Auteur Topic: [kandidaat] Joshua Nolet  (gelezen 19945 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Joshua Nolet
« Gepost op: 18-12-2020, 09:56:17 »


Praat mee over het doen en laten van Joshua Nolet! Meer weten over deze kandidaat? Klik hier.
« Laatst bewerkt op: 22-12-2020, 12:05:12 door putyourHANSup! »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #1 Gepost op: 21-12-2020, 21:57:25 »
Oei, dit is een podiumbeest. Soms erg explosief en niet altijd om de goede reden.
Zou wel eens teveel In de groep kunnen staan om echt ver te komen. Wel een echte speler. Die zijn Eigen weg bepaalt.  Kan samen Met Lakshmi voor het nodige vuurwerk zorgen
« Laatst bewerkt op: 21-12-2020, 22:05:41 door Tarbozan »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2020, 21:59:08 »
Vind hem nu al het leukst.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #3 Gepost op: 21-12-2020, 22:26:06 »
Joshuaaa ::love:: ::bravo:: Hij lijkt me een beetje een Dennis storm achtig type. Gaat ver komen dat sowieso.
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #4 Gepost op: 21-12-2020, 22:32:12 »
 ::love::
Frankje Lapi

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #5 Gepost op: 22-12-2020, 11:00:53 »
Ik had eerst: Joshua wie? Tot het fragment van Chef Special begon. De band ken ik wel, maar enkel qua nummers. Niet door de namen van de bandleden te onthouden.

Lijkt mij als ik het zo bekijk wel eens de nieuwe Nathan te kunnen worden. Energiek, aanwezig op de goede manier en beetje druk.  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #6 Gepost op: 22-12-2020, 11:47:29 »
Chef'Special ken ik wel ja, misschien een beetje een Daniel Boissevain ala typje in opdrachten, hele fanatieke speler verwacht ik toch wel
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #7 Gepost op: 22-12-2020, 12:23:33 »
Heerlijk Joshua. Amigo! Lijkt me een fanatieke kandidaat.

Offline Doctor WidM?

  • Forumlid
  • Brilliant!
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #8 Gepost op: 22-12-2020, 14:04:52 »
Hij doet me ergens een beetje aan Sebastiaan Labrie denken. Dat vond ik een hilarische speler destijds.  ::rofl::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #9 Gepost op: 22-12-2020, 17:11:49 »
Was hij niet opvallend nerveus? Dat zie je vaker bij een Mol in het begin!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #10 Gepost op: 2-01-2021, 16:39:27 »
Leuk dat hij meedoet! Heeft veel leuke nummers gemaakt (ik vind vooral In Your Arms en Nicotine goed). Ik denk niet echt dat hij gekozen is als mol, ook omdat hij aangaf niks van WIDM te hebben gezien. Lijkt me bij de mollicitaties best een minpuntje.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #11 Gepost op: 2-01-2021, 16:45:58 »
Leuk dat hij meedoet! Heeft veel leuke nummers gemaakt (ik vind vooral In Your Arms en Nicotine goed). Ik denk niet echt dat hij gekozen is als mol, ook omdat hij aangaf niks van WIDM te hebben gezien. Lijkt me bij de mollicitaties best een minpuntje.

goh, Kees Tol had ook nog nooit naar 'WIDM' gekeken, en was nochtans een ijzersterke mol ;)
klaar voor de strijd

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2021, 19:26:59 »
Leuk dat hij meedoet! Hoop dat hij ver komt. Mijn wensmol voor nu maar ik verwacht het eigenlijk niet.

Offline Crysus101

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2021, 22:40:40 »
Ik vind Joshua erg theatraal. Iets wat ik vind passen bij het personage van de Joker. Aangezien de Joker (als personage) een onderwerp lijkt te zijn in dit seizoen, ga ik het gedrag van Joshua goed in de gaten houden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2021, 22:56:59 »
Als hij de mol is, is hij een soort Jan. Dat gevoel kreeg ik een beetje bij hem. Fanatiek en leidend in de groep.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #15 Gepost op: 3-01-2021, 01:04:22 »
Ik vind hem geen Jan-type. Hij is namelijk heel enthousiast met de opdrachten bezig, maar niet op een strategische manier. Te zien aan zijn 'unite'-actie: wat hem onverdacht maakt (als kandidaat) en leidt tot meer geld in de pot (als potentiële mol). Voor beide rollen dus geen slimme move.

Lijkt mij dus eerder een Taeke Taekema kandidaat: probeert gewoon goed mee te doen en het team te helpen d.m.v. fysieke kracht.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2021, 07:24:32 »
Geweldige kandidaat. Unite. Hoop dat hij er lang in blijft.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2021, 11:01:20 »
Net wanneer ik blij verrast was met het Hunger Games element komt Joshua met zijn Unite moment en weet voldoende de groep mee te krijgen op Marije na  :P

Uiteindelijk ging het bij lasergamen om een fractie van het totaal dus je kunt zo credits opbouwen als mol in de eerste aflevering. Toch neig ik nu meer naar kandidaat dan mol.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2021, 11:23:37 »
De enige die ik voor nu afschrijf. Niet vanwege de lasergame-actie. Maar wel omdat hij overduidelijk Erik uittestte bij het moltainbiken en bij de executie hield hij zijn medekandidaten ook nauwlettend in de gaten.

Een fanatieke kandidaat. Geen mol
You'll never walk alone

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2021, 16:20:39 »
Ik ben groot fan van fanatieke mollen maar ik krijg niet een mol gevoel bij Joshua. Ook door de manier waarop hij in beeld wordt gebracht. Bv. lachen als hij wordt afgeschoten, kan verdacht overkomen op de kijker terwijl ik zelf ook zou lachen als kandidaat in de zin van ahaha, jeetje, wat ben ik stom bezig.

Niet op mijn mol lijstje voor nu maar wel leuke kandidaat! ::jaja::
Soms is't gewoon nie makkelijk.