Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 44875 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #200 Gepost op: 26-02-2021, 16:21:24 »
Dan doen we ook nog even de GOUDEN VRIJSTELLING: Jij mag twee anderen nomineren waarvan er dan eentje naar huis moet. Uiteraard nomineer je dan je Mol en nog iemand anders. De Mol gaat nooit naar huis, dus gaat die andere, dan is de kans groter dat je de juiste Mol hebt. Gaat je Mol, dan zat je fout en mag je heel blij zijn met die informatie en dat je zelf nog door kunt.
Breng ze nou niet op slechte ideeën ::rofl:: :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #201 Gepost op: 26-02-2021, 16:23:33 »
Met toestemming van Heinz hier even de maximale spoilerdiepte uittesten. Het openen geeft een heel nuttige boodschap.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op citaat klikken helpt ook  ::ok:: :P

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #202 Gepost op: 26-02-2021, 16:24:22 »
Ik ben al jaren voor de onzichtbare vrijstelling

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #203 Gepost op: 26-02-2021, 16:31:10 »
*drukt op 'citaat', negeert de tags en begint met lezen*  :)

Saai

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #204 Gepost op: 26-02-2021, 17:09:19 »
Met toestemming van Heinz hier even de maximale spoilerdiepte uittesten. Het openen geeft een heel nuttige boodschap.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik open niet alle spoilers, dat duurt te lang. Ik klik gewoon 'citaat' en kan het dan ook lezen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #205 Gepost op: 26-02-2021, 17:19:55 »
Dat wordt dan 256 rondjes Schelde-Rijnkanaal voor jou!   :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #206 Gepost op: 27-02-2021, 10:48:35 »
Dat wordt dan 256 rondjes Schelde-Rijnkanaal voor jou!   :P

Een macht van 2, daar kan ik mee leven.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #207 Gepost op: 28-02-2021, 18:41:07 »
 ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #208 Gepost op: 1-03-2021, 15:27:42 »
Waar gaat dit allemaal over?
Het ging erover dat Belgian mol ons in #teamdiehardtunneling plaatst. Dat is een team waar ik trots inzit! En het maakt me helemaal niet uit of je dan de goede mol of niet hebt. Ik zat altijd op de goede mol na Jon maar je weet van me, Heinz, dat ik ervan droom fout te zitten. Moet je je voorstellen, zo'n thriller! Ik doe elke avond een schietgebedje. Bodejos weet ook van me dat ik ook bid om een rood scherm voor de mol, maar dit is zo'n ander gebed van mij. Een gebed zonder eind.

Kortom, Belgian mol zit op Charlotte. Het kan nog, ik geef het toe. Ik op Renee. Maar ik hoop voor ons beiden op Rocky natuurlijk!  ::oink:: ::oink:: ::oink:: :o :o :o
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 15:50:40 door Heinz, Reden: verplaatst vanuit poll-topic »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #209 Gepost op: 1-03-2021, 15:33:29 »
Bodejos weet ook van me dat ik ook bid om een rood scherm voor de mol, maar dit is zo'n ander gebed van mij. Een gebed zonder eind.
Mag ik je uitnodigen in de Charlottetunnel, Lo? Misschien worden je gebeden eindelijk verhoord! :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #210 Gepost op: 1-03-2021, 15:35:42 »
Oh ja wordt er daar over gepraat? Een sprankje extra hoop voor mij dan. Charlotte terug.... en is de mol..... dat zou me een spectaculaire tunnelinstorting opleveren! Maar ik heb niet zoveel tijd. Ik was ook niet op die molduel topics van Heinz hoewel ik dat beloofd had. Ik heb nog zoveel te bidden. En dit scenario zal ik zeker bidden, Molest, laten we dat samen doen vanavond voor het slapen gaan! Charlotte is de mol!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #211 Gepost op: 1-03-2021, 15:38:01 »
En dit scenario zal ik zeker bidden, Molest, laten we dat samen doen vanavond voor het slapen gaan! Charlotte is de mol!
Wat mooi dat we aan het eind van seizoen toch nog op één lijn komen te liggen! ::bravo:: We laten het niet bij bidden hoor, we zien ook genoeg aanwijzingen dat het gaat gebeuren!  ::tandpastasmiley::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #212 Gepost op: 1-03-2021, 15:42:42 »
Ik zie dat Charlotte al 35 pagina's heeft en Renee maar 31. Jullie theorie kan wel eens meerwaarde hebben dan! Heinz zit nog steeds op Splinter, die kan natuurlijk ook nog. Het kan echt nog alle kanten uit. Ik ga eens goed broeden en bidden ::regenboog:: :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #213 Gepost op: 1-03-2021, 15:49:52 »
Hahahaha  ::rofl:: ::ok::
En als jij nou gewoon teruggaat naar Marije... Ik merk dat je wel een beetje aan het twijfelen bent over Renée. Dat kunnen we niet hebben natuurlijk, zo vlak voor de ontknoping.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #214 Gepost op: 1-03-2021, 15:52:36 »
Ik heb bovenstaande berichten verplaatst vanuit het poll-topic naar hier, het off-topic topic. Dit is namelijk een betere plek om een beetje te geinen.

Heinz zit nog steeds op Splinter, die kan natuurlijk ook nog.

Nee hoor. Voor mij is een rood scherm een heel duidelijke boodschap. :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #215 Gepost op: 1-03-2021, 16:22:07 »


Vertel je dan ook erbij dat uitgerekend in Huizen (met de Tuk-Tuks) 1 van de makers verwarring probeerde te zaaien?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #216 Gepost op: 1-03-2021, 16:24:44 »
Nou laat ik het dan nuanceren: het ene rode scherm is het andere niet. Maar dat Splinter niet meer terugkomt staat wat mij betreft net zo duidelijk vast als dat Charlotte de verliezend finaliste is.

En in België komen ze nu al met oranje schermen aanzetten. Zie het (nu nog oude) De Mol-board. :D
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 16:29:17 door Heinz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #217 Gepost op: 1-03-2021, 16:30:22 »
Dat Splinter niet meer terugkomt, ligt ook voor de hand. Hij heeft immers zijn finale-outfit voor de gelegenheid aan Rocky uitgeleend.


Een geluk nog dat die twee dezelfde confectiemaat hebben. Charlotte zou daar twee keer in hebben gepast.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #218 Gepost op: 1-03-2021, 18:03:48 »
En Renee een half keer.  ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #219 Gepost op: 1-03-2021, 18:37:32 »
Overigens zie ik die oranje kleur waar Heinz het over heeft, meer als een grapje van de makers, een verwijzing naar het land.


We weten hier inmiddels wel al dat het om Duitsland gaat. En in Duitsland switchen de verkeerslichten van groen, via oranje, naar rood, maar daarna via oranje naar groen.


Ik zou het opmerkelijk vinden als oranje hier een nieuwe functie blijkt te hebben.