Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 573 keer)

Online D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum en Reality World, Winnaar ER Pool 2014 & Zap! 3
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dķh
[Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Gepost op: 31-08-2021, 14:34:50 »
Kim-Lian

Praat mee over het doen en laten van Kim-Lian van der Meij!
And if there is a God they'll know why it's so hard, to be human

Offline Aurynn

• Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2021, 17:22:11 »
Ik můet dit even loslaten hier. Wat een topkandidaat. Ben heel benieuwd naar haar in het spel.

Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: #JusticeForTheLapidus

Offline Lo

• Forumlid
  • De blondine is de mol
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2021, 14:50:10 »
Ze doet ook een perfecte Genevieve ::ok:: ::bravo::
Op naar Wie is de Wensmol 2022!

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2021, 20:37:50 »
Het pleidooi van Kim-Lian:

Citaat van: Kim-Lian
Hallo lieve mensen, molfanaten, Wie is de Mol?-fans. Ik ben Kim-Lian van der Meij. Ik ben actrice, presentatrice, af en toe zing ik ook nog weleens wat. En eh, nou laat ik beginnen om te vertellen hoe ik me voel op dit moment want er gaat van alles door me heen. Ik ben nerveus, ik heb het bloedheet en ik sta een beetje te knikken op mijn knieŽn en dat komt vooral door vermoeidheid want ik heb vannacht ergens in een tentje boven op een berg op een heel ongemakkelijk bedje geslapen. Eh, het was koud, mijn fleecedekentje was nat en klam en ik lag in mijn eentje in tegenstelling tot heel veel andere kandidaten. Ik heb maar ťťn uurtje geslapen, eh met de wetenschap dat ik vandaag voor het eerst de test moest doen en misschien wel eh, ja dat ik eruit gestuurd zou worden. En eh, tot overmaat van ramp heb ik ook een uurtje geleden te horen gekregen dus dat ik nu een pleidooi moet houden aan jullie om te vertellen waarom ik niet de Mol ben. Dus ik heb van alles in dit boekje gekalkt en bij ieder woord wat ik opschreef dacht ik: dit voelt stom dus ik ga gewoon zeggen wat ik wil zeggen en dan ik zou zeggen kijk in mijn ogen, voel wat je voelt maar ik ben niet de Mol. Ik ben een hele fanatieke kandidaat, ik heb ontzettend veel lol gehad de afgelopen dagen bij de eerste opdrachten. De mensen met wie ik heb gespeeld hebben dat gezien. Ik heb mijn uiterste best gedaan om zoveel mogelijk geld te winnen voor de pot en de Mol te ontmaskeren. En dat ben ik van plan om te blijven doen als ik mag blijven. En ik wil jullie ook een belofte doen. Want stel dat door jullie uitslag blijkt dat ik eh de minst verdachte persoon ben in jullie smaak en ik zou de twee vrijstellingen krijgen, Rik zei dan mag ik een medekandidaat aanwijzen. Mag. Niets is wat het lijkt, dus het moet niet. Dus er zullen ook vast mensen zijn die dat misschien niet doen. Ik doe bij dezen de belofte om ook meteen aan te tonen dat ik te bewijzen- of te vertrouwen ben. Als ik die twee vrijstellingen krijg, beloof ik je dat ik 'm aan een medekandidaat geeft die ik vertrouw. Een persoon waarvan ik bijna zeker weet dat die niet de Mol is. Dank je wel.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Take a break
« Reactie #4 Gepost op: 7-09-2021, 19:06:48 »
In deze fase weet je nog niet wie de mol is.
Daarom: Die laatste drie regels schuren heeel erg. Ik snap het spel, ik speel het spel, ergo ik sta er boven. Zo klinkt het.
(of: wie ik die 2e vrijstelling ook geef, het is om het even...maar ik zal hem geven, vind ik niet erg, een extra onwetende kandidaat in het spel is voor mij prima).

« Reactie #5 Gepost op: 8-09-2021, 09:23:22 »
En ik wil jullie ook een belofte doen. Want stel dat door jullie uitslag blijkt dat ik eh de minst verdachte persoon ben in jullie smaak en ik zou de twee vrijstellingen krijgen, Rik zei dan mag ik een medekandidaat aanwijzen. Mag. Niets is wat het lijkt, dus het moet niet. Dus er zullen ook vast mensen zijn die dat misschien niet doen.

Dit sprong er tijdens de livestream voor mij meteen uit als een opmerkelijke uitspraak. Het klinkt als een vooraf bedachte redenering, die je niet zomaar even live verzint terwijl je zenuwachtig op een stoeltje zit.  ::vergroot::