Auteur Topic: [de winnaar] Rocky Hehakaija  (gelezen 74426 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #240 Gepost op: 14-02-2021, 14:08:32 »
Je weet toch hopelijk dat al je oude berichten terug te halen zijn? Want op 8-3-2020 hield je het gewoon nog op Miljuschka in de finalepoll hoor. Niet dat dat erg is. Tegengeluid is prima. Maar het eigen geheugen wil wel eens mollenstreken met je uithalen  ;)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #241 Gepost op: 14-02-2021, 16:03:48 »
Je weet toch hopelijk dat al je oude berichten terug te halen zijn? Want op 8-3-2020 hield je het gewoon nog op Miljuschka in de finalepoll hoor. Niet dat dat erg is. Tegengeluid is prima. Maar het eigen geheugen wil wel eens mollenstreken met je uithalen  ;)
Je vergeet
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Kijk die dan ook even na. Misschien ben ik blijven posten op Mil omdat er een paar zeer onvriendelijk waren bij Rob? Dat zou kunnen.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2021, 16:06:25 door foxhunter »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #242 Gepost op: 14-02-2021, 16:37:51 »
Ik help het je hopen Foxhunter. Rocky was mijn schot voor de boeg en zo stem ik nog steeds in de pool. En ja ik zit niet zo enorm met die onnodige 2k in de pot bij het abseilen. Renee heeft daar net zoveel aandeel in en Rocky doet een greep in de kas van 5k. Is dat een mooie molactie? Nee, maar wel effectief.

Toch is Rocky voor mij meer wensmol geworden. Vrees dat Rocky het niet is, maar wel Renee of Splinter. Dus ik hink op twee gedachten. In de pool switch ik niet meer. In de app wel en ook in de poll :P

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #243 Gepost op: 14-02-2021, 17:05:53 »
Je vergeet
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Kijk die dan ook even na. Misschien ben ik blijven posten op Mil omdat er een paar zeer onvriendelijk waren bij Rob? Dat zou kunnen.

Laat je niet doen foxhunter. Het is geweldig dat in elke tunnel harde tunnelaars zitten die koste wat het kost hem rechthouden. Mijn respect heb je.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #244 Gepost op: 14-02-2021, 17:08:57 »
Laat je niet doen foxhunter. Het is geweldig dat in elke tunnel harde tunnelaars zitten die koste wat het kost hem rechthouden. Mijn respect heb je.

Scheelt dat jij (en Lo) daar geen last van hebben  ;)

Sommigen zien het als irritant, maar het heeft inderdaad wel wat dat je, wat er ook gebeurt en hoe weinig medestanders ook hebt, voet bij stuk houdt. Heeft ook wel de nodige legendarische momenten op dit forum opgeleverd met o.a. granieten tunnels op Viviënne en Stine (volgens mij was laatstgenoemde ook Lo).
« Laatst bewerkt op: 14-02-2021, 17:11:16 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #245 Gepost op: 14-02-2021, 17:10:07 »
Voor mij is het al 7 afleveringen overduidelijk dat Rocky de mol is, dus dat gaan we eerst vieren. Posten kan later wel. En ik wil Kinglennart nog een plaagstootje geven voor het klassement, die stelde vast dat hij er goed voorstond, maar het is nog niet gelopen. Info die ik daarom niet ga delen.
Plaagstootjes kan ik goed hebben hoor! Ik weet ook wel dat het nog lang geen gelopen koers is... ik geniet er gewoon nog even van dat ik goed sta in het klassement.

Bovendien is mijn bijnaam Mr. Net Niet dus hou er al rekening mee dat ik niet ga winnen  ::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #246 Gepost op: 14-02-2021, 18:18:07 »
@KingLennart: succes!
Voor een keertje Mr. Net.Wel zou leuk zijn.
 
Raar:
In eerste instantie wilde Rocky niet de mol zijn.
Moltalk kickoff. Rocky zegt: ik kan een hele goede mol zijn, want..onbekendheid met het spel.
Als je toch niet wil, dan verwacht ik een vage "zou een goede mol kunnen zijn". Want kunnen kan alleen als je het bent.

Raar: Rocky verdenkt alle afleveringen Renée, maar bij het abseilen vertrouwd ze Renée opeens. Klinkt toch als ik ga zo mijn vertrouwen uitspreken in mijn partner, maakt niet uit wie het is, zelfs haar mol Renée is goed genoeg voor dat doel.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2021, 18:20:56 door foxhunter »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #247 Gepost op: 14-02-2021, 21:30:57 »
Aflevering 7 begint met een biljart. 3 ballen op een groen laken. Een prachtig, kort gemaaid voetbalveld wordt wel eens een groen laken genoemd.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #248 Gepost op: 14-02-2021, 21:35:27 »
Maar Rocky voetbalt niet op gras toch? :)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #249 Gepost op: 14-02-2021, 21:44:42 »
Maar Rocky voetbalt niet op gras toch? :)
Ze is als veldspeelster begonnen. Haalde jong oranje.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #250 Gepost op: 14-02-2021, 21:46:40 »
OK. Weer wat geleerd.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #251 Gepost op: 14-02-2021, 21:49:27 »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #252 Gepost op: 15-02-2021, 00:07:56 »
Volgens mij is Rocky NIET de Mol, maar ik zou het erg leuk vinden als zij het toch blijkt te zijn.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #253 Gepost op: 15-02-2021, 11:32:33 »


Raar: Rocky verdenkt alle afleveringen Renée, maar bij het abseilen vertrouwd ze Renée opeens. Klinkt toch als ik ga zo mijn vertrouwen uitspreken in mijn partner, maakt niet uit wie het is, zelfs haar mol Renée is goed genoeg voor dat doel.
Misschien een heel slimme zet om alle anderen van Renée af te houden. Ik hoop dat ze in de evaluatie met een verklaring komt hierover. Ik ben heel benieuwd hoe de hersens van deze topvoetbalster werken want het is inderdaad dubieus.

Edit: misschien wilde ze Renée laten geloven dat ze die helemaal vertrouwde om dicht bij haar in de buurt te kunnen komen met opdrachten? Renee als mol weet wat de verdenkingen zijn in de groep maar is er toch ingetrapt bij het abseilen en heeft geprobeerd door eerlijk alles te vertellen tijdens het abseilen, Rocky voor het geld te laten kiezen?
« Laatst bewerkt op: 15-02-2021, 11:35:34 door Run »

Offline the_wizard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #254 Gepost op: 15-02-2021, 11:49:39 »
Het verborgen audiofragment tijdens de introductie en de greep van 5000 euro in de pot geven voor mij de doorslag, Rocky is de mol. Zat al vanaf het begin op Rocky maar begon te twijfelen toen ze zo haar best deed, dat is precies wat de makers voor ogen hebben gehad, alle molloten om de tuin leiden. ::ok::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #255 Gepost op: 15-02-2021, 13:14:50 »
Scheelt dat jij (en Lo) daar geen last van hebben  ;)

Sommigen zien het als irritant, maar het heeft inderdaad wel wat dat je, wat er ook gebeurt en hoe weinig medestanders ook hebt, voet bij stuk houdt. Heeft ook wel de nodige legendarische momenten op dit forum opgeleverd met o.a. granieten tunnels op Viviënne en Stine (volgens mij was laatstgenoemde ook Lo).

Lo is heel hard, onvoorwaardelijk, aan het tunnelen zoals gewoonlijk. Ik geef we toe nu in de heel harde anti-Renéetunnel te zitten. Leuk om te battlen tegen harde tunnelaars. Maar als mol laat ik naast Charlotte nog altijd de optie Splinter open.

Rocky is het echt helemaal niet, tenzij het programma 'Wie is de kandidaat heet?'. Maar toch mooi dat iedereen hier blijft Rocky verdedigen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #256 Gepost op: 15-02-2021, 13:53:20 »
De kandidaat-kandidaten zijn er nu wel uit. Overgebleven zijn de mol en de  nepmollen met veel verdenkingen op zich.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #257 Gepost op: 15-02-2021, 13:56:06 »
De kandidaat-kandidaten zijn er nu wel uit. Overgebleven zijn de mol en de  nepmollen met veel verdenkingen op zich.

Ik zie eigenlijk nog altijd zelfs geen nepmolacties van Rocky. Alles wat ze doet, actie na actie is echt iets voor een fanatieke kandidaat. Maar dat is hoe ik het zie natuurlijk.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #258 Gepost op: 15-02-2021, 14:27:46 »
Ik zie eigenlijk nog altijd zelfs geen nepmolacties van Rocky. Alles wat ze doet, actie na actie is echt iets voor een fanatieke kandidaat. Maar dat is hoe ik het zie natuurlijk.
Marije vond Rocky duidelijk verdacht in de mijn. Was duidelijk dat ze daar mogelijk saboteerde.

Rocky hintte er daarna (als mol?) nog op dat kandidaten bij 7.1 misschien wel nepmolden om verdenkingen op zich te laden. Daarna nog eventjes trollen door te noemen dat 099 misschien 660 had moeten zijn ... is prima als mols te zien, toch?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #259 Gepost op: 15-02-2021, 14:34:44 »
Marije vond Rocky duidelijk verdacht in de mijn. Was duidelijk dat ze daar mogelijk saboteerde.

Goh, iedereen buiten Marije was verdacht. Ik vond de invloed van Charlotte, Splinter en Renée veel groter. Maar ik ga wel akkoord dat Marije er daardoor waarschijnlijk uit op Rocky is gegaan.