Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70192 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #280 Gepost op: 12-02-2022, 15:18:42 »
Ik dacht ook even Everon, maar ik vind hem niet daadkrachtig genoeg voor een mol. Te afwachtend meestal. Te zachtaardig.. Maar ik denk ook niet dat hij als mol gekozen is gezien alle wateropdrachten waar hij bij voorbaat al niet in het water kon of wilde. Dat beperkt een mol teveel. Ik hoop dat hij de finale haalt. Waar Kim en Sahil teveel aanwezig zijn vind ik Everon iets te weinig aanwezig.

De mol ( Fresia denk ik) zit daar ergens  mooi tussenin.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2022, 15:21:02 door Lonneke*L »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #281 Gepost op: 12-02-2022, 15:33:29 »
 ::rofl::
Dat water gedoe is echt onzin. Zag foto’s van m dat ie een reddingsactie cursus op open water doet

Die goos kan beter zwemmen inmiddels dan wij.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #282 Gepost op: 12-02-2022, 15:46:44 »
Haha, dan krijgen we een soort George-oefent-waterskiën-momentje in aflevering 10.



Sowieso zou ik Mol Everon een soort George II* vinden. Wat natuurlijk een ongelofelijk compliment is. Daarom zou ik het fantastisch vinden. (Maar ik geloof er niet in. :P)

*Hoe de kandidaten zich ontfermen over de wat onzekere Everon en zo blij voor 'm zijn dat ie er nog bij is. ;D
« Laatst bewerkt op: 12-02-2022, 15:48:24 door Heinz »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #283 Gepost op: 12-02-2022, 16:04:17 »
::rofl::
Dat water gedoe is echt onzin. Zag foto’s van m dat ie een reddingsactie cursus op open water doet

Die goos kan beter zwemmen inmiddels dan wij.

Waarom zou je al die leuke opdrachten op water aan je voorbij laten gaan? Hij wilde niet eens jetskiën. Als het onzin is had ie dat zeker willen doen. Je ziet het ook in beeld hoe onzeker hij over water is.  Waarom zou je dat gaan acteren?  Ik heb nergens uit op kunnen maken dat hij graag het water ingaat. Ook kiest ie niet duidelijk voor de coördinatieplek ..Hij laat het zich meer overkomen dan dat hij iniatief neemt. Ik wil die foto wel eens zien dan van die reddingscursus, was het niet een opname voor GTST?

Volgens mij heeft de mol lekker hard op een jetski rondgescheurd en zullen we daar nog een leuk filmpje van zien in de laatste aflevering.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #284 Gepost op: 12-02-2022, 16:17:16 »
Waarom moet je denk aan hem vragen. Misschien houdt hij er gewoon niet van .. mss is hij de mol 🤷🏼‍♀️ Who knows

Ik kan alleen maar zeggen dat hij prima kan zwemmen

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #285 Gepost op: 12-02-2022, 16:32:04 »
Ook kiest ie niet duidelijk voor de coördinatieplek ..Hij laat het zich meer overkomen dan dat hij iniatief neemt.
Het kan ook een tactiek zijn om de coördinatieplek niet meteen te claimen. Door het aan de groep voor te leggen neemt hij wel degelijk initiatief.

Overigens is het voor mij geen uitgemaakte zaak dat hij de mol is.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #286 Gepost op: 12-02-2022, 16:33:44 »
Waarom moet je denk aan hem vragen. Misschien houdt hij er gewoon niet van .. mss is hij de mol 🤷🏼‍♀️ Who knows

Ik kan alleen maar zeggen dat hij prima kan zwemmen

Ik kan me Everon nog goed herinneren in Expeditie Robinson. Ja, hij kan zwemmen (heeft hij speciaal voor ER geleerd), maar echt comfortabel vond hij dat toen in ieder geval niet. Een opmerking dat het watergedoe onzin is is daarmee nogal kort door de bocht.

Offline JanneMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #287 Gepost op: 12-02-2022, 16:53:04 »
Bij de taakverdeling van de katapult-opdracht is een kort moment waaruit dan al duidelijk blijkt dat iedereen weet dat Everon niet van water houdt:

Arno: "Eef, jij gaat het water in."
Groep: "Hahaha, nee Eef gaat niet het water in."

Het maakt dan niet zoveel uit of hij wel of niet kan zwemmen, blijkbaar heeft hij al heel snel duidelijk gemaakt aan de groep dat hij niet van de wateropdrachten is.

Hij is mijn mol, maar ik weet niet of dit nou altijd een gunstige strategie is.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #288 Gepost op: 12-02-2022, 17:01:21 »
Het kan een voordeel zijn, omdat je dan vaker een goed excuus hebt om de uitzonderingspositie te claimen in een opdracht. Maar dan moet die positie er wel bovengemiddeld vaak zijn én ook nog eens een gunstige molpositie zijn. Die waterangst kan ook tegen je werken, omdat de groep dan al snel voor je gaat bepalen welke positie je wel of niet krijgt. Lijkt me dat je dat niet wil als mol.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #289 Gepost op: 12-02-2022, 17:23:31 »
Everon zegt in zijn voorstelvideo dat hij afwachtend gaat zijn, goed om zich heen gaat kijken en zijn intuïtie gaat gebruiken.

"De eigenschappen van een goede mol is denk ik toch echt wel weten sympathie te krijgen bij de kandidaten."

Mocht hij de mol zijn, dan lijkt hij heel aardig in zijn opzet te slagen.


Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #290 Gepost op: 12-02-2022, 19:52:11 »
Bij de taakverdeling van de katapult-opdracht is een kort moment waaruit dan al duidelijk blijkt dat iedereen weet dat Everon niet van water houdt:
Hij is mijn mol, maar ik weet niet of dit nou altijd een gunstige strategie is.

Quote heb ik ingekort voor de leesbaarheid, maar eens met alles.
Ik zit vrij diep in deze tunnel, maar er zitten wat scheurtjes in. Je zou verwachten dat Everon zwaar zou mollen bij zo'n sleutelpositie als coördinator. Of bij afl. 2 geen enkel gouden ballon raken.

Of zouden de jetskiërs goed hebben gepresteerd, ondanks de mol?
Aan de andere kant: hij presenteert zich telkens als ietwat 'onzekere/bange' kandidaat; dan is het misschien ook opvallend als hij pontificaal de leiding zou nemen. Misschien dat zijn mol-strategie soms tegen hem werkt? Of dat de groep heel sterk is? Beetje vreemd allemaal.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #291 Gepost op: 12-02-2022, 20:29:48 »
Ja, de jetski's hebben heel goed gepresteerd, zelfs al zou de mol tussen hen zitten, hebben ze hem/haar buitenspel gezet.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #292 Gepost op: 12-02-2022, 22:00:17 »
Het eerste deel van Everons testbiecht, "ik kan Kim niet peilen, het ene moment is ze zweverig en aan het mediteren, dan gaat ze weer helemaal aan" is een exacte kopie van zijn testbiecht in aflevering 5.

Lijkt mij zeer verdacht.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #293 Gepost op: 12-02-2022, 22:16:21 »
Viel mij ook op idd

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #294 Gepost op: 12-02-2022, 22:31:58 »
Viel mij ook op. En volgens mij was het wel opnieuw ingesproken toch?

Mja, maakt dat Everon nou verdachter, of juist Kim-Lian?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #295 Gepost op: 12-02-2022, 22:38:23 »
Het eerste deel van Everons testbiecht, "ik kan Kim niet peilen, het ene moment is ze zweverig en aan het mediteren, dan gaat ze weer helemaal aan" is een exacte kopie van zijn testbiecht in aflevering 5.

Lijkt mij zeer verdacht.

Dat viel mij ook op, maar ik denk niet dat we er iets achter moeten zoeken. Gewoon slechte montage. Gebeurde ook met een biecht van Sarah in 2019. Die zei toen zowel tijdens de test van opdracht 2 als de fakkelopdracht uit opdracht 9(?) iets in de trant van: "Ik heb, geloof ik, nog nooit zoiets moois gezien." Komt raar over, maar ik denk niet dat het iets is.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #296 Gepost op: 12-02-2022, 22:51:26 »
Viel mij ook op. En volgens mij was het wel opnieuw ingesproken toch?

Mja, maakt dat Everon nou verdachter, of juist Kim-Lian?

Had het idee dat het dezelfde opname was, dus niet opnieuw ingesproken. Ga het nog terug luisteren.

Vorig jaar zei Rocky twee keer hetzelfde over Renee, maar dat waren wel verschillende testbiechten.

Bij nader inzien lastig om te zeggen of dit iets is.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #297 Gepost op: 12-02-2022, 23:19:35 »
Sorry als dit al genoemd is maar ik heb het uit de Trust Nobody podcast: Er is nog nooit in beeld geweest wat Everon invult bij de test
In deze test van Everon zien we voor het eerst wel een vinkje bij een testvraag in beeld.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #298 Gepost op: 12-02-2022, 23:29:58 »
In deze test van Everon zien we voor het eerst wel een vinkje bij een testvraag in beeld.

Ja, hier zat ik ook over na te denken. Ze moesten nu natuurlijk wel omdat hij als 2e aan de test begon en ze op dat moment ook al in de montage de test beelden lieten zien van Thomas. Als ze het nu over zouden slaan zou het opvallen. Maarja is het een hint als het maar 6 afleveringen heeft geduurd?
Viel me trouwens wel op dat ze bij iedereen hebben laten zien wat ze kozen bij vraag 20, en daarnaast volgens mij nog 2 andere test vragen. Meer niet.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #299 Gepost op: 12-02-2022, 23:58:10 »
Na opdracht 2, na het stukje van de kandidaten die aan het ontbijten zijn, komt er een klokkentoren inbeeld die 8 uur slaat. Later is die weer in beeld en slaat die even na half 9.
Las op het andere forum dat dit de tijd is dat gtst op tv is.
Weet dat het 8 uur begint en zo’n aflevering is meestal rond de 22 minuten lang. En op tv zit er nog reclame tussen. Maar heb zelf eigenlijk geen idee hoelaat het is afgelopen op tv.
Ik noem gewoon alle hints op die in mijn tunnel passen  ::rofl::