Auteur Topic: [officieel] Niet de Mol  (gelezen 6766 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #40 Gepost op: 1-03-2022, 20:39:32 »
Wat? Kraakt jou Kim-Liantunnel? Die had ik niet aan zien komen.

Dat Kim mijn Mol is wil niet zeggen dat ik niks kan vinden dat naar andere kandidaten wijst. Tunnelvisie is niks voor mij. ::hypocriet:: ;)

Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #41 Gepost op: 1-03-2022, 21:02:33 »
Logisch, dat Glen zegt: you don’t know a shit, of zoiets :-)
Hij kwam er bij het gemaskerde bal achter dat Everon de mol is en hij hem gekozen had als minst verdacht..
Everon werd ook alleen door Kim en Fresia (en deels door Thomas) verdacht, niet door de andere kandidaten.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #42 Gepost op: 2-03-2022, 23:35:24 »
Dat Kim mijn Mol is wil niet zeggen dat ik niks kan vinden dat naar andere kandidaten wijst. Tunnelvisie is niks voor mij. ::hypocriet:: ;)

Dat is te prijzen...  ::ok::
Over tunnelvisie gesproken: het is natuurlijk nooit te laat om naar Everon te switchen.  ::rofl:: Volgens mij houd je hem al langer in de gaten dan deze aflevering?

(maar wauw, wat zou het tof zijn als het toch Fresia is.  ::bravo:: En Kim-Lian lijkt mij ook een prima mol hoor)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #43 Gepost op: 3-03-2022, 08:22:49 »
Everon was mijn schot-voor-de-boeg-Mol omdat ik vermoedde dat hij goed in de groep zou liggen en makkelijk vertrouwen zou winnen. Na aflevering 1 zag ik bevestiging dat de maskerhint helaas klopte (zie dat topic) en kon ik niet meer om Kim heen. Veel wijst nu naar Everon maar de reden dat ik niet switch (als ik hints achterwege laat) is dat ik hem niet zie acteren en Kim wel. (En zo heb ik er al vaker naast gezeten maar dat maakt de Mol alleen maar leuker.)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #44 Gepost op: 3-03-2022, 11:49:06 »
Aha, dat klinkt logisch. Ondertussen nog wel GTST gekeken met Bing?  ;)
Op mij komt het over dat Everon acteert. De reacties van Kim-Lian vind ik soms vreemd overkomen, maar wel oprecht. Maar goed, Kim-Lian kan natuurlijk ook goed acteren. ;D

Wat mij betreft zijn er voor alledrie goede redenen te bedenken waarom ze wel en waarom ze niet de mol zijn. Spannend dat ze het alledrie nog kunnen zijn.

Soms heb ik de mol goed door, maar ik zit er ook weleens naast. Dus dat zegt ook niet zoveel.  ::rofl:: En de maskerhint is sterk, maar ik houd er toch ook wel rekening mee dat deze toch niet klopt. Het gaat spannend worden zaterdag.  ::jaja::

Over Niet de mol: het lastige vind ik dat je toch gaat kijken/beoordelen vanuit de eigen tunnel. Dus uieindelijk word je niet wijzer, denk ik.  ::rofl:: Wel erg leuk dat ze dit doen!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Niet de mol (programma)
« Reactie #45 Gepost op: 12-01-2023, 13:10:49 »
Ik las dat het programma van niet de mol te vinden zou zijn op NPO Start maar ik kan het nergens terugvinden. Ik heb me al geregistreerd maar zelfs dan kan ik het niet vinden als ik zoek op "niet de mol". Zie ik iets over het hoofd?

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Niet de mol (programma)
« Reactie #46 Gepost op: 12-01-2023, 13:28:01 »
De enige nog valide reden waarom Sarah nog de mol kan zijn. Ze is nog niet afgevallen dus kan Splinter nog niet langs.  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?


Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #48 Gepost op: 15-01-2023, 22:11:19 »
Leuke interviews, echt een goede toevoeging!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #49 Gepost op: 18-01-2023, 11:04:11 »
Ik las dat het programma van niet de mol te vinden zou zijn op NPO Start maar ik kan het nergens terugvinden. Ik heb me al geregistreerd maar zelfs dan kan ik het niet vinden als ik zoek op "niet de mol". Zie ik iets over het hoofd?
Deze even hierheen verplaatst zodat er 1 topic is in plaats van 2 ::ok:: ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #50 Gepost op: 22-01-2023, 13:36:17 »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #51 Gepost op: 22-01-2023, 13:47:00 »
Leuke aflevering! Bijzonder dat Sander niet in het afvallershotel is gebleven maar aan het werk is gegaan in Siera Leone. Ben benieuwd of meer deelnemers hun eigen plan gaan trekken (dat mag dus!).

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #52 Gepost op: 29-01-2023, 12:36:53 »
Ik kijk dit veel te weinig, erg fijne extra ::jaja::

Vraagje: hoe nemen ze dit ooit op zonder dat het tot spoilers leidt? Als de buren van Annick van de week al Splinter Chabot in een opvallend maatpak met een grote rode koffer en cameraman door de straat zien lopen, dan weten ze toch al hoe laat het is?
...óf niet!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #53 Gepost op: 29-01-2023, 13:29:43 »
Ik vond deze aflevering best spoilerig als ik eerlijk ben. Mijn visie daarom in spoilers.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #54 Gepost op: 29-01-2023, 15:21:55 »
« Laatst bewerkt op: 29-01-2023, 15:24:02 door Heinz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #55 Gepost op: 29-01-2023, 15:36:31 »
Ja interessant. Annick zegt dus dat de goede woorden van haar afkwamen en niet van Jurre. De mol moet dan bij het andere groepje gezeten hebben. Anke en Nabil dus.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #56 Gepost op: 29-01-2023, 16:35:22 »
Dat dansje !  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #57 Gepost op: 29-01-2023, 21:49:10 »
Ja interessant. Annick zegt dus dat de goede woorden van haar afkwamen en niet van Jurre. De mol moet dan bij het andere groepje gezeten hebben. Anke en Nabil dus.


Dat zegt ze dus NIET! Je bent nu echt op een vervelende manier aan het trollen. Ze zegt 'Voor de pot was het niet goed, want ze raadden steeds mijn woorden'.
Ze zegt helemaal niet dat alle goede woorden van haar en niet van Jurre kwamen. Wil je s.v.p. ophouden met trollen en je bij de feiten houden? Alvast bedankt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #58 Gepost op: 12-02-2023, 09:17:25 »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] Niet de Mol
« Reactie #59 Gepost op: 12-02-2023, 09:26:36 »
Opvallend is hoe open Nabil vertelt over zijn verdachte Ranomi. Nabil is er dus op Ranomi uitgegaan. Bijzonder dat we dit mogen weten als kijkers.