Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92022 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #480 Gepost op: 12-02-2022, 23:29:11 »
Fresia, want ik wil niet dat Kim-Lian het is.
Een mol kan door alle kandidaten verdacht worden, dat gebeurt weleens. Maar om de mol dan (alweer) zo verdacht in beeld te brengen en als mol weer het meeste geld binnen te brengen op het bootje, dat wil ik gewoon niet.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #481 Gepost op: 12-02-2022, 23:35:12 »
Het ligt erg dicht bij elkaar tussen Fresia en Kim Lian in de poll. Lang geleden volgens mij dat er zoveel twijfel was bij de molloten met nog maar 4 mensen in het spel  ;D 
When life knocks you down, fight back!

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #482 Gepost op: 12-02-2022, 23:35:51 »
Hopelijk Thomas, maar ik denk dat het Fresia is.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #483 Gepost op: 12-02-2022, 23:36:04 »
Wow de stemmen staken eventjes nu
Fresia
27 (38%)
Kim-Lian
27 (38%)

Ik zie het er ook dik bovenop liggen maar de crew heeft al wel de ervaring met mollen die snel gesnapt werden door de kandidatengroep. En hebben nu eens gekozen voor een andere tactiek. Leuk om te proberen.

Ik denk ook dat ze tijdens de opnames tegen Kim-Lian gezegd hebben er nog maar een schepje bovenop te doen. Ze was na Hila's vertrek ("Boehoe de enige die ik nog kon vertrouwen") door iedereen mega verdacht en dan maar eens trolmol proberen wat je hoopt dat verward wordt als hulpmol.

Pakt verkeerd uit. Jammer dan maar leuk geprobeerd ::bravo:: ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #484 Gepost op: 12-02-2022, 23:46:36 »
Thomas. Speelt het spelletje van Kim-Lian verdacht maken vrolijk mee. Everon en Laetitia op Kim-Lian? Dan hij ook! En bedenk dat Kim-Lian als ze niet de Mol is, wel door is terwijl ze op Everon zit. Wat is de overeenkomst tussen Everon en Thomas? Nou, allebei man. Ondertussen zou Fresia wel eens als enige op hem kunnen zitten.

Bij Kim-Lian wordt het er zo driedubbeldik opgelegd dat het nu echt bizarre proporties begint aan te nemen. Niet alleen wordt al bijna wekelijks bij wijze van spreke met chocoladeletters in beeld gebracht dat zij de Mol is, nu zouden ook nog eens drie kandidaten op haar zitten. Nee, dat gaat er bij mij niet in. Als Thomas het niet is, zou het Fresia nog kunnen zijn: het onderdeurtje dat letterlijk en figuurlijk onder de radar bleef. Zou knap zijn als ze richting de finale gaat zonder verdacht te worden. Maar ik hou het bij Thomas: de dood of de gladiolen.
Dit is ook mijn redenatie. ::jaja::
Ik hoop dat het Thomas blijkt te zijn, ook al is dan mijn pool naar de knoppen. Anders Fresia.
Eén van die twee, dat zou een stunt zijn!
Ik blijf maar bij Everon, maar niet met volle overtuiging. Kim-Lian is het in ieder geval niet ::jaja::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #485 Gepost op: 13-02-2022, 00:27:44 »
Mol: Kim-Lian
Winnaar: Laetitia
Verliezer: Fresia

Althans, zo heb ik al die tijd al de pool  ;D

Ik andersom, maar helaas geen vrouwenfinale of Lae in de finale.


Mol: Kim-Lian
Winnaar: Fresia
Verliezer: Laetitia

Zo heb ik het vanaf aflevering 2, ben benieuwd :P

Nou dit dus. Maar niet vanaf aflevering 2 al.  ::)

Ik vond deze aflevering eigenlijk niet te mollen. Met de schapen ahem geitenherders de schapen ik bedoel geiten is niks aan te vangen. Als er een over de dam is... En waar is Wally op het strand geeft leuke beelden bij de ontknoping maar viel ook weinig te mollen. Praktisch iedereen zet onbedoeld de boef op de foto met een Wally.

Dus streep deze aflevering maar weg. Ik zou Fresia als mol zeker weten te waarderen, van Everon en Thomas het meest verrast zijn. En zolang K-L geen Stine / Simone of Olcay blijkt te zijn blijf ik bij haar.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2022, 00:31:23 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #486 Gepost op: 13-02-2022, 00:49:07 »
helaas geen vrouwenfinale of Lae in de finale.
Ja daar gaat onze pool >:(

Ik vond deze aflevering eigenlijk niet te mollen. Met de schapen ahem geitenherders de schapen ik bedoel geiten is niks aan te vangen. Als er een over de dam is... En waar is Wally op het strand geeft leuke beelden bij de ontknoping maar viel ook weinig te mollen. Praktisch iedereen zet onbedoeld de boef op de foto met een Wally.
Dat vond ik niet. Je kan heel vaak SCHAAP zeggen, en dat is dus ook 6x gebeurd. En je moet veel schapen insluiten want die foute schapen tellen veel zwaarder mee. Dit deed Kim-Lian allemaal.

Wat aangaat die bandiet, dat gebeurde, tot mijn grote verrassing ook, dus niet. Die was er maar 1x opgezet! En je bent alleen, niemand kijkt op je vingers, dus de mol moet dat zeker doen. Alleen nu gaan stemmen op dat het Everon was. Dat vind ik vreemd.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heyendaal

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #487 Gepost op: 13-02-2022, 01:25:24 »
Fresia (80% zeker), of eventueel Everon (20%).
Andere twee afgeschreven.

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #488 Gepost op: 13-02-2022, 09:26:23 »
Ik ga nu vol voor everon.

Fresia nog lang in het vizier gehouden, maar niemand vd kandidaten verdenkt haar. Dat zou cool zijn, maar gebeurt eigenlijk nooit.

Kim lian en Thomas zijn het niet denk ik.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #489 Gepost op: 13-02-2022, 09:32:07 »
Kim-Lian.
In-your-face.
 >:D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #490 Gepost op: 13-02-2022, 09:36:51 »
En dan stiekem als niemand kijkt geld verdienen (in het bootje bijvoorbeeld) zodat er kortsluiting ontstaat bij de molloten. :P

Nee, ondanks dat ik Kim blijf verdenken snap ik weinig van haar molstrategie.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #491 Gepost op: 13-02-2022, 09:40:18 »
En dan stiekem als niemand kijkt geld verdienen (in het bootje bijvoorbeeld) zodat er kortsluiting ontstaat bij de molloten. :P

Nee, ondanks dat ik Kim blijf verdenken snap ik weinig van haar molstrategie.

Dit is ook mijn probleem. In het bootje had ze makkelijk kunnen mollen net zoals in hoog spel spelen.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #492 Gepost op: 13-02-2022, 10:14:28 »
Nee, ondanks dat ik Kim blijf verdenken snap ik weinig van haar molstrategie.

If it very much looks like a mole, but does not really act like a mole, it most probably isn’t a mole but a finalist.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2022, 10:16:32 door Molekule »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #493 Gepost op: 13-02-2022, 10:18:47 »
Dit is ook mijn probleem. In het bootje had ze makkelijk kunnen mollen net zoals in hoog spel spelen.
Klaagde ze niet over de deining? Misschien probeerde ze het wel, maar mislukte de foto met de boef. Waarom ze dan niet nog een paar foto's heeft gemaakt, snap ik dan weer niet.
Ook bij 'In het verschiet' is het niet te begrijpen waarom ze niets heeft geprobeerd.  ??? Best veel opdrachten waarin ze molkansen voor open doel heeft, maar niet toeslaat.

En neem nou 'Vakbondje' en 'Tijdsbeeld'. Als je dan zo graag in your face molt, doe het dan daar zou je zeggen. Dat waren de opdrachten waarin het om veel geld ging. Maar daar is ze dan weer te voorzichtig? Waarom dan?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #494 Gepost op: 13-02-2022, 10:25:47 »
If it very much looks like a mole, but does not really act like a mole, it most probably isn’t a mole but a finalist.

Klopt, normaal gesproken wel.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #495 Gepost op: 13-02-2022, 10:26:56 »
Klopt, normaal gesproken wel.

De vele hints is het probleem.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #496 Gepost op: 13-02-2022, 10:31:22 »
Voor mij is het vooral één hintje, maar daar zijn andere topics voor.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #497 Gepost op: 13-02-2022, 10:53:02 »
(…)
 Je kan heel vaak SCHAAP zeggen, en dat is dus ook 6x gebeurd. En je moet veel schapen insluiten want die foute schapen tellen veel zwaarder mee. Dit deed Kim-Lian allemaal.


Dat viel mij ook op.
Graven, graven, graven...

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #498 Gepost op: 13-02-2022, 11:18:27 »
Voor mij is het vooral één hintje, maar daar zijn andere topics voor.

En als je dat hintje nu even laat voor wat het is, wie is dan jouw mol als je kijkt naar alle acties?
Komt Kim dan nog steeds naar boven of is er dan een andere mol? Misschien die bijmol eens beter in de gaten gaan houden en de maskerbril even afzetten  ::jaja::
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #499 Gepost op: 13-02-2022, 11:27:43 »
Bij een soortgelijke verdeling van verdenkingen na de volgende aflevering een Molduel Fresia-KL, Heinz? (mits een van hen geen Splintertje of Simonetje doet natuurlijk).
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'