Auteur Topic: Interview met de Mol: stuur je vraag in!  (gelezen 6828 keer)

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Gepost op: 1-03-2021, 22:39:49 »
Hoi! Direct na de ontknoping krijg ik de kans om (via een livestream) een aantal vragen te stellen aan de Mol en de winnaar. Dit zal met alle pers tegelijk zijn. Nu ben ik op zoek naar een aantal ijzersterke vragen die vooral niet gesteld gaan worden door de andere media, maar die wel gesteld moeten worden. Lijkt me leuk dat niet alleen de standaard vragen beantwoord worden (ook omdat veel molloten erg kritisch zijn op dit seizoen).

Zijn er momenten in dit seizoen die vraagtekens hebben achtergelaten, en waarvan we bang zijn dat dit niet bij de ontknoping duidelijk zal worden? Gooi het hieronder neer! Ik heb 3 a 4 vragen die ik mag stellen. Thanks!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2021, 22:44:12 »
Vraag: waarom kreeg Charlotte een rood scherm, terwijl ze eigenlijk al in de finale zat. Wat was de meerwaarde van slechts twee feitelijke finalisten? Was het met drie niet veel spannender geweest?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2021, 22:49:56 »
Waarom pakte je geld bij de opdracht 'Onder druk zetten'? Als Renée het is zelfs 2 keer, terwijl er ook om de executie 'te redden' al genoeg binnengebracht was.

En heel vet trouwens dat je deze kans krijgt ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2021, 22:51:39 door Pač »
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #3 Gepost op: 1-03-2021, 22:51:22 »
O wacht, je interviewt alleen de Mol en de winnaar. Tja, dan is Charlotte er dus helaas niet eens bij...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #4 Gepost op: 1-03-2021, 23:10:35 »
Rocky zit vanaf aflevering 1 vooral op Renee, wat is er in aflevering 1 gebeurt dat je op het spoor van Renee zette ( en waarom ben je later gaan spreiden)?
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #5 Gepost op: 2-03-2021, 15:04:26 »
Wat is jullie lievelingskleur?

Offline Doctor WidM?

  • Forumlid
  • Brilliant!
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #6 Gepost op: 2-03-2021, 16:06:34 »
Tsja, als je graag een kritische vraag zou willen stellen, zou je kunnen denken aan: beschouw je de laagte van de pot wel helemaal als je eigen verdienste? (Eigen onverdienste eigenlijk)

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2021, 16:12:04 »
Hebben ze ook op wieisdemol.com forums e.d. gekeken en wat vonden ze de meeste grappige / bizarre / interessante zaken daar?

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2021, 16:25:45 »
Twee algemene vragen:

  • Welke Molactie of welk Molgedrag heeft de uitzendingen niet gehaald?
  • Met welke oud-Mol(len) heeft de Mol contact gehad?

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2021, 16:40:54 »
Twee brandende vragen:

mol - Renée
Waarom wist Renée de ontsnapping uit de escape room niet te verhinderen?

winnaar - Rocky
Waarom bood Rocky 5.000 euro voor de kans op een vrijstelling, als ze al wist dat ze in de goed richting zat, terwijl ze eerder bij het abseilen niet koos voor de kans op een vrijstelling met een mogelijk verlies van 2.000 euro?

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #10 Gepost op: 2-03-2021, 17:42:41 »
De vragen van Jezet en Moldo, graag!  8)

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #11 Gepost op: 2-03-2021, 17:45:49 »
De vragen van Jezet en Moldo, graag!  8)
+1

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #12 Gepost op: 3-03-2021, 12:05:21 »
Supertof MaxvdBroek dat je dit mag doen. Succes!

Beste Mol (ik weet even niet of ik Rocky of Renée moet aanspreken  :) ), goed gedaan!  ::ok::
Wat ik me afvraag, het was volgens mij een superfanatieke groep, waarbij mollen een grote uitdaging was. Heb je overal kunnen mollen zoals je zelf wilde? Was er ook een opdracht waarbij je als mol flink hebt moeten improviseren en hoe heb je dat aangepakt? En wat vind je zelf jouw tofste actie?

Gefeliciteerd Winnaar (wie dat ook mag zijn  ;D ). Wanneer wist je zeker dat je goed zat? Kwam dit door een bepaalde opdracht of door het gedrag van de mol?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #13 Gepost op: 3-03-2021, 14:41:41 »
Waarom hangt er zo'n kleffe gezellig op schoolreisje sfeer?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #14 Gepost op: 3-03-2021, 14:49:34 »
Waarom hangt er zo'n kleffe gezellig op schoolreisje sfeer?

Ik denk niet dat deze vraag in deze vorm veel kans maakt om gesteld te worden. Ook als je kritisch wil zijn werkt een positieve/neutrale vraagstelling beter.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #15 Gepost op: 3-03-2021, 15:53:17 »
Ik denk niet dat deze vraag in deze vorm veel kans maakt om gesteld te worden. Ook als je kritisch wil zijn werkt een positieve/neutrale vraagstelling beter.
Ongetwijfeld. Maar ik kan zelf niets anders bedenken.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #16 Gepost op: 3-03-2021, 16:55:21 »
Verander de vraag dan in "Wat vond je van de schoolreisje-sfeer?" en stel hem enigszins lachend.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #17 Gepost op: 3-03-2021, 17:10:12 »
Renee: Nu Wie is de mol u weer op de kaart heeft gezet belt Peter van de Vorst u voor rol in GTST, intresse ?

Rocky: Maurice (seizoen 14) vraagt je voor 3 op Reis item te maken, lijkt je dat wat ? Zo ja welk land waar wie is de mol nog niet is geweest maar waar van jij vind dat ze er wel na toe zouden moeten gaan maak je item.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #18 Gepost op: 3-03-2021, 17:30:00 »
In het algemeen: Is er molactie die je graag had willen doen, maar uiteindelijk niet mogelijk was om uit te voeren?

Renee: Jij werd vaak door de andere kandidaten gezien als de iets wat dove warrige oude vrouw. Dit gebruikte je ook als mol strategie. Was er ook een moment waarop je gefrustreerd werd dat de andere kandidaten echt dachten dat je zo oud en warrig was?

Rocky: Als mol was je super fanatiek. Splinter zat toch een hele lange tijd op jouw spoor. Hoe heb je hem op het eind toch nog om de tuin kunnen leiden?

« Laatst bewerkt op: 3-03-2021, 17:31:49 door Sanmol »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #19 Gepost op: 3-03-2021, 18:01:15 »
Verander de vraag dan in "Wat vond je van de schoolreisje-sfeer?" en stel hem enigszins lachend.
Nou, ik kan er niet om lachen.