Auteur Topic: [Aflevering 10] - Ontknoping  (gelezen 12656 keer)

Offline dubbelagent

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #60 Gepost op: 8-03-2021, 01:27:11 »
Kent iemand de muziek die speelt als Rik zegt: 'De winnaar en een Mol ... Wie is de Mol?'

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #61 Gepost op: 10-03-2021, 04:52:27 »
Ik vond het zo teleurstellend, Renee als mol dat ik de uitzending afgezet heb.
Haar acties interesseren me niet.

Wanneer je twee zulke toffe kandidaten als Splinter en Joshua hebt en dan kiest voor Renee is er iets mis met je, met dat touw en die handschoenen, gênant.

De reden dat ik haar beu was,  is dat ze tot twee keer toe Splinter eruit wilde werken, zonder dat ze daar belang bij had, door hem niet mee te nemen in de vrijstelling, en daarna, door rare dingen te zeggen bij het rad.

Splinter was zo lief voor haar, zo vol bewondering, ik had hem graag nog een aflevering gezien, of liever nog als mol, of anders Joshua, Rocky, zovelen eigenlijk.

De stem van Renee is aangenaam, maar de acties tegen Splnter stellen me teleur. Ik vind haar ook saai.

Teleurstellend, wel veel mooie momenten van de andere kandidaten, mooie opdrachten, locaties, alles.

Seizoen viel beslist niet tegen, zo sprookjesachtig en beklemmend ook soms, waanzinnige opnames, muziek alles.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2021, 04:55:46 door Cosma »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #62 Gepost op: 10-03-2021, 09:34:42 »
Splinter eruit willen werken? Daar geloof ik niks van. Renée speelde gewoon de kandidaat die Marije en Charlotte verdacht en hen daarom (volgens de logica dat de Mol niets aan een vrijstelling heeft) uitkoos als degenen die hun scherm niet hoefden te zien. Bij het rad hetzelfde: kandidaat Renée zou tegenstander Splinter niet zomaar een finalevrijstelling geven. Daarnaast was het eerste wat ze tegen Splinter zei bij het rad dat hij het wel zou moeten pakken, dus het was helemaal Splinters eigen keuze om het niet te doen.

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #63 Gepost op: 11-03-2021, 13:00:24 »
Wat een negatief gezeur over Renée als mol. Ze was een goede mol. Niet spectaculair maar toch af en toe best brutaal. De oudste mol ooit. Dat is best knap om je staande te houden tussen een groepje enthousiaste jonge honden.

Wel hoop ik de laatste aflevering op molacties of aanwijzingen die me de mond doen openvallen. Die kwamen niet. De aflevering was daardoor wat saai. Ik wist bijna alles al. Ik had gehoopt dat op de envelop in de eerste aflevering 'Renée is de mol' had gestaan. De kans dat iemand op het idee was gekomen was nul geweest, maar hoe tof was het geweest dat de mensen die de 'waardeloze joker' hadden gekocht stiekem toch goud in handen hadden gehad? en waarom lieten ze niet zien welke aanwijzing Renée in de mijn op de envelop vond? Desnoods de blooper dat ze envelop in de fik stak.. haha. Nu was het gek dat we het gezien hebben, maar ze niet laten zien wat er uit kwam.

Leuk dat ze met de kandidaten doornamen op wie ze zaten en of ze de mol hadden willen zijn. Dat mag nog wat uitgebreider de volgende keer. Ik wil dit graag van iedereen weten.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #64 Gepost op: 11-03-2021, 13:22:18 »
Ik had gehoopt dat op de envelop in de eerste aflevering 'Renée is de mol' had gestaan. De kans dat iemand op het idee was gekomen was nul geweest, maar hoe tof was het geweest dat de mensen die de 'waardeloze joker' hadden gekocht stiekem toch goud in handen hadden gehad? en waarom lieten ze niet zien welke aanwijzing Renée in de mijn op de envelop vond?
Op de envelop in aflevering 1 stond "Aflevering 8 derde lied". Had je op dat moment nog weinig aan. Wel in aflevering 9 want dan wist je dat dit lied Lady In Red was van Chris de Burgh. Dan had je ook geweten dat Renée de Mol is want die droeg vaak rood. Ze konden deze hint natuurlijk niet in aflevering 9 laten zien. Het ligt voor de hand dat dit dezelfde enveloppe was als in aflevering 1.