Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 26119 keer)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #40 Gepost op: 1-02-2021, 14:22:26 »
Als die niet gewoon alsnog van een neppe mol-variant is :P

Of het is een opdracht die geannuleerd werd en op het laatste moment door iets anders vervangen werd.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #41 Gepost op: 1-02-2021, 14:31:34 »
Hahaha! Dit moet zeker nagevraagd worden als er een chat komt met Ri(c)k. Ik blijf het vanaf het begin amateuristisch vinden uitzien en geloof gewoon niet dat ze deze briefjes daar zo lang onbewaakt hebben laten hangen, maar het kan nog steeds allemaal  8)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #42 Gepost op: 1-02-2021, 15:03:49 »
zou ook heel goed kunnen dat het Art-department net alles had opgezet en even snel alles getest werd met lelijke briefjes. Zou verklaren waarom er weinig mensen te zien waren.

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #43 Gepost op: 2-02-2021, 15:52:55 »
Dit is ook al vaker besproken, maar in de leader zit tussen Renée en Joshua een shot van een vliegtuig en hoor je een mannenstem schreeuwen. De enige man die er nog inzit is Splinter. Als dit daadwerkelijk zijn stem is, weten we in ieder geval dat Splinter er volgende week waarschijnlijk nog niet uitgaat omdat het vliegtuig niet in de promo van aflevering 6 te zien was.

Verder begint het aantal opdrachten in de leader die nog niet zijn geweest een beetje op te raken. Alleen de jeeps (tussen Splinter & Charlotte), het vliegtuig, het Rad van Fortuin (tussen Marije & Erik, vermoedelijk de (op een na) laatste opdracht voor de finale waarin jokers/vrijstellingen verdiend kunnen worden). Tussen Erik en Rocky zit nog een opdracht in een soort gevangenis maar die komt in de aankomende aflevering.

Zou het seizoen dan echt 9 afleveringen hebben i.v.m. corona en dus geen aflevering zonder afvaller, of zijn er gewoon veel opdrachten niet in de leader te zien?

Wie is Erik  ???

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #44 Gepost op: 2-02-2021, 16:01:50 »
Wie is Erik  ???

Erik de Zwart. Ooit van gehoord? Schijnt de tweede afvaller te zijn van het huidige seizoen.  ::)

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #45 Gepost op: 2-02-2021, 17:07:13 »
Of het is een opdracht die geannuleerd werd en op het laatste moment door iets anders vervangen werd.

In de podcast bij de afgelopen aflevering hoor je ook dat opdrachten getest worden. Dan is het niet ondenkbaar de opdracht misschien is afgevallen omdat er toch iets niet klopte of onhaalbaar was. Misschien was er iets niet veilig. Of ze werden overvallen door noodweer. Of op de plek waar ze willen filmen is het te druk met mensen of zoiets, al lijkt me dat niet meteen een bezwaar.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #46 Gepost op: 2-02-2021, 17:22:25 »
In de podcast bij de afgelopen aflevering hoor je ook dat opdrachten getest worden. Dan is het niet ondenkbaar de opdracht misschien is afgevallen omdat er toch iets niet klopte of onhaalbaar was. Misschien was er iets niet veilig. Of ze werden overvallen door noodweer. Of op de plek waar ze willen filmen is het te druk met mensen of zoiets, al lijkt me dat niet meteen een bezwaar.

Zou het dan misschien kunnen dat dit oorspronkelijk de opdracht 'Mol-tain-biken' was? Maar dat ze 'm uiteindelijk hebben versimpeld tot de opdracht zoals we 'm uiteindelijk in de eerste aflevering zagen?

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #47 Gepost op: 2-02-2021, 20:02:30 »
Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij betrof het een natuurgebied niet ver over de grens met Duitsland; het westen van Tsjechië dus. In aflevering 1 waren ze meer in het zuidoosten van Tsjechië, dus dat was wel erg uit de richting.

Komende afleveringen zijn denk ik meer in het westen te vinden.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #48 Gepost op: 3-02-2021, 00:20:52 »
Joshua had op Instagram een filmpje van hem en Splinter gepost waar ze samen lichtelijk aangeschoten naar het stukje van het bieden in de aflevering aan het kijken waren. En toen zei Splinter "bitch" op het moment dat Charlotte zei dat er misschien wel iemand de hele pot leeg zou kunnen trekken. Natuurlijk hun twee helemaal brullen toen ze ook hoorden dat Rocky en Marije 5000 euro hadden geboden voor de vrijstellingen. "5000 fucking euro" ik quote Splinter. Als Splinter de mol is vind ik dat ie wel heel goed acteerd om een wit voetje te halen van "kijk mij eens ik heb geen 5000 euro geboden". Zelfs nu leidt hij nog steeds Joshua om de tuin daardoor. Ze zeiden trouwens wel dat het nu okay is tussen de kandidaten.
Ik vind dit toch een raar verhaal hoor. Dan moet zijn homey Joshua het al weten inmiddels, dan kun je met zijn tweeën nog wel een leuk toneelstukje opvoeren op social media. Maar mag de Mol zijn geheim voortijds vertellen aan een kandidaat? Als Joshua het nog niet weet, maar je bent wel bevriend met hem geraakt, ga je hem op dit soort momenten toch liever nog even uit de weg zou ik denken. En dan met bier en al erbij.
Of Splinter is niet de Mol natuurlijk, dan heb je best een ontspannen avond. ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #49 Gepost op: 3-02-2021, 00:31:40 »
Dat is idd een interessant punt 🤔

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #50 Gepost op: 6-02-2021, 00:10:26 »
Er is toch strikte geheimhoudingsplicht. Ook t.o. andere kandidaten. Geloof nooit dat één van de twee de ander "iets" heeft verteld. Er staan hoge boetes op.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #51 Gepost op: 6-02-2021, 19:20:56 »
Ook op basis van dit verhaal is Splinter natuurlijk nooooooit de mol. Niet dat ik hem ook verdacht heb, maar dit maakt het wel zeker. Wel fijn dan te weten dat een meerderheid van de molloten dit forumdeel niet wil bekijken  ::hypocriet:: >:D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #52 Gepost op: 7-02-2021, 00:55:50 »
Ook op basis van dit verhaal is Splinter natuurlijk nooooooit de mol. Niet dat ik hem ook verdacht heb, maar dit maakt het wel zeker. Wel fijn dan te weten dat een meerderheid van de molloten dit forumdeel niet wil bekijken  ::hypocriet:: >:D

Dit is geheel jouw interpretatie ;)

Offline Transisala

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #53 Gepost op: 11-02-2021, 15:05:43 »
Ik kwam iets tegen dat niet meteen een waterdichte spoiler is, maar wel het meest in dit topic thuishoort denk ik. Er is een student aan de Universiteit Twente die heeft geprobeerd een algoritme te maken om de mol te voorspellen.

https://www.utwente.nl/nieuws/2021/2/957258/spoiler-alert-ut-student-voorspelt-de-mol-met-algoritme

Eerst staat het artikel er in het Engels, maar daaronder ook in het Nederlands. Er staat uitgelegd hoe het is opgebouwd en waar opgelet is. Maar er staat dus ook bij wat er voor dit seizoen uit het algoritme komt, en daarom in het spoilertopic.

Voor degene die het artikel niet willen lezen, maar wel willen weten wie er uit komt rollen bij het algoritme:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #54 Gepost op: 11-02-2021, 15:14:59 »
Er wordt al in dit topic over gepraat en dat mag daar ook zonder spoilertags te gebruiken. :)

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #55 Gepost op: 12-02-2021, 19:27:05 »
Volgens het algoritme is de kans 50% dat Marije de mol is en 40% dat Splinter de mol is. Daarna loopt het hard af met 7,2% kans dat Renée de mol is en dan nog 1,2% voor Charlotte en 0,2% voor Rocky[/spoiler]

Grappig, ik had het artikel al ergens anders gelezen, maar daar waren de voorspellingen weggelaten. Meestal vind ik mijn mol door te letten op hoe de mensen in beeld gebracht worden en dan hou ik er vaak ook 2 over. Ok, soms gaat het mis want de laatste jaren heb ik steeds de winnaar als mol aangewezen, maar dat komt natuurlijk omdat ik de andere voorwaarden van dit algoritme nooit meeneem. ::tandpastasmiley::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #56 Gepost op: 21-02-2021, 11:03:31 »
Excuse me als dit niet een echte "spoiler" is, maar als Splinter de mol is waarom zouden ze hem dan blinderen voor de eerste opdracht? De mol schuift immers de brieven onder de deur van de kandidaten, dus het heeft weinig nut om dan de mol te begeleiden naar zijn kamer want die weet toch gewoon al de locatie. Ik denk eerder dat ze de kandidaten één voor één achter elkaar hebben opgenomen, en dat dit dus een shot is van tussendoor. Dat betekent dus dat Splinter niet de mol is. Deze foto is trouwens al gezien door productie (én geplaatst op het account van de lokale productie), dus ik vond het wel zo eerlijk om deze dan hier ook te posten zonder een Chinaatje 2.0 te veroorzaken ::rofl::.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Had ik tóch nog gelijk ::vergroot::.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #57 Gepost op: 21-02-2021, 11:06:07 »
Ja, dat had je goed beredeneerd.  ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #58 Gepost op: 21-02-2021, 11:17:52 »
Waarom zie ik dit nu pas.. :o Goed gespot Sanmol.. ::ok::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #59 Gepost op: 21-02-2021, 11:37:44 »
Ik geloofde er niet in, maar het lijkt er toch op dat de opdracht die gespoilerd werd en waardoor het land uitlekte, in de finale langs gaat komen  ::vergroot::