Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70161 keer)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #260 Gepost op: 9-02-2022, 11:54:59 »
Merel kon ook huilen na een executie. Ik zie daar niet gelijk iets onmols in. Als mol kun je ook een maatje hebben, als die afvalt, kun je daar ook best emotioneel van worden. Kim zagen we ook heftig reageren na het vertrek van Hila.
Dus ik weet niet of ik nu echt iets moet de reacties van Everon bij de executie.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #261 Gepost op: 9-02-2022, 12:24:43 »
Die biecht is duidelijk later opgenomen. Zijn haar is in de aankomende aflevering heel kort, terwijl zijn kleding wel matcht met aflevering 5. Zijn biecht gaat ook duidelijk over aflevering 5 en niets iets anders. Dus heel bewust later opgenomen om het erin te kunnen monteren. Dat heeft niets te maken met biechten die niet synchroon zoals we al eerder hebben gezien, waar bijvoorbeeld kleding niet klopte of er iets algemeens wat betreft verdenking werd gezegd.

Ik let al jaren op kleding en het is ook al jaren zo dat biechten soms later opgenomen worden. Laetitia draagt in deze aflevering in een biecht ook een jurk of blouse die we nog niet in een opdracht gezien hebben. Diezelfde jurk of blouse heb ik in één van de eerste afleveringen ook al gezien waardoor ik toen al vermoedde dat ze niet zou afvallen. Bij Kim ook al eens zoiets gezien.
Het zegt niets over eventueel molschap.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #262 Gepost op: 10-02-2022, 00:36:30 »
Ik let al jaren op kleding en het is ook al jaren zo dat biechten soms later opgenomen worden. Laetitia draagt in deze aflevering in een biecht ook een jurk of blouse die we nog niet in een opdracht gezien hebben. Diezelfde jurk of blouse heb ik in één van de eerste afleveringen ook al gezien waardoor ik toen al vermoedde dat ze niet zou afvallen. Bij Kim ook al eens zoiets gezien.
Het zegt niets over eventueel molschap.

Het blauwwitte pakje van Laetitia draagt ze in aflevering één bij haar pleidooi. Dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt dat we die nog gezien hebben in een opdracht. Kims voorbeeld heb ik niet terug kunnen vinden.
Verder is dat niet wat ik bedoelde. Wat ik bedoel dat we in aflevering 5 bij Zwanenmeer en Tijdsbeeld biechtmomenten zijn die op hetzelfde moment opgenomen zouden moeten zijn, want de kleding matcht bij iedereen met de kleiding die in Tijdsbeeld gedragen werd. Everons haarlengte is daarentegen niet gelijk in beide biechtstukjes (zou wel moeten met gelijktijdig opnemen). Dat betekent dat in de biecht het deel over Tijdsbeeld niet op die dag opgenomen is maar later (wat ik gok na aflevering 7). Het is geen stukje uit een andere aflevering wat hier tussen geplakt kon worden; het gaat allemaal heel specifiek over de opdracht Tijdsbeeld, maar is dus niet op de dag van de opdracht opgenomen. Zijn kleding klopt wel met wat hij die dag aanhad. Dus heel bewust gedaan om het in aflevering 5 te kunnen plakken. Ik zeg niet dat hij daarmee de mol is. Ik zeg alleen dat ze een hoop moeite hebben gedaan om het te laten lijken dat de biecht van dezelfde dag was. Alleen hebben ze geen rekening met zijn haar gehouden. Voor mij in ieder geval een reden om aan te nemen dat hij zaterdag niet afvalt.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #263 Gepost op: 10-02-2022, 02:19:18 »
Wat ik bedoel dat we in aflevering 5 bij Zwanenmeer en Tijdsbeeld biechtmomenten zijn die op hetzelfde moment opgenomen zouden moeten zijn, want de kleding matcht bij iedereen met de kleiding die in Tijdsbeeld gedragen werd. Everons haarlengte is daarentegen niet gelijk in beide biechtstukjes (zou wel moeten met gelijktijdig opnemen). Dat betekent dat in de biecht het deel over Tijdsbeeld niet op die dag opgenomen is maar later (wat ik gok na aflevering 7). Het is geen stukje uit een andere aflevering wat hier tussen geplakt kon worden; het gaat allemaal heel specifiek over de opdracht Tijdsbeeld, maar is dus niet op de dag van de opdracht opgenomen. Zijn kleding klopt wel met wat hij die dag aanhad. Dus heel bewust gedaan om het in aflevering 5 te kunnen plakken. Ik zeg niet dat hij daarmee de mol is. Ik zeg alleen dat ze een hoop moeite hebben gedaan om het te laten lijken dat de biecht van dezelfde dag was. Alleen hebben ze geen rekening met zijn haar gehouden. Voor mij in ieder geval een reden om aan te nemen dat hij zaterdag niet afvalt.

Heel knap gezien! Een gemillimeterd kapsel moet ongeveer iedere 2 weken langs de schapenscheerder (kleine knipoog naar a.s. zaterdag). Dus met de tussenlengte qua haar bij Tijdsbeeld zou dit in principe moeten zijn opgenomen op het einde van de serie in Albanië of natuurlijk in Nederland.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #264 Gepost op: 10-02-2022, 08:15:49 »
Eindelijk iemand die snapt wat ik bedoel.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #265 Gepost op: 10-02-2022, 09:16:35 »

Dat betekent dat in de biecht het deel over Tijdsbeeld niet op die dag opgenomen is maar later (wat ik gok na aflevering 7). Het is geen stukje uit een andere aflevering wat hier tussen geplakt kon worden; het gaat allemaal heel specifiek over de opdracht Tijdsbeeld, maar is dus niet op de dag van de opdracht opgenomen. Zijn kleding klopt wel met wat hij die dag aanhad. Dus heel bewust gedaan om het in aflevering 5 te kunnen plakken. Ik zeg niet dat hij daarmee de mol is. Ik zeg alleen dat ze een hoop moeite hebben gedaan om het te laten lijken dat de biecht van dezelfde dag was. Alleen hebben ze geen rekening met zijn haar gehouden. Voor mij in ieder geval een reden om aan te nemen dat hij zaterdag niet afvalt.

Dat is wat ik ook bedoel maar dat gebeurt gewoon vaker. Dennis Storm hebben we in een biecht gezien met een muts strak over zijn hoofd terwijl hij die in de serie niet droeg. Ook toen hadden we het vermoeden dat Dennis ondertussen zijn haar had laten kortwieken.

Het blauwwitte pakje van Laetitia draagt ze in aflevering één bij haar pleidooi. Dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt dat we die nog gezien hebben in een opdracht. Kims voorbeeld heb ik niet terug kunnen vinden.

Het gaat niet om het blauw-witte pakje maar om onderstaand kledingstuk. Voor zover ik me het kan herinneren heeft Laetitia dat nooit gedragen tijdens een aflevering. Ik zag het wel in in biecht in een aflevering ergens in het begin. Ook dat betekent dat het later is opgenomen en er tussen is geplakt.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #266 Gepost op: 10-02-2022, 13:12:33 »
Het gaat niet om het blauw-witte pakje maar om onderstaand kledingstuk. Voor zover ik me het kan herinneren heeft Laetitia dat nooit gedragen tijdens een aflevering. Ik zag het wel in in biecht in een aflevering ergens in het begin. Ook dat betekent dat het later is opgenomen en er tussen is geplakt.
Ik heb er nooit uitgebreid op gelet, maar ik kan me zomaar voorstellen dat kandidaten zich omkleden voor bijvoorbeeld het diner in het hotel.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #267 Gepost op: 10-02-2022, 13:16:42 »
alle biechten worden later opgenomen..

Daarom is t ook niet raar dat Thomas “badmeesters from hell” zegt in zn biecht.
Voor ons komt dat over als voorkennis maar t is na de opdracht opgenomen.

Logistiek zou t logisch zijn dat ze pas biechten na alle 3 de opdrachten zodat het in 1x door kan gaan.

 

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #268 Gepost op: 10-02-2022, 13:23:10 »
Klopt, maar Everons biecht voor Tijdsbeeld is nog veel later opgenomen. Niet gelijktijdig met die van zwanenmeer, wat bij de rest wel het geval was en dat ze wel hebben geprobeerd om het gelijktijdig te laten lijken door hem dezelfde kleding aan te laten trekken, maar dat is kennelijk normaal bij WIDM.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #269 Gepost op: 10-02-2022, 13:55:40 »
Niet alleen Everon was gekortwiekt. Ook Sahil was duidelijk naar de kapper geweest en bij Kim-Lian dacht ik ook: hee, wat zit haar haar anders (uitgebreide föhn beurt of zo).

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #270 Gepost op: 10-02-2022, 15:20:14 »
Het  zijn meestal gewoon praktische redenen waarom biechten later worden opgenomen. Zeker in het begin als er nog veel kandidaten in het spel zijn is er niet altijd tijd om iedereen even vaak aan bod te laten komen. Dan zie je kandidaten bv. biechten in kleding uit aflevering 3 over een opdracht uit aflevering 2.

Ik kan me ook voorstellen dat een biecht wordt overgedaan omdat het niet goed op beeld staat of omdat achteraf leuker is om de biecht iets spannender te maken. Die  biechten zijn kleine toneelstukjes op zich. Het is wel TV :D

Het ging er mij om dat het niet belangrijk is naar molspeuren.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #271 Gepost op: 10-02-2022, 15:31:51 »
Niet helemaal waar. Het geeft mogelijk aan dat een kandidaat langer in het spel blijft.
In dit geval lijkt het erop dat Everon nog niet zal afvallen of de biecht is in het afvallershotel of in Nederland opgenomen. Al lijkt me de laatste optie niet erg realistisch. Als het al met Kim en Laetitia gebeurd is dit seizoen (heb ik nog niet gecheckt), waarom dan niet nog een keer? Bij beiden is gebleken dat ze er dan inderdaad langer inzitten. 
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #272 Gepost op: 10-02-2022, 17:52:49 »
Een reden om een latere biecht te monteren kan zijn dat je de Mol iets anders wil laten zeggen afhankelijk van wie er later nog in het spel zit. Dus heb ik even gekeken wat Everon in die biecht bij de zwanenmeer opdracht zegt. Hij zegt:
Onze porto werkte niet. Laetitia was zeiknat toen ze het water in ging, dus ik denk dat daar iets mis is gegaan. Dus veel hebben we niet door kunnen geven.
Everon spreekt hier dus een verdenking tegen Laetitia uit. Als Laetitia een paar afleveringen later niet de Mol blijkt te zijn, dan maakt deze biecht alleen Everon verdacht.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #273 Gepost op: 10-02-2022, 21:44:35 »
Dat zou kunnen, maar je hoort zat verdachtmakingen naar kandidaten die niet de mol blijken te zijn (doordat ze afvallen), maar dat maakt de kandidaat die dat gezegd heeft niet automatisch meer verdacht. Soweiso vond ik dat stukje van Everon dat je aanhaalt apart, want we weten dat de porto niet stuk was. Overigens is die biecht wel die na Tijdsbeeld opgenomen is. De biecht van Tijdsbeeld is niet na TIjdsbeeld opgenomen (klinkt verwarrend). Misschien even luisteren wat hij daar zegt en of hij daar iemand verdenkt.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #274 Gepost op: 10-02-2022, 21:56:34 »
Ik zie daar geen verdenkmaking in, enkel een reden waarom de porto het niet doet. Hij is nl nat geworden doordat Laetitia in het water was geweest. Hij maakt Laetitia niet verdacht en zegt al evenmin dat hij haar daardoor verdenkt.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #275 Gepost op: 10-02-2022, 23:08:40 »
Dat zou kunnen, maar je hoort zat verdachtmakingen naar kandidaten die niet de mol blijken te zijn (doordat ze afvallen), maar dat maakt de kandidaat die dat gezegd heeft niet automatisch meer verdacht. Soweiso vond ik dat stukje van Everon dat je aanhaalt apart, want we weten dat de porto niet stuk was. Overigens is die biecht wel die na Tijdsbeeld opgenomen is. De biecht van Tijdsbeeld is niet na TIjdsbeeld opgenomen (klinkt verwarrend). Misschien even luisteren wat hij daar zegt en of hij daar iemand verdenkt.
Daar verdenkt hij niemand, maar klaagt er alleen over dat het ornament dat ze naar de kerk hebben gebracht naar de doopkapel moet. Dat die dingen geen 10 kilo wegen maar ontzetten zwaar zijn.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #276 Gepost op: 10-02-2022, 23:36:40 »
Eigenlijk hetzelfde als iedereen. Het was kennelijk echt heel zwaar, echt loeizwaar. Geen reden om dat later toe te voegen. We zullen het wel nooit weten waarom er later nog iets opgenomen is.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Groundhog860

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #277 Gepost op: 12-02-2022, 07:31:16 »

Daarom is t ook niet raar dat Thomas “badmeesters from hell” zegt in zn biecht.
Voor ons komt dat over als voorkennis maar t is na de opdracht opgenomen.


't zou zelfs zo kunnen zijn dat deze quote hier door Thomas ter plekke bedacht werd en dat Rick en de regie dit zo grappig vonden dat ze het overgenomen hebben. Ook aankondigingen door Rick kunnen later opgenomen zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #278 Gepost op: 12-02-2022, 11:54:09 »
Dat kan zeker ja

Offline Molmama

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #279 Gepost op: 12-02-2022, 12:59:31 »
't zou zelfs zo kunnen zijn dat deze quote hier door Thomas ter plekke bedacht werd en dat Rick en de regie dit zo grappig vonden dat ze het overgenomen hebben. Ook aankondigingen door Rick kunnen later opgenomen zijn.
Dat zat ik ook al te denken  ja.

Het viel me tijdens eerdere afleveringen op dat Arno vele Suriname shirtjes droeg. Nu komt Everon van Curacao dus direct zegt t niks. Maar zijn Gtst karakter Bing komt uit Suriname..
Maar in zeker de laatste aflevering zie ik Everon weinig mollen. Wellicht de kettingreactie nog en/of zwanen.Als ie t alleen op die €5000 eruit vanuit de vrijstelling last aankomen zou ik t toch jammer vinden.
Of proberen ze hem juist zo nietszeggend in beeld te brengen?

Voor mij zakt ie wat in mijn lijstje maar helemaal afstrepen durf ik niet