Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 153393 keer)

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1240 Gepost op: 28-02-2021, 12:35:26 »
Liever een Mol als Renee dan een goudeerlijke Mol als Rocky.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1241 Gepost op: 28-02-2021, 14:18:57 »
Net de aflevering bekeken, ga nu eerst van her mooie weer genieten maar hoorde ik nu een zucht van opluchting bij Renée na het rode scherm van Charlotte? Wist ze  nu dat ze de winnaar is? Ze was bijzonder nerveus.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1242 Gepost op: 28-02-2021, 15:27:32 »
hoorde ik nu een zucht van opluchting bij Renée na het rode scherm van Charlotte? Wist ze  nu dat ze de winnaar is? Ze was bijzonder nerveus.
Inderdaad, dat is mij ook opgevallen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1243 Gepost op: 28-02-2021, 15:37:14 »
Mooi staaltje acteerwerk van Renée dan. Net als van Rob en Jeroen vorig jaar. Snap ik ook wel want het is allerlaatste moment dat je als Mol iets kan doen om de kijkers te misleiden.

Edit: Wat dat betreft was de ontknoping met George ook legendarisch.

Angela: "En een van jullie twee is een Mol."
*George wijst naar Jantien* ;D

« Laatst bewerkt op: 28-02-2021, 16:46:24 door Heinz »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1244 Gepost op: 28-02-2021, 15:55:07 »
Mooi staaltje acteerwerk van Renée dan. Net als van Rob en Jeroen vorig jaar. Snap ik ook wel want het is allerlaatste moment dat je als Mol iets kan doen om de kijkers te misleiden.

Ja, dat kan ze.  ::ok::
Logisch als ze de mol is. Maar ik vraag me ook af: is het dan zo makkelijk en duidelijk dat zij het moet zijn? (Nou ja: ‘makkelijk’, ik heb zelf nooit echt in de juiste tunnel gezeten  ;D)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1245 Gepost op: 28-02-2021, 17:05:03 »
Een switch zo laat in het spel. Misschien omdat ik ineens echt het gevoel heb dat de makers ons richting Renée pushen
Ik was nog niet terug op het forum geweest vanwege het "case closed" gehalte. Ik was toch ook wel weer verbaasd dat Charlotte er al uit ging. Hmmmmmm ja. Toch maar op Rocky stemmen dan? :-\\ ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1246 Gepost op: 28-02-2021, 17:10:10 »
Mooi staaltje acteerwerk van Renée dan. Net als van Rob en Jeroen vorig jaar. Snap ik ook wel want het is allerlaatste moment dat je als Mol iets kan doen om de kijkers te misleiden.
Jeroen acteerde toen niet zo goed, vond ik. Rob had me wel eventjes te pakken, ja  ::rofl::

Ik was nog niet terug op het forum geweest vanwege het "case closed" gehalte. Ik was toch ook wel weer verbaasd dat Charlotte er al uit ging. Hmmmmmm ja. Toch maar op Rocky stemmen dan? :-\\ ::vergroot::
:o

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1247 Gepost op: 28-02-2021, 17:47:34 »
Ik was nog niet terug op het forum geweest vanwege het "case closed" gehalte. Ik was toch ook wel weer verbaasd dat Charlotte er al uit ging. Hmmmmmm ja. Toch maar op Rocky stemmen dan? :-\\ ::vergroot::

Dus we noteren dat jij de Renee-tunnel hebt verlaten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1248 Gepost op: 28-02-2021, 17:53:08 »
Ik zoek nog waar Molest gebleven is  ??? :o ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1249 Gepost op: 28-02-2021, 18:04:36 »
Dat is prima. Maar we noteren dus dat jij last minute bent overgelopen naar Rocky. Mocht over zes dagen blijken dat Renee de Mol is, dan had jij het dus dit jaar niet goed.   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1250 Gepost op: 28-02-2021, 18:31:44 »
Renee maar ik hoop Rocky.

Bij het opnoemen van molacties van Rocky zie ik veel mensen haar beste eventuele molactie vergeten.

Op het einde van de opdracht in de gevangenis is Rocky zo dominant “fanatiek” aanwezig, waardoor iedereen Marije lijkt te zijn vergeten die vastzit en er ook uit moet.

Mocht zij de mol zijn, dan is dit echt een geniale molactie. En ja die 2000 euro zou raar zijn, maarja dat zijn sommige momentjes van Renee ook.



Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1251 Gepost op: 28-02-2021, 18:36:51 »
Ondanks dat Rocky en Renée allebei genoeg kandidatenacties hebben gedaan, moet toch één van de twee de Mol zijn: Renée.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1252 Gepost op: 28-02-2021, 18:53:44 »
Op het einde van de opdracht in de gevangenis is Rocky zo dominant “fanatiek” aanwezig, waardoor iedereen Marije lijkt te zijn vergeten die vastzit en er ook uit moet.
Ja, geweldig.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1253 Gepost op: 28-02-2021, 19:36:20 »
Dat is prima. Maar we noteren dus dat jij last minute bent overgelopen naar Rocky. Mocht over zes dagen blijken dat Renee de Mol is, dan had jij het dus dit jaar niet goed.   ;)
Ik wil terug naar Marije. Ik denk namelijk dat de mol dit jaar een rood scherm kreeg en alsnog Marije de mol blijkt te zijn. Via de jokerkaart, de rode haren, alles klopt eigenlijk, snap je?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1254 Gepost op: 28-02-2021, 19:46:53 »
Mooi staaltje acteerwerk van Renée dan. Net als van Rob en Jeroen vorig jaar. Snap ik ook wel want het is allerlaatste moment dat je als Mol iets kan doen om de kijkers te misleiden.

Edit: Wat dat betreft was de ontknoping met George ook legendarisch.

Angela: "En een van jullie twee is een Mol."
*George wijst naar Jantien* ;D


Mooiste seizoen aller tijden. Wat een mol, wat een sfeer, wat een avontuur.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1255 Gepost op: 28-02-2021, 20:12:46 »
Ik wil terug naar Marije. Ik denk namelijk dat de mol dit jaar een rood scherm kreeg en alsnog Marije de mol blijkt te zijn. Via de jokerkaart, de rode haren, alles klopt eigenlijk, snap je?

Nee, maar wat ik wel snap is dat je een ontsnappingsroute voor jezelf probeert te creëren voor het geval het straks toch Rocky blijkt te zijn. En dat vind ik niet zo sterk. Ik ga liever volledig kopje onder voor het in mijn ogen tamelijk onwaarschijnlijke geval dat Renee niet de Mol is. Aan ontsnappingsroutes doe ik niet. Ik ben trots op de Mollen die ik door had, en kan hard om mezelf lachen voor de keren dat ik er naast zat. Dus nodig ik je uit om je onomwonden uit te spreken: Renee of Rocky.

Voor mij blijft het Renee. En blijkt volgende week dat ik er toch naast zat, dan mag Belgian Mol me keihard uitlachen. Dan lach ik nog met hem mee ook.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1256 Gepost op: 28-02-2021, 20:16:55 »
Neem jij dit nu werkelijk serieus  ::rofl:: ::oink::?

Wow!

Ik ben dan toch ECHT meer een tunnelaar samen met Belgian mol hoor
Ik ben trots ::bravo::, we doen dat goed Lo. #teamdiehardtunneling

Jij bent maar een beginneling tunnelaar maar we leren je het nog wel de komende jaren  ::regenboog:: ;D ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1257 Gepost op: 28-02-2021, 20:46:04 »
Volgende aflevering:
‘Meet the Fokker..
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1258 Gepost op: 28-02-2021, 21:03:40 »
Neem jij dit nu werkelijk serieus  ::rofl:: ::oink::?

Wow!

Ik ben dan toch ECHT meer een tunnelaar samen met Belgian mol hoor
Jij bent maar een beginneling tunnelaar maar we leren je het nog wel de komende jaren  ::regenboog:: ;D ::)


Beginneling? Tjonge, ik kijk al naar Wie is de Mol sinds november 1999. En de laatste 10 jaar heb ik ongeveer 3 op elke 4 Mollen goed gehad. En dan ben ik streng voor mezelf: Als mijn Mol eruit vloog in de voorlaatste aflvering en ik dan in arren moede een nieuwe Mol koos uit de laatste drie, en ik had dat dat dan op de valreep nog goed, dan rekende ik dat niet mee.

Verder wijs ik je erop dat ik dit seizoen eerder dan jij in de Renee-tunnel zat, dus ik denk dat jij nog wat van mij kunt leren...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1259 Gepost op: 28-02-2021, 21:14:43 »
Waar gaat dit allemaal over? Ik weet dat mollenvangen een uiterst belangrijke bezigheid is maar laten we het nou ook weer niet te serieus nemen allemaal.

Graag weer terug naar de basis: op wie heb je gestemd deze week en waarom? Heb je dat al een keer gezegd dan kun je het topic rustig even links laten liggen.