Auteur Topic: [Aflevering 10] - Ontknoping  (gelezen 12523 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #20 Gepost op: 6-03-2021, 21:43:13 »
Ik vond het een heerlijke ontknoping. Ik heb ervan genoten! ::bravo::
Eens! Uitgebreid nagepraat en leuke mol  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #21 Gepost op: 6-03-2021, 21:44:20 »
Leuke mol ::bravo::, een paar sterke aanwijzingen en uiteindelijk los van de veiling een prima seizoen wat mij betreft ;D

Genoten van de ontknoping!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #22 Gepost op: 6-03-2021, 21:44:26 »
Ik vind Renee Fokker een super leuk mens.

Ik geloof dat ze 100% haar best heeft gedaan als mol. Soms is je best niet goed genoeg, maar er is haar niet veel te verwijten want meer dan je best doen kan niet.

De groep was extreem eerlijk en fanatiek in het gaan voor geld bij iedere opdracht. Naast veilingopdracht en rad waren er geen hulpmollen.


Rocky is echt een beetje een lucky winner, want heeft het spel aan de ene kant totaal niet slim gespeeld met haar eerlijkheid, maar beantwoordde wel de meeste vragen goed..
« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 21:49:35 door Mit »

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2021, 21:44:45 »
Ik vond het echt een mooi seizoen met een paar uitmuntende opdrachten. Helaas heeft de keuze voor de mol niet juist uitgepakt, maarja. zoiets kan gebeuren.

Tevens vind ik dat ze bij aflevering 10 niet alleen de molacties die gelukt zijn moeten tonen. Ik was toch wel benieuwd naar Renee haar gedachtes over de rondleiding en het abseilen, waar ze overduidelijk gefaalt heeft.

Hier ben ik het mee eens! Was ook best benieuwd naar die gedachtes! Op de site staat nu wel een filmpje over het abseilen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2021, 21:45:10 »
Rocky is echt een beetje een lucky winner, want heeft het spel aan de ene kant totaal niet slim gespeeld met haar eerlijkheid, maar beantwoordde wel de meeste vragen goed..

Net zoveel als Charlotte. En als iemand nog niet zeker is dat toeval in WIDM bestaat: 21 seconden verschil! ::oink::

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #25 Gepost op: 6-03-2021, 21:45:42 »
Jammer dat alles wat aan renee opviel (en mij meestal irriteerde tijdens de afleveringen) ook direct haar enige molacties waren en er zo dik bovenop lagen. Daarom wilde ik er echt niet aan dat renee de mol zou zijn. Tegen beter weten in ;-)
Maar ondanks dat vond ik de opdrachten geweldig dit seizoen en enorm genoten!
Dit heb ik ook! Dat maakte het seizoen niet minder leuk om te volgen, maar de laatste twee afleveringen voelden daarom wel een beetje als een anticlimax. Desalniettemin vond ik het een vermakelijk seizoen :)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #26 Gepost op: 6-03-2021, 21:48:26 »
Fijn weer een echt ‘ontknopingsfilmpje’! De spanning die dan langzaam opbouwt naar de onthulling van de mol.

Verder gemixte gevoelens over dit seizoen.
Renee als enthousiaste mol (met als hoogtepunt de kledingwissel), maar ook wat van de oude stempel qua molacties en flink verdacht.
Genoten van deze groep, maar ze hebben het de mol echt niet makkelijk gemaakt.

Uiteindelijk vooral veel respect dat het gelukt is onder deze omstandigheden toch zo’n fijn seizoen te maken.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #27 Gepost op: 6-03-2021, 21:48:31 »
Jammer dat ze niet terug kwamen op het spel uit afl 3 om de tuin lijden.   Daar kwam er geld bij, terwijl er geen geld bij had moeten komen.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #28 Gepost op: 6-03-2021, 21:49:07 »
Ik heb in ieder geval genoten van het seizoen, de opdrachten, de groep en Tsjechië! Heerlijk om in deze tijd lekker te kunnen puzzelen voor de buis en alle hints/opmerkingen te kunnen lezen in dit forum! Thanks allemaal :)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2021, 21:53:16 »
Ik vond het een geweldig seizoen  ::jaja::

Zoals verwacht een matige mol, categorie Anne-Marie en Inge. Maar ik heb enorm genoten van de leuke kandidaten en opdrachten, wat mij betreft weer zo'n seizoen als 22e, met dan een wat betere mol. Ik vond het jammer dat sommige hele afleveringen werden overgeslagen in de ontknoping. Verder leuke aanwijzingen!


Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #30 Gepost op: 6-03-2021, 21:55:53 »
Mooie ontknoping. Inderdaad de mol achter de deuren als moment supreme, mooi gedaan. Door de opsomming van de mol toch ook wel weer even met de neus op de feiten gedrukt na al die mistophangende roeptoeters hier, de mol heeft substiantele bedragen uit de pot gehouden. En geholpen door in onzekerheid verkerende kandidaten zelf verrast met de 5.000 veiling.

Ook hulde voor al het goede speurwerk wederom hier, bijna alle aanwijzingen en molsacties zijn hier aan bod geweest  ::ok::

Offline Basjemolloot

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #31 Gepost op: 6-03-2021, 21:56:00 »
Dit heb ik ook! Dat maakte het seizoen niet minder leuk om te volgen, maar de laatste twee afleveringen voelden daarom wel een beetje als een anticlimax. Desalniettemin vond ik het een vermakelijk seizoen :)
Sluit ik mij bij aan! Was echt een leuk seizoen, dat alleen meer gedragen is door een toffe groep en verdachte acties van kandidaten. Wie verzint een Splinter die zo vaag is bij de -€2000 bij het rad, of een Valentijn die “kiest voor de groep” terwijl hij weet dat dat niks gaat opleveren of Rocky die een medekandidaat per ongeluk afschiet.
Vond het wel gaaf om bevestigd te krijgen dat de hier genoemde theorie over de kaars en de enveloppe uit afl 1 inderdaad klopte! Bevestigt weer eens hoe goed sommige molloten hier zijn! Kudos voor wie dat toen hier als eerste opperde! Wat mij betreft de winnaar van de molloten dit jaar! 👍🏻

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2021, 21:56:20 »
Geen slecht woord over de opdrachten en het hele seizoen. Chapeau dat er, zeker nu, toch een seizoen kwam met leuke opdrachten.
De mol mocht, naar mijn gevoel, toch meer gesaboteerd hebben, zeker in opdrachten waar er echt geld viel weg te werken. Maar het hoefde allemaal niet echt, vanwege de bieding.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #33 Gepost op: 6-03-2021, 21:57:14 »
Heel mooie ontknopingsaflevering ::bravo:: Ik was eerst een beetje bang dat de keuze om het weer 'live' te doen te veel zou afleiden, maar op een paar zoomgezichten na viel dat reuze mee, en eventuele gemiste Molacties staan op de website ::ok:: Verder leuk om Renée te zien Mollen - al blijven er uiteraard genoeg vragen onbeantwoord.

Super mooi dat Rocky het geld voor haar stichting inzet ::bravo::
...óf niet!

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #34 Gepost op: 6-03-2021, 21:58:17 »
Een heel leuk seizoen, met een klassieke mol. Niet het beste wat we ooit hebben gezien, maar de kandidaten hebben zeker een herhaling van s12 voorkomen. ::bravo::

En stiekem toch een beetje blij dat ik vanaf afl. 1 Renée als mol had.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #35 Gepost op: 6-03-2021, 22:03:42 »
Leuk seizoen, gered door de kandidaten. Ik kan er mee leven. Op naar 22 (maar eerst even België). :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #36 Gepost op: 6-03-2021, 22:10:21 »
Ik heb me nog nooit zo verveeld tijdens een ontknoping. Bijna geen verrassingen en er zijn weer teveel opdrachten overgeslagen. Acties die niks uitmaakten zoals het bieden van 1000 euro en de onmogelijke Wie, Wat, Waar opdracht hadden ze weg kunnen laten en in plaats daarvan hadden ze twee andere opdrachten kunnen kiezen om in deze aflevering te tonen.
Rocky is een verdiende winnares. Ze had het meteen goed en bewijst dat je ook met eerlijk spel kunt winnen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #37 Gepost op: 6-03-2021, 22:13:18 »
Tevens vind ik dat ze bij aflevering 10 niet alleen de molacties die gelukt zijn moeten tonen. Ik was toch wel benieuwd naar Renee haar gedachtes over de rondleiding en het abseilen, waar ze overduidelijk gefaalt heeft.
Het koste duidelijk moeite om 3 kwartier te vullen met geslaagde molacties, vandaar de vele 'krijtjes' deze vanavond. Gelukkig hebben ze wel de ballen gehad om haar blunder met het abseilen bij de "extra molacties" op de website te zetten, al was "extra mislukte molacties" een betere omschrijving geweest.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #38 Gepost op: 6-03-2021, 22:23:22 »
Het koste duidelijk moeite om 3 kwartier te vullen met geslaagde molacties, vandaar de vele 'krijtjes' deze vanavond. Gelukkig hebben ze wel de ballen gehad om haar blunder met het abseilen bij de "extra molacties" op de website te zetten, al was "extra mislukte molacties" een betere omschrijving geweest.


Moddergooien doe je op het weiland, niet op het forum lijkt me.
::ohno::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #39 Gepost op: 6-03-2021, 22:23:46 »
Enige minpuntje vind ik dat Joshua en Splinter op een gegeven moment mochten uitmaken wie naar huis ging omdat Renee Charlotte en Marije een vrijstelling gaf. Zij zaten allebei al op de goede mol. Dat voelt niet helemaal goed.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden