Auteur Topic: [kandidaat] Marije Knevel  (gelezen 42519 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2021, 14:45:52 »
Koploper bij de verdenkingen momenteel, dus ik had hoge verwachtingen bij het terugkijken! Maar nee, ik sluit me er niet bij aan.

1.1. Eens met Tarballs in de vorige post. De opdracht waarin ze het meest verdacht is.

1.2. Het meest mols hier vind ik dat zij voorstander is om iemand het geld laten verzamelen, met rugdekking van de anderen. (Renée wijst op het gevaar dat je in 1x al het geld kwijt kunt zijn als die persoon afgaat, onmols van Renée). Dat Marije zich verschanst en geen moeite doet om kistjes te openen, vind ik niet verdacht. Ik zou van de Mol eigenlijk verwachten dat hij zich toch iets meer bemoeit met de kistjes en de codes. Verder:

Marije: Er zit iemand op de blauwe aanhanger.
Erik: Kan iemand die voor mij uitschakelen?
Marije: Ja ik ben hem aan het schieten.
Erik: Ik ben geraakt. Ja lekker, dan.
Lakshi: sorry.
Erik: uitgelezen gelegenheid voor de Mol om een van zijn medekandidaten af te schieten.

Een scene die suggereert dat Erik is afgeschoten door Marije of Lakshmi. Maar Erik blijkt gewoon geraakt te zijn door een schutter (zie opdracht topic).

1.3. Marije sluit zich aan bij degenen die niet alles of niets willen spelen. Kan zijn omdat ze ziet dat dat toch niet haalbaar is. Ze start vervolgens in team 2, wat niet de beste positie is. En bundelt ook meteen de stellingen, zodat ze makkelijker te onthouden zijn. Ze doet dat ook bij wie de Mol wel en niet willen zijn, tot 2x toe. Rijdt geen enkel bordje voorbij. Kortom: ik zie niets mols bij haar in deze opdracht.

Ik vind Marije al met al alleen verdacht in de eerste opdracht.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2021, 17:14:44 »
Ik kan al niet dieper in de tunnel zitten. Mijn schot voor de boeg is het gewoon weer, net als Rob een jaar geleden.

Ik verdenk haar op het moment niet. Ze had twee hele opvallende acties bij de eerste opdracht: ten eerste resoluut de deal met de Mol weigeren omdat ze het niet vertrouwde en pontificaal dat kaartje met de deal erop onder de deur terugschuiven. Ten tweede direct "ja" roepen op het voorstel van Rik om een echte joker te kopen.*
*Dit was Marije
Maar kijk eens vanaf het begin. Ze begint al vanaf de eerste seconde de held te spelen. Van JOH hebben jullie ALLEMAAL dat geld weggegeven, WTF?

Dan dus meteen dat geld naar Rik.

Het is niet alleen Productieassistent numero uno maar ook Mol=Held.

Dan bij het fietsen die nonsens over het pellen dan wel schillen. Allemaal onbelangrijk, weten we later. Ze legt de nadruk op details die er niet toe doen om zo later minder kans te laten zijn om die ene vraag goed in het hoofd te hebben. En natuurlijk het tijdrek aspect.

Voor mij kan het nu niet duidelijker. Marije is de mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2021, 17:24:04 »
Ik had het in dat citaat over Renée. Marije deed zich inderdaad erg onschuldig voor in eerste instantie en riep dan weer opvallend snel ja onder het mom van dat ze daar nu zeker wel recht op had. Verdacht ja, maar het past ook wel bij de indruk die ik van haar heb dat ze een uitbundig persoon is.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2021, 18:04:01 »
Maar bekijk het fragment eens vanaf het begin af aan heel secuur. Daar staat toch de productieassistent?! Oh wat was ze verbaasd dat iemand het had gedaan en dat ze dan een kaartjoker hadden gekregen......

Ze haalde het vanaf seconde 1 binnen. Met haar misplaatste verwijten bouwde ze het op met het direct kopen van de joker. De reden is duidelijk, ze wilde Rocky en Renee ook meehebben.

En dan met de laser, zij roept in het begin dat ze vooral rugdekking moeten geven. Ja ja...... En dan Joshua, die zegt dat alleen zij daar stond. Vervolgens roept Rik die vrijstelling af dus ze kan met een excuus gaan schieten en ja hoor, Joshua met geld af. En ze blijft er zelf in..... met het laagste bedrag van allemaal.

Dit kan toch allemaal geen toeval meer zijn? Marije is de mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2021, 17:31:31 »
Objectief is Marije vrij verdacht. Toch denk ik dat ze niet de mol is, want ze lijkt het totaal niet te proberen te voorkomen dat anderen haar gaan verdenken.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2021, 13:05:10 »
Marije is de mol.

Oh god is het nu al weer zo ver....  ::)
Niet volgende week weer roepen dat het Erik is he?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #26 Gepost op: 7-01-2021, 20:12:04 »
Ik zit al heerlijk in de Marije-tunnel ::joehoe::

Door een deur: Van beide opties valt wat te zeggen, dus dat ze eerst voor geld gaat maakt haar niet verdacht, maar ook niet onverdacht. Ik vond het wel opvallend dat ze direct 'JA!' riep toen Rik een aanbod gaf over die joker. Daardoor overtuigde ze Renée en Rocky om ook een joker te kopen.

Vriend of vijand: Ook hier vind ik ik haar niet perse verdacht, maar ook niet onverdacht. Ze zat vrijwel de hele tijd op dezelfde plek, en kon daar mogelijk medekandidaten afschieten. Ze heeft wel 100 euro verdient, maar die kreeg ze van Joshua (waardoor ik Joshua ook heb afgestreept).

Moltainbiken: Hier vind ik Marije het meest verdacht. Ze is Charlotte lekker aan het afleiden door te roepen en te zingen. En het overdragen van de informatie doet ze heeeeel langzaam.

Er is een ding wat me dwars zit: in een podcast zegt Marije dat de Mol - ook voor de finalisten - pas in Nederland bekend wordt gemaakt, omdat dat al jaren zo is. Maar Rik zegt tegen Remco dat hij nu heel lang moet wachten op het antwoord, omdat hij geen finalist is. Die uitspraak die Marije doet heeft Yvonne Coldeweijer ook gedaan, en zij lag er snel uit (haar opmerking was een vergissing). Dus nu ben ik bang dat Marije de finale ook niet haalt en dat ze dit gewoon denkt ipv zeker weet. :-\\

Maar ik blijf in deze tunnel! ::tandpastasmiley::
Krijgen de finalisten dan al wel meteen na de laatste opdracht te horen wie de mol is? Ik dacht ook pas in NL

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #27 Gepost op: 7-01-2021, 20:17:03 »
Koploper bij de verdenkingen momenteel, dus ik had hoge verwachtingen bij het terugkijken! Maar nee, ik sluit me er niet bij aan.

1.1. Eens met Tarballs in de vorige post. De opdracht waarin ze het meest verdacht is.

1.2. Het meest mols hier vind ik dat zij voorstander is om iemand het geld laten verzamelen, met rugdekking van de anderen. (Renée wijst op het gevaar dat je in 1x al het geld kwijt kunt zijn als die persoon afgaat, onmols van Renée). Dat Marije zich verschanst en geen moeite doet om kistjes te openen, vind ik niet verdacht. Ik zou van de Mol eigenlijk verwachten dat hij zich toch iets meer bemoeit met de kistjes en de codes. Verder:

Marije: Er zit iemand op de blauwe aanhanger.
Erik: Kan iemand die voor mij uitschakelen?
Marije: Ja ik ben hem aan het schieten.
Erik: Ik ben geraakt. Ja lekker, dan.
Lakshi: sorry.
Erik: uitgelezen gelegenheid voor de Mol om een van zijn medekandidaten af te schieten.

Een scene die suggereert dat Erik is afgeschoten door Marije of Lakshmi. Maar Erik blijkt gewoon geraakt te zijn door een schutter (zie opdracht topic).

1.3. Marije sluit zich aan bij degenen die niet alles of niets willen spelen. Kan zijn omdat ze ziet dat dat toch niet haalbaar is. Ze start vervolgens in team 2, wat niet de beste positie is. En bundelt ook meteen de stellingen, zodat ze makkelijker te onthouden zijn. Ze doet dat ook bij wie de Mol wel en niet willen zijn, tot 2x toe. Rijdt geen enkel bordje voorbij. Kortom: ik zie niets mols bij haar in deze opdracht.

Ik vind Marije al met al alleen verdacht in de eerste opdracht.
Erik afgeschoten door een schutter? Ik lees in het opdrachttopic juist steeds dat hij door een kandidaat is neergeschoten

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #28 Gepost op: 7-01-2021, 20:25:41 »
Met de introductie van de finale met publiek is de onthulling voor de finalisten ook naar Nederland gehaald. Maar eerst was dit wel eens op locatie in het buitenland. Niet ondenkbaar dat ze nu al vooruit hebben gedacht en de finale op een andere manier doen. Lijkt me vrijwel zeker dat we in maart niet met (veel) publiek iets gaan organiseren. Al is het het meest flexibel ook voor de finalisten te wachten met de onthulling.

Misschien het een soort finale waardoor het voor de finalisten wel duidelijk is wie de Mol is :P Of zoeken we iets te veel in de uitspraak van Rik en slaat het er vooral op dat Remco moet wachten tot hij op tv het volledige seizoen kan zien.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #29 Gepost op: 7-01-2021, 20:52:25 »
"Niet slopen! Dat is niet de bedoeling." Synoniem voor slopen is mollen. En dát is wél de bedoeling.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #30 Gepost op: 7-01-2021, 21:16:06 »
Erik afgeschoten door een schutter? Ik lees in het opdrachttopic juist steeds dat hij door een kandidaat is neergeschoten
Klopt! Sorry dat ik de post niet heb aangepast. Inmiddels ben ik allang overtuigd dat Erik door een kandidaat is neergeschoten, al wordt dat nog steeds betwijfeld door Erik-verdenkers die zeggen dat hij helemaal niet geraakt is.
Blijft staan dat Marije in die scene (naar mijn smaak smaak dan) verdacht wordt neergezet, en Lakshmi nog veel meer. Dus ik vermoed toch dat iemand anders dan die twee verantwoordelijk is.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #31 Gepost op: 8-01-2021, 10:38:46 »
Marije is zeer verdacht in aflevering 1. Al is het maar omdat ze één van de drie kandidaten is die haar geld niet inwisselt en daarna toch een joker koopt voor 250 euro. Dit is natuurlijk de beste strategie voor de mol, want dan kun je lekker veel verontwaardiging tonen tegenover de andere kandidaten en tegelijkertijd breng je toch helemaal niks in de pot. Zeker door die haast overdreven verontwaardiging wordt Marije wel erg verdacht voor mij. Verder: als de mol in de kamer staat, staat er verder natuurlijk ook niemand achter de deur om de joker onder de deur door te schuiven. Je kunt natuurlijk wel zeggen dat de productieassistent het allemaal heeft gedaan, maar zoals we in de vorige serie zagen doet de mol ook best veel zelf. Grote kans dat de mol ook hier zelf die kaartjes is gaan bezorgen. We zien bij Marije ook niet per se dat er een kaartje onder de deur door wordt geschoven; we zien wel een kaartje van dichtbij onder een deur door komen, maar dan zien we vanuit een ander camerastandpunt Marije dat kaartje oprapen. Dat zou dus ook een andere kamer kunnen zijn.

Marije is verder ook wel heel onnozel nadat ze het geld in de bank vindt. "Wat moet ik nu doen?", roept ze. Misschien zien we in aflevering 10 dat ze dan tegen de camera zegt: "nu ga ik bij de anderen 250 euro ophalen".

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #32 Gepost op: 8-01-2021, 11:03:07 »
Daar wil ik aan toevoegen dat Marije erg vlotjes lijkt te schakelen van verschrikt naar 'er komt iets onder de deur door'. Ik vraag me af of ze hier niet al naar beneden kijkt vóór ze iets onder de deur door hoort of ziet komen. Alsof ze dat verwacht.

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #33 Gepost op: 8-01-2021, 11:26:37 »
Klopt! Sorry dat ik de post niet heb aangepast. Inmiddels ben ik allang overtuigd dat Erik door een kandidaat is neergeschoten, al wordt dat nog steeds betwijfeld door Erik-verdenkers die zeggen dat hij helemaal niet geraakt is.
Blijft staan dat Marije in die scene (naar mijn smaak smaak dan) verdacht wordt neergezet, en Lakshmi nog veel meer. Dus ik vermoed toch dat iemand anders dan die twee verantwoordelijk is.
Geen probleem :) Maar ik dacht even dat ik wat gemist had.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2021, 12:14:25 »
Daar wil ik aan toevoegen dat Marije erg vlotjes lijkt te schakelen van verschrikt naar 'er komt iets onder de deur door'. Ik vraag me af of ze hier niet al naar beneden kijkt vóór ze iets onder de deur door hoort of ziet komen. Alsof ze dat verwacht.



Ik zou het geheel ook omschrijven als slecht geacteerd. Ook dat van die 250 euro in de bank en haar reactie daarna en haar reactie tegenover de groep. Ja, ik zou zelfs echt verbaasd zijn als Marije het niet was, zo stevig zit ik inmiddels al op haar.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #35 Gepost op: 8-01-2021, 13:08:21 »
Hele mooie theorie uit de video van Siem.

We gaan er vanuit dat de mol zelf aanklopt en de envelop onder de deur door schuift, net zoals bijv. Jeroen vorig jaar zelf de bakjes met jokers leeghaalde.

Bij de mol zelf moeten ze dus wat anders verzinnen, bijvoorbeeld iemand van de productie de mol laten spelen, of uberhaupt bij de mol dit stukje niet in beeld brengen.

Toen Jeroen vorig terug liep langs de bakjes, zag je echter wel dat zijn bakje leeg was. Echter, dit was een apart shot, een close-up van enkel het lege bakje, je zag niet Jeroen en het lege bakje in 1 beeld. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om alleen Jeroen te laten zien acteren dat het bakje leeg was, zonder de inhoud te filmen. Dat deden ze bij sommige kandidaten wel.

Bij Marije volgen ze nu exact dezelfde strategie. Je hoort bij haar wel op de deur kloppen (en bij anderen niet, dus dat is niet standaard) en je ziet de envelop onder de deur door komen. In eerste instantie zullen mensen missschien denken dat ze niet de mol kan zijn.

Maar ook hier is de envelop die onder de deur doorkomt een ander shot, wederom een close-up van alleen de envelop, zonder Marije erbij in beeld.

En als we vervolgens Marije de envelop zien oppakken ligt die ook anders dan in de close-up!

Worden we hier bewust op het verkeerde been gezet zoals dat eerder ook al gebeurde? Het zegt niet alles, maar ik vind het zeker verdacht gezien de parallel met hoe eerdere mollen icm aparte close-ups aan ons getoond worden.



Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #36 Gepost op: 8-01-2021, 15:11:20 »
Maar ook hier is de envelop die onder de deur doorkomt een ander shot, wederom een close-up van alleen de envelop, zonder Marije erbij in beeld.

En als we vervolgens Marije de envelop zien oppakken ligt die ook anders dan in de close-up!

Worden we hier bewust op het verkeerde been gezet zoals dat eerder ook al gebeurde? Het zegt niet alles, maar ik vind het zeker verdacht gezien de parallel met hoe eerdere mollen icm aparte close-ups aan ons getoond worden.

Dat is wel frapant inderdaad. De envelop ligt inderdaad in het shot met Marije dichter tegen de deur aan en ook een klein beetje gedraaid.

Om een lang verhaal kort te maken, zie ik de volgende mogelijke verklaringen:
(1) Marije verschuift de envelop (onbedoeld?) voordat ze hem oppakt. Ik vind dat niet echt passen bij de rest van de beweging van haar hand, dus ik geloof hier niet echt in.
(2) Een van beide shots (of allebei) is een retake. Het shot van de envelop onder de deur lijkt wel in dezelfde kamer gemaakt als Marije. Tijdens het kloppen staat Marije direct naast een deur met een deurklink staat, maar niet naast de deur waar de envelop onderdoor komt (die geen deurklink heeft maar wel tweede ronde metalen dingetjes). De cameraploeg had dus in theorie klaar kunnen staan bij de deur waarachter de mol stond en het shot dat volgde te nemen, maar dat zou voor Marije ook wel erg opvallen. Ik acht deze verklaring dus erg goed mogelijk (en de meest verwaarschijnlijke als Marije niet de mol is).
(3) De hele situatie met de envelop is in scene gezet, want Marije is de mol.


Niet zo relevant gedeelte:
Ik heb ook nog het een en ander uitgezocht over de layout van Marijes kamer, maar uiteindelijk heb ik hier niets vreemds in ontdekt (en het zou me ook verbazen als de regie zo slordig is dat ze het stuk van de mol in verschillende kamers hebben opgenomen). Ik post het toch maar even, mocht het voor iemand anders relevant zijn:

Er viel mij bij het nazoeken bij Marije in eerste instantie nog iets op. Ze vindt het geld in een bank. Als je het shot waar ze het geld vindt, beeld voor beeld bekijkt, zie je rechts van de bank een deur (Deur 1) die lijkt op de deur waar later de envelop onderdoor komt (Deur 2). Maar direct links van de deur zie je een rood patroon op de muur dat niet overeen komt met de deur waar de envelop onderdoor komt. Aan de muur links van de bank is een andere deur (Deur 3), maar die heeft niet de metalen ronde dingetjes van Deur 2 (dus het is niet dezelfde deur).

Tijdens het kloppen wacht Marije voor een deur met een deurklink. Het rode patroon is links van de deur zichtbaar, dus ik ga ervanuit dat dat Deur 1 weer is. In het eerste shot zag je deurklink niet, omdat het shot niet breed geoeg was. Het shot gaat vervolgens naar de envelop (Deur 3). Terwijl Marije het oppakt, kun je zien dat er een hoek direct links van Deur 3 zit.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #37 Gepost op: 8-01-2021, 15:16:02 »
Dat is wel frapant inderdaad. De envelop ligt inderdaad in het shot met Marije dichter tegen de deur aan en ook een klein beetje gedraaid.

Om een lang verhaal kort te maken, zie ik de volgende mogelijke verklaringen:
(1) Marije verschuift de envelop (onbedoeld?) voordat ze hem oppakt. Ik vind dat niet echt passen bij de rest van de beweging van haar hand, dus ik geloof hier niet echt in.
(2) Een van beide shots (of allebei) is een retake. Het shot van de envelop onder de deur lijkt wel in dezelfde kamer gemaakt als Marije. Tijdens het kloppen staat Marije direct naast een deur met een deurklink staat, maar niet naast de deur waar de envelop onderdoor komt (die geen deurklink heeft maar wel tweede ronde metalen dingetjes). De cameraploeg had dus in theorie klaar kunnen staan bij de deur waarachter de mol stond en het shot dat volgde te nemen, maar dat zou voor Marije ook wel erg opvallen. Ik acht deze verklaring dus erg goed mogelijk (en de meest verwaarschijnlijke als Marije niet de mol is).
(3) De hele situatie met de envelop is in scene gezet, want Marije is de mol.


Niet zo relevant gedeelte:
Ik heb ook nog het een en ander uitgezocht over de layout van Marijes kamer, maar uiteindelijk heb ik hier niets vreemds in ontdekt (en het zou me ook verbazen als de regie zo slordig is dat ze het stuk van de mol in verschillende kamers hebben opgenomen). Ik post het toch maar even, mocht het voor iemand anders relevant zijn:

Er viel mij bij het nazoeken bij Marije in eerste instantie nog iets op. Ze vindt het geld in een bank. Als je het shot waar ze het geld vindt, beeld voor beeld bekijkt, zie je rechts van de bank een deur (Deur 1) die lijkt op de deur waar later de envelop onderdoor komt (Deur 2). Maar direct links van de deur zie je een rood patroon op de muur dat niet overeen komt met de deur waar de envelop onderdoor komt. Aan de muur links van de bank is een andere deur (Deur 3), maar die heeft niet de metalen ronde dingetjes van Deur 2 (dus het is niet dezelfde deur).

Tijdens het kloppen wacht Marije voor een deur met een deurklink. Het rode patroon is links van de deur zichtbaar, dus ik ga ervanuit dat dat Deur 1 weer is. In het eerste shot zag je deurklink niet, omdat het shot niet breed geoeg was. Het shot gaat vervolgens naar de envelop (Deur 3). Terwijl Marije het oppakt, kun je zien dat er een hoek direct links van Deur 3 zit.

Nog los van dat de envelop anders ligt en of dat door een retake komt of niet, dat we bij haar de envelop in een close-up onder de deur door zien komen doet denken aan mol Jeroen vorig jaar, waarbij het lege bakje ook in een close-up in beeld kwam. In het echt was het bakje natuurlijk niet leeg, want Jeroen was de mol en had die niet leeggelaten.

De regie koos er echter bewust voor om niet gewoon Jeroen te filmen die verbaasd naar het bakje kijkt, zonder dat wij de inhoud van het bakje kunnen zien (zoals wel het geval was bij andere kandidaten), maar ons te misleiden met een nep shot van een leeg bakje. Om Jeroen extra kandidaats te laten lijken.

Precies hetzelfde doen ze nu ook bij Marije. Dat kan erop duiden dat de regie hier weer dezelfde strategie toepast bij mol Marije.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #38 Gepost op: 9-01-2021, 11:54:54 »
Ik heb toch een beetje het gevoel dat Marije gewoon een wat naïevere kandidaat is.
Beetje zoals deze oud-kandidaten:

Georgina(S8)
Hans(S9)
Loretta(S10)
Dio(S12)
Zarayda(S13)
Daphne(S14)
Yvonne(S17)
Olcay(S18)
Robèrt(S19)
Jaike(S20)

Dat zijn toch steeds mensen geweest waarbij ik al voor het seizoen begon dacht dat ze alles geloven (beetje naïef zijn) en vrij snel al tunnelvisie krijgen. Die mensen denken ook niet echt verder na bij opdrachten en rennen als een kip zonder kop rond en zijn verbaasd over elke plottwist die plaatsvindt.

Het rare is dat zulke reacties die ze heeft ook verdacht kunnen lijken omdat ze dat zo uitbundig laat zien, maar volgens mij zit het gewoon in haar karakter. Als ze de mol blijkt te zijn ben ik misschien wel de naïeveling, maar voor nu zet ik niet in op haar.

Offline Raymundo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2021, 15:10:09 »
Misschien is het wat te ver gezocht maar ik wil het toch graag delen.
Marije vindt geld in de bank. Net als een pot kan je ook geld bewaren in/op een bank. Dus ze heeft geld uit bank (pot) gehaald