Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 90962 keer)

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #340 Gepost op: 29-01-2022, 23:26:16 »
1. Everon
…… klein tunneltje nog naar Laetitia maar vrij zeker nu van Everon.

Nu het bij mij door begint te komen dat Everon het is, valt veel op zijn plaats. Ook van zijn biechten. Maar ook de reactie van Glen bij Splinter: You don’t know shit. Hij had zijn maatje de vrijstelling gegeven. Ik voel een -5000 aankomen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #341 Gepost op: 29-01-2022, 23:33:35 »
Kim-Lian

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #342 Gepost op: 29-01-2022, 23:40:28 »
Kim

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #343 Gepost op: 29-01-2022, 23:48:51 »
De tunnels worden hardnekkiger ;D Begint op Rob vs Nathan te lijken

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #344 Gepost op: 30-01-2022, 08:48:19 »
Wat is dan dit jaar het servies (Rob die wilde gokken) waardoor je de Mol nog niet verdenkt?  ;) :P

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #345 Gepost op: 30-01-2022, 09:59:56 »
Ik heb voor nu nog KL ingevuld, maar Laetitia komt steeds dichterbij

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #346 Gepost op: 30-01-2022, 10:50:45 »
De alles of niks beslissing vond ik aardig in de buurt komen van het servies moment.

Om die reden zet ik Fresia/Laetitia lager. Al gaf Fresia de voorzet aan Kim-Lian: wat denk jij? We hebben al zoveel geld verdiend we kunnen wel een gokje wagen.

Dus ja Kim-Lian.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #347 Gepost op: 30-01-2022, 11:10:16 »
Lastig, lastig. Ik parkeer m even op Everon

Hij had de acties en de acteermomentjes. Het enige dat ik niet snap is dat hij de +2000 dan zo maar binnensleepte... ook als je heel gespierd bent kun je er fysiek doorheen zitten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #348 Gepost op: 30-01-2022, 11:11:53 »
Als Everon het is acteert ie briljant!

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #349 Gepost op: 30-01-2022, 11:27:17 »
Ik zit al sinds aflevering 1 op everon. Zijn reactie toen hij van glen de vrijstelling kreeg was te blij voor mij.

De afgelopen weken sprong hij er niet echt uit. Niemand. Alleen sahil maar dan als kandidaat.

Maar gisteren gingen bij mij alle alarmbellen weer af bij alle opdrachten dus ik ga lekker de tunnel in.

Op basis van gister schrijf ik Kim lian ook af. Haar reactie op Thomas die een opdracht van 2000 euro wil opgeven is onmols.

Dus een top 2:
1. Everon
2. Laetitia

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #350 Gepost op: 30-01-2022, 11:31:39 »
Op basis van gister schrijf ik Kim lian ook af. Haar reactie op Thomas die een opdracht van 2000 euro wil opgeven is onmols.

Niemand overwoog serieus om op te geven behalve Thomas. Kim-Lian was ook (in plaats van zelf te tillen) de anderen al de hele tijd aan het aanmoedigen (alsof dat echt zoveel helpt). Ze kon onmogelijk ineens instemmen met Thomas om de boel maar op te geven.

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #351 Gepost op: 30-01-2022, 11:35:14 »
Niemand overwoog serieus om op te geven behalve Thomas. Kim-Lian was ook (in plaats van zelf te tillen) de anderen al de hele tijd aan het aanmoedigen (alsof dat echt zoveel helpt). Ze kon onmogelijk ineens instemmen met Thomas om de boel maar op te geven.

Tsja ik denk dat het wel mogelijk was. Of zeker niet zo overtuigend "nee we gaan door", zodat niemand de kans krijgt om met Thomas mee te gaan.

Zien we de rest wel een uitspraak doen voor kim lian eigenlijk?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #352 Gepost op: 30-01-2022, 11:39:36 »
Everon. En mocht hij het toch niet blijken te zijn dan moet het wel Laetitia zijn! De rest geloof ik niet meer.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #353 Gepost op: 30-01-2022, 11:45:24 »
Kim is nog steeds mijn nummer 1 mol maar iedere week popt Everon op. Als ik dan de aflevering terug kijk met het vizier op Everon ben ik niet overtuigd van zijn molschap maar de twijfel blijft. Sinds aflevering 3 zijn er barstjes in de Kim tunnel ( stond vorige week tijdens de aflevering op het punt de punten  in de app te verzetten) maar er zijn ook genoeg aanwijzingen die wèl naar mol Kim wijzen.

Als Everon de mol is gaat hij wel erg ver met zijn act met Thomas, dat was  helemaal niet nodig ook. Hij doet echter weinig in de opdrachten maar vorige week bij de opdracht huis(ont)houden nam hij de leiding. Hij zei meteen tegen Arno " jij gaat schrijven" zodat Everon onverstoorbaar met de portofoon kon communiceren. Hij ging met de klok mee (De tijd zal het leren?) Arno en Hila waren erg oplettend in deze opdracht waardoor het eindresultaat alsnog goed uitpakte.

Afijn er valt deze week genoeg uit te pluizen....

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #354 Gepost op: 30-01-2022, 11:46:08 »
Fresia! ::bravo::

En anders Laetitia of Everon, en heel misschien Kim-Lian

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #355 Gepost op: 30-01-2022, 11:54:36 »
Wat is dan dit jaar het servies (Rob die wilde gokken) waardoor je de Mol nog niet verdenkt?  ;) :P
Ik zat toen op Rob, met het servies en het in beeld brengen van het verkeerd voorlezen van straatnamen als twijfelpunten en met veel tegenargumenten voor Nathan. Nu zit ik op Fresia met de goede lightpaintings als twijfelpunt en veel tegenargumenten voor Kim Lian.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #356 Gepost op: 30-01-2022, 13:28:50 »
Er valt voor allemaal wat te zeggen, maar wie haalt er nu het minste geld binnen? Thomas was degene die op het water geld moest verzamelen, maar dat schoot niet op, én hij riep op een gegeven moment: 'Ik kom .... niet!'  Terwijl er niemand in de buurt was. Dus geen nepmollenactie. En dan vindt hij 1 euro.
Thomas maar weer even invullen dus. Bijmol: Everon, hoe hij elke zelfbeschrijving afhield, verdacht. Wel van schaken houden maar niet van dammen? Sahil en Fresia onderaan lijstje geld binnenhalers, Sahil zou een mol zijn zonder masker, in Fresia zie ik voorlopig geen mol.
En dan hebben we ook nog Leatitia die de dubbelaar niet pakte. Vind haar steeds verdachter worden.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2022, 13:40:14 door Run »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #357 Gepost op: 30-01-2022, 13:35:51 »
Als Everon het is acteert ie briljant!

 ::rofl::
Voor mij juist andersom. Omdat hij zo soapie aan t overacten is staat hij bij mij op 2.
Soms geloof ik niks van zn over emotionele gtst reacties

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #358 Gepost op: 30-01-2022, 13:38:49 »
::rofl::
Voor mij juist andersom. Omdat hij zo soapie aan t overacten is staat hij bij mij op 2.
Soms geloof ik niks van zn over emotionele gtst reacties
Maar welke kandidaat zegt nu: 'Jij bent mijn mol!' Het zou inderdaad geniaal zijn als ie het allemaal acteert.  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #359 Gepost op: 30-01-2022, 13:53:02 »
::rofl::
Voor mij juist andersom. Omdat hij zo soapie aan t overacten is staat hij bij mij op 2.
Soms geloof ik niks van zn over emotionele gtst reacties

Oei dan denk ik dat ik toch maar eens een boel van Everon terug ga kijken, want misschien tuin ik er met open ogen in.