Auteur Topic: [kandidaat] Joshua Nolet  (gelezen 19942 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2021, 18:13:42 »
Bij het fietsten testte Joshua Erik, die opvallend achterbleef, door langs een bordje te rijden dat ie volgens mij al wel gezien had. Zou je als molactie kunnen zien, maar ik interpreteer het toch als kandidatenactie.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2021, 12:15:25 »
Ik vond hem voor een eerste aflevering wel erg overactief! En dat is normaal gesproken eerder kandidaats.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #22 Gepost op: 9-01-2021, 21:53:46 »
Crushua Amulet is niet de mol, maar wel erg vermakelijk ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #23 Gepost op: 9-01-2021, 22:00:44 »
Extreem veel aan het woord en in beeld vanavond. Wel grappig dat hij in zijn Engels af en toe ook Nederlandse woorden gebruikt.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2021, 22:12:08 »
Het zou toch heerlijk zijn als hij wel de mol is. Extreem arrogant (in positieve zin) dan wel hoor.
Hij lijkt ook heel erg verdacht te worden door de groep. Misschiend dat hij met over de top mollen dan de verdenking van zich af probeert te halen. Hoe dan ook knap dat hij Splinter heeft kunnen overtuigen.

Maar normaal gesproken ligt het portofoonsverwisselen wel in de categorie 'dat zou een mol nooit doen'. Ik kan het me eigenlijk ook echt voorstellen dat hij het wel is.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #25 Gepost op: 9-01-2021, 22:42:52 »
In de vooruitblik horen we Joshua zeggen: ‘ik voel me net batman’

Joker...




Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #26 Gepost op: 9-01-2021, 22:48:52 »
Tja, wat moet je hiermee? Het is wel van heel dik hout zaagt men planken, maar je kunt moeilijk zeggen dat hij veel goed doet. Op dit moment ga ik ervan uit dat hij het doet om zichzelf verdacht te maken.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #27 Gepost op: 9-01-2021, 23:24:27 »
Voor de kledinghint liefhebber

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2021, 23:34:55 »
Het zou toch prachtig zijn als hij de mol is. Eerst zonder schaamte Splinter voor de trein gooien, die vertelt ondertussen door aan anderen dat hij all-in op Joshua gaat. Splinter die een aflevering overleeft en denkt dat Joshua gelijk had en vervolgens iets later afvalt. Daarna denkt de rest 'maar hij zat toch op Joshua?' en veranderen van verdachte.

Hij begint een beetje een wensmol van me te worden geloof ik.  ::schaam::

Maar ik zie in hem toch vooral een enorm gedreven kandidaat die door zijn fanatisme soms knullige fouten maakt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline wateenIDee

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #29 Gepost op: 10-01-2021, 00:02:16 »
Mijn absolute wensmol inderdaad. Een super brutale mol die als strategie in-your-face-brutale acties uitvoert. Een ‘joker’ die alles op zn kop zet en ondersteboven doet.

Ik ben instagram af aan het speuren om een foto van hem te vinden die je over de jokerkaart zou kunnen leggen. Maar kom niet dichterbij dan dit: (doorbladeren) https://www.instagram.com/p/BWAA_JLnO99/?hl=nl

Het Hahaha uit de mond van de joker op de kaart deed me ook erg aan het woord Joshua denken trouwens...

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #30 Gepost op: 10-01-2021, 00:11:27 »
Ik ben instagram af aan het speuren om een foto van hem te vinden die je over de jokerkaart zou kunnen leggen. Maar kom niet dichterbij dan dit: (doorbladeren) https://www.instagram.com/p/BWAA_JLnO99/?hl=nl

Wellicht deze foto: https://twitter.com/nananouvelle/status/1345679724354412546

Maar vooralsnog denk ik toeval.
 ::rofl::
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #31 Gepost op: 10-01-2021, 00:21:34 »
Misschien nu toch eens 2 mollen. Joshua en .......

Offline wateenIDee

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #32 Gepost op: 10-01-2021, 00:21:52 »
Tja, iedereen schrijft hem wel massaal af nu :) Toeval? ;)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #33 Gepost op: 10-01-2021, 10:21:32 »
 ::love::
Frankje Lapi

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #34 Gepost op: 10-01-2021, 13:56:22 »
Het zou toch prachtig zijn als hij de mol is. Eerst zonder schaamte Splinter voor de trein gooien, die vertelt ondertussen door aan anderen dat hij all-in op Joshua gaat. Splinter die een aflevering overleeft en denkt dat Joshua gelijk had en vervolgens iets later afvalt. Daarna denkt de rest 'maar hij zat toch op Joshua?' en veranderen van verdachte.

Ja, eens. Dit zou enorm gewaagd zijn als hij de mol is. Als dat zo is: wauw!  ::bravo::
Maar voor hetzelfde geld val je gigantisch door de mand. Ik neig er daarom ook naar om dit als kandidatengedrag te zien, maar zeker weten doe je dat nooit natuurlijk.

Ik vraag me wel af of de makers hem aandurven als mol. Een combinatie van Tygo en Jan in het kwadraat ofzo?

PS: geweldig T-Shirt weer!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #35 Gepost op: 10-01-2021, 14:28:25 »
Als we even aannemen dat hij niet de mol is, is deze opdracht wel een teken dat Joshua totaal geen James Bond is. Porto’s verwisselen, de verkeerde zaklamp gebruiken om naar aanwijzingen te zoeken, dat zou op de (denkbeeldige) spionageschool de slechtste student ooit maken.

Maar dat bondje met Splinter maakt hem in het psychologische spel wel best slim. Als kandidaat hoopt hij verdenkingen op zichzelf te krijgen doordat Splinter zogenaamd vol voor hem gaat en Splinter er steeds in blijft. Mogelijke zwakte is dat Splinter er best uit kan vliegen op een andere kandidaat (en dan trekt Marije juist de conclusie dat Joshua niet de mol is).

Als Joshua overigens wel de mol is (wat ik totaal niet geloof), is het ook slim. Splinter vult de test volledig niet op Joshua in en vliegt er dan op een bepaald moment uit en dan trekt Marije (en mogelijk anderen) onterecht de conclusie dat Joshua niet de mol is.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #36 Gepost op: 10-01-2021, 14:32:03 »
Deze man is geweldig  ::bravo::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #37 Gepost op: 10-01-2021, 14:57:36 »
 ::love::
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2021, 16:21:52 »
Die ballerina die Joshua afschiet doet dat zo keurig met een voltreffer waarna ze direct een elegante buiging maakt dat het wel in scène gezet lijkt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #39 Gepost op: 10-01-2021, 17:21:01 »
Te opvallend aan het mollen dat hij de mol niet kan zijn...
Ich bin ein Bärliner!