Ja inderdaad, we kunnen wel een half jaartje vooruit met deze livestream uitfileren.... we kunnen er heel veel uit halen! De meeste kandidaten waren ZO naturel. Dan ging er ook nog wat mis met het geluid bij Kim Lian, en na afsluiten ging het gesprek nog even door, Arno zei wat tegen Rik, heel even hoorden we wat extra. Het leek wel een oprechte verwondering van hem dat hij OF de mol OF rood was. Ik had die verwondering zelf ook trouwens, maar het gaat er mij dan om dat hij door zo van zijn stuk te worden gebracht dan de mol niet is.
Ja, ik heb Arno blind gestreept toen. Dat praatje van Rik vond ik daarom niet sterk. Komt nog bij dat Arno een dag voor vertrek nog achter de desk van Boulevard stond te babbelen. Alsof de mol linea recta uit het Media Park wordt ingevlogen. Zo van: ik doe het er ff bij naast m'n andere werk
Everon staat er bij mij weer helemaal op na nog een keer kijken. Best wel een opvallend makkelijk verhaal van dat ie een beetje boos was dat ie de mol niet mocht zijn. Bleef er maar over doormeieren! Later ook nog bij een vraag die Rik aan m stelde. Je moet iets zeggen als je als mol precies binnen het profiel past. Rik kapte het snel af. Bij o.a. Suzanne & Kim deed ie dat niet.
Everon kreeg ook nog een makkelijke, veilige vraag. Over wie de kijker het minst verdacht zou vinden. Was het een opzetje... een vraag die niet van een kijker kwam maar van de productie? Of... bij een eerlijk spel
...een kijkersvraag die de mol, Everon, goed uitkwam. Hopen dat Laetitia inderdaad het minst werd verdacht en dan jou kiest. Of... om dat extra dik aan te zetten in de finale (want dat inlikken was al gebeurd). Dat er door de mol zo makkelijk 5000 euro is uitgespeeld
Bondjes, oké, is apart en sowieso niet voor de kijker bedoeld ben ik met je eens, maar geen reden om te potloodstrepen voor mij. Als penningmeester worden gekozen wel. Hila heeft het vertrouwen van de hele groep.
Thomas is weer van m'n lijstje af. Die reageerde heel kandidaats op een andere kandidaat, toen Rik vroeg of ie de mol was. Eventjes daarna. Keek haar recht aan - heel naturel, geen toneelspel. Niet de mol.
Heb ik alleen Kim, Everon & Laetitia nog over. Ik heb misschien een blinde vlek voor de laatste, want veel mensen denken te zien dat ze niet de mol is. Ze past ook niet binnen het presentator/acteur profiel. Is tot nu toe maar 1 keer voorgekomen: Rob Dekay. (Margriet ook een beetje, maar die presenteerde af en toe al dingen toen. Had genoeg ervaring volgens mij)
Kim is veel op af te dingen. Haar betoog vond ik veel te lang. Weet niet of de mol zo veel aandacht wil. Ze reageerde daarnaast heel primair bij het vragenrondje of acteerde dat heel goed. Inhoudelijk was het als mol niet goed, maar qua lichaamstaal was er niks op aan te merken. Heel kandidaats m.i. Ja, haar praatje leek erg productieassistenterig, maar ze zette niks in gang, toch?
Misschien is obvious mole Everon het gewoon. Ja, ondanks dat ie zich nu al bezig houdt met bondjes.