Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70149 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #740 Gepost op: 7-03-2022, 15:53:49 »
 ::oink:: Everon zat een week voor de finale aflevering stiekem in Tirana op het terras. Wow. Dan stijg je wel een beetje in molpunten voor mij. 

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #741 Gepost op: 7-03-2022, 17:20:23 »
Waarom? Als hij daar betrapt was door Nederlanders had hij toch gewoon kunnen zeggen: 'Ik heb het hier destijds zo naar mijn zin gehad, dat ik dit mooie land ook eens aan mijn vriend wilde laten zien'.

Zijn aanwezigheid daar zei op dat moment niets over zijn molschap.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #742 Gepost op: 8-03-2022, 10:17:16 »
Geweldig overzicht, Blip! Je hebt me een hoop tikwerk bespaard!  ::ok::
Woosie down?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #743 Gepost op: 8-03-2022, 12:08:45 »
Ja, mooi overzicht Blip. ::bravo::
De trust nobody podcast heeft wat mij  betreft ook een realistische analyse over Everon als mol.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #744 Gepost op: 8-03-2022, 14:24:04 »
Ja, mooi overzicht Blip. ::bravo::
De trust nobody podcast heeft wat mij  betreft ook een realistische analyse over Everon als mol.
Tja, nu wel dus. Na aflevering 7 waren ze alledrie zo overtuigd van Fresia, dat de andere twee kandidaten niet meer werden besproken. Wellicht vond men een podcast over aflevering 8 daarom overbodig, dus al met al heb ik er weinig aan gehad voor het vinden van de Mol.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #745 Gepost op: 8-03-2022, 14:45:16 »
Ik vond Trust Nobody heel leuk dit jaar hoor ::bravo::.

Offline Doctor WidM?

  • Forumlid
  • Brilliant!
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #746 Gepost op: 8-03-2022, 14:50:30 »
Wellicht vond men een podcast over aflevering 8 daarom overbodig

De reden waarom er geen podcast over aflevering 8 was, is zeer uitgebreid gedocumenteerd toch? (#trustnobaby)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #747 Gepost op: 8-03-2022, 16:18:35 »
De reden waarom er geen podcast over aflevering 8 was, is zeer uitgebreid gedocumenteerd toch? (#trustnobaby)
Heb ik niets over gelezen op de website.

Edit: zie het nu staan bij afl.9, maar eerder stond er niets.

Ik vond Trust Nobody heel leuk dit jaar hoor ::bravo::.
Maar ze zaten er wel compleet naast  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2022, 16:37:26 door Delightz »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #748 Gepost op: 9-03-2022, 11:48:17 »
Uit de chat met Rik kwam nog wel naar voren dat hij dus degene was die de 100 euro achter heeft gehouden in de eerste opdracht. Wel raar dat het een open eindje bleek.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #749 Gepost op: 9-03-2022, 20:10:13 »
Mijn eerste reactie was al dat ik genoten heb van de finale aflevering en vooral het plezier dat Everon had maakte  hem een leuke mol. Hij had best leuke acties maar er is ook het nodige mislukt. Wat nu bij mij blijft hangen is dat ik het langzamerhand flauw ga vinden dat de mol geld verstopt, weggooit of opeet. Dat ziet er leuk uit op beeld in de finale maar is uiteindelijk maar kruimelwerk en niet zo moeilijk als je alleen met een cameraman/vrouw bent.

Dat komt mogelijk ook omdat er cash geld te rapen valt. De vergelijking mag hier niet gemaakt worden maar dat is een wereld van verschil met de Vlaamse mol. Geen cash geld, de opdrachten moeten daar echt gesaboteerd worden. De mol wordt ook in België geholpen door voorkennis en codetaal van de presentator maar moet vervolgens wel zelf aan de bak!

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #750 Gepost op: 10-03-2022, 02:39:30 »
Dankjewel Blip, mooi overzicht!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #751 Gepost op: 13-03-2022, 23:33:35 »
Ik moet nog even door het stof. Het was dus niet Fresia maar toch Everon.
Gefeliciteerd Everon-verdenkers!  ::bravo::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [De Mol] Everon Jackson Hooi
« Reactie #752 Gepost op: 15-03-2022, 18:29:57 »
Bedankt MoleBuster en iedereen die hier is komen buurten vanuit de andere tunnels.  ::ok::

Fresia en Kim-Lian had ik mij ook kunnen voorstellen als mol (maar Everon toch nét iets meer  ;D), dus ik vind het sowieso een geslaagde finale.

Ik vind dat Everon het super heeft gedaan als mol!  ::bravo::
Maar ik ben het ook wel eens met Moedermol dat het voor een mol wel makkelijk is geworden om geld weg te werken. In de finale (of in Moltalk?) werd bv ook gezegd dat de mol van alles kon voorbereiden terwijl de kamergenoot aan het biechten was. Misschien logisch om te doen, maar het haalt voor mij ook een stukje magie weg (doordat de mol minder stiekem hoeft te doen).

Fijn dat de 100 euro ook boven water is, dat had wat mij betreft ook wel iets meer aandacht mogen krijgen in de uitzending.
Wel jammer dat Everon geen kans heeft gezien om geld weg te maken na de laseropdracht ('waar rook is'); ik dacht dat hij dat deed, maar nee: toch iets te mooi om waar te zijn.  ::rofl::

En wat mij betreft mag er ook meer aandacht komen voor 'mislukte molacties': geeft juist extra verdieping aan een mol. (liever een mol die een wat minder handige actie doet, dan een mol die niet molt; ik denk overigens wel dat Everon bij bijna iedere opdracht een goede molpoging heeft gedaan)

Op naar De Mol. Ik heb er zin in!  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)