Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70186 keer)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #340 Gepost op: 14-02-2022, 17:57:51 »
Toch even benadrukken dat het Everon zijn idee de foute schapen alsnog weg te halen. Je kan klagen over Kim-Lian haar 300 euro omdat ze al dan niet per ongeluk de boef net heeft gemist, maar deze beslissing van Everon is naar alle waarschijnlijkheid duurder als mol.

Edit: nog eens teruggekeken. Dit is wel enorm onmols. Leg dit eens uit Everontunnelaars? Everon haalt net als Kim-Lian zijn bedragen binnen, het verschil is dat bij Kim het nog wel uit valt te leggen. Bij Everon niet. Denk maar aan die ballonnen etc.

Everon haalt geen geld binnen als niemand hem kan controleren. De laseropdracht,, de geldzakjes, de foto's. Dat je dan in een opdracht die toch al totaal mislukt is, wat slims zegt met 3 mensen om je heen die je verdenken of deels verdenken vind ik prima te verdedigen. Dat Kim niet molt als ze uit beeld is, vind ik juist onmols eb de opmerking van Glen over de hints "You don't know shit" ben ik ook niet vergeten.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #341 Gepost op: 15-02-2022, 11:12:46 »
Volgens mij testte Kim hem uit met de kogelzakjes. Everon had heel veel kogels, Kim vroeg er eentje, kreeg die niet.
Schoot Everon expres veel naast, waardoor hij veel kogels kon verspillen en zodat hij later bij de puzzel zou uitkomen? We zien trouwens niet dat hij de laatste fles kapotschiet, de anderen letten er niet op. Hij maakte de puzzel compleet ná Thomas, zodat hij de neutrale plek kon innemen bij de test. Een leuke opdracht voor de mol, hij kan mollen én kandidaat lijken die er niks van bakt bij het katapultschieten.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #342 Gepost op: 15-02-2022, 11:43:58 »
Het viel me pas op bij de extra beelden, maar ik kan me niet voorstellen dat Everon als mol Laetitia's hand vasthoudt en haar strak in de ogen blijft aankijken als ze afvalt.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #343 Gepost op: 15-02-2022, 11:48:37 »
Het viel me pas op bij de extra beelden, maar ik kan me niet voorstellen dat Everon als mol Laetitia's hand vasthoudt en haar strak in de ogen blijft aankijken als ze afvalt.
Een goede acteur moet dat toch kunnen?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #344 Gepost op: 15-02-2022, 13:26:34 »
Everon haalt geen geld binnen als niemand hem kan controleren. De laseropdracht,, de geldzakjes, de foto's. Dat je dan in een opdracht die toch al totaal mislukt is, wat slims zegt met 3 mensen om je heen die je verdenken of deels verdenken vind ik prima te verdedigen. Dat Kim niet molt als ze uit beeld is, vind ik juist onmols eb de opmerking van Glen over de hints "You don't know shit" ben ik ook niet vergeten.

Maar hij haalt wel geld binnen en wil ook de 250 euro van kim terug in de pot. Shots fired ;)

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #345 Gepost op: 15-02-2022, 13:43:04 »
Het viel me pas op bij de extra beelden, maar ik kan me niet voorstellen dat Everon als mol Laetitia's hand vasthoudt en haar strak in de ogen blijft aankijken als ze afvalt.

Waarom niet? Ik denk dat alle kandidaten inclusief de mol close zijn geworden met elkaar. Dan is het toch altijd jammer als er iemand weggaat?

En juist als kandidaat wil je toch dat een ander afvalt, en niet jijzelf? Voor een mol maakt het niet uit wie er afvalt. Zeker niet als diegene jou niet verdenkt.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #346 Gepost op: 15-02-2022, 14:05:09 »
Is Everon en Kim all in gegaan op elkaar of mogen wij niet weten wie hun tweede verdachte zijn.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #347 Gepost op: 15-02-2022, 15:24:45 »
Is Everon en Kim all in gegaan op elkaar of mogen wij niet weten wie hun tweede verdachte zijn.

Van Everon zagen we dat hij op Kim zit. Hij zei er niet bij of hij daarnaast nog op iemand anders ingetzet heeft.

Kim-Lian zei dat ze niet meer gespreid heeft en alleen op Everon heeft ingezet.

Maar ja, ze laten ons precies zien wat ze willen dat we zien. Dus of ze ook nog iemand anders verdenken, kunnen we nooit zeker weten.

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #348 Gepost op: 15-02-2022, 16:05:44 »
Wanneer Sahil afviel zei Everon dat hij niet meer durfde te spreiden, dat hij op Kim en Sahil  ging inzetten. Nadat Sahil afviel gok ik dat hij volledig op Kim zit.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #349 Gepost op: 15-02-2022, 16:09:35 »
Wanneer Sahil afviel zei Everon dat hij niet meer durfde te spreiden, dat hij op Kim en Sahil  ging inzetten. Nadat Sahil afviel gok ik dat hij volledig op Kim zit.

Wel erg vroeg om 1 persoon te zitten.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #350 Gepost op: 15-02-2022, 16:42:04 »
Everon lijkt geen kans onbenut te laten om Kim verdacht te maken. Vreemd gedrag voor een kandidaat die haar verdenkt, terwijl anderen nog twijfelen.

In de bus haakt hij meteen in als Kim denkt dat ze iets met dieren gaan doen. 'Hè, hoe kom je daarbij dan?'. Dat had hij ook kunnen laten waaien, op dat moment was het niet meer dan een loze opmerking. Hij vroeg niet aan Fresia waarom ze dacht dat ze iets met mensen gingen doen. Als ze later de schapen zien nogmaals: 'Hoe weet jij dat?'. Inmiddels weten we dat Kim getriggered werd door Fresia (bij de vooruitblik vorige week nog niet). In de extra beelden maakt hij Kim ook weer verdacht, met de missende 250 euro.

Everon liet de Laetitia schapen los uit het Laetitia hok, wat een verdachte actie is. En na afloop: 'Ik heb echt geen schaap gezegd, hoor'. Wat niet klopt. Hij zegt: 'Kom schaapjes, kom!' op 11'53 van de aflevering. Maar deze zaken vallen nauwelijks op in de edit.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #351 Gepost op: 15-02-2022, 17:23:28 »
Dat verdacht maken vind ik inderdaad opvallend. Als je als kandidaat zeker van je zaak bent, dan schenk je daar toch juist niet zo veel aandacht aan? Het lijkt me logischer dat je als kandidaat wilt winnen en dat je daarom juist wilt dat je mede-kandidaten de verkeerde verdenken.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #352 Gepost op: 15-02-2022, 17:24:33 »
Everon zegt bij test over kim precies hetzelfde als in aflevering 5 opvallend. fout van widm?

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #353 Gepost op: 15-02-2022, 17:35:14 »
Everon zegt bij test over kim precies hetzelfde als in aflevering 5 opvallend. fout van widm?
Is hier al eerder besproken. Waarschijnlijk bewust zo gemonteerd om een deel van Everons verdenkingen (op een andere kandidaat) te maskeren.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #354 Gepost op: 15-02-2022, 17:42:08 »
Everon liet de Laetitia schapen los uit het Laetitia hok, wat een verdachte actie is. En na afloop: 'Ik heb echt geen schaap gezegd, hoor'. Wat niet klopt. Hij zegt: 'Kom schaapjes, kom!' op 11'53 van de aflevering. Maar deze zaken vallen nauwelijks op in de edit.

Wauw wat goed gehoord zegt (In de download van Arco zit het moment op 11:39)




  • Everons kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 7 en vind je hier
« Laatst bewerkt op: 15-02-2022, 17:55:44 door Heinz »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #355 Gepost op: 15-02-2022, 18:04:16 »
Als Everon de Mol is verdwijnt er in de finale €5000 uit de pot = 5 mille. Everon fotografeerde precies 5 milly's / molly's waarvan het geld dankzij de boef ook niet in de pot komt. Toeval?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #356 Gepost op: 15-02-2022, 21:52:51 »
Maar hij haalt wel geld binnen en wil ook de 250 euro van kim terug in de pot. Shots fired ;)

Hij zegt tegen de kijker dat hij het wil, maar zegt ook dat hij het laat rusten, zoals ik het begrepen heb.  ;)

Ik vind eigenlijk vooral de biechten van Everon vreemd; wat ook al gezegd is, zijn Kim-Lian verdenking die dubbel lijkt. Maar ook gniffelt hij steeds als hij zegt dat ze de mol is.
Ik houd nog wel rekening dat Fresia de mol kan zijn, maar blijf toch lekker in deze tunnel! ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #357 Gepost op: 15-02-2022, 21:55:52 »
Alsof je als molpenningmeester niet zou vragen naar de 250.
Dan kan je beter meteen mol op je voorhoofd schrijven.

Zeker als er nog 5000 uit de pot gaat

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #358 Gepost op: 15-02-2022, 22:01:33 »
Ja, precies.

@Heinz, voor het overzicht handig misschien: Everon zegt zelf dat hij denkt dat hij de boef heeft gefotografeerd (aan het einde van de opdracht), maar dat hij dit niet aan de groep heeft verteld.  ::vergroot:: (dat gaat voor mij verder dan de suggestie dat hij een boef heeft gefotografeerd).
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #359 Gepost op: 15-02-2022, 22:13:22 »
Bedankt, ik voeg het toe.