Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70152 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #100 Gepost op: 30-01-2022, 20:23:12 »
Als Everon het is tuin ik er met open ogen in en dat zou eigenlijk wel heel leuk zijn ook. Maar ik geloof het dus niet zo. Hij lijkt soms echt spontaan uit zijn slof te schieten, ook met onmolse dingen. Zoals:

Fresia geeft "Is geboren in Kinshasa" door en Thomas geeft door dat hij dat is en dat hij eraan komt. Everon: "Waarom gaat Thomas daarheen? Thomas moet alleen geld!" Waarna Thomas een tripje naar Kinshasa bespaard wordt.

Dit viel mij ook op tijdens het terugkijken, een minpuntje dus. Bij de executie vond ik zijn reactie echter nogal geacteerd. Ik weet het nog steeds niet met Everon, deels is het ook de edit denk ik. Hij haalt de finale wel vermoed ik, mede gezien de verdenkingen.

Offline hoi33

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #101 Gepost op: 30-01-2022, 21:41:23 »
Potentiële Molacties aflevering 5:
-Doen alsof Fresia het zakje met de aanwijzing slecht gegooid heeft
-De porto op een ander kanaal zetten wanneer Lae in het water ligt
-Claimen dat het meerendeel van de uitspraken niet op hem slaat. Voorkomen dat goede zwanen worden meegenomen is minder opvallend mollen dan verkeerde zwanen meenemen. Aan het eind van de opdracht, wanneer alleen goede zwanen zijn meegenomen joepie! denkt niemand er meer over hoe weinig stellingen op Everon sloegen, in tegenstelling tot wanneer ook verkeerde zwanen zouden zijn meegenomen.
-beeld naar de verkeerde plek sjouwen
-letterlijk (een beeld) mollen

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #102 Gepost op: 30-01-2022, 21:42:23 »
De hele tijd verwoed emotioneel in het spel zitten. In het begin leek het echt zo, maar ik begin het eentonig te vinden, met andere woorden flat-character-like. ik had hem vanwege de emoties allang afgeschreven maat het feit dat hij er zonder jokers of vrijstellingen nog in zit, maakt dat ik steeds meer terugkijk vanuit een beetje tunnel

In die emotioneel in het spel zitten rol past zo'n opmerking over Thomas wel goed, betekent ook dat Thomas niet echt wordt uitgenodigd door Everon heel veel van de andere zwanen op te zoeken om dan ook meer bedragen tegen te komen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #103 Gepost op: 30-01-2022, 21:44:49 »
Mocht Everon de mol zijn zal dit wel n hint zijn .. 22 uitbeelden vanuit n tunnel .. mol van s22.

Anders is t toeval  ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #104 Gepost op: 30-01-2022, 21:47:44 »
van waar is dit beeld? kan me het niet heugen van vorige week...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #105 Gepost op: 30-01-2022, 21:48:26 »
Afl 4 afdalen toren

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #106 Gepost op: 30-01-2022, 21:52:55 »
Mocht Everon de mol zijn zal dit wel n hint zijn .. 22 uitbeelden vanuit n tunnel .. mol van s22.

Anders is t toeval  ::rofl::
Geshopt?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #107 Gepost op: 30-01-2022, 21:53:28 »
Nee hoor dit is het shot vlak voordat hij bij de grond is

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #108 Gepost op: 30-01-2022, 21:53:48 »
-De porto op een ander kanaal zetten wanneer Lae in het water ligt
In de biecht schuift hij het nog steeds af op Laetitia, die zeiknat het water uit kwam. Dat deed hij ook al tijdens de opdracht. Terwijl toen al duidelijk werd (mbv Fresia) dat de porto op het verkeerde kanaal stond. Dus dat hij aan dat water vasthoudt als verklaring, is wel een beetje vreemd.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #109 Gepost op: 30-01-2022, 22:22:53 »
Nee hoor dit is het shot vlak voordat hij bij de grond is

well spotted. "Yeah! [5x klappen] Ground!"

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #110 Gepost op: 30-01-2022, 22:26:15 »
In dat programma met Lavezzi (ben even de naam kwijt) belde Lavezzi wederom met Rik. Hij vroeg hem naar de schoenmaat van de mol. Rik was aan het afwassen en liet de telefoon in het water vallen waardoor de verbinding verbrak. Een mogelijke knipoog/hint naar Everon die de schuld gaf aan het nat worden vd porto?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #111 Gepost op: 30-01-2022, 22:41:58 »
Nee hoor dit is het shot vlak voordat hij bij de grond is
Wow, je bent echt scherp! Doet Everon goed trouwens (als hij het is) ...in de zin van dat het niet opvalt tussen z'n andere moves.

Hij is serieus creepy daar trouwens  ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #112 Gepost op: 30-01-2022, 23:11:59 »
Nog even terugkijkend op de eerste aflevering -stream- met de tunnelbril op:

Het was Everon te doen om een van de twee vrijstellingen te krijgen want -5.000€. De acteursmove van sociale kandidaat met meteen een paar goeie kliks met kandidaten, en emotionele speler die er 'echt doorheen zit', zo bang om er meteen uit te vliegen, werkt. Krijgt meteen de gunfactor. Zijn glorieuze reactie als hij hoort dat Glen hem kiest, wow...

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #113 Gepost op: 30-01-2022, 23:20:37 »
Nog even terugkijkend op de eerste aflevering -stream- met de tunnelbril op:

Het was Everon te doen om een van de twee vrijstellingen te krijgen want -5.000€. De acteursmove van sociale kandidaat met meteen een paar goeie kliks met kandidaten, en emotionele speler die er 'echt doorheen zit', zo bang om er meteen uit te vliegen, werkt. Krijgt meteen de gunfactor. Zijn glorieuze reactie als hij hoort dat Glen hem kiest, wow...

En heeft Glen de mol de vrijstelling gegeven… de tijd zal het leren  ::)
Ik raak daar steeds meer van overtuigd.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #114 Gepost op: 30-01-2022, 23:24:56 »
Nog even terugkijkend op de eerste aflevering -stream- met de tunnelbril op:

Het was Everon te doen om een van de twee vrijstellingen te krijgen want -5.000€. De acteursmove van sociale kandidaat met meteen een paar goeie kliks met kandidaten, en emotionele speler die er 'echt doorheen zit', zo bang om er meteen uit te vliegen, werkt. Krijgt meteen de gunfactor. Zijn glorieuze reactie als hij hoort dat Glen hem kiest, wow...
Eens. Wat ik bij hem ook opvallend vond is dat hij begon met zich te verontschuldigen voor het alibi. Geeft al meteen aan dat hij niet graag wil leven met een leugen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #115 Gepost op: 31-01-2022, 00:36:29 »
Dit stukje vind ik dan wel opvallend bij hem:
"Maar waarom ben ik de Mol niet? Ja, ook ik had heel, heel, heel graag de rol van de Mol willen zijn."

Ai, ik heb nu een beetje spijt dat ik na afl. 2 richting Kim-Lian tunnel ben gegaan. Maar gelukkig (of juist niet: en is KL toch de mol  ;D ) is Everon nav afl. 3 wel weer terug op de radar gekomen.

Dat hij bij zijn pleidooi meteen excuses aanbiedt aan fam. en vrienden vind ik ook een beetje verdacht; de andere kandidaten leken daar minder mee bezig te zijn.
"Ook ik had heel, heel, heel graag de rol van de Mol willen zijn"--> Zegt hij daarmee dat hij niet 'de rol van de Mol' is, oftewel: "Ik speel niet de rol van de mol, ik ben de mol." ? ::vergroot::

Ook mooi shot van de afdaling!  ::ok:: We hebben hem, denk ik?
« Laatst bewerkt op: 31-01-2022, 00:40:39 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #116 Gepost op: 31-01-2022, 00:59:58 »
Mocht Everon de mol zijn zal dit wel n hint zijn .. 22 uitbeelden vanuit n tunnel .. mol van s22.

Anders is t toeval  ::rofl::

Deze heb je heel goed gespot!! ::ok::

Ik heb nog een extreme tunnel-theorie bedacht over het geld van opdracht 1.1. Stel de aanwijzing naar de mol stond op het €100 briefje, die volgens Fresia (en naar grote waarschijnlijkheid) in handen is van KL. Dat kan komen doordat zij de mol is en hem graag bij anderen wil weghouden. Of dat zij als kandidaat (net als Nikkie) een “golden ticket” met de hint naar de mol heeft bemachtigd in afl 1. Zij zit sinds die aflevering op Everon. Dit kan verklaren waarom ze zo ongemakkelijk deed in de extra beelden over het geld. En waarom ze de €250 zelf wilde houden toen deze in het spel kwam. Op zoek naar meer hints?

Natuurlijk kan het ook gewoon zijn, omdat zij de mol is! ::rofl::

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #117 Gepost op: 31-01-2022, 09:35:48 »
Ook mooi shot van de afdaling!  ::ok:: We hebben hem, denk ik?

En dat hij in zijn euforische staat gewoon 2 peace tekens maakt voor een mooi shot is geen optie?

Ik ben er zelf steeds meer van overtuigd dat Laetitia de mol is, maar vanaf het begin af aan houd ik Everon ook sterk in de gaten. Ik kan er niet echt de vinger op leggen waarom, maar ik vertrouw hem gewoon niet. Als hij de mol is, dan pakt hij het echt supergoed aan, lekker subtiel. Hij heeft natuurlijk ook mazzel dat sommige anderen de aandacht opeisen qua mol acties.

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #118 Gepost op: 31-01-2022, 09:46:52 »
Vond het ook wel opvallend dat Everon afwachtend was bij het besluit om een bedrag per beeld te verdienen of 2000 voor alles. Maar nog opvallender vond ik de manier van het dragen van de beelden. Hij liep vaak vooraan, zo kon hij het tempo bepalen. En heeft iemand een gif van bijgevoegde situatie? Leek er op dat Everon deed alsof hij meer moeite had met het tillen van het beeld dan Thomas. Of had hij het zwaarste deel vast?

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #119 Gepost op: 31-01-2022, 13:24:15 »
Nog even terugkijkend op de eerste aflevering -stream- met de tunnelbril op:

Het was Everon te doen om een van de twee vrijstellingen te krijgen want -5.000€. De acteursmove van sociale kandidaat met meteen een paar goeie kliks met kandidaten, en emotionele speler die er 'echt doorheen zit', zo bang om er meteen uit te vliegen, werkt. Krijgt meteen de gunfactor. Zijn glorieuze reactie als hij hoort dat Glen hem kiest, wow...
Misschien al eerder genoemd hier, maar ik vind het vreemd dat nu Glen en Arno eruit zijn, de 5000 nog steeds een optie is. Het idee was toch dat de kandidaten met hun pleidooien de kijkers moesten overtuigen dat zij niet de mol zijn? Nu blijkt dus dat de mol nog meer mogelijkheden had om een vrijstelling te bemachtigen en zo 5000 uit de pot te spelen. Ik had liever gezien dat dit alleen had gegolden voor de op dat moment minst verdachte kandidaat, Glen dus.