Auteur Topic: Trust Nobody podcast  (gelezen 11956 keer)

Offline Trust Nobody

• Forumlid
  • En je weet het hŤ? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #140 Gepost op: 11-12-2020, 23:28:16 »
Tsja, dit jaar stond de URL gewoon op de kaart gestempeld met zwarte inkt in plaats van UV inkt zoals vorig jaar, dus we moesten het toch ergens moeilijk maken.  ;D
En je weet het hŤ? Trust Nobody...

Offline MollenvangR-Art

• Winnaar ER-pool 2012
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MollenR-Art bijna goed kandidaten...
« Reactie #141 Gepost op: 26-12-2020, 00:47:58 »
Super leuk dat jullie weer een nul aflevering hebben opgenomen. :) Zaten ook heerlijke woordgrapjes in, die ik zelf ook had kunnen maken  ::rofl:: Misschien leuk, om als corona voorbij is toch een keer Trust Nobody Live te proberen. Wordt waarschijnlijk 1 grote leuke chaos :P

1 kleine correctie bij de nul aflevering:

* oh wacht de bel gaat, mijn avondeten *

TsjechiŽ was niet het land waar ze...

*weer de bel, mijn toetje is er..*

research hadden gedaan voor 2018. Dat was KroatiŽ. (uit het gesprek met Rick in 2018 blijkt dat ook wel, aangezien hij het niet tegenspreekt)

Citaat
<+BlijBlijBlij> Maar hier komt mijn vraag! Na Marokko in 2012 was dit jaar KroatiŽ het tweede land waarvan we weten dat jullie daar eigenlijk heen wilden, maar wat uiteindelijk niet doorging. Is het wel eens vaker gebeurd dat jullie niet naar een aanvankelijk bepaald land zijn gereisd en zo ja, wanneer en met welke landen was dat?
<+BlijBlijBlij> En hoe kwam dat?

<+Rick> Naast Marokko en KroatiŽ gingen we ook een keer voor seizoen 15 naar Texas in de VS, maar we vonden het uiteindelijk ongeschikt en zijn toen naar Sri Lanka gegaan.
« Laatst bewerkt op: 26-12-2020, 01:06:38 door MollenvangR-Art »
als dat wat zeker is, niet meer zeker is, wat is er dan nog zeker...? #widmo21?

Offline Trust Nobody

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 2-01-2021, 18:02:56 »
Super leuk dat jullie weer een nul aflevering hebben opgenomen. :) Zaten ook heerlijke woordgrapjes in, die ik zelf ook had kunnen maken  ::rofl:: Misschien leuk, om als corona voorbij is toch een keer Trust Nobody Live te proberen. Wordt waarschijnlijk 1 grote leuke chaos :P

1 kleine correctie bij de nul aflevering:

* oh wacht de bel gaat, mijn avondeten *

TsjechiŽ was niet het land waar ze...

*weer de bel, mijn toetje is er..*

research hadden gedaan voor 2018. Dat was KroatiŽ. (uit het gesprek met Rick in 2018 blijkt dat ook wel, aangezien hij het niet tegenspreekt)

Als corona voorbij is, zijn er zeker plannen voor weer een paar toffe live Trust Nobody events.

En je hebt helemaal gelijk. We dachten echt dat het TsjechiŽ was, maar we vergissen ons! Sorry!

Offline Sanmol

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 5-01-2021, 22:08:06 »
De borsten discussie ::rofl::.

Offline IByte

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 7-01-2021, 18:34:16 »
Sinan doet het andersom: eerst meedoen aan Wie is de Mol en dan pas aan De Slimste Mens: https://www.tvgids.nl/tv/De_slimste_mens/101994481

EDIT: #watgaatsinandoen ? Nou, kijk maar...
« Laatst bewerkt op: 7-01-2021, 21:25:39 door IByte »
Jsem krtek.

Offline Trust Nobody

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 10-01-2021, 11:17:40 »
Sinan doet het andersom: eerst meedoen aan Wie is de Mol en dan pas aan De Slimste Mens: https://www.tvgids.nl/tv/De_slimste_mens/101994481

EDIT: #watgaatsinandoen ? Nou, kijk maar...

Haha! Maar ja. De manier voor Elger is toch echt via De Slimste Mens vrees ik. Want Rick belt ons maar niet!  ::rofl::

De borsten discussie ::rofl::.

En? Zie jij ze?  ::rofl::

Online Brtdm

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 11-01-2021, 20:00:04 »
Ik doe het wel even via hier. In de hoop dat het uiteindelijke forummerspercentage ook wat stijgt.

En ik probeer jullie echt niet om te kopen hoor.  ::fluit::

Als ik niet geloot word, wil ik anders ook best het een en ander op beeld vastleggen, mocht dat wenselijk zijn.   :) ::hypocriet::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline downthemolehill

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 16-01-2021, 23:32:41 »
Nog gefeliciteerd Nelleke, Mark, en Elger! Echt super verdiend  ::bravo::

Ik ga me niet aanmelden, want ik ben bang dat ik de Jean Marc van Tol van jullie editie zou worden (slecht slapen en mezelf gek maken is nou eenmaal mijn stijl als het op widm aankomt), maar ik hoop dat er wel een reportage achteraf komt?

Anyway, nu al zin in maandag, want ik ben dit jaar helemaal de weg kwijt. Help me, Trust No Body, you're my only hope.

Offline Trust Nobody

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 17-01-2021, 17:23:05 »
Ik doe het wel even via hier. In de hoop dat het uiteindelijke forummerspercentage ook wat stijgt.

En ik probeer jullie echt niet om te kopen hoor.  ::fluit::

Als ik niet geloot word, wil ik anders ook best het een en ander op beeld vastleggen, mocht dat wenselijk zijn.   :) ::hypocriet::

Haha, geweldig! Staat genoteerd hoor. Interessant, dat geld. Maar nee, we zijn volledig onpartijdig.  ;D Dank voor je aanmelding en voor het luisteren natuurlijk.  ::bravo::

Nog gefeliciteerd Nelleke, Mark, en Elger! Echt super verdiend  ::bravo::

Ik ga me niet aanmelden, want ik ben bang dat ik de Jean Marc van Tol van jullie editie zou worden (slecht slapen en mezelf gek maken is nou eenmaal mijn stijl als het op widm aankomt), maar ik hoop dat er wel een reportage achteraf komt?

Anyway, nu al zin in maandag, want ik ben dit jaar helemaal de weg kwijt. Help me, Trust No Body, you're my only hope.

Dank je wel! En goed dat jij jezelf wel goed kent en ons een Jean-Marcje bespaart.  ::ok::

We hebben net opgenomen... verwacht niet te veel van maandag. We zijn behoorlijk de weg kwijt.  ::rofl::