Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92061 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #600 Gepost op: 20-02-2022, 16:32:02 »
Heel dicht. Waarom wil ze in de bus per se met Kim-Lian in een groep en niet met Everon? Waarom laat ze het gaan als Kim-Lian de kwestie op tafel legt om de moltelefoon van Everon af te pakken? Ze wil niet dat die telefoon naar haar gaat.

Ik ga dus maar eens de Kim-Lian tunnel in. Ik zeg al vanaf het begin, als ze de mol niet is dan weten we dat wel voor de finale. Nu is ze de mol dus WEL. Makkelijk spelletje eigenlijk. Kim-Lian is de mol.
Fresia is zelf de mol en wil graag op die toren staan omdat je daar kan molen. KL is de grootste nepmol van de overige 3 en zit niet op Fresia dus die wil ze meenemen om zelf te kunnen mollen. Met Everon of Thomas wordt dat lastiger.

Fresia zit overigens niet op KL, ze zit al afleveringen lang op Everon.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #601 Gepost op: 20-02-2022, 16:41:04 »
Ik merk dat de meeste OG’s het er wel over eens zijn dat Kim-Lian het is.
Blijf het moeilijk vinden om dat te geloven, omdat ze naar voren wordt geschoven als een klassieke fopmol (Liesbeth Staats, Art Rooijakkers, Sanne Vogel, vul maar aan).
Maar ja, er moet een keer een seizoen zijn waarin de fopmol de echte mol is.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2022, 16:44:09 door Jordyep »

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #602 Gepost op: 20-02-2022, 16:42:08 »
Ik merk dat de meeste OG’s het er wel over eens zijn dat Kim-Lian het is.
Blijf het moeilijk vinden om dat te geloven, omdat ze naar voren wordt geschoven als een klassieke fopmol (Liesbeth Staats, Art Rooijakkers, Sanne Hans, vul maar aan).
Maar ja, er moet een keer een seizoen zijn waarin de fopmol de echte mol is.

In welk seizoen deed Sanne Hans mee?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #603 Gepost op: 20-02-2022, 16:42:37 »
In welk seizoen deed Sanne Hans mee?

2017, maar ik vond haar toen geen fopmol hoor. Dat was Jochem.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #604 Gepost op: 20-02-2022, 16:44:25 »
In welk seizoen deed Sanne Hans mee?

Bedoelde Sanne Vogel  ;)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #605 Gepost op: 20-02-2022, 16:45:22 »
Bedoelde Sanne Vogel  ;)

Ik dacht al ::rofl::.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #606 Gepost op: 20-02-2022, 16:48:12 »
2017, maar ik vond haar toen geen fopmol hoor. Dat was Jochem.

Dat was toch Sanne Wallis de Vries?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #607 Gepost op: 20-02-2022, 16:49:25 »
Dat was toch Sanne Wallis de Vries?

Ja, maar die heette ook Sanne hé ::rofl::.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #608 Gepost op: 20-02-2022, 17:22:32 »
Ik merk dat de meeste OG’s het er wel over eens zijn dat Kim-Lian het is.
Ik kijk in de pool en daar staat Fresia voor met 22-20. Ook landelijk is het geswitcht met Fresia aan kop. En hier op het forum staat Kim-Lian stijf bovenaan als zou ze NIET de mol zijn.

Dat geeft de animo om volop de Kim-Lian tunnel in te gaan. Niemand gelooft dat zij het is, dus zij is het. Niets is immers wat het lijkt  ::love:: ::bravo::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #609 Gepost op: 20-02-2022, 17:39:31 »
Ik kijk in de pool en daar staat Fresia voor met 22-20. Ook landelijk is het geswitcht met Fresia aan kop. En hier op het forum staat Kim-Lian stijf bovenaan als zou ze NIET de mol zijn.

Dat geeft de animo om volop de Kim-Lian tunnel in te gaan. Niemand gelooft dat zij het is, dus zij is het. Niets is immers wat het lijkt  ::love:: ::bravo::

Toch vind ik dat raar, omdat het zo tegen de formule van het programma is.
Degene waarvan de regie wil dat je denkt dat 'ie het is, is het niet. Dat is praktisch altijd een vuistregel geweest.
Er wordt de afgelopen afleveringen ook wel wat richting Everon gepusht, dus daarom is het zo gek dat net Fresia het meest verdacht wordt door het volk, aangezien het volk meestal niet verder doordenkt dan datgene dat voor de hand ligt.
Heel vreemd seizoen.
Indien Kim-Lian het toch niet is, denk ik dat de meeste een tunnelvisie hebben gehad vanwege
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #610 Gepost op: 20-02-2022, 17:48:29 »
Ik vind die hints allemaal leuk zoals Sanmol ze brengt en ook de lijst van Heinz voor molacties maar ik kijk toch vooral naar het gedrag. En dan zie ik toch wel dat na het afscheid van Hila de groep en masse Kim-Lian ging nemen als mol en dat er tal van voorkenniszaken te noemen zijn. Bij de andere kandidaten ongeveer niks. Dus ongeacht welke hints en acties dan ook zou ik haar altijd genomen hebben als mol ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #611 Gepost op: 20-02-2022, 19:17:49 »
Hopelijk is het Kim Lian niet. Anders hebben na vorig jaars deceptie weet een nieuwe. Laat het aub Everon zijn of fresia.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #612 Gepost op: 20-02-2022, 19:21:33 »
Hopelijk is het Kim Lian niet. Anders hebben na vorig jaars deceptie weet een nieuwe. Laat het aub Everon zijn of fresia.

Ga maar vanuit dat het Kim is. Ik denk dat ieder jaar moeilijker wordt om te mollen.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #613 Gepost op: 20-02-2022, 19:58:13 »


Fresia zit overigens niet op KL, ze zit al afleveringen lang op Everon.


Strikt genomen weten we dat niet omdat dit de laatste twee afleveringen niet getoond is. Uit de omstandigheid dat ze dicht bij KL probeert te blijven en dat Thomas zegt dat Fresia hetzelfde probleem heeft als hij - twee potentiële mollen dus - leid ik af dat ze in ieder geval gedeeltelijk Kim-Lian als mol heeft (naast Everon).
Graven, graven, graven...

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #614 Gepost op: 20-02-2022, 20:00:56 »
Ga maar vanuit dat het Kim is. Ik denk dat ieder jaar moeilijker wordt om te mollen.


Daarom vind ik een “overduidelijke” nepmol die de mol toch zou blijken te zijn, wel grappig.
Graven, graven, graven...

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #615 Gepost op: 20-02-2022, 23:25:53 »
En dan zie ik toch wel dat na het afscheid van Hila de groep en masse Kim-Lian ging nemen als mol en dat er tal van voorkenniszaken te noemen zijn.
En die voorkenniszaken die er door Rik nog eens vol in worden gewreven, tuurlijk. Het ontbreekt er nog aan dat hij zegt dat we goed achter het masker moeten kijken  :)
« Laatst bewerkt op: 20-02-2022, 23:27:53 door MartinJ »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #616 Gepost op: 21-02-2022, 00:24:37 »
Fresia

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #617 Gepost op: 21-02-2022, 03:36:53 »
Ik vind die hints allemaal leuk zoals Sanmol ze brengt en ook de lijst van Heinz voor molacties maar ik kijk toch vooral naar het gedrag. En dan zie ik toch wel dat na het afscheid van Hila de groep en masse Kim-Lian ging nemen als mol en dat er tal van voorkenniszaken te noemen zijn. Bij de andere kandidaten ongeveer niks. Dus ongeacht welke hints en acties dan ook zou ik haar altijd genomen hebben als mol ::hug::

Ik ook, al vind ik het lastig om Everon uit te sluiten als mol.
Graven, graven, graven...

Offline Mollekind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik zie je
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #618 Gepost op: 21-02-2022, 06:59:01 »
Fresia is de mol, er is genoeg beargumenteerd door anderen waarom. Daarbij wil ik opmerken, dat er door de meeste malloten vanuit gegaan wordt dat alleen door acteurs/actrices het beste geacteerd wordt. Ik denk dat de meesten acteurs/ actrices niet in het theater staan, maar je komt ze alle dagen tegen vermomd als buurman, bazin enz zo blijft Fresia als verslaggeefster onder de radar. Niet alleen hoe zij speelt, maar ook hoe de toeschouwer kijkt.  ::vergroot:: ::oink::

Offline Mollekind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik zie je
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #619 Gepost op: 21-02-2022, 07:09:01 »
Ik bedoelde uiteraard molloten, geen malloten  ::zwaai::