Auteur Topic: [Aflevering 8] - In één klap  (gelezen 8420 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #40 Gepost op: 21-02-2021, 00:02:34 »
Finale vrijstelling kan er maar 1 keer uit?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #41 Gepost op: 21-02-2021, 03:27:39 »
Veel te veel jokers en vrijstellingen, maar gelukkig ging, net als in aflevering 3, degene zonder jokers er niet uit.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #42 Gepost op: 21-02-2021, 06:55:56 »
Iedereen moet de test maken ook met vrijstelling dus als overgebleven persoon zonder vrijstelling niet als slechtste maakt, blijft in het spel. Een mol gaat nooit naar huis, dus finale van 4 personen..

Aangezien m’n wensmol Splinter weg is, dan moet het Renee zijn.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #43 Gepost op: 21-02-2021, 08:43:50 »
Leuke aflevering weer!
Vooral die eerste 2 opdrachten, heerlijk!
Grootste verrassing deze aflevering voor mij: Splinter eruit!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - In een klap
« Reactie #44 Gepost op: 21-02-2021, 10:56:00 »
Sprakeloos  ::oink::
Oké, weer bijgekomen  :P

Wat een fantastische aflevering  ::bravo:: ::bravo:: Geweldige opdracht! Zeker de laatste is wel echt de beste van dit seizoen denk ik.

En wauw, wat een grote tunnel is er ingestort. Chapeau makers! Na zo veel jaar nog zoveel molloten om te tuin kunnen leiden  ::bravo::  ::bravo::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #45 Gepost op: 21-02-2021, 11:11:50 »
Geweldig, in aflevering 7 potseling een enorme Splinter mol montage (moltage), in afl.8 eruit  ;D

In één klap:
-Ik zag na het stuntvliegen Charlotte 1 high five hand geven aan de piloot
-Ik zag Renée na het raddraaien 1 highfive hand aan Rocky geven
-Rocky koos ('pats boem') in 1 klap voor de keus van Charlotte

Ik blijf erbij dat de titel slaat op het instorten van een bepaalde tunnel  :D

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #46 Gepost op: 21-02-2021, 12:11:27 »
Wat een topaflevering!  ::bravo::

Opdracht 1 vond ik een enorm sterke opdracht waarin ik veel van de nodige ‘ingrediënten’ voor een goede opdracht heb teruggezien! Het enige jammere vond ik dat het een alles of niets opdracht was, maar die horen er ook af en toe in te zitten, dus zeker geen groot probleem.
Opdracht 2 vond ik een degelijke opdracht met een leuke verwijzing naar oud-kandidaten. Hier miste ik wel zoals vaker de overzichtsplaatjes.
Opdracht 3 vond ik een zeer leuke psychologische opdracht! Helaas qua timing he-le-maal verkeerd. Er zaten in dit seizoen al meer dan genoeg items en sowieso ben ik geen fan van extra items in de laatste aflevering voor de finale.

Ondanks de 7 jokers die bij Splinter, Renée en Charlotte zaten, is Rocky erin geslaagd de finale te halen. Dan moet oftewel Splinter de test écht niet goed hebben ingevuld of Rocky zou de Mol moeten zijn  ::vergroot::  Maar als ik alles van de voorbije afleveringen bekijk, dan heb ik toch meer een molgevoel bij Renée. Waar ik voor de start van het seizoen hoopte voor haar als Mol, hoop ik het nu niet. 1 woord: Joshua. Toch twijfel ik doordat de verdenkingen bij de test afgelopen aflevering heel duidelijk richting Renée waren. Zou dat zo duidelijk in beeld komen als ze effectief de Mol is?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #47 Gepost op: 21-02-2021, 12:39:22 »
Het spreiden van Splinter is hem fataal geworden, evenals de twijgen die tijd in de test gekost heeft.
Vragen over de Mol met de juiste Mol in het achterhoofd is eenvoudig met 4personen. Daar kun je denk ik niet veel fouten mee maken. Dan is snelheid belangrijk. Splinter twijfelde, Rocky mocht niet twijfelen met 2 jokers achterstand. Voor Charlotte was het alles of niets, vol op Renee en anders er uit, pech.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #48 Gepost op: 21-02-2021, 13:39:41 »
Geweldig, in aflevering 7 potseling een enorme Splinter mol montage (moltage), in afl.8 eruit  ;D

In één klap:
Ik zag Renée na het raddraaien 1 highfive hand aan Rocky geven
Die gaf Rocky dan terug.


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #49 Gepost op: 21-02-2021, 13:44:38 »
Het spreiden van Splinter is hem fataal geworden, evenals de twijgen die tijd in de test gekost heeft.

Je bedoelt 'het twijfelen'? Ik heb hem niet met twijgen in de weer gezien.  :D

In één klap: lijkt mij te verwijzen naar in 1 klap is de groep 2000 euro armer.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #50 Gepost op: 21-02-2021, 15:07:05 »
Wat begon als een seizoen met potentie staat nu officieel in het lijstje van 5 slechtste seizoenen.

Ik reageer hier bijna nooit meer om meerdere redenen maar dit moet ik echt even kwijt.

Er storen me heel veel dingen aan hoe dit programma tegenwoordig op tv te zien is maar gek genoeg is hetgeen wat me nog het meeste stoort het feit dat het niet over de Mol gaat.

Het gaat gewoon niet over de Mol.
Er is 0,0 spanning over de Mol, het speculeren daarover, biechten van kandidaten over strategische zetten die ze doen om de Mol op een positie te krijgen etc. Het gáát er niet eens meer over.

We zien 3 momenten (buiten spellen om) in de hele aflevering en dat zijn 3 bijna identieke momenten waar de kandidaten heel keurig en saai aan de ontbijttafel zitten te lachen met elkaar.
Het enige waar het nog een béétje over gaat is de pot maar met 7.000 euro in aflevering 9 snap ik dat ook niet. Niemand geeft nog om die pot dus het ‘belangrijk’ maken van de pot en het bewaren ervan irriteert me enorm.

En dan heb ik het nog niet gehad over Rik’s presentatiestijl, de opdrachten waarin er potentieel 8000 euro te verliezen viel, de bizarre hoeveelheid jokers & vrijstellingen waar ze mee strooien etc etc.

En dan Rocky.. die in aflevering 8 leuk 2 jokers geeft aan een medekandidaat. Hoe word dit spel tegenwoordig gespeeld?
Marije in haar instagrampost met het verhaal dat ze nooit ook maar 1 leugentje had verteld omdat ze niet van liegen houd.

dit programma gaat over BEDROG.

Ik begrijp het gewoon niet.......

Dood en doodzonde dat mijn favoriete tv programma allertijden zo om zeep is geholpen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #51 Gepost op: 21-02-2021, 15:32:09 »


dit programma gaat over BEDROG.

Ik begrijp het gewoon niet.......

Dood en doodzonde dat mijn favoriete tv programma allertijden zo om zeep is geholpen.
Ze hebben dit keer een super eerlijk clubje bij elkaar gesprokkeld. Misschien ook vanwege corona dat iedereen lief wil zijn voor elkaar.
Ik geef je deels wel gelijk maar aan de andere kant is het qua opdrachten een van de beste seizoenen vind ik.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 15:36:02 door Run »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - In een klap
« Reactie #52 Gepost op: 21-02-2021, 15:38:07 »
Vanaf aflevering 1 vertrouw ik Rocky en Charlotte al niet, maar ik bleef toch achter m'n wensmol Splinter staan. Waarom was ik zo eigenwijs??  :\'(
Eigenwijs, nou nee hoor! Dit is nu precies wat het programma met je doet.
Elders werd al psychologische bijstand aangeboden.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #53 Gepost op: 21-02-2021, 15:51:51 »
Ze hebben dit keer een super eerlijk clubje bij elkaar gesprokkeld. Misschien ook vanwege corona dat iedereen lief wil zijn voor elkaar.
Ik geef je deels wel gelijk maar aan de andere kant is het qua opdrachten een van de beste seizoenen vind ik.

Mensen kunnen corona er echt wel los van zien..
En waarom geen knuffels in het begin toen kandidaten weggingen maar nu minuten lang knuffelen?

En wat betreft de opdrachten.
Een van de beste seizoenen?

Tjechië is prachtig en de opdrachten zijn soms in ieder geval iets ruiger dus daar wil ik de crew voor complimenteren maar ‘goed’ vind ik de opdrachten echt verre van.

Om het even bij deze aflevering te houden voor nu

Opdracht 1: de makers willen iets met adrenaline en stunten. Alle focus gaat daarheen en de 2 kandidaten op de grond hadden een hele saaie / niet belangrijke rol. Er zit geen goede opdracht achter..

Opdracht 2: grappig om oude bn’ers te zien maar nu krijgen we elk seizoen een overkill aan oude seizoenen/kandidaten/mollen/uitspraken etc..
opzich grappig bedacht met die muzikale hints maar ook dit zou ik geen ‘goede’ opdracht willen noemen.

Opdracht 3: er kon in theorie 8000 euro uit de pot gaan op basis van kansberekening en toeval. Dat slaat echt nergens op.
Daarnaast strooit de crew met vrijstellingen en jokers waardoor het spel veel minder interessant word.
De opdracht hád potentie omdat er in ieder geval een tikje psychologie aan vast zat maar de kandidaten hebben het zó saai en braaf gespeeld dat het hele spannende er meteen af was.

Bij de laatste opdracht kun je de ‘schuld’ dus meer leggen bij het saaie spel van de kandidaten en valt de crew (op de -8000 en het strooien van attributen na) niet veel te verwijten.

Al met al is het bij verre niet het niveau van jaren terug waar Wie is de Mol steevast voor spanning zorgde mede door héle goede opdrachten!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #54 Gepost op: 21-02-2021, 16:32:24 »
Grappig. Ik vind dit seizoen echt by far qua niveau van de opdrachten sterker dan ooit.

Die laatste opdracht was zo heerlijk psychologisch  ::love:: Dat zijn juist opdrachten waarom ik zo van widm houd.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #55 Gepost op: 21-02-2021, 16:38:01 »
Stel dat Rocky de Mol is, en deze eerlijkheid als tactiek gebruikt. Vind je dat dan ook slecht Rämon?

En over de opdrachten ben ik het met Lama eens, het niveau is imo veel beter dan in voorgaande jaren. Bijvoorbeeld de blacklight ballerina's, dat is echt iets origineels en spannends wat dit seizoen heel leuk maakt.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #56 Gepost op: 21-02-2021, 16:40:26 »
Absoluut een betere aflevering dan de afgelopen 3 afleveringen.

Als adrenalinejunkie zou ik zo graag opdracht 1 willen doen. Opdracht 2 een leuke ode naar de oud-kandidaten, maar hier miste zoals vaker een overzicht. Opdracht 3 prima, maar beter veel eerder in het seizoen.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 18:52:53 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #57 Gepost op: 21-02-2021, 17:51:19 »
Mooie aflevering! Vooral opdracht 1 en 3. Alles zat erin: spanning, vertrouwen/ wantrouwen, het psychologische element...
Het enige dat nu ontbreekt is mijn mol!  ::rofl::
Dus voor mij was er ook nog een tunnelwissel nodig; dat vind ik ook interessant.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 17:54:31 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #58 Gepost op: 21-02-2021, 19:03:07 »
Seizoen 20 met de molloten was natuurlijk ook een fantastische opdracht.Of die stoet Chinezen achter Nathan aan, geen idee wat de Chinezen dachten. 🤗
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 19:04:44 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #59 Gepost op: 21-02-2021, 21:55:14 »
Ik wacht nog maar even op het feedback-topic.