Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92027 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #740 Gepost op: 26-02-2022, 22:09:13 »
Kim, door een hint ::ok::.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #741 Gepost op: 26-02-2022, 22:12:36 »
Kim wordt steeds onwaarschijnlijker

Fresia kan echt niet meer

Mn gevoel zegt Everon .. en mn hoofd nog steeds Kim  ::rofl::

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #742 Gepost op: 26-02-2022, 22:15:38 »
Ik blijf bij Everon.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #743 Gepost op: 26-02-2022, 22:19:57 »
Zowel Everon als Fresia benoemen vandaag in biechten dat ze Kim-Lian zien mollen (bij de test zit ze opeens op Everon?). Kim-Lian zit op Everon, dus beiden zouden het nog kunnen zijn.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #744 Gepost op: 26-02-2022, 22:21:22 »
Het zit redelijk dicht bij elkaar. Leuker dan vorig jaar….

Dat vind ik ook. Leuker dan veel vorige jaren wat betreft de onzekerheid voor de onthulling volgende week. Daarom kan ik er ook wel mee leven (ik zal ook wel moeten :-)) dat er deze aflevering niets bekend gemaakt is, voor alle drie de finalisten valt wat te zeggen bij de definitieve mol-keuze. Een leuk kandidaten -trio in ieder geval. Hopelijk volgende week ook een paar scherpe en verrassende mol-acties! Mijn stem staat op KL.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #745 Gepost op: 26-02-2022, 22:22:46 »
Fresia heerlijk fanatiek afgeschoten bij het boodschappen doen, alle foto's meenemen maar de belangrijkste laten vallen en alle alarmen op hol laten slaan. Vervolgens iedereen meeneemt naar de foute agent met mingeld.

Kim die foute boodschappen verzameld, Kim die een tarotkaart 16-9 met goud en Venetiaans maskers draait (hint naar gemaskerd bal), meteen afmaakt: Bridge agent wat fout was qua oplossing. Maar wel op de rug rond tijgert in het creepy huis. Geld binnen halen terwijl je weet waar je de foute oplossing kunt geven in de spionnenopdracht

Rationeel Kim-Lian, gevoelsmatig vind ik Fresia die niet verdacht wordt (unicum in WIDM) tot zelfs in de finale het beste aansluiten bij Rik zijn opmerking: beste seizoen in de afgelopen vijf jaren in het mol boekje.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #746 Gepost op: 26-02-2022, 22:38:00 »
Fresia! Kan bijna niet anders.

Everon en KL pakken vrij veel geld in opdracht 1. Fresia niks en het wordt haar niet eens verweten.

In opdracht 2 pakt niemand veel geld, Fresia komt weer over als fanatieke kandidaat, maar wordt wel afgeschoten.

In opdracht 3 lijkt het door Fresia te komen dat deel 2 van de opdracht unerhaupt gehaald wordt (is regieassistent en voor het mingeld), laat foto van juiste persoon op de grond liggen, kiest verkeerde foto uit, waardoor je zelfs het anagram van een verkeerde persoon kan maken. Niet alleen geen geld op deze manier, maar zelfs mingeld. Ze noemt zelf ook die verkeerde naam en zorgt ervoor dat ze ook op het juiste adres uitkomen. Wederom molse acties onder fanatieke kandidaat alibi.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #747 Gepost op: 26-02-2022, 22:40:18 »
Mijn hoop: Fresia
Mijn gevoel: Everon
Mijn gedachte: Kim

Fresia, zou in mijn ogen een van de beste mollen ooit kunnen zijn. (en gelijk het stigma een vrouwlijke mol kan niet zo goed zijn weghalen.) Het fanatieke gebruiken om opdrachten net niet op te lossen en toch met kleinere bedragen content zijn terwijl ze super competitief zou moeten zijn.

Kim, zou in mijn ogen een heel experimentele mol zijn, vol in your face (voor de kijker thuis.) en altijd aanwezig, altijd aan, altijd een beetje onvoorspelbaar. Zeker geen slechte mol, maar ook niet eentje waar we over 5 jaar nog met veel fanfare over praten. (alhoewel sommige haar al de hemel in prijzen.  ;) )

Everon, zou in mijn ogen een heel standaard mol zijn, acteur dus vrij goed in het verhullen van de echte Everon. Simpele maar effectieve molacties. en als kers op de taart -5000,- in aflevering 1.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #748 Gepost op: 26-02-2022, 22:42:15 »
Kim  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #749 Gepost op: 26-02-2022, 22:44:31 »
Fresia.
Erg op dreef tijdens deze aflevering.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2022, 22:47:08 door Molekule »

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #750 Gepost op: 26-02-2022, 22:45:14 »
Fresia.
Erg op dreef tijdens deze aflevering trouwens.

Kim

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #751 Gepost op: 26-02-2022, 22:45:54 »
I'm lost

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #752 Gepost op: 26-02-2022, 22:46:51 »
Fresia. Altijd bloedfanatiek, verdient zo goed als niets en komt daar voortdurend mee weg. Zou wel een unicum zijn, een Mol die door geen enkele medefinalist verdacht wordt. Op basis van resultaten uit het verleden zou het Kim-Lian of Everon moeten zijn. Maar ze is het gewoon.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #753 Gepost op: 26-02-2022, 22:47:24 »

Fresia, zou in mijn ogen een van de beste mollen ooit kunnen zijn. (en gelijk het stigma een vrouwlijke mol kan niet zo goed zijn weghalen.)


Waar komt dit nou weer vandaan? Over welk stigma heb je het in hemelsnaam?

Graag links naar berichten op dit forum waarin wordt beweerd dat vrouwen in het algemeen minder goede mollen zijn. Anders is dit gewoon ordinaire stemmingmakerij.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2022, 22:51:32 door Michmol »
Woosie down?

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #754 Gepost op: 26-02-2022, 22:51:21 »
Waar komt dit nou weer vandaan? Over welk stigma heb je het in hemelsnaam?

Als je pool start met de beste mollen ooit staan er top 3 alleen maar mannen.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #755 Gepost op: 26-02-2022, 22:52:39 »
Waar komt dit nou weer vandaan? Over welk stigma heb je het in hemelsnaam?

Renée, Merel, Susan, Anne-Marie, Kim...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #756 Gepost op: 26-02-2022, 22:54:04 »
Als je pool start met de beste mollen ooit staan er top 3 alleen maar mannen.

En dat is een bewijs dat er een 'stigma' heerst dat vrouwen per definitie slechtere mollen zijn? Wat een absolute kolder.
Woosie down?

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #757 Gepost op: 26-02-2022, 22:55:55 »
En dat is een bewijs dat er een 'stigma' heerst dat vrouwen per definitie slechtere mollen zijn? Wat een absolute kolder.

Nee dat vrouwen het moeilijker hebben om te mollen dan mannen.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #758 Gepost op: 26-02-2022, 22:59:35 »
Renée, Merel, Susan, Anne-Marie, Kim...

Ja, dat waren weinig overtuigende mollen, die toevallig vrouw zijn. En Kim-Lian - hu, ook al geen man! - zou in voorkomend geval wat mij betreft moeiteloos aan dat lijstje toegevoegd kunnen worden. Maar jij hebt het over een 'stigma', waarmee je insinueert dat hier in de panelen (of onder het kijkerspubliek) een al dan niet breed gedeeld gevoel leeft dat vrouwen per definitie slechtere mollen zijn. Dat soort seksistische onzin ben ik hier nog nooit tegengekomen. Ik vind het echt kwaadsprekerij.
Woosie down?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #759 Gepost op: 26-02-2022, 23:00:02 »
Ik zat helemaal fout met de verdenkingen :\'( Kim-Lian heeft het nog VEEL beter gedaan dan ik al dacht ::love:: Ze komt nu in mijn lijstje topmollen samen met Milouska...... kanjers van vrouwen ::bravo:: Mijn wensmol:

Kim-Lian
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)