Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 27758 keer)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #100 Gepost op: 2-02-2021, 12:57:05 »
Klopt, maar vanuit Marije gezien koos ze daar eerst voor de groep, pas toen bleek dat meer dan de helft van de groep haar bedrogen had, koos ze alsnog 'uit wraak' voor de joker. Daar verwijst ze ook naar in het onderonsje naar Rocky. Ik geloof ook best dat Marije dit oprecht zo voelt. Ik bedrieg nu pas de groep uit vrije wil, dat deed de rest al meteen bij aankomst.

Marije en Rocky vind ik hierin vergelijkbaar redeneren: als twee (hard spelende) kandidaten.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #101 Gepost op: 2-02-2021, 13:07:06 »
Rocky is ook lekker bezig met haar armen. Ze trok mijn aandacht bij het uitstappen uit de trein met het zwaaien met twee armen parallel, kinderlijk vrolijk omdat de klus geklaard is. Even later doet ze rare dingen met haar armen.

Ook voor de test was ze erg gespannen en keek nog eens naar Marije, om haar nog even verdacht te maken?

De derde trein (Siem) T 669 0001 --> T FFI 0001=A. Zou dan Fifa zijn. Rocky nog even op de kaart zetten.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #102 Gepost op: 2-02-2021, 13:25:52 »
Kunnen deze emoties van Splinter gefaket zijn dat die oprecht emotioneel lijkt dat joshua hem gered heeft van tunnelvisie?
Natuurlijk! Hij had helemaal geen tunnelvisie op Joshua. Onzin. Maar hij kan ook niet zeggen: Joshua en ik verdenken jou en nu is hij eruit.  :P
« Laatst bewerkt op: 2-02-2021, 13:31:03 door Run »

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #103 Gepost op: 2-02-2021, 13:32:46 »
Ja, dat kan zeker, maar lijkt me onwaarschijnlijk omdat hij geen acteur is.

Laten we de reacties van Merel niet vergeten bij de executies.  ::)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #104 Gepost op: 2-02-2021, 14:36:34 »
Wat we nu wel weten is dat, als het aankomt op spellen, het nu voorbij is met het "voor de groep" sfeertje dat er al was.
Wel héél prettig en "toevallig" voor de mol dat zowel de meest opvallende kandidaat weg is en de groepssfeer naar de klote is na een aflevering. 
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #105 Gepost op: 2-02-2021, 14:37:01 »
Te korte video, we horen nu net niet wie er salto's gaat maken en wie er gaat opdrukken. Zolang het maar niet Splinter wordt, want dat weet ik wel wie er naar het ziekenhuis moet na de eerste salto  ::rofl::

Duid dit op voorkennis, moet er volgende aflevering een salto gemaakt worden of moeten er kandidaten opdrukken?

De reactie van Marije??? Hoe anders kan die geïnterpreteerd worden dan "opgeruimd staat netjes!".
« Laatst bewerkt op: 2-02-2021, 14:46:12 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #106 Gepost op: 2-02-2021, 15:14:38 »
Kunnen deze emoties van Splinter gefaket zijn dat die oprecht emotioneel lijkt dat joshua hem gered heeft van tunnelvisie?

Dat kan natuurlijk, maar ik denk dat hij sowieso oprecht emotioneel is. Als hij de mol is, zet hij de emotionele klap dat Joshua weggaat door zijn schuld nu in om menselijker over te komen richting Renee.

Als hij niet de mol is, dan klopt het wel wat hij zegt. Zou hij Renee zo in vertrouwen nemen als hij Renee verdenkt als mol? Misschien niet (want het voelt cru om de verrader in vertrouwen te nemen). Of misschien juist wel (want de mol is geen concurrent dus het is minder erg om iets van je strategie weg te geven).

Ik neig ernaar dat hij Renee niet meer verdenkt en hier echt een band met haar opbouwt. Ik vind ook uit Renees reactie blijken dat Splinter haar nieuwe informatie vertelt door het bondje tussen Splinter en Joshua te onthullen, wat - denk ik - ook betekent dat ze de mol niet is. Maar dat kan natuurlijk ook weer makkelijk geacteerd zijn.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #107 Gepost op: 2-02-2021, 15:44:02 »
Persoonlijk vind ik Rocky en Renee hier het meest verdacht reageren, in het laatste filmpje. De rest komt op mij heel kandidaats over.....ik ga nog eens terugkijken  ::vergroot::
Meer L

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #108 Gepost op: 2-02-2021, 21:01:24 »
Klopt, maar vanuit Marije gezien koos ze daar eerst voor de groep, pas toen bleek dat meer dan de helft van de groep haar bedrogen had, koos ze alsnog 'uit wraak' voor de joker. Daar verwijst ze ook naar in het onderonsje naar Rocky. Ik geloof ook best dat Marije dit oprecht zo voelt. Ik bedrieg nu pas de groep uit vrije wil, dat deed de rest al meteen bij aankomst.

Marije en Rocky vind ik hierin vergelijkbaar redeneren: als twee (hard spelende) kandidaten.

Maar in het filmpje verwijt ze Renée dat ze voor zichzelf had gekozen bij de joker, en dat ze nu VOOR HET EERST voor zichzelf kiest. terwijl ze de "egoïstische" actie van Renée zie ze benoemt zelf ook heeft gedaan in aflevering 1 (met Rocky), Terechte keus overigens hoor, had ik zelf ook gedaan, maar dat is het punt niet. Bovendien is 5000 euro nooit goed te praten, overigens ook niet voor een mol (als het op deze manier gaat).


Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #109 Gepost op: 2-02-2021, 21:39:28 »
Ik vind Marije’s primaire reactie er een die bij haar past en daarom heel kandidaats.
Defensief, goedpraterij (onzinnige vergelijking tussen joker kopen en 5000 uit de pot rammen)  en dan ook de twee andere dames daarin mee proberen te trekken. Een uiting van spanning, schaamte misschien wel.
Niet vervelend bedoeld overigens: we hebben allemaal onze trekjes als we onder druk staan.  ::hypocriet::

Wat ze later zegt in de biecht vind ik hard, maar wel een veel beter argument: het is een spel en ik heb deze ronde gewonnen.

Anyway, ik had al een streep door Marije, nu twee.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2021, 21:41:44 door annebeestje »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #110 Gepost op: 3-02-2021, 13:15:58 »
Promo aflevering 6: https://www.instagram.com/p/CK08vdkJu6o/

Nog meer troeven  :o en ik denk zomaar dat dit wel eens voor Splinter/Renee v.s de drie graaiers kan gaan zorgen  ::vergroot:: En die opdracht met het elkaar uitschakelen zal daar ook wel iets mee te maken hebben (doet me denken aan de Wild West opdracht in Spanje).

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #111 Gepost op: 3-02-2021, 13:47:39 »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #112 Gepost op: 3-02-2021, 13:54:50 »
Staat ook in de mol app!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #113 Gepost op: 3-02-2021, 13:58:34 »
Ik heb geen Instagram. :-\\
Ooh ik ook niet, maar kijk gewoon in mijn browser :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #114 Gepost op: 3-02-2021, 14:42:30 »
Het handigste is als je het filmpje direct in dit topic plakt:




Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #115 Gepost op: 3-02-2021, 14:44:58 »
Jup, stond alleen nog niet op Youtube op dat moment :P

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #116 Gepost op: 3-02-2021, 14:52:20 »
Heeft Splinter nu moeite zijn lachen in te houden als hij zegt dat ze elkaar moeten vertrouwen?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #117 Gepost op: 3-02-2021, 14:57:43 »
Dat lijkt me op dat moment toch wel de grap van de dag. Natuurlijk vertrouwt niemand elkaar meer   :)

Iemand die met highres HD beelden de bordjes al kan lezen?

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #118 Gepost op: 3-02-2021, 16:00:46 »
Ik kan alleen het bordje bij Rocky lezen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #119 Gepost op: 3-02-2021, 16:24:29 »
Bordje Rocky:

De kandidaat die bij de volgende halte uitstapt verdient 250 euro voor de pot.

Bij halte 6? mag je niet uitstappen.

De kandidaat die bij halte 6 uitstapt krijgt een envelop met een een vraagteken.

Stap rustig in de bus.

Rugnummers:  Marije 87928, Renée 80682, Rocky 07951, Charlotte 52119, Splinter 45171.

« Laatst bewerkt op: 3-02-2021, 16:30:45 door foxhunter »