Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 77018 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Gepost op: 31-08-2021, 14:34:50 »
Kim-Lian


Praat mee over het doen en laten van Kim-Lian van der Meij!
Lees hier de bio van Kim-Lian en een paar opvallende quotes van haar uit het programma.




« Laatst bewerkt op: 30-12-2021, 22:30:19 door Heinz »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2021, 17:22:11 »
Ik móet dit even loslaten hier. Wat een topkandidaat. Ben heel benieuwd naar haar in het spel.

Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2021, 14:50:10 »
Ze doet ook een perfecte Genevieve ::ok:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2021, 20:37:50 »
Het pleidooi van Kim-Lian:

Citaat van: Kim-Lian
Hallo lieve mensen, molfanaten, Wie is de Mol?-fans. Ik ben Kim-Lian van der Meij. Ik ben actrice, presentatrice, af en toe zing ik ook nog weleens wat. En eh, nou laat ik beginnen om te vertellen hoe ik me voel op dit moment want er gaat van alles door me heen. Ik ben nerveus, ik heb het bloedheet en ik sta een beetje te knikken op mijn knieën en dat komt vooral door vermoeidheid want ik heb vannacht ergens in een tentje boven op een berg op een heel ongemakkelijk bedje geslapen. Eh, het was koud, mijn fleecedekentje was nat en klam en ik lag in mijn eentje in tegenstelling tot heel veel andere kandidaten. Ik heb maar één uurtje geslapen, eh met de wetenschap dat ik vandaag voor het eerst de test moest doen en misschien wel eh, ja dat ik eruit gestuurd zou worden. En eh, tot overmaat van ramp heb ik ook een uurtje geleden te horen gekregen dus dat ik nu een pleidooi moet houden aan jullie om te vertellen waarom ik niet de Mol ben. Dus ik heb van alles in dit boekje gekalkt en bij ieder woord wat ik opschreef dacht ik: dit voelt stom dus ik ga gewoon zeggen wat ik wil zeggen en dan ik zou zeggen kijk in mijn ogen, voel wat je voelt maar ik ben niet de Mol. Ik ben een hele fanatieke kandidaat, ik heb ontzettend veel lol gehad de afgelopen dagen bij de eerste opdrachten. De mensen met wie ik heb gespeeld hebben dat gezien. Ik heb mijn uiterste best gedaan om zoveel mogelijk geld te winnen voor de pot en de Mol te ontmaskeren. En dat ben ik van plan om te blijven doen als ik mag blijven. En ik wil jullie ook een belofte doen. Want stel dat door jullie uitslag blijkt dat ik eh de minst verdachte persoon ben in jullie smaak en ik zou de twee vrijstellingen krijgen, Rik zei dan mag ik een medekandidaat aanwijzen. Mag. Niets is wat het lijkt, dus het moet niet. Dus er zullen ook vast mensen zijn die dat misschien niet doen. Ik doe bij dezen de belofte om ook meteen aan te tonen dat ik te bewijzen- of te vertrouwen ben. Als ik die twee vrijstellingen krijg, beloof ik je dat ik 'm aan een medekandidaat geeft die ik vertrouw. Een persoon waarvan ik bijna zeker weet dat die niet de Mol is. Dank je wel.

Offline Doctor WidM?

  • Forumlid
  • Brilliant!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #4 Gepost op: 8-09-2021, 09:23:22 »
En ik wil jullie ook een belofte doen. Want stel dat door jullie uitslag blijkt dat ik eh de minst verdachte persoon ben in jullie smaak en ik zou de twee vrijstellingen krijgen, Rik zei dan mag ik een medekandidaat aanwijzen. Mag. Niets is wat het lijkt, dus het moet niet. Dus er zullen ook vast mensen zijn die dat misschien niet doen.

Dit sprong er tijdens de livestream voor mij meteen uit als een opmerkelijke uitspraak. Het klinkt als een vooraf bedachte redenering, die je niet zomaar even live verzint terwijl je zenuwachtig op een stoeltje zit.  ::vergroot::

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #5 Gepost op: 25-12-2021, 12:42:01 »
Mijn schot voor de boeg mol.

KiMOLian, zou erg toepasselijk zijn. We gaan het zien!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #6 Gepost op: 28-12-2021, 15:50:02 »
Ik móet dit even loslaten hier. Wat een topkandidaat. Ben heel benieuwd naar haar in het spel.



ja, vind ik ook zo'n top liedje  ::ok::
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #7 Gepost op: 28-12-2021, 20:26:35 »
DANSEN IN 'T MOERAS  ::cheerleader:: ::dans:: ::zingen:: ::hyper::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #8 Gepost op: 28-12-2021, 20:30:43 »
Kimolian, ja ze is het ::bravo::. Sympathieke, maar pientere vrouw. Deze madame gaat de boel op stelten zetten. Als ze achteraf de mol blijkt te zijn gaat iedereen "oh, maar dat wisten we al". Deze vrouw kan acteren als geen ander. Het ideale dekmantel voor de mol.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #9 Gepost op: 29-12-2021, 18:27:44 »
Ik denk echt dat ze de mol is, ben benieuwd.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #10 Gepost op: 30-12-2021, 21:11:28 »


^^ Kim-Lians lichaamstaal viel me op, toen ze de voor de Mol lastige zin "En mijn doel is om 'Wie is de Mol?' te winnen." uitsprak.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2022, 22:06:18 »
Lieve Kim,

Zou wou je genoemd worden door ons, dus zo noem ik jou ook. Wat was je toch spontaan, enthousiast en moederlijk in deze allereerste aflevering. Met dat grote bos haar wist je al jouw geheimen verborgen te houden. Als een echte mol greep je met jouw klauwen naar dat geld. En even leek het erop dat je in de koud werd gelaten door jouw medekandidaten, maar een echte koningin weet altijd haar weg naar rijkdom. Dat geld zou gelijk weer uit de pot moeten en dus was je ook maar des te blij om het terug te geven aan Rik. Opgeruimd staat netjes. Daarna wist je jouw medekandidaten te overtuigen dat je oh zo blij was om te gaan kamperen. Als mol wist je allang dat dit op jouw pad zou komen in dit avontuur. Een schoolreisje zo noemden jouw voorgangers het ook wel eens. Kijk in mijn ogen, dat waren jouw woorden bij het pleidooi. Dat hebben we zeker gedaan. Alles bij jou komt zo onschuldig en naïeve over. Maar stiekem saboteer, lieg en bedrieg je alles bij elkaar. Is dit een mol die onder het toezicht van de kandidaten molt? Of ben je echt zo enthousiast om dit spelletje te spelen. Welk masker ga je nu weer opzetten?

Kortom: ik hou je in de gaten, vriendin!
« Laatst bewerkt op: 2-01-2022, 00:04:47 door Sanmol »

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2022, 00:24:30 »
Nogal onder de radar (gemonteerd) de eerste aflevering. De ervaring leert dat dat haar eerder verdacht dan onverdacht maakt. Ben benieuwd hoe(vaak) Kim-Lian volgende week in beeld gebracht wordt.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2022, 00:26:17 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2022, 00:38:18 »
Ze nam het initiatief om de jokers af te troeven en al het geld weer ingeleverd te krijgen maar kon in haar groep wel goede sier maken door vol voor het geld te gaan. En ik vond de reactie bij haar scherm wel wat geacteerd overkomen.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2022, 00:48:39 »
Kim blijkt (onbewust) een beetje buiten de groep te vallen, want moet alleen slapen. Dat kan een teken zijn, omdat hier het eerste gevoel van de groep een rol speelt...

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2022, 01:13:38 »
Dit alleen slapen is juist iets wat Kim-Lian zelf in de hand lijkt te werken .  Als ze voor het eerst dat plateau oplopen waar de tenten staan, zegt Kim-Lian iets in se zin van ik wil in die tent en wijst naar de tent die het verst weg lijkt te staan. Iets later praat de groep ( ik meen glenn en Everon) over indeling en over dat er 1 iemand alleen slaapt en lijken ze te wijzen naar de tent  die het verste weg staat .

Weer iets later geeft Kim-Lian ons een ietwat verontwaardigde reactie dat er al duo’s waren gemaakt.

Waar was Kim-Lian op moment dat de groep over de indeling praat? 

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2022, 12:36:19 »
Kim-Lian denkt dat ze op een safari kamperen ::rofl::



Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2022, 13:22:46 »
Kim blijkt (onbewust) een beetje buiten de groep te vallen, want moet alleen slapen. Dat kan een teken zijn, omdat hier het eerste gevoel van de groep een rol speelt...
Precies dit had Anne Marie ook op de allereerste dag al...... dat werd helaas een waardeloos molzoek seizoen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2022, 13:47:34 »
Ze lijkt me op het eerste zicht wat een Renéetype. Dat gaan ze geen twee jaar na elkaar doen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2022, 15:56:27 »
Ik kan me ook niet goed voorstellen dat de Mol zich zelf in een uitzonderingspositie laat manoeuvreren en dus alleen in een tentje belandt. De Mol weet immers dat er vijf tweepersoons en één eenpersoons tentje zijn. Die positie wil je niet.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!