Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 97842 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #740 Gepost op: 2-03-2021, 13:26:50 »
Nog één dingetje dat volgens mij onbenoemd is: C heeft misschien het hele seizoen mensen naar Renée omgepraat.
...
Of is dit mogelijk ompraten van Renée door C toch al benoemd?
Beide zijn niet benoemd. Ik kan me ook niets herinneren, dat dat zou kunnen onderbouwen. In het slaapkamergesprekje met Rocky bv. deden beiden net of Renée kandidaat was.

Dat mensen op Renée gingen, lag volgens mij aan 2 dingen:
- aan Renée zelf, met haar warrigheid, hardhorendheid etc.
- aan de vrolijke openhartigheid en speelsheid van Charlotte, die voor velen daarom afviel als mogelijke mol.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #741 Gepost op: 2-03-2021, 13:37:17 »
Dit seizoen kan echt nog in de bottom 3 en top 3 vallen. Wordt afwachten.
Ik vrees dat het de bottom 3 wordt en dat dit ook meteen de reden is dat ze Charlotte meteen maar voor de bus hebben gegooid. Geen valse hoop wekken is misschien wel beter.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #742 Gepost op: 2-03-2021, 13:54:15 »
Er gaan ook theorieën rond dat Lottie dat seizoen de mol was en per ongeluk een rood scherm kreeg, waarna iemand anders het moest overnemen.
Volgens mij was Lottie (ook) verliezend finaliste en heeft die nooit een rood scherm gezien. Dus waar die rondgaande theorieën dan op gebaseerd zijn...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #743 Gepost op: 2-03-2021, 14:17:32 »
Volgens mij was Lottie (ook) verliezend finaliste en heeft die nooit een rood scherm gezien. Dus waar die rondgaande theorieën dan op gebaseerd zijn...

Dat is net de theorie. Misschien is het scherm van Lottie wel overgemonteerd naar Charlotte nu.  >:D >:D

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #744 Gepost op: 2-03-2021, 14:29:02 »
Ik wist niet dat dit topic verandert was in het ''complottheorieën van widm'' topic.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #745 Gepost op: 2-03-2021, 14:45:05 »
Ik wist niet dat dit topic veranderd was in het ''complottheorieën van widm'' topic.
Ja joh, haha ;D Dit is het nazorgtopic van de mensen die maar niet kunnen verwerken dat hun mol is afgevallen :) Maar idd, misschien gaat het niet meer over Charlotte maar meer over een finale-twist en daar is al wel een topic voor: "Wat gebeurt er de volgende aflevering". Charlotte is gewoon de beste mol die we (n)ooit gehad hebben.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #746 Gepost op: 2-03-2021, 17:21:35 »
Haha, het nazorgtopic  ::rofl::. Maar het klopt wel.

Ik verwacht geen 'Charlottetwist' meer hoor. Het zal tussen Renée en Rocky gaan, meer niet en niets minder.
Maar als Charlotte zo goed kan mollen dat zelfs haar eigen scherm rood wordt, dan heeft ze het natuurlijk fantastisch gedaan.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #747 Gepost op: 2-03-2021, 17:39:50 »
Maar als Charlotte zo goed kan mollen dat zelfs haar eigen scherm rood wordt, dan heeft ze het natuurlijk fantastisch gedaan.  ;)
Zeg dat wel. Onderschat ons jokertje niet, dit is een alleskunner! :)
En wat hield ze haar rug kaarsrecht niet, door niet de aanwijzing te pakken! Heeft de Mol ook helemaal niet nodig, natuurlijk.
Van de week nog maar eens alle afleveringstitels op een rij zetten... Je weet maar nooit hoe een koe een haas mol vangt.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #748 Gepost op: 2-03-2021, 20:21:15 »
Haha, het nazorgtopic  ::rofl::. Maar het klopt wel.

Ik verwacht geen 'Charlottetwist' meer hoor. Het zal tussen Renée en Rocky gaan, meer niet en niets minder.
Maar als Charlotte zo goed kan mollen dat zelfs haar eigen scherm rood wordt, dan heeft ze het natuurlijk fantastisch gedaan.  ;)

En jij twijfelt er nog aan dat ze haar scherm niet rood heeft gemold? Natuurlijk heeft ze dat gedaan.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #749 Gepost op: 2-03-2021, 20:47:44 »
Ik ga nog wat dieper de Remco-tunnel in ;D

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #750 Gepost op: 2-03-2021, 20:56:32 »
Let op de woorden 'geniaal' en 'uiteindelijk'.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #751 Gepost op: 2-03-2021, 20:59:07 »
De leader is wat dat betreft ook geniaal!
Eerst Charlotte. Dan 'Wat hoor je? Wat zie je? Wat weet je? En dan Remco. ::rofl::

En ook de bekendmaking van de kandidaten, waarin Remco links en rechts zoekende is voordat Charlotte in beeld komt.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #752 Gepost op: 2-03-2021, 22:33:25 »
En jij twijfelt er nog aan dat ze haar scherm niet rood heeft gemold? Natuurlijk heeft ze dat gedaan.

 ::oink:: Case closed dus. Wát een talent en alleskunner, wat Molest ook zegt.  ;) Of toch Remco?  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Sjeel

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #753 Gepost op: 2-03-2021, 23:55:17 »
::oink:: Case closed... Of toch Remco?  ::rofl::

Met Remco weet je nooit zeker wie hij was.. ::rofl::

Maar ik wou juist dat ik jou was
Gewoon een dag niet mezelf was
Dat ik alles was wat jij was
En jij was dan wie ik was
En wij dan nog steeds wij was... zie je wel, wij was, 2 mollen ::jaja:: ::rofl::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #754 Gepost op: 3-03-2021, 08:10:28 »
Let op de woorden 'geniaal' en 'uiteindelijk'.
Ik begrijp wat je bedoelt... Het kan twee kanten op.
Remco heeft dit toevallig gezegd, en viel af.
-1- De makers hebben dat opgepakt om Charlotte naar voren te schuiven, en ons te laten geloven dat ze uiteindelijk toch op geniale wijze de Mol kan zijn.
-2- Charlotte is op geniale wijze de Mol.

In het eerste geval hebben ze heel veel moeite gedaan, voor maar heel weinig mensen. Het is niet zo dat dit nu landelijk spint of zo, toch? Daarnaast was het dan weer een toevalstreffer dat Charlotte op dat moment zelf Remco verdacht, zodat het effect werd versterkt. En lijkt het er sterk op dat ze haar vanaf dat moment gecoached moeten hebben om naar dit plot toe te werken. 'Step up your game' werd haar verteld, zei ze in de podcast. Moest Charlotte opeens het jokertje gaan uithangen? Het jokerthema was al lang en breed geïntroduceerd in de eerste opdracht. Plus het wondertje dat ze überhaupt de finale haalde, want anders was het allemaal in de soep gelopen. Toeval op toeval? (Of gratis groene schermen weggegeven? Nee, toch...)
Ik vind het allemaal nogal onwaarschijnlijk dat ze dat doen met een kandidaat.

In het tweede geval is het duidelijk wat er gebeurd kan zijn: Remco heeft dit toevallig gezegd, en Charlotte moest Remco verdenken in afl. 1. En verder gewoon haar ding doen (zoals ze dat in de podcast ook noemde), de makers zouden het verder wel aan elkaar breien. Dat is ook heel veel moeite, maar die heb je dan niet verspild aan een paar Charlotisten.

Dus zeg het maar. Scenario 1 of 2.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2021, 08:54:04 door Molest »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #755 Gepost op: 3-03-2021, 09:01:20 »
Scenario 3: Charlotte was de Mol niet, maar gewoon de verliezend finalist.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #756 Gepost op: 3-03-2021, 09:11:06 »
Scenario 3: Charlotte was de Mol niet, maar gewoon de verliezend finalist.
Dat valt onder scenario 1.

EDIT:
Dat ze die moeite in de loop van het seizoen doen om ons op een verkeerd been te zetten, kan ik me nog voorstellen. Al vind ik het allemaal teveel toeval, en als er gecoached en gemanipuleerd werd, te ver gaan.

Maar ik heb het vooral over de moeite die de makers tijdens en na de finale nog lijken te hebben gedaan.

- Charlotte volkomen onnodig haar rode scherm laten zien, zodat hun eigen zorgvuldig opgebouwde spanningsboog om zeep wordt geholpen.
- Charlotte die in haar dagboek van de verliezer 'Hahaaa... Wie schrijft die blijft. Jullie horen nog van mij' zegt.
- De misschien wel venijnigste jokerlach van het seizoen inmonteren, vlak voor het eind van de podcast.
- In haar exit-gesprekje knippen en zinspelen op de 5.000, en een paar mogelijke molacties laten zien. En de vraag opwerpen waarom ze überhaupt naar huis moest, en niet met zijn allen tegelijk.
- Een vraag in de app plaatsen, waarbij je kunt kiezen tussen ofwel Charlotte ofwel Rocky en Renée.
- Ik lees nu ook weer iets over Rocky en Renée die beiden in hun molboekje kijken aan het eind van de ontknopingsfilmpjes. En ja, ook dat is inderdaad weer voer voor Charlotisten. :)
- Een live-finale organiseren waarvan iedereen zich afvraagt wat daar nog spannend aan moet zijn.

Laat iedereen zijn eigen conclusies maar trekken. Ik kan het mis hebben hoor, ik zit daar ook nooit zo mee. 'Jij bent de verliezend finalist', zegt Rik. Zitten Rocky en Renée hier in de spiegel met hun rug naar de Mol?
« Laatst bewerkt op: 3-03-2021, 11:05:02 door Molest »

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #757 Gepost op: 3-03-2021, 12:26:43 »
(...)
Laat iedereen zijn eigen conclusies maar trekken. Ik kan het mis hebben hoor, ik zit daar ook nooit zo mee. 'Jij bent de verliezend finalist', zegt Rik. Zitten Rocky en Renée hier in de spiegel met hun rug naar de Mol?
Nog meer aanwijzingen, ik word nu helemaal gek! Ik heb er een nieuw topic voor geopend om alles op een rijtje te zetten ipv het kandidaat-topic van Charlotte te kapen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #758 Gepost op: 3-03-2021, 13:16:18 »
Charlotte is het gewoon.

Renée als mol zou echt niet oké zijn met alles wat ze verdiende.
Rocky is de uberkandidaat waarvan er niet elk seizoen een van dat niveau is zelfs.
Dan verdenkt Renée Rocky volgens de productie.
Alle spanning weg willen ze toch nooit.
Een mol van het Renée kaliber ook nooit.
De productie gaat ook geen twee fouten van die omvang maken.
Charlotte Nijs is de mol.

Uit vertrouwen voor de productie en de geest van het programma. En in hoop voor Renée om haar al de kritiek die iedereen gaat geven haar te besparen. Want als kandidaat heeft ze het spel echt sluw en listig gespeeld.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #759 Gepost op: 3-03-2021, 14:16:35 »
Ik hoop dat je ondertussen nog tijd hebt om aan je conditie te werken want dit betekent weer een rondje Rijn-Scheldekanaal extra.   :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!