Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 71029 keer)

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #700 Gepost op: 6-03-2022, 00:23:30 »
Nog 2 redenen waarom ik denk dat er in Albanie wel een ontknoping gefilmd is: Corona en de uitnodiging voor 16 september.

De kandidaten werden uitgenodigd voor het gemaskerde bal voor 16 sept. niet voor 5 maart.
Ik ga teleurgesteld zijn als die uitnodiging alleen voor dat schouderklopje en de head-shots van de afvallers was.

En zij wisten toen natuurlijk niet of er een finale met publiek gehouden zou kunnen worden.
Dus ik denk dat ze wel in Albanie voor de kandidaten de ontmaskering gedaan hebben en dat ze het live zouden doen als de maatregelen het zouden toelaten.

Al ben ik van mening dat ik dan liever de ontmaskering voor de kandidaten in Albanie gezien zou hebben.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #701 Gepost op: 6-03-2022, 00:26:20 »
Nog 2 redenen waarom ik denk dat er in Albanie wel een ontknoping gefilmd is: Corona en de uitnodiging voor 16 september.

De kandidaten werden uitgenodigd voor het gemaskerde bal voor 16 sept. niet voor 5 maart.
Ik ga teleurgesteld zijn als die uitnodiging alleen voor dat schouderklopje en de head-shots van de afvallers was.

En zij wisten toen natuurlijk niet of er een finale met publiek gehouden zou kunnen worden.
Dus ik denk dat ze wel in Albanie voor de kandidaten de ontmaskering gedaan hebben en dat ze het live zouden doen als de maatregelen het zouden toelaten.

Al ben ik van mening dat ik dan liever de ontmaskering voor de kandidaten in Albanie gezien zou hebben.
De kandidaten leken niet echt verbaasd toen hij zich bekend maakte als mol. Die reacties daar in Albanië had ik inderdaad ook wel willen zien als er toen gefilmd is. (ook al lijkt het nu alleen schouderklopjes geven)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #702 Gepost op: 6-03-2022, 00:27:16 »
Meneer drama dus inderdaad de Mol. Leuk gedaan hoor ::love:: ::ok:: Net als bij Fresia schoot hij ook voor mij bij Vakbondje omhoog. Mooi hoe Thomas daar in dat moment een volledig oprechte kandidaat zag. En ook knap dat hij daarna dus toch nog (deels) op het juiste spoor is gekomen. Zoals veel Mollen vond ik Everon in zijn Molbiechten nog een stuk leuker dan in de normale afleveringen, waar ik overigens ook van hem genoten heb :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #703 Gepost op: 6-03-2022, 00:29:45 »
De kandidaten leken niet echt verbaasd toen hij zich bekend maakte als mol. Die reacties daar in Albanië had ik inderdaad ook wel willen zien als er toen gefilmd is. (ook al lijkt het nu alleen schouderklopjes geven)

Nee precies, anders hadden ze de reactie van hun ook wel laten zien.

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #704 Gepost op: 6-03-2022, 00:36:30 »
Dank, wat aardig! Ik heet tunneltelevisie trouwens hier. Combi van mijn tunnelvisie en dat ik WIDM kijk op televisie. 'Tunnelvisie' is volgens mij ook iemand die al veel eerder op dit forum komt dan ik; kan misschien wat verwarrend zijn.  :)

Oeps! Al die tijd over -tele- heen gelezen! Sorry!  ::oink::
EDIT: ik heb je naam in mijn eerdere reacties nu goed gespeld om verwarring te voorkomen met het andere forumlid.

En inderdaad klinkt het wel aannemelijk dat die opnames in ieder geval zijn gemaakt als back-up plan!
« Laatst bewerkt op: 7-03-2022, 09:22:24 door Elliebellie »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #705 Gepost op: 6-03-2022, 00:37:53 »
Van harte gefeliciteerd, Everonverdenkers!

Ik zat er compleet naast dit jaar. In de app zelfs nul keer punten op hem ingezet.  ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #706 Gepost op: 6-03-2022, 00:42:05 »
Geeft niet @Elliebellie.  ::ok::

Zou inderdaad prima kunnen dat er ook een Albanië-onthulling is opgenomen. Jammer dat het niet te zien is.

Blip: mede door jou ging ik nog wel even twijfelen over Fresia.  ;D Bedankt voor de mooie theorieën en hints!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #707 Gepost op: 6-03-2022, 00:52:21 »
::ok::
Je zag volgens mij wel dat hij erg verdachte acties had. Toch door zijn acteerprestaties waardoor je hem hebt weggestreept als mol?
En wat tof dat je de onthulling van dichtbij hebt meegemaakt.  ::ok::

Puur zijn acteerprestaties en de maskerhint die er geen was. ;D (Ik heb nog wel de app gewonnen in de pool waarin ik zat omdat ik stiekem punten op Everon inzette. ::rofl::)

De onthulling en uitzending meemaken was een feestje. Elke keer als ik denk dat ik nu toch wat minder mollotig ben blijkt het tegendeel want ik geniet nog steeds ontzettend van dit programma, juist door zulke verrassingen als topmollen als Everon. ::ok::

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #708 Gepost op: 6-03-2022, 00:57:15 »
Gekke vraag misschien, Heinz, maar was jij die jongeman (dertiger) met krullend haar, rechts voorin het publiek?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #709 Gepost op: 6-03-2022, 01:00:03 »
Lol @Heinz, toch nog de app winnen door stiekem punten in te zetten. Best mols eigenlijk.  ;D

Hartstikke mooi om er zo van te genieten en dat je na al die tijd nog steeds verrast kunt worden. Everon heeft het heel goed gedaan. En ook mooi dat het weer mogelijk is om er live bij te kunnen zijn, dat klinkt als een hele leuke avond!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #710 Gepost op: 6-03-2022, 01:03:57 »
Gefeliciteerd Everon tunnelaars! Hij was al snel mijn nummer 2, maar ik zat teveel op Kim-Lian om ervan af te kunnen stappen, hoewel ik af en toe twijfelde. Zeker een prima mol met leuke molacties die er ook nog eens erg van genoot, iets dat mij ook altijd weer genieten doet!  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #711 Gepost op: 6-03-2022, 01:09:40 »
Gekke vraag misschien, Heinz, maar was jij die jongeman (dertiger) met krullend haar, rechts voorin het publiek?

Nee, ik zat op het balkon. Ter hoogte van waar Everon zich onthulde maar dan aan de zijkant. (vveerraak zat pal naast Everon en hoorde een productiemedewerker hem instructies geven over 30 seconden het masker af te doen. ::rofl::)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #712 Gepost op: 6-03-2022, 01:12:38 »
(Ik heb nog wel de app gewonnen in de pool waarin ik zat omdat ik stiekem punten op Everon inzette. ::rofl::)


Ik zie nu pas dat jij al punten op Lea was verloren 😲 Dus zo hard ging je niet op de maskerhint dan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #713 Gepost op: 6-03-2022, 01:16:56 »
Dat was een foutje. Echt geen idee hoe dat kwam maar ik heb Lea nooit verdacht.

Maar on-topic maar weer want er is nog genoeg na te genieten met deze Mol. Uiteindelijk hebben alleen Thomas, Kim en Fresia hem verdacht?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #714 Gepost op: 6-03-2022, 01:24:21 »
Nee, ik zat op het balkon. Ter hoogte van waar Everon zich onthulde maar dan aan de zijkant. (vveerraak zat pal naast Everon en hoorde een productiemedewerker hem instructies geven over 30 seconden het masker af te doen. ::rofl::)
Zit je daar live, word je alsnog vroegtijdig (30 seconden ;D) gespoilerd.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 01:28:50 door MollenvangR »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #715 Gepost op: 6-03-2022, 01:29:26 »
 ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #716 Gepost op: 6-03-2022, 01:34:56 »

Maar on-topic maar weer want er is nog genoeg na te genieten met deze Mol. Uiteindelijk hebben alleen Thomas, Kim en Fresia hem verdacht?

Thomas spreidde volgens mij op Everon en Kim-Lian.
Misschien dat Sahil nog wat verdenkingen had richting Everon? Maar dat weet ik niet zeker, Sahil was als kandidaat onnavolgbaar.  ;)
Verder werd Everon niet verdacht, dacht ik, behalve door de finalisten.

::joehoe::
En toch was ik voor de helft verdwaasd over de maskerhint.
Gelukkig mn gevoel gevolgd op t laatste nippertje

Goede switch. En mooi dat je echte hints naar Everon hebt gevonden.   ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 01:46:45 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #717 Gepost op: 6-03-2022, 01:47:16 »
Hoeii zat ik even verkeerd. gefeliciteerd Everon verdenkers!! ::bravo::

Dan te bedenken dat ik hem in het begin wel verdacht en twee keer op hem heb ingezet maar toen toch door Kim Lian gegrepen werd, onder aanmoediging van de maskerhint die geen hint was ::rofl::

Erg leuk seizoen, erg leuke en goede mol. Achteraf bezien was het te bespeuren, denk ook door hoe hij zich echt af laat schieten in het eerste laserspel. Kan beter acteren dan ik dacht, vooral boosheid als ets niet lukt. Heb genoten dit jaar.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #718 Gepost op: 6-03-2022, 02:00:21 »
Op het laatst (vanaf aflevering 8) in de app vol op Everon gegaan.
Qua logica zou hij de enige zijn geweest die de mol kon zijn.

Zoals ik al had gezegd in het "Maskerhint"-topic IJdele hoop dat Fresia misschien de mol zou zijn, maar uiteindelijk zeer verrast en blij dat ik mijn punten heb behouden.  :P

Alles is al gezegd denk ik, maar deze wil ik jullie niet onthouden:
Citaat
To be fair, als ik de mogelijkheid had zou ik net als die dames ook op Everon gaan zitten.  ::rofl:: (off-topic I know ::) )
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #719 Gepost op: 6-03-2022, 08:33:08 »
Ik dacht: als hij het niet is dan kijk ik nooit meer want dan klopt er gewoon geen hout van. Maar hij was het wel gelukkig.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 08:40:27 door Run »