Auteur Topic: [kandidaat] Marije Knevel  (gelezen 42505 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Marije Knevel
« Gepost op: 18-12-2020, 09:56:37 »


Praat mee over het doen en laten van Marije Knevel! Meer weten over deze kandidaat? Klik hier.
« Laatst bewerkt op: 22-12-2020, 12:06:22 door putyourHANSup! »

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #1 Gepost op: 21-12-2020, 21:01:25 »
Nu al sterke Mol-vibes bij haar!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2020, 21:52:40 »
Een vd weinige onbekenden voor dit jaar bij mij,

Dochter van, sterke persoonlijkheid, niet op het mond je gevallen.
Prima eerste indruk.

Molvibes, mwah.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #3 Gepost op: 22-12-2020, 08:44:48 »
Ik geef toe dat ik weleens ben blijven hangen bij LadiesNight... Al moest haar naam wel van erg diep komen bij mij.
Maar ze heeft absoluut mol-vibes bij mij!
Ich bin ein Bärliner!

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #4 Gepost op: 22-12-2020, 09:58:59 »
Nu al sterke Mol-vibes bij haar!
Ik ook wel. Haar uitleg van hoe ze zich zou gedragen vond ik in de bekendmaking zeer ingestudeerd overkomen. Maar nu moet ik zeggen dat in bovenstaande video ik eigenlijk alles wel geacteerd vind overkomen, dus misschien is ze gewoon zo, hahah.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #5 Gepost op: 22-12-2020, 10:55:05 »
Dochter van Andries ja? Leuk dat ze meedoet. Net zoals met Splinter.. enkel bekend qua achternaam voor mij. Ik ben benieuwd hoe ze WIDM in gaat.

Leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen. Wat Vivienne al zei in Moltalk.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #6 Gepost op: 22-12-2020, 11:51:05 »
nooit van gehoord, maar goed misschien heeft ze wat potentie voor entertainment
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #7 Gepost op: 22-12-2020, 12:21:48 »
Heeft wel mol vibes maar zou geen leuke mol zijn. Te gemaakt en te veel praatjes.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #8 Gepost op: 22-12-2020, 13:23:42 »
Ik denk dat ze ook te gemaakt is om de mol te zijn. Niet dat ze nep is, maar het is (ook in de video) alsof ze altijd een filter bij zich draagt. Dat gevoel had ik ook bijvoorbeeld bij oud-kandidaten als Miljuschka, Sarah Chronis en Liesbeth Staats. Een mol moet juist een wat natuurlijkere vibe hebben in mijn ogen.

Ze is op haar social media mega enthousiast over haar deelname, ik denk dat ze best een paar afleveringen mee zal gaan! Ik ben heel benieuwd  ::ok::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #9 Gepost op: 22-12-2020, 17:13:19 »
Nee, geen Mol type denk ik. Maar ja, ik vergis me wel vaker.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #10 Gepost op: 25-12-2020, 10:30:25 »
Deze dame maar niet onderschatten.
[link]
https://www.parool.nl/nieuws/mediamaker-marije-knevel-ik-heb-een-ontzettende-hekel-aan-clickbait~b64ace3b/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fsearch%3Fclient%3Dfirefox-b-m%26q%3Dwiki%2Bmarije%2Bknevel%26oq%3Dwiki%2Bmarije%2Bknevel%26aqs%3Dheirloom-srp..0l1
[/link]
Moest aan Kees Tol denken, ook een zoon van.
En ook een seizoen met verbale kandidaten, zoals Paulien en Carolien. Dit seizoen lijkt me qua kandidaten ook behoorlijk verbaal.
« Laatst bewerkt op: 25-12-2020, 10:43:29 door foxhunter »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #11 Gepost op: 25-12-2020, 12:00:19 »
Deze dame maar niet onderschatten.
[link]
https://www.parool.nl/nieuws/mediamaker-marije-knevel-ik-heb-een-ontzettende-hekel-aan-clickbait~b64ace3b/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fsearch%3Fclient%3Dfirefox-b-m%26q%3Dwiki%2Bmarije%2Bknevel%26oq%3Dwiki%2Bmarije%2Bknevel%26aqs%3Dheirloom-srp..0l1
[/link]
Moest aan Kees Tol denken, ook een zoon van.
En ook een seizoen met verbale kandidaten, zoals Paulien en Carolien. Dit seizoen lijkt me qua kandidaten ook behoorlijk verbaal.
Ja, Marije is een feisty one.

“Ik heb een ontzettende hekel aan clickbait. Berichten als ‘die en die persoon is helemaal getransformeerd’ en dan klik je erop, blijkt ze haar haren te hebben bijgepunt. Als gebruiker voel ik me dan genaaid. Je moet wel zorgen dat de gebruiker jouw website zijn tijd waard vindt.”

^ ik hoop dat ze de opgeklopte hysterie rond widm kan waarderen dan :P


Ik vond het trouwens wel opmerkelijk dat Marije in het Molboekje zei dat ze zichzelf ontzettend was tegengekomen tijdens Wie is de Mol? Dat widm haar leven in een ander perspectief heeft geplaatst en dat ze nu dingen anders doet.

Vind ik nogal wat. Hoop dat we daar als kijker ook iets van mogen zien  ::wenkbrauw::


Lijkt me trouwens eerder iets dat een kandidaat zou zeggen, dan de Mol. Een kandidaat die lang in het spel blijft, dat wel. Als Mol weet je dat je de saboteur bent ...moet zijn. Als kandidaat is het een keuze om over lijken te gaan. Iets dat de meesten niet (echt) doen. Vind het wel bij d'r persoonlijkheid passen om er headfirst in te duiken  ::joehoe:: 

In de widm video van de Telegraaf hadden ze het er ook over dat ze voor vuurwerk zou kunnen zorgen. Lijkt me geen aanname. Marije gaf in het Molboekje aan dat ze in haar werk helaas wordt doodgegooid met widm spoilers. Dat zal bij 'de T' niet anders zijn.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #12 Gepost op: 28-12-2020, 23:42:32 »
Meest flirtige in de leader. Ga nu voor Winnaar denk ik.


Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #13 Gepost op: 29-12-2020, 00:21:04 »
Dat je als christelijk opgevoed kind, ambitieus begint aan een eerlijke carriere, strebertje, en er pas in Wie is de Mol achterkomt dat niets is wat het lijkt, dat leugen de norm is, dan kom je jezelf wel tegen, is bijna een verplichting om dat te zeggen. Het zegt eigenlijk niets. Misschien is het wel een leugen. Kan me niet voorstellen dat als je voor John de Mol werkt, dat je de harde zakelijke kant niet zou kennen. ze kan als mol in conflict komen met haar kernwaarden, minpuntje voor molschap. Als mol kan je beter maar lekker oppervlakkig zijn, dan kun je gewetenloos alle kanten op. Lekker twijfelachtig allemaal, je krijgt er geen grip op, dus toch molkandidaat, maar betwijfeld, er zijn nog betere molkandidaten.


Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2021, 16:45:34 »
Ik kende haar al een beetje, erg leuk. Ik denk dat ze wel eens een finalist kan worden, zowel kandidaat als mol ::joehoe::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2021, 22:34:15 »
Reageert heel erg over the top op van alles. Ken haar verder niet dus lastig te bepalen of ze altijd zo is..

Ze staat op mn radar

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2021, 12:00:22 »
Ik zit al heerlijk in de Marije-tunnel ::joehoe::

Door een deur: Van beide opties valt wat te zeggen, dus dat ze eerst voor geld gaat maakt haar niet verdacht, maar ook niet onverdacht. Ik vond het wel opvallend dat ze direct 'JA!' riep toen Rik een aanbod gaf over die joker. Daardoor overtuigde ze Renée en Rocky om ook een joker te kopen.

Vriend of vijand: Ook hier vind ik ik haar niet perse verdacht, maar ook niet onverdacht. Ze zat vrijwel de hele tijd op dezelfde plek, en kon daar mogelijk medekandidaten afschieten. Ze heeft wel 100 euro verdient, maar die kreeg ze van Joshua (waardoor ik Joshua ook heb afgestreept).

Moltainbiken: Hier vind ik Marije het meest verdacht. Ze is Charlotte lekker aan het afleiden door te roepen en te zingen. En het overdragen van de informatie doet ze heeeeel langzaam.

Er is een ding wat me dwars zit: in een podcast zegt Marije dat de Mol - ook voor de finalisten - pas in Nederland bekend wordt gemaakt, omdat dat al jaren zo is. Maar Rik zegt tegen Remco dat hij nu heel lang moet wachten op het antwoord, omdat hij geen finalist is. Die uitspraak die Marije doet heeft Yvonne Coldeweijer ook gedaan, en zij lag er snel uit (haar opmerking was een vergissing). Dus nu ben ik bang dat Marije de finale ook niet haalt en dat ze dit gewoon denkt ipv zeker weet. :-\\

Maar ik blijf in deze tunnel! ::tandpastasmiley::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2021, 12:16:21 »
Ik kom nog niet meteen gezellig tunnelen hier. Maar ik sluit Marije zeker niet uit na gisteren. Vind het voor de echte joker gaan gedurfd, ze schoot als enige nog door terwijl Joshua met zijn Unite moment bezig was. En zei Rocky niet: wie nu blijft schieten is de mol?  ::vergroot::

Het betekent wss niks maar idd bij het moltainbiken mooi Chantal afleiden en zoveel mogelijk non info (alle vragen buiten de vraag: kandidaat wilde wel/niet de mol zijn in eerste instantie) blijven herhalen is een goede tactiek.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2021, 13:02:15 »
nog niet in mijn verdachtenlijstje, maar aangezien het aflevering 1 pas is, hou ik vooral iedereen nog wel goed in de gaten

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2021, 13:09:03 »
Ik moet het nog terugzien, maar ik voel dat ik nu al een tunnelingang zie. Veel te vroeg natuurlijk.

1.1
Houdt het geld, wat ook het gemakkelijkst is qua productie en het meest logisch om tot op het eind invloed te houden. Roept meteen "ja" op de echte joker. Is ook zeer valide. Iedereen die roept, dat je dat niet kunt maken, weet ook dat zeven anderen dat ook al deden. Ze is alleen maar de achtste.

1.2
Ik zie niet wat ze bijdraagt. Ze blijft zitten waar ze zit en de 100 euro die ze heeft, heeft ze gekregen. Ze draagt niet bij aan het verzamelen van geld. Zit wel fanatiek te schieten, maar op wie? Ze kan daar duidelijk zelf door de schutters niet geraakt worden, dus waar mikt zij dan zelf op? Je moet toch op zijn minst enigszins 'exposed' zijn om een schutter te kunnen raken?

1.3
Lastig. Zit in de tweede groep. Eerste lijkt me te vroeg. Midden lijkt me ideaal. Veel informatie onthouden en verspreiden die achteraf niet relevant is. Qua tijd kan ik nog niet inschatten of hier iets gebeurd is. Het kon in drie kwartier. Ze deden er bijna een uur over, maar moesten ook vier keer best veel info overdragen.