Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 27276 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Extra beeldmateriaal
« Gepost op: 12-12-2020, 19:41:44 »
Bespreek hier het extra beeldmateriaal wat vrijgegeven is door WIDM
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #1 Gepost op: 4-01-2021, 12:51:47 »

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2021, 13:03:17 »
Dit had in de uitzending moeten zitten. Geeft aan dat de groep echt wel klikt met elkaar.

En ja Renée klikt minder lijkt het.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2021, 13:11:49 »
Ja, toffe extra beelden! Had inderdaad in de aflevering kunnen zitten maar dan hadden veel rustmomenten (droneshots en praatjes van Rik) eruit gemoeten en ik heb begrepen dat die er juist in zijn gestopt voor de kijkers die ook tussendoor wel even iets uit de keuken willen pakken of met elkaar praten over wat er net gebeurd is. (De niet die hard molloten dus. ;)) Prima oplossing zo met die extra beelden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2021, 13:21:51 »
Ja, vreemd dat dit de edit niet heeft gehaald. M'n molletje Splinter meteen heel goed op dreef  :o

Als ie het is en meteen zo'n performance neerkwakt...   ::joehoe::

M'n andere mol Renée daarentegen... geeft me niet veel vertrouwen.

Ze probeerde Splinter wel te lezen toen die de aandacht opeiste. Of deed alsof. Lijkt me als Mol niet het moment om dit soort kandidatengedrag te etaleren. Maar kun je over twisten.

Rocky en Charlotte weer über onmols. In o.a. Marije geloof ik ook niet meer ...zo is ze gewoon, maar neem ik nog mee want anders hou ik bijna geen verdachten meer over. Hoop voor volgend seizoen op meer kandidaten die je moeilijk kan lezen.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2021, 17:42:25 door Amethyst »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #5 Gepost op: 4-01-2021, 13:25:41 »
Wel grappig dat de video een tweede kans heet. Ik dacht eerst dat dit beelden uit Renaissance waren :P

Verder leuk om inderdaad die groepsbinding toch te zien, zit volgens mij wel goed ::ok:: Charlotte hier precies zoals ik haar verwacht: kijken, luisteren, observeren. Weinig echt verdachte zaken gezien verder of af te lezen van gezichten of reacties.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2021, 13:31:40 »
Rocky, Joshua en Charlotte weer über onmols.
Ja, ik vind Rocky ook wel erg naturel reageren voor een mogelijke Mol, eigenlijk. Dat viel me ook al op na het groene scherm van Lakshmi. Aan de ontbijttafel bleef ze als enige stug doorpennen in haar molboekje, ook toen de envelop werd binnen gebracht. Op basis van haar natuurlijke en wat teruggetrokken gedrag vind ik Rocky geen Mol.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #7 Gepost op: 4-01-2021, 14:00:07 »
Ik heb het idee dat de ogenschijnlijke afwezigheid van Renée te maken heeft met haar slechte gehoor. Als er op haar wordt ingezoomd lijkt het alsof ze zich concentreert om het gesprek te kunnen volgen.

Verder lijkt Florentijn zich nogal afzijdig te houden in het gesprek. Opvallend. Erik ook, maar dat past m.i. prima bij zijn karakter.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #8 Gepost op: 4-01-2021, 16:56:45 »
Altijd leuk om deze beelden te zien en jammer dat ze niet in de uitzending zitten. Als Joshua de Mol is heeft hij zowat de hele groep wel al in the pocket met z'n 'tweede kans', na 'Unite' tijdens het laseren... Jan V. 2.0...

Renee, Florentijn en Erik kwamen na dit fragment denk ik ook echt wel aan de beurt denk ik qua inbreng en meedoen...

edit; p/s
wat staat er bij de mond van die Mol Jokerkaart ?!
« Laatst bewerkt op: 4-01-2021, 17:07:26 door Mollem »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2021, 17:12:00 »
Altijd leuk om deze beelden te zien en jammer dat ze niet in de uitzending zitten. Als Joshua de Mol is heeft hij zowat de hele groep wel al in the pocket met z'n 'tweede kans', na 'Unite' tijdens het laseren... Jan V. 2.0...
Ha/ha je maakt me toch weer aan het twijfelen. Zijn net wel van die dingetjes die een sociale en dominante Mol zou kunnen doen. Ik ga die onmolse acties toch maar door de vingers zien.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #10 Gepost op: 4-01-2021, 17:22:02 »

edit; p/s
wat staat er bij de mond van die Mol Jokerkaart ?!
ik meen daar "hahaha" te lezen. Hetzelfde geniepige lachje dat je bij de eerste opdracht hoort. 

Datzelfde lachje komt denk ik nog wel terug.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2021, 11:18:29 »


https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-een-verdrietig-vaarwel/

De reacties van Joshua en Splinter vind ik wel heel grappig eigenlijk ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-01-2021, 12:42:31 door Heinz, Reden: filmpje erin geplakt »

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2021, 11:58:40 »
Altijd leuk om deze beelden te zien en jammer dat ze niet in de uitzending zitten. Als Joshua de Mol is heeft hij zowat de hele groep wel al in the pocket met z'n 'tweede kans', na 'Unite' tijdens het laseren... Jan V. 2.0...

Renee, Florentijn en Erik kwamen na dit fragment denk ik ook echt wel aan de beurt denk ik qua inbreng en meedoen...

edit; p/s
wat staat er bij de mond van die Mol Jokerkaart ?!

Zelfde joker in de leader is het beter te lezen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2021, 12:44:57 »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #14 Gepost op: 5-01-2021, 15:48:22 »
 ::rofl:: ::rofl::


Ik ben het btw wel eens over dat eerste filmpje. Dat had ook van mij best wel in de aflevering mogen zitten. Maar ik ga ervan uit dat we de komende afleveringen meer zo'n beelden zullen zien  ::jaja::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #15 Gepost op: 5-01-2021, 16:03:23 »
Wat is dat voor vreemde opmerking van Joshua naar remco. Zegt hij nu echt “ Ik zie het ook.” 
Past totaal niet In de situatie . 

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #16 Gepost op: 5-01-2021, 17:19:17 »
Ook deze beelden hadden prima in de uitzending gemogen van mij.
Lekker sarcastisch van Erik, "het was toch een leuk weekendje weg?", schijnbaar niet zo gevoelig voor tranen...

Ook Splinter grappig, die lijkt Marije haar (overdreven) overdreven reactie even te checken...

Offline bmol

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #17 Gepost op: 5-01-2021, 18:36:50 »
Wat is dat voor vreemde opmerking van Joshua naar remco. Zegt hij nu echt “ Ik zie het ook.” 
Past totaal niet In de situatie .

Het is Remco zelf die dat zegt.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #18 Gepost op: 5-01-2021, 19:20:25 »
Ook deze beelden hadden prima in de uitzending gemogen van mij.
Lekker sarcastisch van Erik, "het was toch een leuk weekendje weg?", schijnbaar niet zo gevoelig voor tranen...
Erik is hier aan het trollen, ja. Toen ik zag dat er twijfel was of ie bij het lasergamen was geraakt, heb ik m nog eens onder de loep genomen. Kwam al snel een gluiperige biecht tegen. Het zal toch niet?  ::rofl::

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #19 Gepost op: 5-01-2021, 22:27:21 »
Zou de mol gaan huilen? ik denk het niet.