Lieve Kim,
Zou wou je genoemd worden door ons, dus zo noem ik jou ook. Wat was je toch spontaan, enthousiast en moederlijk in deze allereerste aflevering. Met dat grote bos haar wist je al jouw geheimen verborgen te houden. Als een echte mol greep je met jouw klauwen naar dat geld. En even leek het erop dat je in de koud werd gelaten door jouw medekandidaten, maar een echte koningin weet altijd haar weg naar rijkdom. Dat geld zou gelijk weer uit de pot moeten en dus was je ook maar des te blij om het terug te geven aan Rik. Opgeruimd staat netjes. Daarna wist je jouw medekandidaten te overtuigen dat je oh zo blij was om te gaan kamperen. Als mol wist je allang dat dit op jouw pad zou komen in dit avontuur. Een schoolreisje zo noemden jouw voorgangers het ook wel eens. Kijk in mijn ogen, dat waren jouw woorden bij het pleidooi. Dat hebben we zeker gedaan. Alles bij jou komt zo onschuldig en naïeve over. Maar stiekem saboteer, lieg en bedrieg je alles bij elkaar. Is dit een mol die onder het toezicht van de kandidaten molt? Of ben je echt zo enthousiast om dit spelletje te spelen. Welk masker ga je nu weer opzetten?
Kortom: ik hou je in de gaten, vriendin!