is de Mol?-Podcast.

Directe link: https://podcast.npo.nl/file/de-wie-is-de-mol-podcast/42749/content.omroep.nl/portal/podcast/npo-1/de-wie-is-de-mol-podcast/2020/09/npo-1_de-wie-is-de-mol-podcast_20200920_jubileum-3-besloten_IC4PGS.mp3

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #68 Gepost op: 20-09-2020, 12:55:57 »
Wie is Pepijn Schoneveld?  ::vergroot:: klein foutje... denk dat Annemiek hier Pepijn Gunneweg bedoelde? :P Heb hem even opgezocht, is een acteur/cabaretier misschien iets voor een volgend seizoen? ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #69 Gepost op: 20-09-2020, 13:03:35 »
Ik heb al luisterende snel eens wat aantekeningen gemaakt:

Focus op 'Jubileum' alsof dit seizoen wat speciaals gaat krijgen (mol rood scherm?!). Horace zegt dat hij al 8-9 jaar IN WIDM zit via Trust Nobody. Is er dus figuurlijk gesproken nooit uit geweest. Dan de relatie naar destijds: hij was toen OOK in de 3e aflevering eruit. Geen toeval? En in seizoen 11 was er ook een aparte stoel, zoals Ellie die verleden week had. Renaissance; de executies zijn speciaal. Het was opvallend dat ze vooral op seizoen 11 terugblikten met de meeste geluidsfragmenten daarvan. Alsof de nabeschouwing van seizoen 20 nog een keertje later komt? Hij zegt op een gegeven moment ook 'oh wat ben ik veel aan het woord', want Annemiek kwam er niet tussen met (kritische) vragen, want hij draaide een plaat af. Om de tijd vol te praten?

Dus ik weet het niet. Zolang er geen vooruitblik komt blijf ik nog bij Horace als mol  ::trots:: ::jaja:: ::bravo:: ::vergroot:: ;D 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #70 Gepost op: 20-09-2020, 13:13:58 »
Heb je ook het gedeelte na het intermezzo met diverse uitspraken (etherdiscipline e.a.) beluisterd? Niet dat ik iets interessants heb kunnen ontdekken daarin, maar al met al krijgt Horace heel veel tijd om te vertellen en stelt Annemieke ook best wat vragen. Als Horace echt een plaat moest afdraaien omdat hij terugkomt hebben ze het hem met zoveel tijd om vol te praten wel onnodig lastig gemaakt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #71 Gepost op: 20-09-2020, 23:54:54 »
Rond 29:15 zegt hij, na ze het over gezelligheid tijdens de opdrachten hadden, “niet is wat het lijkt, sowieso.” Komt een beetje random uit de lucht vallen. Is dit een hint dat zijn rode scherm niet is wat het lijkt?  ::vergroot::

Offline Mol-NL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #72 Gepost op: 23-09-2020, 20:19:16 »
Ik ben benieuwd wanneer er weer gesprekjes plaats vinden met Rick en andere crew leden. Dat maakte de podcast stukken interessanter  ::vergroot::


Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #74 Gepost op: 27-09-2020, 16:32:48 »
Ik moet zeggen dat ik de podcast dit seizoen wel echt een stuk minder leuk vind. Voor m'n gevoel zijn we vooral steeds stukjes terug aan het luisteren van de aflevering. Ik mis de achtergrondverhalen en het kijkje achter de schermen.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #75 Gepost op: 4-10-2020, 13:57:10 »
Slechts 15 minuten deze keer i-

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #76 Gepost op: 4-10-2020, 14:55:56 »
Hoe geniaal de aflevering was hoe triest deze podcast was. 15min waarvan 11min opvulling met oude fragmenten.

Hier had je als officiele mol podcast zoveel meer uit kunnen halen.

Offline bananana

  • Forumlid
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #77 Gepost op: 5-10-2020, 21:22:53 »
Hoe geniaal de aflevering was hoe triest deze podcast was. 15min waarvan 11min opvulling met oude fragmenten.

Hier had je als officiele mol podcast zoveel meer uit kunnen halen.

Laten we het er na het nieuws van vandaag maar op houden dat ze prioriteit gegeven hebben aan het nieuwe seizoen   ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #78 Gepost op: 11-10-2020, 14:43:36 »
Jubileum #6: Nat Gaan

Citaat
Een woeste zee en een genadeloze executie. Trek maar iets roods aan, want Annemieke spreekt niet één maar twee afvallers in deze aflevering van de podcast.

https://podcast.npo.nl/file/de-wie-is-de-mol-podcast/44013/content.omroep.nl/portal/podcast/npo-1/de-wie-is-de-mol-podcast/2020/10/npo-1_de-wie-is-de-mol-podcast_20201011_jubileum-6-nat-gaan_1PTANJ.mp3

Offline downthemolehill

  • Forumlid
Re: [officieel] De Wie is de Mol? Podcast
« Reactie #79 Gepost op: 11-10-2020, 15:27:40 »
...waarom noemt Annemiek de Molmunten troeven?! (letterlijke quote: "na jokers, vrijstellingen, zwarte vrijstellingen, en topito's een nieuwe troef in het assortiment") gaat er dan toch nog iets mee gebeuren?