Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 151639 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1340 Gepost op: 6-03-2021, 18:46:59 »
En nog even alle polluitslagen onder elkaar beginnend bij de schot-voor-de-boeg-poll:




















Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1341 Gepost op: 6-03-2021, 18:48:12 »
Top, Heinz! En een goed moment om jou en de andere mensen hier achter de schermen even te bedanken voor jullie inzet voor dit forum, want later vanavond zal het forum vast ontploffen door de Charlotisten en anderen die gaan reageren.

Ik hoop dat velen met mij dit forum straks gewoon blijven bezoeken en ook actief op jacht gaan naar de Vlaamse Mol!   
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1342 Gepost op: 6-03-2021, 18:49:35 »
Het valt niet uit te leggen. Het is te veel. Vooral die bus was er zwaar over, maar daar gaat de uitleg zijn, ik speelde er later 250 uit door uit te stappen bij halte 9. Hallo, er was hoe dan ook iemand uitgestapt.

Zelfs met drie molacties die echt geweldig zijn ga je me niet overtuigd krijgen. Ze haalde te veel geld binnen, was te passief, had te weinig invloed, was te verdacht. Maar zolang het tegendeel niet bewezen is, is Charlotte mol en Renée een kandidaat die het meesterlijk gespeeld heeft.
Ga met je mee hierin ::rofl::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1343 Gepost op: 6-03-2021, 18:55:07 »
Top, Heinz! En een goed moment om jou en de andere mensen hier achter de schermen even te bedanken voor jullie inzet voor dit forum, want later vanavond zal het forum vast ontploffen door de Charlotisten en anderen die gaan reageren.


De kans dat het moet gebeuren is heel klein, maar moest het nodig zijn ga ik me als waardige verliezer gedragen en de goede renéetunnel feliciteren.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1344 Gepost op: 6-03-2021, 19:31:47 »
Zoals altijd twijfel ik zo vlak voor de finale toch nog een klein beetje, maar ik weet het eigenlijk wel zeker:

::bravo::Renée ::bravo::
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1345 Gepost op: 6-03-2021, 19:50:55 »
Volgens mij weten we niet zeker of de mol in deze opdracht kennis heeft van de biedingen van de medespelers
Nou zeg, Annemarie had zelfs een oortje in...... het is gewoon het Hofdihuis all over again. Inge wist ook van de biedingen van Renate enzo.

Wat betreft de bus, ja dat was wel een beslissende factor voor mij om toch over te stappen naar Renee. Die halte 10. Ja, het kon niet anders meer.  ::) :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1346 Gepost op: 6-03-2021, 19:53:04 »

Wat betreft de bus, ja dat was wel een beslissende factor voor mij om toch over te stappen naar Renee. Die halte 10. Ja, het kon niet anders meer.  ::) :-X

Zelfs professionals krijgen Lo niet meer geanalyseerd. Tijd dat het gedaan is.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1347 Gepost op: 6-03-2021, 19:53:20 »
klein
De spijker op zijn kop!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1348 Gepost op: 6-03-2021, 19:54:57 »
Zoals altijd twijfel ik zo vlak voor de finale toch nog een klein beetje, maar ik weet het eigenlijk wel zeker:

::bravo::Renée ::bravo::

Je niet aanvalsPACt op de Charlottetunnel dan toch verbroken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1349 Gepost op: 6-03-2021, 19:55:39 »
OK ik zal mezelf nog even analyseren. Gek dat Renee de eerste weken eerste stond in deze poll, toen had ik haar totaal nog niet gespot. Ik begon haar pas te verdenken toen ze alweer 3e stond. Ik voel me nu wel een beetje wereldvreemd dat ik op het eind WEL in de kluit zit ::rofl:: :o :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1350 Gepost op: 6-03-2021, 20:15:28 »
Top, Heinz! En een goed moment om jou en de andere mensen hier achter de schermen even te bedanken voor jullie inzet voor dit forum, want later vanavond zal het forum vast ontploffen door de Charlotisten en anderen die gaan reageren.

Ik hoop dat velen met mij dit forum straks gewoon blijven bezoeken en ook actief op jacht gaan naar de Vlaamse Mol!

Ik kan het niet beter verwoorden.
Heb genoten van dit forum.
En kijk al uit naar de Vlaamse mol, om straks terug mee te kunnen speuren!
Bedankt iedereen  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1351 Gepost op: 6-03-2021, 20:17:48 »
Nou zeg, Annemarie had zelfs een oortje in...... het is gewoon het Hofdihuis all over again. Inge wist ook van de biedingen van Renate enzo.
Anne-Marie kon de gesprekken meeluisteren, maar wist niet wat de kandidaten hadden gekozen. De sleutel op de berg bij Klaas hadden de kandidaten vóór hem ook kunnen vinden.
Yvon die maar op één schouder geraakt kon worden door de lasers en Dennis op het strand met het horloge waren nog veel oneerlijker.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1352 Gepost op: 6-03-2021, 20:20:54 »
Hier met Renee is het niet oneerlijk. Dat was wel met Annemarie en anderen ja. Hier had het geen enkele invloed, het was alleen voor de buhne, en voor persoonlijk leed van Joshua natuurlijk, maar niet voor geld.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1353 Gepost op: 6-03-2021, 20:31:10 »
Veel plezier allemaal!  ::bravo::

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1354 Gepost op: 6-03-2021, 20:42:43 »
Eerst en vooral, wat een topseizoen! Heb er in alle stilte met volle teugen van genoten, maar 4 mollen op een jaar tijd is me toch net iets te veel om actief mee te speuren.

Even mijn parcours bekeken in de app. Heb in de app in het begin alle vrouwen aangeduid als mijn verdachten. Toch een klein beetje fier dat ik zowel Renée als Rocky toen aan het eind van afl. 1 de meeste punten heb gegeven, allebei vijfentwintig. Een les voor de volgende mol, toch maar naar je eerste gevoel luisteren. 

Ik weet nog, Rocky vond ik toen te onschuldig, en bij Renée beeldde ik me al stiekem in dat zij als een halve gare op die deur stond te bonken.

Zo zie je maar weer, Mol 21 ging niet in op het aanbod van de joker. En dat was mijn eerste theorie. Maarja Charlotte, Lakshmi, Joshua, Splinter moesten een stokje voor steken voor mijn klare visie. Echt waar, voor mij was dit het seizoen waar iedereen de mol had kunnen zijn. Maar gaandeweg komt de enige echte in het vizier. En dit forum liegt er niet om en ook ik zeg, het moet wel Renée zijn. Wat kijk ik uit naar haar moment de gloire!

Maar nogmaals wat een fantastische groep is dit! Van begin tot het einde supergraag naar gekeken!
« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 20:44:39 door FeniXXI »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1355 Gepost op: 6-03-2021, 20:48:23 »
Een zwarte dag in de geschiedenis van het programma. Maar een heel mooie dag voor de Renéetunnelaars. Een oprechte proficiat allemaal!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1356 Gepost op: 6-03-2021, 21:01:24 »
Gefeliciteerd Renée-tunnel!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1357 Gepost op: 6-03-2021, 21:05:43 »
Een zwarte dag in de geschiedenis van het programma. Maar een heel mooie dag voor de Renéetunnelaars. Een oprechte proficiat allemaal!
Volledig mee eens!!!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1358 Gepost op: 6-03-2021, 21:15:23 »
Een zwarte dag in de geschiedenis van het programma.
Helemaal mee eens.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1359 Gepost op: 6-03-2021, 21:47:02 »
Meeste mol-vibes bij Joshua en Renée op dit moment.  ::vergroot::
Kan natuurlijk na afl. 1 weer heel anders zijn.  ;D

... En vanaf aflevering 1 nooit meer Renée ingevuld als hoofdverdachte.   ::schaam::
Wel Splinter en Charlotte natuurlijk, maar dat waren sprookjes.

Voortaan toch iets meer tunnelen op mijn schot-voor-de-boeg-mollen.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)