Auteur Topic: Trust Nobody podcast  (gelezen 26213 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #140 Gepost op: 26-12-2020, 00:47:58 »
Super leuk dat jullie weer een nul aflevering hebben opgenomen. :) Zaten ook heerlijke woordgrapjes in, die ik zelf ook had kunnen maken  ::rofl:: Misschien leuk, om als corona voorbij is toch een keer Trust Nobody Live te proberen. Wordt waarschijnlijk 1 grote leuke chaos :P

1 kleine correctie bij de nul aflevering:

* oh wacht de bel gaat, mijn avondeten *

Tsjechië was niet het land waar ze...

*weer de bel, mijn toetje is er..*

research hadden gedaan voor 2018. Dat was Kroatië. (uit het gesprek met Rick in 2018 blijkt dat ook wel, aangezien hij het niet tegenspreekt)

Citaat
<+BlijBlijBlij> Maar hier komt mijn vraag! Na Marokko in 2012 was dit jaar Kroatië het tweede land waarvan we weten dat jullie daar eigenlijk heen wilden, maar wat uiteindelijk niet doorging. Is het wel eens vaker gebeurd dat jullie niet naar een aanvankelijk bepaald land zijn gereisd en zo ja, wanneer en met welke landen was dat?
<+BlijBlijBlij> En hoe kwam dat?

<+Rick> Naast Marokko en Kroatië gingen we ook een keer voor seizoen 15 naar Texas in de VS, maar we vonden het uiteindelijk ongeschikt en zijn toen naar Sri Lanka gegaan.
« Laatst bewerkt op: 26-12-2020, 01:06:38 door MollenvangR-Art »

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #141 Gepost op: 2-01-2021, 18:02:56 »
Super leuk dat jullie weer een nul aflevering hebben opgenomen. :) Zaten ook heerlijke woordgrapjes in, die ik zelf ook had kunnen maken  ::rofl:: Misschien leuk, om als corona voorbij is toch een keer Trust Nobody Live te proberen. Wordt waarschijnlijk 1 grote leuke chaos :P

1 kleine correctie bij de nul aflevering:

* oh wacht de bel gaat, mijn avondeten *

Tsjechië was niet het land waar ze...

*weer de bel, mijn toetje is er..*

research hadden gedaan voor 2018. Dat was Kroatië. (uit het gesprek met Rick in 2018 blijkt dat ook wel, aangezien hij het niet tegenspreekt)

Als corona voorbij is, zijn er zeker plannen voor weer een paar toffe live Trust Nobody events.

En je hebt helemaal gelijk. We dachten echt dat het Tsjechië was, maar we vergissen ons! Sorry!
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #142 Gepost op: 5-01-2021, 22:08:06 »
De borsten discussie ::rofl::.

Online IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #143 Gepost op: 7-01-2021, 18:34:16 »
Sinan doet het andersom: eerst meedoen aan Wie is de Mol en dan pas aan De Slimste Mens: https://www.tvgids.nl/tv/De_slimste_mens/101994481

EDIT: #watgaatsinandoen ? Nou, kijk maar...
« Laatst bewerkt op: 7-01-2021, 21:25:39 door IByte »
È stata opera della TALPA!

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #144 Gepost op: 10-01-2021, 11:17:40 »
Sinan doet het andersom: eerst meedoen aan Wie is de Mol en dan pas aan De Slimste Mens: https://www.tvgids.nl/tv/De_slimste_mens/101994481

EDIT: #watgaatsinandoen ? Nou, kijk maar...

Haha! Maar ja. De manier voor Elger is toch echt via De Slimste Mens vrees ik. Want Rick belt ons maar niet!  ::rofl::

De borsten discussie ::rofl::.

En? Zie jij ze?  ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #145 Gepost op: 11-01-2021, 20:00:04 »
Ik doe het wel even via hier. In de hoop dat het uiteindelijke forummerspercentage ook wat stijgt.



En ik probeer jullie echt niet om te kopen hoor.  ::fluit::

Als ik niet geloot word, wil ik anders ook best het een en ander op beeld vastleggen, mocht dat wenselijk zijn.   :) ::hypocriet::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline downthemolehill

  • Forumlid
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #146 Gepost op: 16-01-2021, 23:32:41 »
Nog gefeliciteerd Nelleke, Mark, en Elger! Echt super verdiend  ::bravo::

Ik ga me niet aanmelden, want ik ben bang dat ik de Jean Marc van Tol van jullie editie zou worden (slecht slapen en mezelf gek maken is nou eenmaal mijn stijl als het op widm aankomt), maar ik hoop dat er wel een reportage achteraf komt?

Anyway, nu al zin in maandag, want ik ben dit jaar helemaal de weg kwijt. Help me, Trust No Body, you're my only hope.

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #147 Gepost op: 17-01-2021, 17:23:05 »
Ik doe het wel even via hier. In de hoop dat het uiteindelijke forummerspercentage ook wat stijgt.



En ik probeer jullie echt niet om te kopen hoor.  ::fluit::

Als ik niet geloot word, wil ik anders ook best het een en ander op beeld vastleggen, mocht dat wenselijk zijn.   :) ::hypocriet::

Haha, geweldig! Staat genoteerd hoor. Interessant, dat geld. Maar nee, we zijn volledig onpartijdig.  ;D Dank voor je aanmelding en voor het luisteren natuurlijk.  ::bravo::

 
Nog gefeliciteerd Nelleke, Mark, en Elger! Echt super verdiend  ::bravo::

Ik ga me niet aanmelden, want ik ben bang dat ik de Jean Marc van Tol van jullie editie zou worden (slecht slapen en mezelf gek maken is nou eenmaal mijn stijl als het op widm aankomt), maar ik hoop dat er wel een reportage achteraf komt?

Anyway, nu al zin in maandag, want ik ben dit jaar helemaal de weg kwijt. Help me, Trust No Body, you're my only hope.

Dank je wel! En goed dat jij jezelf wel goed kent en ons een Jean-Marcje bespaart.  ::ok::

We hebben net opgenomen... verwacht niet te veel van maandag. We zijn behoorlijk de weg kwijt.  ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #148 Gepost op: 9-02-2021, 14:18:04 »
Ik luister de Deel A aflevering van deze week, en denk meteen: waar is die molbuzzer van vorige week als je hem nodig hebt? :P "Dat deden ze in Schotland, toen gingen ze naar Jordanië." Dat was Noord-Ierland :P Misschien kunnen we de buzzer vervangen door
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En geloof me:  jullie zijn niet de enige die zich als een hop-on-hop-off bus voelen. Ik zit in een Marije tunnel met een zijroute naar Splinter, maar ineens is die zijdeur toch een stukje aantrekkelijker geworden om te volgen...

Verder leuke aflevering hoor ::ok:: Deel B ga ik later luisteren

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #149 Gepost op: 9-02-2021, 15:05:30 »
...Misschien kunnen we de buzzer vervangen door
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Toen het ging over die toeter in de aflevering, kreeg ik meteen spontaan dat lied in m'n hoofd :-X
...if one only remembers to turn on the light.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #150 Gepost op: 9-02-2021, 20:46:29 »
Misschien kunnen we de buzzer vervangen door
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Helemaal mee eens! Al vonden vooral Mark en Elger dat liedje leuk dacht ik!
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #151 Gepost op: 10-02-2021, 01:16:02 »
Verder leuke aflevering hoor ::ok:: Deel B ga ik later luisteren
Deel B inmiddels ook geluisterd (terwijl ik zelf widm opdrachten aan het uitwerken ben) Mijn reactie/aantekeningen in mijn hoofd:
1. Hilarisch gewoon  ::rofl:: Spongebob opening, Sofie en Freek en de hele de discussie over straks, zo en dadelijk. Daar voeg ik zo (of straks, of dadelijk kan mij het schelen) nog wat aan toe.

2. Zo is dus nu geworden, want waar ik later zei in mij vorige bericht bedoelde ik dus nu en ik hoop dat later ook nog in dat rijtje opgenomen kan worden (en anders kunnen jullie ook nog een taalpodcast beginnen, kom ik straks op terug)

3. Hey straks is nu geworden want zonet was eerder nog straks en straks was zo en zo is dus nu en niet later (snappen jullie het nog?). Indien jullie geen taalpodcast willen beginnen, kunnen jullie ook in de molloze maanden naast een oud seizoen ook nog een Heel Holland Bakt, of een Media/kijkcijferpodcast beginnen. Daarover gesproken, wisten jullie dat Tien voor Taal terugkeert op de buis? Zien jullie, zo valt alles weer in elkaar  ::ok::

4. Moldel, dat is echt next level molspeuren. En goddank als het 13/13 is bij vorige mollen, dat nu ook Splinter of Marije eruit komt. Want ik een ben een beetje lost zoals ik eerder (dat is dus niet later of straks) al zei.

5. Sneeuw

Toen het ging over die toeter in de aflevering, kreeg ik meteen spontaan dat lied in m'n hoofd :-X
::rofl:: ::rofl:: bijna Carnaval, heb ik verder niks mee, maar het moet kunnen :P

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #152 Gepost op: 11-02-2021, 20:34:25 »
Ik luister de Deel A aflevering van deze week, en denk meteen: waar is die molbuzzer van vorige week als je hem nodig hebt? :P "Dat deden ze in Schotland, toen gingen ze naar Jordanië." Dat was Noord-Ierland :P Misschien kunnen we de buzzer vervangen door
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik kan geen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
meer horen!  ::rofl::

En was die Mol maar nooit in ons systeem gekropen, alle foutjes liggen nu onder een vergrootglas.  ;) Maar excuses! We vonden die mol niet zo best dus we zijn nu blijkbaar zelfs de locatie vergeten...
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #153 Gepost op: 11-02-2021, 20:34:56 »
Toen het ging over die toeter in de aflevering, kreeg ik meteen spontaan dat lied in m'n hoofd :-X

Haha, dat is wel een heel interessant Pavlov reactie...  ;D
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #154 Gepost op: 11-02-2021, 20:36:42 »
Deel B inmiddels ook geluisterd (terwijl ik zelf widm opdrachten aan het uitwerken ben) Mijn reactie/aantekeningen in mijn hoofd:
1. Hilarisch gewoon  ::rofl:: Spongebob opening, Sofie en Freek en de hele de discussie over straks, zo en dadelijk. Daar voeg ik zo (of straks, of dadelijk kan mij het schelen) nog wat aan toe.

2. Zo is dus nu geworden, want waar ik later zei in mij vorige bericht bedoelde ik dus nu en ik hoop dat later ook nog in dat rijtje opgenomen kan worden (en anders kunnen jullie ook nog een taalpodcast beginnen, kom ik straks op terug)

3. Hey straks is nu geworden want zonet was eerder nog straks en straks was zo en zo is dus nu en niet later (snappen jullie het nog?). Indien jullie geen taalpodcast willen beginnen, kunnen jullie ook in de molloze maanden naast een oud seizoen ook nog een Heel Holland Bakt, of een Media/kijkcijferpodcast beginnen. Daarover gesproken, wisten jullie dat Tien voor Taal terugkeert op de buis? Zien jullie, zo valt alles weer in elkaar  ::ok::

4. Moldel, dat is echt next level molspeuren. En goddank als het 13/13 is bij vorige mollen, dat nu ook Splinter of Marije eruit komt. Want ik een ben een beetje lost zoals ik eerder (dat is dus niet later of straks) al zei.

5. Sneeuw
 ::rofl:: ::rofl:: bijna Carnaval, heb ik verder niks mee, maar het moet kunnen :P

Haha, je maakt gewoon zelf een soort Deel B podcast hier op het forum. Ge-wel-dig, ik lig echt onder mijn bureau.  ::rofl::::rofl::::rofl::::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #155 Gepost op: 12-02-2021, 20:33:49 »
En was die Mol maar nooit in ons systeem gekropen, alle foutjes liggen nu onder een vergrootglas.  ;) Maar excuses! We vonden die mol niet zo best dus we zijn nu blijkbaar zelfs de locatie vergeten...
::rofl:: hahaha ;D Nee, foutje moet kunnen zei Handige Harry uit Bassie en Adriaan altijd. Misschien kunnen jullie de baron die drommels zegt erin monteren als er weer een foutje insluipt.

Haha, je maakt gewoon zelf een soort Deel B podcast hier op het forum. Ge-wel-dig, ik lig echt onder mijn bureau.  ::rofl::::rofl::::rofl::::rofl::
::rofl:: ::rofl:: Bedankt! Zijn daar beelden van? :P Wordt trouwens wel heel meta. Een deel B over deel B, maar ze zeggen dat ik aardig slap kan ouwehoeren, dus misschien dat ik het nog ergens na een volgende aflevering weer probeer (maar wanneer zeg ik niet, net als jullie met het alarm  ::vergroot:: )

Edit na zien van afl 7: We begonnen weer in KUTna Hora en ook nog eens in het openluchtmuseum van Horniky (spreek uit als Horny, ik voel de grappen alweer aankomen :P)
« Laatst bewerkt op: 13-02-2021, 21:49:05 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #156 Gepost op: 1-09-2021, 18:16:48 »
Aflevering -1 was weer goed.  ::bravo::

Heet het seizoen echt - de ontmaskering? Was mij niet eens opgevallen?

Ennn... gefeliciteerd met de zwangerschap  ::bravo:: Hebben jullie al een naam voor de kleine? Anders wil ik wel een suggestie doen, maar let op: het is wel een dubbele naam hoor en weet niet of de burgerlijke stand dit gaat goedkeuren:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #157 Gepost op: 3-09-2021, 11:12:34 »
Ennn... gefeliciteerd met de zwangerschap  ::bravo:: Hebben jullie al een naam voor de kleine? Anders wil ik wel een suggestie doen, maar let op: het is wel een dubbele naam hoor en weet niet of de burgerlijke stand dit gaat goedkeuren:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::rofl:: ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #158 Gepost op: 2-01-2022, 16:15:02 »
Ennn... gefeliciteerd met de zwangerschap  ::bravo:: Hebben jullie al een naam voor de kleine? Anders wil ik wel een suggestie doen, maar let op: het is wel een dubbele naam hoor en weet niet of de burgerlijke stand dit gaat goedkeuren:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Haha, ik zie dit nu pas. Ik zal eens met Elger overleggen wat hij van deze suggestie vindt. En even informeren bij de gemeente wat er mogelijk is.  ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #159 Gepost op: 9-01-2022, 15:34:57 »
Weer heel tof om naar jullie te luisteren!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

had wel een mogelijke spoilerwaarschuwing kunnen krijgen.