Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70203 keer)

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #680 Gepost op: 5-03-2022, 23:04:01 »
Wat een leuke mol was Everon en hele gewaagde acties! Ondanks dat ik hem vanaf het pleidooi verdacht en het in alles leek te zien, was ik soms bang dat ik het helemaal fout zag door de “tunnelbril”. Gelukkig was daar dan altijd een nieuw berichtje in dit topic van Tunneltelevisie met allemaal bevestigingen! Je hebt laten zien dat je een echt strijder bent Tunneltelevisie en je blijft in jezelf geloven (ook al zit je bij de groep van de allerallerkleinste minderheid). ::ok:: Ik heb erg genoten van de kandidaten, het seizoen en het speuren op dit forum! Gefeliciteerd allemaal! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 01:18:22 door Elliebellie »

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #681 Gepost op: 5-03-2022, 23:04:18 »
Op de Facebook site staan nog wat extra molacties .nl bij de zwanen ontkennen dat belletje trekken van hem was.  En een goed gegooid zakje van fresia weggooien

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #682 Gepost op: 5-03-2022, 23:07:46 »
Leuke hints ook naar Everon

Die had je toch maar mooi goed allemaal! Leuk!

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #683 Gepost op: 5-03-2022, 23:13:35 »
Lekker om weer een keer goed te zitten, al zat ik vaak te twijfelen tussen Everon en Kim. Maar de de actie bij vakbondje met Thomas, de -5.000 in aflevering 1, dat heeft mij toch doen gaan voor Everon.  ::bravo::

En mooi om zijn molacties te zien. Veel meer dan na aflevering 1 achterover hangen, wat hem veel is verweten de afgelopen weken. Ook bij de lopende band gewaagde acties, vol in het zicht. Hij heeft het echt goed gedaan, topmol.  ::ok::

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #684 Gepost op: 5-03-2022, 23:18:20 »
Hoop zo erg dat we de ontknoping van in Albanie ook te zien krijgen.

Die hebben we gezien. Er was verder geen bekendmaking van de mol/winnaar in Albanië. Dat hele bal was voor saus en Arno en Hila hebben met hun interviews vooraf, zonder dat te weten, gespoiled dat Everon de mol was. Mij overigens niet want ik bleef volharden op Kim.  :-[

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #685 Gepost op: 5-03-2022, 23:19:27 »
Prima, leuke mol. Waarschijnlijk had ik hem nooit ontmaskerd, maar ik ben sowieso teveel een tunnel ingedoken. Weer wat geleerd. De volgende mol ontsnapt niet :).

Felicitaties aan de Everton -verdenkers. Ik ga dit topic nog eens rustig doorbladeren en kijken waar ik naar ze had moeten luisteren.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #686 Gepost op: 5-03-2022, 23:19:56 »
Die had je toch maar mooi goed allemaal! Leuk!
::joehoe::
En toch was ik voor de helft verdwaasd over de maskerhint.
Gelukkig mn gevoel gevolgd op t laatste nippertje

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #687 Gepost op: 5-03-2022, 23:24:20 »
Gefeliciteerd Everonners! Heel knap dat jullie door het steengoede spel van Everon heen keken! ::bravo::

Ik ben er met boter en suiker ingegaan en heb er van genoten om Everon zich als Mol te zien ontmaskeren op 10 meter afstand van waar ik zat. Wat een belevenis en wat een Mol! ::oink:: ::bravo::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #688 Gepost op: 5-03-2022, 23:25:11 »
Dat was wel even vingerbijten en doorzetten de laatste week. Nadat bijna iedereen hier Kim-Lian zei en buiten het forum Fresia. Een mooi resultaat. En ik gun het Everon van harte.  ::love:: ::bravo::



Ik zie ook dat heel veel van de hints en acties wel ontdekt was en dat met alle behind the scenes en mollicitaties het nog tot aan het einde een twijfelachtig antwoord levert, is heel knap gedaan.

Wel mis ik ergens een leaderhint, want wat doen anders die spooky maskers daar? Verder vond ik de extra moltalk geweldig. De ontmaskering met de Loki theme ::love::, oprecht een van de beste mollen ever(on) en ook een van de leukste groepen ever.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik heb genoten.  ::confettie::


Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #689 Gepost op: 5-03-2022, 23:25:21 »
Bedankt Elliebellie: we hebben met ons allen (nou ja, als minderheid van dit forum  ;D) deze tunnel overeind kunnen houden.  ::bravo::
Ja, ik kan best strijdbaar zijn, al kan ik met hetzelfde vuur ook precies de verkeerde tunnel verdedigen.  ::rofl:: Het is alles of niks bij mij.

@Chardo: geweldige gifjes.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #690 Gepost op: 5-03-2022, 23:31:32 »
Ik vind het zo leuk om te zien dat hij er zo veel lol in had. En wat een oprechte leuke lieve jongen is het. Bij de opdracht met de ketting ben ik hem definitief gaan verdenken. Ik dacht namelijk meteen dat de mol ervoor zou zorgen dat hij zijn zakje niet kreeg of het zou weggooien.  Complimenten aan iedereen die de hints gevonden heeft.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #691 Gepost op: 5-03-2022, 23:33:56 »
Gefeliciteerd Everonners! Heel knap dat jullie door het steengoede spel van Everon heen keken! ::bravo::

Ik ben er met boter en suiker ingegaan en heb er van genoten om Everon zich als Mol te zien ontmaskeren op 10 meter afstand van waar ik zat. Wat een belevenis en wat een Mol! ::oink:: ::bravo::

 ::ok::
Je zag volgens mij wel dat hij erg verdachte acties had. Toch door zijn acteerprestaties waardoor je hem hebt weggestreept als mol?
En wat tof dat je de onthulling van dichtbij hebt meegemaakt.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #692 Gepost op: 5-03-2022, 23:35:18 »
Ik heb met regelmaat in deze tunnel vertoefd, ook al probeerde ik tunnelvisie te voorkomen, waardoor ik tijdelijk op Fresia ben overgestapt. Mede dankzij jullie inzichten en wat ik zelf heb ontdekt en uitgevogeld heb ik uiteindelijk toch de juiste keuze gemaakt.  ::bravo::

Offline Elf-11

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #693 Gepost op: 5-03-2022, 23:46:04 »
Wat een leuke mol!!
Vanaf de eerste biecht al wel in mijn vizier geweest. Hij was voor ons in beeld minder manipulatief als Renee, leek alles in zijn schoot geworpen te krijgen, maar als je oplette wel subtiel manipulatief.
Ik heb bijvoorbeeld heel erg gelachen om hoe hij Kim maar liet graven.

Hij heeft ook echt genoeg lef gehad… gespeeld met de camera voor de finale aflevering.

Mooi dat er veel subtiele hints naar hem waren. (Zoals je naar elke kandidaat wel hints kunt vinden)… en je zelf de som moet maken van verschillende interpretaties…
Ik ben blij dat ik me niet heb laten verblinden door de masker hint en deze juist geďnterpreteerd heb… als hint dat er iets met de maskers op het geld was…
Ik hou meer van die subtiele hints; zoals dat de oplossing Bird watcher ook subtiel naar hem wees. Hij met zijn opvallende groene bird shirt die in de gaten gehouden moest worden.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #694 Gepost op: 5-03-2022, 23:51:26 »
Gefeliciteerd Everon tunnelaars. ::bravo::
Ik heb genoten vanavond, wat een leuke ontmaskering en leuke mol.
Regelmatig popte Everon bij mij in beeld maar steeds raakte ik niet overtuigd en bleef bij  Kim hangen hoewel ik niet geheel zeker was.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #695 Gepost op: 5-03-2022, 23:54:21 »
Die hebben we gezien. Er was verder geen bekendmaking van de mol/winnaar in Albanië. Dat hele bal was voor saus en Arno en Hila hebben met hun interviews vooraf, zonder dat te weten, gespoiled dat Everon de mol was. Mij overigens niet want ik bleef volharden op Kim.  :-[

Maar Sahil wist toch al dat het Everon was? Hij wist dat hij achteraf met de mol in de lift gestaan had.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #696 Gepost op: 5-03-2022, 23:55:11 »
Maar Sahil wist toch al dat het Everon was? Hij wist dat hij achteraf met de mol in de lift gestaan had.

Dan is Fresia echt in hot water ::oink:.

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #697 Gepost op: 5-03-2022, 23:58:39 »
Bedankt Elliebellie: we hebben met ons allen (nou ja, als minderheid van dit forum  ;D) deze tunnel overeind kunnen houden.  ::bravo::
Ja, ik kan best strijdbaar zijn, al kan ik met hetzelfde vuur ook precies de verkeerde tunnel verdedigen.  ::rofl:: Het is alles of niks bij mij.

Alsnog heb ik heel veel respect daarvoor! Je moet je nickname Tunneltelevisie natuurlijk hoog houden  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 01:18:53 door Elliebellie »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #698 Gepost op: 6-03-2022, 00:11:10 »
Gefeliciteerd Everon-verdenkers!  ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #699 Gepost op: 6-03-2022, 00:12:18 »
Alsnog heb ik heel veel respect daarvoor! Je moet je nickname Tunnelvisie natuurlijk hoog houden  ::rofl::

Dank, wat aardig! Ik heet tunneltelevisie trouwens hier. Combi van mijn tunnelvisie en dat ik WIDM kijk op televisie. 'Tunnelvisie' is volgens mij ook iemand die al veel eerder op dit forum komt dan ik; kan misschien wat verwarrend zijn.  :)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 00:15:47 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)