Auteur Topic: Trust Nobody podcast  (gelezen 26214 keer)

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #20 Gepost op: 26-01-2020, 10:16:53 »
Dit is de eerste keer dat ik jullie podcast heb beluisterd (ja, ik ben begonnen met aflevering 2) en ik moet zeggen dat ik super enthousiast ben! Ik ben nooit zo van die amateuristische filmpjes van molloten, jullie podcast is echt een verademing: fijn om naar te luisteren, goed gemaakt, lekker veel inhoud en theorieën, precies wat ik mis in Moltalk! Ik ga jullie podcasts zeker volgen.

Wat een heerlijke complimenten, dank je wel. Dit is precies wat we met de podcast wilden.  ::tandpastasmiley::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #21 Gepost op: 26-01-2020, 10:19:24 »
Zeker dat het concept van vrijstellingen juist is uitgelegd? Als iemand met een vrijstelling de test het slechtst maakt valt de tweede slechtste toch af. Jullie geven aan dat dan niemand naar huis gaat. Dat is in het verleden al voorgevallen, maar dan werd er wel expliciet aangehaald dat er andere spelregels waren. Verder weer een heel leuke podcast! Blijf zo door doen!

Oh! Wij waren er echt van overtuigd dat het zo werkt als wij in de podcast zeggen. Is ook lastig te achterhalen toch? Want wij weten bij het inzetten van een vrijstelling meestal niet of die persoon inderdaad de test het slechts gemaakt heeft. Dus als iemand een vrijstelling inzet en er gaat toch iemand naar huis, dan weet je niet waarom. Omdat die persoon de op-1-na slechtste is of omdat diegene de test het slechts gemaakt heeft...
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #22 Gepost op: 26-01-2020, 11:37:07 »
Oh! Wij waren er echt van overtuigd dat het zo werkt als wij in de podcast zeggen. Is ook lastig te achterhalen toch? Want wij weten bij het inzetten van een vrijstelling meestal niet of die persoon inderdaad de test het slechts gemaakt heeft. Dus als iemand een vrijstelling inzet en er gaat toch iemand naar huis, dan weet je niet waarom. Omdat die persoon de op-1-na slechtste is of omdat diegene de test het slechts gemaakt heeft...

Stel dat het zo werkt als jullie denken. Dan heeft het inzetten van een zwarte vrijstelling enkel de garantie dat er iemand naar huis gaat. De intentie van een zwarte vrijstelling is net je eigen kansen te verhogen door vrijstellingen weg te spelen. 100% zeker ben ik ook niet, maar dit lijkt me wel het meest logische. 

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #23 Gepost op: 27-01-2020, 16:29:06 »
Aflevering 3:

En toen was het alweer tijd voor aflevering 3. Er werd door Buddy tevergeefs gepuzzeld met hovercrafts en Nathan greep naar het geld bij de porseleinopdracht, terwijl de discussie nog niet was beslecht.

Uiteraard spreken we in deze aflevering van de podcast alles uitvoerig na. We hebben onder meer twijfels over of de mol geld uit een envelop heeft gehaald, hebben het over de waarde van het porseleinen theeservies en spelen een potje Bingo met onze eigen uitspraken.

https://trustnobody.nl/aflevering-3-slettenbondje-kinderboetseerwerkje-achtergrondloper/

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #24 Gepost op: 28-01-2020, 11:36:23 »
Leuke podcast weer  ::bravo:: alleen had ik een valse Bingo...  :o
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #25 Gepost op: 29-01-2020, 18:57:07 »
Leuke podcast weer  ::bravo:: alleen had ik een valse Bingo...  :o
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Tsja, rood scherm voor jou.  ;)
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #26 Gepost op: 30-01-2020, 01:39:04 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Tsja, rood scherm voor jou.  ;)
::rofl:: ;D Maar maar... ik ben (of nou ja was, dit jaar doet even iemand anders het hier) de presentator van Wie is de mol online op het forum hier  :o en de presentator krijgt toch nooit een rood scherm?

Of zien we in aflevering 4 misschien dat Nathan weer zijn impuls volgt en zegt tegen Rik: ja ga maar zitten, ik tik je naam wel in. Rood... Maakt niet uit wat de groep ervan vindt, we redden onszelf zonder presentator ook wel (en hier heb je 1500 euro voor de terugreis). Dan kan de presentator natuurlijk wel een rood scherm krijgen  ::ok:: :P

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #27 Gepost op: 30-01-2020, 15:29:55 »
Zeker weer een toffe aflevering, en ook het exclusieve interview met een mysterieus persoon wiens naam met een D begint en op "iederik Jekel" eindigt was zeer interessant. ::ok::

::rofl:: ;D Maar maar... ik ben (of nou ja was, dit jaar doet even iemand anders het hier) de presentator van Wie is de mol online op het forum hier  :o en de presentator krijgt toch nooit een rood scherm?

Of zien we in aflevering 4 misschien dat Nathan weer zijn impuls volgt en zegt tegen Rik: ja ga maar zitten, ik tik je naam wel in. Rood... Maakt niet uit wat de groep ervan vindt, we redden onszelf zonder presentator ook wel (en hier heb je 1500 euro voor de terugreis). Dan kan de presentator natuurlijk wel een rood scherm krijgen  ::ok:: :P
Zou wel een legendarische mollenactie zijn. ::rofl::

Maar ik denk dat jij gewoon even je naam moet updaten naar MollenvangR-Rik. Art is zó 2018. ::hand:: ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #28 Gepost op: 30-01-2020, 17:22:38 »
Niet iedereen is altijd even goed mee met de tijd ::rofl:: ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #29 Gepost op: 30-01-2020, 21:58:20 »
Of zien we in aflevering 4 misschien dat Nathan weer zijn impuls volgt en zegt tegen Rik: ja ga maar zitten, ik tik je naam wel in. Rood... Maakt niet uit wat de groep ervan vindt, we redden onszelf zonder presentator ook wel (en hier heb je 1500 euro voor de terugreis). Dan kan de presentator natuurlijk wel een rood scherm krijgen  ::ok:: :P

Haha, we zien het Nathan zo doen.  ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #30 Gepost op: 1-02-2020, 21:41:50 »
Toch leuk dat er een straat naar jullie vernoemd was in de opdracht  ::ok:: :P (of eigenlijk naar de uitspraak van Horace, maar ach).

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #31 Gepost op: 2-02-2020, 17:44:05 »
Toch leuk dat er een straat naar jullie vernoemd was in de opdracht  ::ok:: :P (of eigenlijk naar de uitspraak van Horace, maar ach).

Haha, het is wel geinig dat nieuwe kijkers soms niet meer weten waar onze naam vandaan komt en dus echt denken dat de makers onze podcast in de opdracht gestopt hebben. Zou een hele eer zijn, maar alle credits gaan inderdaad naar Horace.

(Hij voelt zich vereerd: https://twitter.com/HoraceCohen/status/1218273553574977544)
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #32 Gepost op: 10-02-2020, 21:35:32 »
Mis jullie al (kom snel terug)  ::bravo::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #33 Gepost op: 12-02-2020, 22:09:17 »
Aflevering 5:

Iets later dan gepland, maar daar is hij dan toch: aflevering 5 van Trust Nobody. Zaterdag zagen we een prachtige opdracht op het toneel, gezeul met veel te grote letters en een park vol met waaiers. En dan hebben we het nog niet eens over de afvaller…

Elger, Mark en Nelleke bespreken de aflevering van Wie is de Mol? uitgebreid na en gaan op zoek naar hints en aanwijzingen om de mol te ontmaskeren. We hebben het onder meer over Super Mario World, betwisten of je als mol nu juist wel of geen letters wilt pakken en Elger doet een jammerlijke poging om grapjes te maken.

https://trustnobody.nl/aflevering-5-aliexpress-joker-mariomol-waaierwoorden/

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #34 Gepost op: 13-02-2020, 15:06:26 »
Even een reactie na de eerste minuut: sterkte en gecondoleerd Nelleke  ::hug:: en ook wel respect dat je toch ook na die heftige dagen dat je de kracht hebt gevonden toch de podcast op te nemen  ::ok::

Nu ga ik verder luisteren (en mocht ik een foutje ontdekken: ik ga niet mailen, ik gooi het gewoon hier in het topic :P) ja of niet natuurlijk :P

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #35 Gepost op: 13-02-2020, 15:24:16 »
Inderdaad eens met wat MV hierboven zegt. Heel erg veel sterkte! ::hug::

En als ik dan een opmerking mag toevoegen over het uitspreken van woorden/namen:
De naam Miljuschka spreek je uit als 'Miljoesjka'. De naam van de mol uit 2006 is Milouska, spreek je uit als 'Mieloeska'. Als het goed is. ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #36 Gepost op: 14-02-2020, 06:51:07 »
Allereerst gecondoleerd en veel sterkte Nelleke en Elger! Ik heb weer hard gelachen om jullie podcast en ik vond de voorbereiding top hoor ;)

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #37 Gepost op: 14-02-2020, 20:13:19 »
mn favoriete podcast ::bravo:: en nog gecondoleerd nelleke en elger ::hug::
sinds vorig jaar luister ik jullie met liefde. en patreon geworden. genoten van het laserschieten en het kijken met zn alle van de 4e aflevering. ik blijf jullie steunen. ::bravo::
vond het ook wel grappig dat ik aankwam op de viewing van de aflevering en Nelleke mij gelijk herkende en zei heey niels ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #38 Gepost op: 15-02-2020, 17:20:25 »
En als ik dan een opmerking mag toevoegen over het uitspreken van woorden/namen:
De naam Miljuschka spreek je uit als 'Miljoesjka'. De naam van de mol uit 2006 is Milouska, spreek je uit als 'Mieloeska'. Als het goed is. ;D

We noemen haar maar gewoon weer Millie.  ;D

vond het ook wel grappig dat ik aankwam op de viewing van de aflevering en Nelleke mij gelijk herkende en zei heey niels ::rofl::

Uiteraard, vaste luisteraars herkennen we natuurlijk.  ::jaja::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #39 Gepost op: 15-02-2020, 21:57:47 »
Nu zaten jullie wel echt in de aflevering! ::bravo::
...if one only remembers to turn on the light.