Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 44504 keer)

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #180 Gepost op: 22-02-2021, 10:27:46 »
Dat bedoel ik ook, ik denk dat de verwarring ontstaat omdat er het volgende staat als je op het IP adres klikt waar de bewuste wijziging vandaan komt:

Citaat
21 feb 2021 12:13 wijz gesch  +23‎  Renée Fokker ‎ →‎Televisie: Aanvullende informatie Labels: Bewerking via mobiel Bewerking via mobiele website
Dit geeft aan dat dit IP adres de PAGINA getiteld "Renée Fokker" heeft aangepast, niet dat het door Renée Fokker is aangepast.  ;D
« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 10:32:03 door molton »
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #181 Gepost op: 22-02-2021, 10:29:21 »
Precies! Renee is zich er waarschijnlijk niet eens bewust van dat de pagina is aangepast.   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #182 Gepost op: 22-02-2021, 17:10:36 »
Het heeft niets met het huidige seizoen te maken, maar Ellie Lust keert terug bij Opsporing Verzocht.

Offline MindF#ck

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #183 Gepost op: 22-02-2021, 17:57:18 »
Ja, maar je weet toch niet wie dat IP-adres heeft?

Jawel, je moet in de groene balk kijken zoals ik eerder aangaf

Citaat
De pagina is zojuist weer aangepast, zag ik. Vertel mij maar welke naam bij het IP-adres hoort waarvandaan dat gedaan is.

Als je naar de groene balk kijkt zie je dat Daniuu 2 uur geleden wijzigingen heeft aangepast. Als je op de naam Daniuu klikt dan zie je welke wijzigingen zijn aangebracht. Daniuu is een Belgische studente en tevens moderator van deze wiki pagina.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 02:04:01 door MindF#ck »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #184 Gepost op: 22-02-2021, 23:01:56 »
Als je goed had gekeken, dan had je gezien dat ik vandaag een aanpassing had gedaan. Renée’s naam daarentegen wordt nergens genoemd. Hoe wil je hard maken dat de anonieme gebruiker Renee  is?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MindF#ck

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #185 Gepost op: 23-02-2021, 01:58:52 »
Ja Tunnelgraver, ik haf je aanpassing gezien, maar ik snap de relevantie niet om dat te bevestigen.
En ja, ik besef ook dat de overige wijzigingen waarschijnlijk niet door Renee zelf gemaakt zijn. Om verwarring te voorkomen, heb ik dan ook mijn vorige berichten waar nodig aangepast.

Maar er is om welke reden dan ook, flink gemold met haar wiki pagina de laatste dagen. Als je de versie historie van de laatste dagen bekijkt, dan zie je eerst dat er na de uitzending geschreven is :

dat in de finale bekend werd dat ze uiteindelijk de mol is,
 

dit laatste werd 1 dag later geschrapt en vervangen door

 ze was een van de finalisten van de mol



« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 02:17:58 door MindF#ck »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #186 Gepost op: 23-02-2021, 10:39:11 »
Het heeft niets met het huidige seizoen te maken, maar Ellie Lust keert terug bij Opsporing Verzocht.

Ik heb wel ergens gelezen dat ze in "opgelicht" komt Jos.
Gaat ze dan beide doen?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #187 Gepost op: 23-02-2021, 13:02:59 »
Ja Tunnelgraver, ik haf je aanpassing gezien, maar ik snap de relevantie niet om dat te bevestigen.
En ja, ik besef ook dat de overige wijzigingen waarschijnlijk niet door Renee zelf gemaakt zijn. Om verwarring te voorkomen, heb ik dan ook mijn vorige berichten waar nodig aangepast.

Maar er is om welke reden dan ook, flink gemold met haar wiki pagina de laatste dagen. Als je de versie historie van de laatste dagen bekijkt, dan zie je eerst dat er na de uitzending geschreven is :

dat in de finale bekend werd dat ze uiteindelijk de mol is,
 

dit laatste werd 1 dag later geschrapt en vervangen door

 ze was een van de finalisten van de mol


Ik zag ook dat een of ander lolbroek haar naam had veranderd in 'Fukker'... Dat is uiteraard snel door de moderator hersteld.
Ga er maar vanuit dat er een stel tieners hebben zitten klieren en dat het verder niks te betekenen heeft.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #188 Gepost op: 23-02-2021, 13:27:11 »
Iemand nog de talkshow van Splinter gezien? Hij deed het verrassend goed. Liet gasten uitspreken, was oprecht geïnteresseerd. Leuk om te zien  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #189 Gepost op: 23-02-2021, 14:32:29 »
Ja, met veel plezier naar gekeken. ::jaja::

Offline MindF#ck

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #190 Gepost op: 23-02-2021, 20:00:52 »

Ik zag ook dat een of ander lolbroek haar naam had veranderd in 'Fukker'... Dat is uiteraard snel door de moderator hersteld.
Ga er maar vanuit dat er een stel tieners hebben zitten klieren en dat het verder niks te betekenen heeft.

Dat denk ik nu ook

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #191 Gepost op: 25-02-2021, 09:45:18 »
Nieuwe vrijstellingen:


De gele vrijstelling: Als deze wordt ingezet wordt kan iemand anders naar keuze worden beschermd.

De roze vrijstelling: Deze vrijstelling is immuun voor de zwarte vrijstelling.

De blauwe vrijstelling: Als deze wordt ingezet in combinatie met een groene vrijstelling (al dan niet bij een andere speler) tellen deze samen als een groepsvrijstelling.

De rode vrijstelling: Om deze vrijstelling te laten werken moeten er ook twee jokers worden ingezet (door dezelfde speler die de vrijstelling inzet).

De oranje vrijstelling: Pas vanaf aflevering vijf geldt dit als een echte vrijstelling. In deze eerste vier aflevering telt deze gewoon als een enkele joker.

De paarse vrijsteling: Deze vrijstelling werkt enkel als er geen jokers zijn ingezet.

De bruine vrijstelling: Deze vrijstelling telt als een normale vrijstelling, maar je mag je test niet maken. Bij het inzetten van een zwarte vrijstelling is je score dus 0/20.
 
De beige vrijstelling: Met deze vrijstelling hoef je je scherm niet te zien.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #192 Gepost op: 25-02-2021, 10:11:19 »
Dan doen we ook nog even de GOUDEN VRIJSTELLING: Jij mag twee anderen nomineren waarvan er dan eentje naar huis moet. Uiteraard nomineer je dan je Mol en nog iemand anders. De Mol gaat nooit naar huis, dus gaat die andere, dan is de kans groter dat je de juiste Mol hebt. Gaat je Mol, dan zat je fout en mag je heel blij zijn met die informatie en dat je zelf nog door kunt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #193 Gepost op: 25-02-2021, 10:41:59 »
Hallo allemaal. (Reacties graag via PM.)

Ik organiseer vanaf volgende week donderdag (4 maart) een wie is de mol-achtig spel op Whatsapp (Whatsapp Spy Game). In het Whatsapp Spy Game proberen spionnen en elkaar te slim af te zijn. Spionnen winnen door niet ontmaskerd te worden en aan het einde van het spel het meeste missies te hebben uitgevoerd. Civilians winnen door alle spionnen te ontmaskeren.

Elke ronde wijst de groep door stemming een speler aan van wie de identiteit wordt onthuld. Als dat een spion is, ligt die speler uit het spel. Als dat een civilian is, mogen alle spionnen meer spionnen recruiteren.

Ik heb dit spel twee keer eerder met groot succes georganiseerd. Rondes duren een dag en afhankelijk van het aantal spelers, kan het spel meerdere weken duren (maar het spel vereist alleen zoveel aandacht per dag als je er zelf in wilt steken). Er doen mensen mee in verschillende landen. De voertaal is Engels. Volledige spelregels zijn in de bijlage.

Als je geinteresseerd bent mee te doen, stuur me een PM met je telefoonnummer en ik zal je toevoegen. Vragen sturen kan ook via PM.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #194 Gepost op: 25-02-2021, 13:13:54 »
Ik heb wel ergens gelezen dat ze in "opgelicht" komt Jos.
Gaat ze dan beide doen?
ik heb het wellicht niet goed gehoord. Gevalletje ''Renée'', wellicht?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #195 Gepost op: 25-02-2021, 14:34:38 »
Dan doen we ook nog even de GOUDEN VRIJSTELLING: Jij mag twee anderen nomineren waarvan er dan eentje naar huis moet. Uiteraard nomineer je dan je Mol en nog iemand anders. De Mol gaat nooit naar huis, dus gaat die andere, dan is de kans groter dat je de juiste Mol hebt. Gaat je Mol, dan zat je fout en mag je heel blij zijn met die informatie en dat je zelf nog door kunt.

Of de zeegroenevrijstelling. Iedereen die meer dan 15 vragen fout heeft gaat dan naar huis. Alle foute tunnels meteen weg.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #196 Gepost op: 26-02-2021, 16:01:36 »
Met toestemming van Heinz hier even de maximale spoilerdiepte uittesten. Het openen geeft een heel nuttige boodschap.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #197 Gepost op: 26-02-2021, 16:12:16 »
*drukt op 'citaat', negeert de tags en begint met lezen*  :)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #198 Gepost op: 26-02-2021, 16:19:47 »
Dat deed ik ook  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #199 Gepost op: 26-02-2021, 16:20:58 »
Met toestemming van Heinz hier even de maximale spoilerdiepte uittesten. Het openen geeft een heel nuttige boodschap.

200 spoilertags, bespaart mensen een hoop. Trouwens, Rocky is de mol.