Auteur Topic: Trust Nobody podcast  (gelezen 26204 keer)

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Trust Nobody podcast
« Gepost op: 30-12-2019, 16:33:50 »
Hoi lieve molloten!

Wat leuk, een nabeschouwing sub-board. Goed idee! Ik denk dat onze podcast, Trust Nobody, hier wel past. Luisteraar Peter wees ons op dit nieuwe onderdeel van het forum. Ik, Nelleke, lurk hier op het forum al jaren en noem jullie ook regelmatig in de podcast, dus het wordt wel eens tijd om ons voor te stellen. :)

Samen met Elger en Mark maak ik al twee seizoenen een podcast over Wie is de Mol (en De Mol) onder de naam Trust Nobody. Begonnen als hobby en uit liefde voor het programma, compleet uit de hand gelopen en daarom alleen nog maar nóg leuker en nóg meer liefde voor dit programma.

Iedere podcastaflevering (en die kan bij een interessante WIDM aflevering wel eens bijna 2 uur duren) bespreken we alles wat we gezien hebben: opdrachten, kandidaten, bondjes, verdacht gedrag, etc. Drie vrienden die keihard nerden en puzzelen, dat is het eigenlijk.

Je vindt de podcast in alle bekende podcasts-apps en op trustnobody.nl. We hebben al een 0-aflevering gemaakt over de kandidaten en het land, dus er valt al wat te luisteren.

We kunnen niet wachten tot het nieuwe seizoen eindelijk van start gaat. Veel plezier met de mollenjacht!  :D
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2019, 17:11:44 »
Heel tof Nelleke! Ik ga het zeker weer volgen. Heel veel succes en plezier dit seizoen! ::bravo::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2019, 17:59:26 »
Vorig jaar ook beluisterd en ik moet eerlijk zeggen: het is gewoon geweldig! Zeker een aanrader!!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2019, 18:09:30 »
Dit jaar wil ik de Trust Nobody podcast voor het eerst volgen. Ben heel benieuwd! ::jaja::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #4 Gepost op: 31-12-2019, 11:45:06 »
Dit jaar wil ik de Trust Nobody podcast voor het eerst volgen. Ben heel benieuwd! ::jaja::

Tof! We zullen je niet teleurstellen. Hopelijk.  ;)
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #5 Gepost op: 31-12-2019, 12:25:12 »
Leuk dat jullie hier nu ook een account hebben, welkom  ::bravo:: ::ok:: Ik ga jullie afleveringen net als vorige seizoenen weer luisteren.

Wat trouwens grappig is om te te vertellen is dat ik de jullie laatste podcast aflevering van het molseizoen (dat dit jaar natuurlijk liep van januari tot mei door de combinatie WIDM en De Mol) bewaard heb tot het najaar, zodat er niet een enorm gat zou vallen tussen de laatste aflevering en de nieuwe molperiode met aflevering 0 ::art:: :P

En o ja na het lezen van het intro bericht gebeurde er toch iets in mijn hoofd...

Drie vrienden die keihard nerden en puzzelen, dat is het eigenlijk.
Ik hoor nu gewoon de puzzelen/'puuzelen' discussie ::) :P (maar die was afgesloten geloof ik).

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #6 Gepost op: 1-01-2020, 17:28:31 »
Dit jaar wil ik de Trust Nobody podcast voor het eerst volgen. Ben heel benieuwd! ::jaja::
Ik ook! :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2020, 17:57:17 »

Wat trouwens grappig is om te te vertellen is dat ik de jullie laatste podcast aflevering van het molseizoen (dat dit jaar natuurlijk liep van januari tot mei door de combinatie WIDM en De Mol) bewaard heb tot het najaar, zodat er niet een enorm gat zou vallen tussen de laatste aflevering en de nieuwe molperiode met aflevering 0 ::art:: :P

Haha, wat slim! Het is toch altijd wel een vreemd half jaar, zo zonder WIDM of De Mol...



En o ja na het lezen van het intro bericht gebeurde er toch iets in mijn hoofd...
Ik hoor nu gewoon de puzzelen/'puuzelen' discussie ::) :P (maar die was afgesloten geloof ik).

Haha, ja, het schijnt dat ik het dus verkeerd zeg.  ;D
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #8 Gepost op: 4-01-2020, 23:56:12 »
Dit jaar wil ik de Trust Nobody podcast voor het eerst volgen. Ben heel benieuwd! ::jaja::

Ik ook ben heel benieuwd
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2020, 12:53:00 »
Tof!

Vorig jaar ontdekt en met heel veel plezier geluisterd!
Ik kijk uit naar dit jaar.

Thanks voor alle effort en uurtjes luisterplezier!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #10 Gepost op: 8-01-2020, 01:00:13 »
Ik heb al wat oude podcasts geluisterd om in de stemming te komen en het is echt heel gaaf. ::bravo::

Ik heb er net één geluisterd waarin de naam Heinz (van het forum) een uitgebreide discussie over gevulde koek met ketchup oplevert. ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #11 Gepost op: 9-01-2020, 10:53:10 »
Wat leuk om te horen allemaal, dank jullie wel!  ::ok::


Ik heb er net één geluisterd waarin de naam Heinz (van het forum) een uitgebreide discussie over gevulde koek met ketchup oplevert. ::rofl::

Hahahahaha, die gevulde koek is echt zijn eigen leven gaan leiden...  ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Elwin

  • Forumlid
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #12 Gepost op: 11-01-2020, 15:08:15 »
Leuk om jullie hier te zien. Ik ben luisteraar vanaf het eerste uur en kijk elke keer weer uit naar jullie aflevering. Ik ben trouwens ook een jarenlange lurker op dit forum 😅.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #13 Gepost op: 13-01-2020, 08:28:03 »
Aflevering 1:

WE ZIJN BEGONNEN! Met trommels en tranen en een buslading vrijstellingen. Daarna een chaotische markt en mini-escaperooms in vrachtwagens. Veel leugens, weinig geld. Lekker hoor. Wij vonden en zagen natuurlijk weer van alles, dus ook aflevering 1 van Trust Nobody is een feit. Veel luisterplezier! Check https://trustnobody.nl/aflevering-1:-poortleugens-schroefhameren-kleurenmorse/ of jouw favoriete podcast-app.


« Laatst bewerkt op: 13-01-2020, 08:31:13 door Pjotr1992 »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2020, 11:00:48 »
2 minuten van aflevering 2 gehoord, lig nu al in een deuk  ::rofl:: leuke opening  ::ok:: (en met hetzelfde effect als de kandidaten vanuit de taxi).
« Laatst bewerkt op: 20-01-2020, 11:03:40 door MollenvangR-Art »

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #15 Gepost op: 20-01-2020, 15:23:36 »
2 minuten van aflevering 2 gehoord, lig nu al in een deuk  ::rofl:: leuke opening  ::ok:: (en met hetzelfde effect als de kandidaten vanuit de taxi).

Ik ook.  ::rofl::

Aflevering 2:

Tina bleef eenzaam achter na haar taxirit door Sanmenxia terwijl Nathan en Rob juist de tijd van hun leven hadden met de grappigste taxichauffeur ooit. We hebben weer genoten van een ouderwets hilarische, chaotische en prachtige aflevering van Wie is de Mol?.

Check nu https://trustnobody.nl/aflevering-2-tijdsverschil-testbeelden-hintsbingo/ voor de nieuwste aflevering van Trust Nobody of vind ons in jouw favoriete podcast-app.

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #16 Gepost op: 20-01-2020, 19:04:34 »
2 minuten van aflevering 2 gehoord, lig nu al in een deuk  ::rofl:: leuke opening  ::ok:: (en met hetzelfde effect als de kandidaten vanuit de taxi).

We hebben bewezen dat het inzetten van hulplijnen inderdaad knap lastig was...  ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #17 Gepost op: 21-01-2020, 22:53:45 »
Dit is de eerste keer dat ik jullie podcast heb beluisterd (ja, ik ben begonnen met aflevering 2) en ik moet zeggen dat ik super enthousiast ben! Ik ben nooit zo van die amateuristische filmpjes van molloten, jullie podcast is echt een verademing: fijn om naar te luisteren, goed gemaakt, lekker veel inhoud en theorieën, precies wat ik mis in Moltalk! Ik ga jullie podcasts zeker volgen.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #18 Gepost op: 23-01-2020, 21:03:57 »
Gister voor het eerst ook eens geluisterd (aflevering 1). Super leuk om te luisteren, dus binnenkort gooi ik aflevering 2 ook aan. :D Ga vooral zo door!
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #19 Gepost op: 25-01-2020, 10:05:50 »
Zeker dat het concept van vrijstellingen juist is uitgelegd? Als iemand met een vrijstelling de test het slechtst maakt valt de tweede slechtste toch af. Jullie geven aan dat dan niemand naar huis gaat. Dat is in het verleden al voorgevallen, maar dan werd er wel expliciet aangehaald dat er andere spelregels waren. Verder weer een heel leuke podcast! Blijf zo door doen!