Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Arno
6 (8.3%)
Everon
5 (6.9%)
Fresia
5 (6.9%)
Glen
4 (5.6%)
Hila
7 (9.7%)
Kim-Lian
23 (31.9%)
Laetitia
6 (8.3%)
Sahil
5 (6.9%)
Suzanne
1 (1.4%)
Thomas
7 (9.7%)
Welmoed
3 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 72

Auteur Topic: [WIDM 22] [poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?  (gelezen 1185 keer)

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Niet zeuren, Heinz!
Re: [WIDM 22] [poll] Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 31-08-2021, 14:20:19 »
Everon lijkt me een goeie als Mol.

Offline Lo

• Forumlid
  • De blondine is de mol
« Reactie #21 Gepost op: 31-08-2021, 16:19:33 »
Ik zat te denken... zouden ze die 5000 aan mingeld in de finale hebben verzonnen omdat ze dachten dat de mol heel onschuldig over zou komen?
Het was 1 groot waagstuk. Dat masker was gewoon TE VEEL, want je had al de live stream en ook nog die dikke 5000 inderdaad. Ik denk inderdaad dat Kim-Lian wel onschuldig probeerde te zijn. Tot frustraties aan toe lukte het haar niet. Het is wel een ontzettende slimme talentvolle meid. Ik denk dat ze daarvoor vallen op de mollicitatie. Geen flapuit zoals Fresia. Laetitia, tjsa dat lijkt ook een sterke, maar tot op heden komt ze me nog te naturel over. Er moet iets wringen bij de mol. Het wringt me bij Kim-Lian.
Op naar Wie is de Wensmol 2022!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 31-08-2021, 21:52:34 »
Daar alweer een vet minpunt voor Kim die alleen in een tentje ging slapen. Alweer onmols.

Of juist niet. De winnaar van de vrijstelling zal bij wat nadenken mogelijk tot de conclusie komen dat de mol met het oog op wat er later kwam heel erg bezig moet zijn geweest met zichzelf onverdacht en allemansvriend te maken. Dan kan Kim-Lian met een opvallende actie die haar op voorhand verdacht maakt bij de anderen juist een vrij veilige optie kunnen lijken om het geld niet kwijt te spelen. Precies wat de mol zou willen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #23 Gepost op: 7-09-2021, 14:38:40 »
Arno. Die zou het meest verdacht worden door het publiek. Daardoor gaat iedereen nu denken dat hij het onmogelijk kan zijn, maar de 5.000 euro die nu extra in de pot komt zal voor hem een mooi excuus zijn om de pot te plunderen bij een veiling. En iedereen zal denken dat Arno dan een wanhopige kandidaat is die een vrijstelling koopt voor veel geld. Maar ondertussen doet hij een Lennartje.
 ;)
2019 het jaar van the double: Merel en Elisabet ontmaskerd. 2021 het jaar van de bubble double: Renee en Lennart ontmaskerd.

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #24 Gepost op: 7-09-2021, 15:18:52 »
Arno. Die zou het meest verdacht worden door het publiek.
Zou, ja. Mooie theorie! Ja, Arno als meest verdacht ...ik weet het niet. Het bleek helemaal niet uit de peilingen die ik er daarna over zag.

En ja ...dan kun je de Mol als 1e laten gaan, gewoon op alfabetische volgorde ...omdat aannemelijk te maken. Want dat 1e pleidooi blijft hangen, zeggen ze dan.

Nou ja, bij mij niet. Vind 'm er nogal onopvallend uitzien. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt.

Ik vind zo'n idee wel bij de productie passen. Zet je de mol tijdens zo'n livestream ook niet te zwaar onder druk, want falen is onmogelijk.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 7-09-2021, 17:45:39 »
Het bleek helemaal niet uit de peilingen die ik er daarna over zag.

Dat bevestigt voor mij juist dat het scripted is! 
2019 het jaar van the double: Merel en Elisabet ontmaskerd. 2021 het jaar van de bubble double: Renee en Lennart ontmaskerd.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 7-09-2021, 19:20:06 »
Glen krijgt mijn stem nu.
Maar ook molpunten voor Arno, Laetitia, Welmoed en Kim-Lian!
Maar het zegt nog helemaal niks nu.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 8-09-2021, 10:23:18 »
Kan ik de Pool al invullen?   ::rofl::

Offline kabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #28 Gepost op: 14-09-2021, 17:50:36 »
Suzanne.