Auteur Topic: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden  (gelezen 26565 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Gepost op: 9-01-2021, 12:32:59 »


Bespreek hier alles over de 1e opdracht van deze aflevering.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2021, 14:30:44 door Loezel »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1
« Reactie #1 Gepost op: 9-01-2021, 20:35:10 »
Weer dat lachen! Duidelijk een mannenstem. Is dit het geluid van de Mol?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #2 Gepost op: 9-01-2021, 20:48:19 »
Joshua roept dingen door de verkeerde porto

Florentijn kiest niet voor de joker maar voor het geld (omdat hij al weet dat er geen enkele opdracht is uitgevoerd?)

en de andere groep doet zo veel extra dingen dat Renee het niet raadt...
Wit is ook een kleur!

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #3 Gepost op: 9-01-2021, 20:50:08 »
Huh dit is raar toch? Omgewisseld vanaf het begin (zegt ie), maar hij heeft toch ook een keer goed aan Florentijn doorgegeven dat hij weg moest lopen bij de gids en Rocky en Charlotte? Dus dat is wel de juiste porto geweest. Of ik heb dat verkeerd gezien, maar vreemd verhaal.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2021, 20:51:25 »
Dat was helemaal in het begin... Daarna deed hij een oproep door twee porto's tegelijk en daarna ging het mis...
Wit is ook een kleur!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #5 Gepost op: 9-01-2021, 20:52:49 »
Ik snap Florentijn niet. Als mol heeft hij geen joker nodig maar als kandidaat kies je voor de joker. Wat nou de pot? Overleven!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2021, 21:37:04 »
Florentijn doet hier héél raar. Vooral omdat 'ie de volgende opdracht ineens wél een joker wil.

Het is rationeel als kandidaat gewoon niet te verklaren, de vraag is of hij de feiten helder had.
...óf niet!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2021, 21:37:49 »
Joshua vind ik niet meer verdacht. Zó opvallend kan niet.

Florentijn juist wel verdacht. Waarom gaat hij niet voor een joker terwijl hij weet dat de dames de opdrachten niet uitgevoerd hebben? Dat is een Mol die kandidaat wil lijken door voor het geld te kiezen. Terwijl hij eigenlijk nergens echt geld binnenhaalt.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #8 Gepost op: 9-01-2021, 21:39:37 »
De duimen in de camera leken een opdracht, maar als dat geen geld oplevert, is het toch raar dat er vanuit de control room zo'n opdracht komt? dat is mols gedrag lijkt me...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #9 Gepost op: 9-01-2021, 21:40:45 »
De verbazing bij Charlotte na het horen dat ze geheime opdrachten hadden vond ik erg opvallend. Of beter gezegd, Rocky die niet erg verbaasd overkomt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #10 Gepost op: 9-01-2021, 21:45:03 »
De duimen in de camera leken een opdracht, maar als dat geen geld oplevert, is het toch raar dat er vanuit de control room zo'n opdracht komt? dat is mols gedrag lijkt me...

Control room kon alleen zien wat gefilmd was, dus wist niet of opdrachten geslaagd waren. Daarom de vraag om duimpjes op te steken. En eigenlijk super slim (nep geheime opdrachten).

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #11 Gepost op: 9-01-2021, 21:46:00 »
Of beter gezegd, Rocky die niet erg verbaasd overkomt.
Rocky zei toch dat Florenteijn haar bijgepraat had?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #12 Gepost op: 9-01-2021, 21:46:44 »
De duimen in de camera leken een opdracht, maar als dat geen geld oplevert, is het toch raar dat er vanuit de control room zo'n opdracht komt? dat is mols gedrag lijkt me...
Nee, want doordat Renée afgeleid is door die duimpjes noemt ze dat als één van de geheime opdrachten en wordt er dus geld verdient voor de opdrachten die vervolgens niet worden genoemd.

De verbazing bij Charlotte na het horen dat ze geheime opdrachten hadden vond ik erg opvallend. Of beter gezegd, Rocky die niet erg verbaasd overkomt.
Rocky reageert wel vaker koeltjes. Ik ben geneigd te geloven dat dat gewoon haar karakter is.

EDIT: Of wat Martje zegt natuurlijk  :P
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #13 Gepost op: 9-01-2021, 21:47:18 »
Florentijn doet hier héél raar. Vooral omdat 'ie de volgende opdracht ineens wél een joker wil.

Het is rationeel als kandidaat gewoon niet te verklaren, de vraag is of hij de feiten helder had.

Heel raar ja. Florentijn moet toch weten dat het juist prima is om als kandidaat verdacht te worden?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #14 Gepost op: 9-01-2021, 21:50:01 »
Heel raar ja. Florentijn moet toch weten dat het juist prima is om als kandidaat verdacht te worden?

maar als mol juist niet...
Wit is ook een kleur!

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #15 Gepost op: 9-01-2021, 21:50:50 »
De duimen in de camera leken een opdracht, maar als dat geen geld oplevert, is het toch raar dat er vanuit de control room zo'n opdracht komt? dat is mols gedrag lijkt me...
Net niet, net daardoor denkt Renée dat ze er 1 heeft gespot. Lakshmi speelt hier zo het geld in de pot.
Heel vreemd en opvallende molacties van Joshua, maar opdracht geslaagd, de helft heeft hem als hoofdverdachte nu. Voor hem meer kans om in het spel te blijven. Maar wat doet Florentijn? Hij kon toch een joker winnen als hij 1 geheime opdracht beschrijft? Waarom kiest hij voor het geld dan? Volgens mij had hij het nog niet helemaal door.
Splinter ging daar wel opvallend vliegen vangen.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #16 Gepost op: 9-01-2021, 21:52:10 »
Florentijn echt heel verdacht hier. Kiest voor het geld en kweekt zo goodwill bij de groep, terwijl het geen cent oplevert.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #17 Gepost op: 9-01-2021, 21:53:45 »
Nee, want doordat Renée afgeleid is door die duimpjes noemt ze dat als één van de geheime opdrachten en wordt er dus geld verdient voor de opdrachten die vervolgens niet worden genoemd.
EDIT: Of wat Martje zegt natuurlijk  :P

Oh ja, natuurlijk, dus onmols juist.  :o

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #18 Gepost op: 9-01-2021, 21:53:48 »
maar als mol juist niet...

Ja, als Mol is het heel logisch, dat is het verdachte ook. ::rofl::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1: Om de tuin leiden
« Reactie #19 Gepost op: 9-01-2021, 22:15:20 »
Leuke opdracht! ::bravo:: Florentijn inderdaad heel verdacht, Renée niet. Ik vind wel dat de opdracht heel kort in beeld is gebracht, maar we hebben we is nog erger gehad. :P