Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 107982 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[de Mol] Renée Fokker
« Gepost op: 18-12-2020, 09:56:00 »


Praat mee over het doen en laten van Renée Fokker! Meer weten over deze kandidaat? Klik hier.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 22:39:53 door Heinz »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #1 Gepost op: 21-12-2020, 21:31:31 »
Goede actrice. Echt leuk dat ze meedoet  :D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2020, 21:44:07 »
Goede actrice. Echt leuk dat ze meedoet  :D
Vind ik ook, ik was blij verrast! ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #3 Gepost op: 21-12-2020, 23:33:45 »
Weet weinig van WidM en heeft vijf seizoenen als voorbereiding gekeken  ::rofl:: Altijd interessant. Want moeten we haar daarom juist wel of niet verdenken? Ik vind het in ieder geval een leuke toevoeging aan de groep.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #4 Gepost op: 22-12-2020, 12:55:11 »
Wat leuk dat zij meedoet. Ze is een fenomenale actrice, ooit één van de muzen van Theo van Gogh. De laatste jaren was ze (althans bij mij) een beetje uit beeld verdwenen, dus het is gaaf om haar weer te zien opduiken in WIDM.
Woosie down?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #5 Gepost op: 22-12-2020, 15:25:03 »
Goed geselecteerde naam. Ze is zelf wel heel enthousiast ook over haar deelname volgens mij. Deelt ook veel dingen over haar deelname. Ik hoop zelf ook dat ze ver komt, of wellicht dat ze de mol is. Dat laatste zou goed kunnen, aangezien de laatste vrouwelijke mol in 2019 was, de laatste wat oudere mol in 2014-5 en de laatste acteur als mol in 2017. Al zeggen die statistieken meestal niks. Toch denk ik dat ze het wel goed zou kunnen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #6 Gepost op: 22-12-2020, 15:26:35 »
Wat leuk dat zij meedoet. Ze is een fenomenale actrice, ooit één van de muzen van Theo van Gogh. De laatste jaren was ze (althans bij mij) een beetje uit beeld verdwenen, dus het is gaaf om haar weer te zien opduiken in WIDM.

ja idd ik had gelezen dat zij ook een gouden kalf heeft gewonnen
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #7 Gepost op: 22-12-2020, 17:02:21 »
Bijzonder interessante kandidaat! Buitengewoon getalenteerde actrice. Met al haar ervaring uitstekend in staat de Mol te zijn. Maar het hangt ook van de opdrachten af, lijken erg pittig dit jaar. Is dat haar pakkie aan wel?

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #8 Gepost op: 25-12-2020, 13:11:03 »
Renée is de enige kandidaat die in zowel haar voorstelvideo als in het Molboekje zegt dat ze niet weet of ze een goede Mol zou zijn. De andere 9 gaan allemaal gretig op die vraag in. In het Molboekje in ieder geval. Er staat me iets van bij dat het bij Joshua uit de edit is gehouden.

Renée staat bij mij ondanks alles (heel erg voor de hand liggende keuze, verdacht neergezet in voorstelfilmpje en Moltalk, benadrukt haar zwakke punten te veel) hoog op m'n lijstje.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #9 Gepost op: 28-12-2020, 22:06:01 »
 ::rofl:: Als zij zegt dat ze gaat onderduiken.  ::rofl::

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #10 Gepost op: 28-12-2020, 22:43:51 »
Misschien heeft zij als enige de vraag gekregen: Wie is de mol?

Nou, ik euh

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #11 Gepost op: 2-01-2021, 17:40:41 »
Als ik in de kakafonie van alle kandidaten naar een fragment van haar kijk en probeer te liplezen lijkt het of ze iets zegt als: "waarom? want ik ben de mol"
...ben nog druk met uitzoeken hoe ik via mijn mac een gifje kan maken van het fragment...

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2021, 17:48:07 »
Renée Zegt: "Ik ga met bewaking naar huis en dan duik ik onder."
Waarom bewaking?
Onderduiken zou op de Mol kunnen slaan maar zou ze met deze uitspraak echt weggeven dat ze de Mol is? Of is het een afleidings manoeuvre?
Eigenlijk begrijp ik niet goed waarom zij zoveel wordt getipt als de Mol. Gezien haar leeftijd en, als we mogen geloven spectaculaire opdrachten waarbij een zeer goede conditie is vereist, kan ik mij dat niet voorstellen.



Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2021, 18:04:48 »
Dan kan ze toch juist uitstekend mollen onder het mom van ‘ik kan het niet’?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2021, 18:09:53 »
We zullen het zien, en ik zal mn kruit nog droog houden, maar ik verwacht dat Renee ook een soort moederlijke rol kan spelen in de groep, en daarmee vertrouwen winnen, ze komt me rustig en evenwichtig over, anders dan de heethoofden Erik en Remco die moeite hebben hun geduld te bewaren, fanatiek zeggen te zijn en af en toe 'tot drie moeten tellen', met andere woorden, Renee zou een anker kunnen zijn als senior. Tegelijkertijd denk ik ook dat ze zomaar snel uit het spel kan gaan juist daarom.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2021, 18:57:05 »
Leuke kandidaat of mogelijke mol. Ik hoop dat ze ver komt.
Graven, graven, graven...

Offline SjoerdBakker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2021, 22:16:23 »
Mijn schot voor de boeg als mol.

Ken haar niet als actrice, dus kan moeilijk inschatten wat haar 'normale' modus is.

Lijkt veel te acteren en buiten de groep te staan. Krijg er Anne-Marie Jung vibes van.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #17 Gepost op: 2-01-2021, 22:23:50 »
Op basis van deze aflevering kan ze zeker nog de mol zijn. Ik vond haar soms wel even te verdacht.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #18 Gepost op: 2-01-2021, 22:41:49 »
Ik verdenk haar op het moment niet. Ze had twee hele opvallende acties bij de eerste opdracht: ten eerste resoluut de deal met de Mol weigeren omdat ze het niet vertrouwde en pontificaal dat kaartje met de deal erop onder de deur terugschuiven. Ten tweede direct "ja" roepen op het voorstel van Rik om een echte joker te kopen.* Ik kan hier niet echt een moltactiek in zien en vind het vooral heel kandidaats overkomen. Het zou in ieder geval niet passen bij een eventuele moltactiek die ze in de lasergame zou kunnen hanteren: het uitvergroten van onhandigheid.

*Dit was Marije
« Laatst bewerkt op: 3-01-2021, 12:37:38 door Heinz »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #19 Gepost op: 2-01-2021, 22:45:10 »
Ik verdenk Renée ook niet echt maar sluit haar niet uit. Voor een echte joker gaan lijkt mij ook kandidaats maar dat wil de mol ook doen. Daarnaast wordt ze te verdacht neergezet, met name in de laseropdracht.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2021, 17:58:30 door Luc »