Auteur Topic: [de winnaar] Rocky Hehakaija  (gelezen 75223 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #280 Gepost op: 18-02-2021, 14:31:50 »
Alleen al deze drie en zeker die 2000 euro ... wat zou dat zijn? Dat kan toch echt niet ... Je vergeet nog de 250 euro bij Wegstoppen in afl 6.
Wat is het nu als mol? 0,0!

Inderdaad, 0,0 van Rocky is kandidaat van de zuiverste soort. Leuk dat hier zelfs altijd hard op getunneld wordt.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #281 Gepost op: 18-02-2021, 17:50:02 »
Ik zag haar druk schrijven in het extra beeldmateriaal, ik zet haar weer als winnaar.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #282 Gepost op: 20-02-2021, 21:29:05 »
Charlotte: Renée is de mol (2 jokers)
Renée: Rocky is de mol (3 jokers)
Rocky: Renée is de mol (0 jokers)
Splinter: Renée is de mol (2 jokers)

Conclusie: Rocky is de mol

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #283 Gepost op: 20-02-2021, 22:11:48 »
In het begin zei Rik dat er nog een persoon moest afvallen voor de finale, en iemand zou winnaar zijn en iemand verliezer. De enige die toen niet in beeld kwam was Rocky. Zou ze dan toch de mol zijn?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #284 Gepost op: 20-02-2021, 22:14:14 »
De enige die toen niet in beeld kwam was Rocky.
Ja, verdacht. Later zat ze niet aan tafel.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #285 Gepost op: 21-02-2021, 08:58:58 »
Charlotte: Renée is de mol (2 jokers)
Renée: Rocky is de mol (3 jokers)
Rocky: Renée is de mol (0 jokers)
Splinter: Renée is de mol (2 jokers)

Conclusie: Rocky is de mol

Waarom die conclusie? Splinter kan gewoon meer fouten hebben gemaakt op Renée, of Charlotte kan ook gewoon de mol zijn.

Ik heb haar in ieder geval deze aflevering alleen maar kandidatengedrag zien uitdragen. Vooral bij opdracht 1. Zij gaf immers perfect en zeer duidelijk de doorgegeven coördinaten door...
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 09:00:54 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Online KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #286 Gepost op: 21-02-2021, 09:19:00 »
Ik heb haar in ieder geval deze aflevering alleen maar kandidatengedrag zien uitdragen. Vooral bij opdracht 1. Zij gaf immers perfect en zeer duidelijk de doorgegeven coördinaten door...
Bij wat we gezien hebben ja. In deze opdracht hoeft er maar 1 foute wissel te zijn geweest. Kan natuurlijk ook op de grond zijn geweest bij Renee, maar als Rocky 1 verkeerd nummer doorgeeft ben je er al...

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #287 Gepost op: 21-02-2021, 09:21:51 »
Bij wat we gezien hebben ja. In deze opdracht hoeft er maar 1 foute wissel te zijn geweest. Kan natuurlijk ook op de grond zijn geweest bij Renee, maar als Rocky 1 verkeerd nummer doorgeeft ben je er al...

Maar dat is niet gebeurt in ronde 1. Alle wisselingen zijn goed gegaan...gek is dat 1 puzzelstuk (E2; al verwisseld met B3) daarna nog een keer is verwisseld (met D2)...maar dat kun je Rocky echt niet aanrekenen

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #288 Gepost op: 21-02-2021, 09:35:34 »
Bij wat we gezien hebben ja. In deze opdracht hoeft er maar 1 foute wissel te zijn geweest. Kan natuurlijk ook op de grond zijn geweest bij Renee, maar als Rocky 1 verkeerd nummer doorgeeft ben je er al...
Van wat ik Splinter heb horen doorgeven heeft Rocky volgens mij alles correct doorgegeven aan Renée...
Ich bin ein Bärliner!

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #289 Gepost op: 21-02-2021, 09:39:27 »
Van wat ik Splinter heb horen doorgeven heeft Rocky volgens mij alles correct doorgegeven aan Renée...

Klopt! Je kunt dit ook makkelijk checken bij het eindshot. Rocky heeft alles goed doorgegeven. Iemand (Renee of Splinter) heeft daarna nog een fout gemaakt met 1 vd stukken uit die reeks, maar geen fout van Rocky

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #290 Gepost op: 21-02-2021, 09:51:47 »
Waarom die conclusie? Splinter kan gewoon meer fouten hebben gemaakt op Renée, of Charlotte kan ook gewoon de mol zijn.

Ik heb haar in ieder geval deze aflevering alleen maar kandidatengedrag zien uitdragen. Vooral bij opdracht 1. Zij gaf immers perfect en zeer duidelijk de doorgegeven coördinaten door...
De duidelijkheid werd vooral gegeven door Splinter die het namen alfabet gebruikt. Dat deed Rocky niet.

Test en executie is vaak misleidend maar ik heb nu het idee én gevoel dat het wél iets zegt.

Geen jokers, minder samen met Renée (dan Charlotte & Splinter) en Charlotte (dan Renée & Splinter) en dan toch door naar de finale.

Charlotte won het nu van Splinter op geluk (meer contact met Rocky c.q. meer kennis over haar). Renée heeft Rocky door.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #291 Gepost op: 21-02-2021, 09:57:39 »
Rocky verbeterde Renee zelfs nog toen die een fout maakte...eerste ronde is vlekkeloos gegaan. Als mol wil je op de grond en die keuze kreeg ze zelfs van Splinter. In de lucht geen enkele fout maken is gewoon onmols. Ga dan op z’n minst panikeren zoals Charlotte

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #292 Gepost op: 21-02-2021, 09:59:17 »
De duidelijkheid werd vooral gegeven door Splinter die het namen alfabet gebruikt. Dat deed Rocky niet.
Maar waarom dan bij een opdracht als deze niet een simpele fout? Zij gaf exact door wat Splinter zei, en zo zou het dus kunnen gebeuren dat er wel 1500 Euro in de pot was gegaan.
Nee, zij heeft veel te veel kansen laten liggen gedurende het spel om te mollen/om geld uit de pot te laten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #293 Gepost op: 21-02-2021, 10:02:11 »
Maar waarom dan bij een opdracht als deze niet een simpele fout? Zij gaf exact door wat Splinter zei, en zo zou het dus kunnen gebeuren dat er wel 1500 Euro in de pot was gegaan.
Nee, zij heeft veel te veel kansen laten liggen gedurende het spel om te mollen/om geld uit de pot te laten.

Rocky als mol na de ontknoping:
Ik heb overal lekker geld in de pot gebracht, want in aflevering 5 heb ik dat weer uitgegeven door 5000 euro te bieden!

Nee ik geloof er ook niet in. xD

Offline Sjeel

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #294 Gepost op: 21-02-2021, 10:10:47 »
Charlotte had echt nul invloed in de mijn. Als zij verkeerde kaartjes door had gegeven dan was dat door Rocky gecontroleerd. Zodra ze boven was stond ze onder curatele bij Renee en bood ze Splinter zelfs de kans om rustig kleding uit de lockers te gaan halen.
Beste plek was vooraan of helemaal achteraan.
Rocky heeft plaatjes laten verdwijnen, nummers verkeerd opgenoemd. Splinter was een beetje aan het nepmollen richting Charlotte door traag te zijn met de getallen.
Zeui

Grappig dat bij het zien van dezelfde beelden, mensen toch compleet wat anders kunnen zien.  :-* ik denk dat Charlotte hier juist enorm veel invloed had. Zoals zij bij meer opdrachten had.
De hints naar Rocky zou ik wel kunnen plaatsen, maar molacties dan weer niet.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #295 Gepost op: 21-02-2021, 10:23:02 »
Charlotte: Renée is de mol (2 jokers)
Renée: Rocky is de mol (3 jokers)
Rocky: Renée is de mol (0 jokers)
Splinter: Renée is de mol (2 jokers)

Conclusie: Rocky is de mol
Splinter spreidde! Ik vond het heel gek dat hij opeens Rocky erbij ging verdenken, in deze fase! Dom dom dom. Hij had voluit op Renee moeten gaan. Nu ligt hij eruit. De rest ging vol op 1 persoon.
Conclusie: Renée is de mol.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #296 Gepost op: 21-02-2021, 10:58:53 »
Splinter noemt rocky al heel lang! Niet pas nu..of bedoel je dat niet?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #297 Gepost op: 21-02-2021, 11:19:18 »
Splinter noemt rocky al heel lang! Niet pas nu..of bedoel je dat niet?
Dat kan, maar ik vind het vreemd dat hij nog steeds zo twijfelde, en ging spreiden. Dat zei hij letterlijk. Dat is gewoon niet slim, vlak voor de finale want de anderen zetten vol in op 1 persoon in deze fase en met spreiden zit je dan altijd fout als de anderen allemaal goed zitten. Het is in deze fase alles of niets en het gaat om wie de meeste vragen goed heeft.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #298 Gepost op: 21-02-2021, 13:27:48 »
Dat kan, maar ik vind het vreemd dat hij nog steeds zo twijfelde, en ging spreiden. Dat zei hij letterlijk.
Heb ik niet gehoord.

Rocky is het hele seizoen qua zichtbare molacties inderdaad niet verdacht. Er zijn genoeg momenten waarop ze iets had kunnen doen. Dat wil niet zeggen dat ze niet elders iets heeft gedaan. Charlotte zou ik te opvallend vinden. Het domme blondje uithangen vind ik niet zo leuk.

En Renée? Ik onthou mij maar van commentaar.

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #299 Gepost op: 21-02-2021, 20:01:33 »
Splinter spreidde! Ik vond het heel gek dat hij opeens Rocky erbij ging verdenken, in deze fase! Dom dom dom. Hij had voluit op Renee moeten gaan. Nu ligt hij eruit. De rest ging vol op 1 persoon.
Conclusie: Renée is de mol.

Eerlijk gezegd denk ik dat Splinter ook 100 % op Renée is gegaan. Maar Rocky zit al heel lang op Renée en als zij gewoon 20 vragen goed scoort in een hele snelle tijd doen die jokers van anderen er helemaal niets meer toe. 20 vragen goed is 20 vragen goed. Ik zie Rocky ervoor aan dat zij dat kan, ze zit al heel lang op die ene persoon en is daar helemaal op gefocust. Ik denk toch ook wel dat het Renée moet zijn.