Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 79530 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #420 Gepost op: 5-02-2022, 23:00:23 »
De tunnelaars leggen dat niet uit. Dit wordt een schoolvoorbeeld van tunnelvisie
Daar kun je nog wel eens gelijk in krijgen, en daarom begrijp ik ook niet waarom jij niet gezellig in deze tunnel meedoet, TUNNELGRAVER  ::) ::regenboog::

Ik begreep het eerlijk gezegd ook niet. Ze kon zo geld verduisteren. Waarom zat er dan ook evenveel geld in elk buisje?! Dat is vaak anders geweest, dan zat in elk buisje weer wat anders. Zo kwam ze twee weken geleden ook weg met een luizig bedragje van 100. Maar ja als in elk 350 zit, hoe kan ze dan verduisteren? Thomas weet het ook. En we weten nu dat Kim-Lian helemaal niet door iedereen verdacht wordt. Het valt wel mee met de verdenkingen. Dat wil ze graag zo houden denk ik dus vandaar dat ze het niet te hard speelt, want dat had zeker geresulteerd in massale verdenking van Thomas (en Sahil).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #421 Gepost op: 5-02-2022, 23:01:38 »
Weten we 100% zeker dat ieder kistje 350 was en er niets verdwenen is?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #422 Gepost op: 5-02-2022, 23:02:15 »
- Wat we inmiddels wel weten is de posts "Kim Lian is de perfecte mol" overal zonder enige onderbouwing.

Hier zijn wat redenen:

1. Ze heeft in Shrek de musical gespeeld. Legendarischer dan dat kun je het niet krijgen.
2. Dansen in het moeras is een heel gaaf nummer ::blond::.
3. Ze woont in Zweden. Zweden doet het altijd goed in het songfestival.
4. Ze heeft een zesde zintuig. Hoe anders kan ze zo ver komen.
5. #freeBritney



Ontopic:

Ze heeft heel wat lef getoond als mol door de afleveringen heen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #423 Gepost op: 5-02-2022, 23:05:22 »
::blond::.
3. Ze woont in Zweden
Ze doet ook een perfecte Genevieve en de blondine is gewoon de mol. Punt uit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #424 Gepost op: 5-02-2022, 23:05:41 »
- Ik schreeuw niet, dat doen jij en FS al, zoals zo vaak.

Zeg doe jij eens even niet zo onbeschoft. Ik sprak uit dat het irritant is dat jij onder elke post die hier gezet wordt de behoefte hebt om weer hetzelfde neer te zetten. Niet 1x maar 100x.
Dan is dat ff genoeg.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 23:35:14 door Heinz, Reden: Respectloze opmerking verwijderd »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #425 Gepost op: 5-02-2022, 23:05:54 »
Hier zijn wat redenen:

1. Ze heeft in Shrek de musical gespeeld. Legendarischer dan dat kun je het niet krijgen.
2. Dansen in het moeras is een heel gaaf nummer ::blond::.
3. Ze woont in Zweden. Zweden doet het altijd goed in het songfestival.
4. Ze heeft een zesde zintuig. Hoe anders kan ze zo ver komen.
5. #freeBritney

Ontopic:

Ze heeft heel wat lef getoond als mol door de afleveringen heen.

Eh...  ???

Volgens mij heb ik net een TIA gehad...
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 23:10:30 door Michmol »
Woosie down?

Offline Groundhog860

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #426 Gepost op: 5-02-2022, 23:07:03 »
Hier zijn wat redenen:

1. Ze heeft in Shrek de musical gespeeld. Legendarischer dan dat kun je het niet krijgen.
2. Dansen in het moeras is een heel gaaf nummer ::blond::.
3. Ze woont in Zweden. Zweden doet het altijd goed in het songfestival.
4. Ze heeft een zesde zintuig. Hoe anders kan ze zo ver komen.
5. #freeBritney



Reden nummer 5 is voor mij doorslaggevend. Ik ga nu definitief voor Kilian.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #427 Gepost op: 5-02-2022, 23:11:57 »
Zo kan ie wel weer. Zowel wat betreft persoonlijke aanvallen die helemaal niet op het forum thuishoren (praat dit via pb's even uit alsjeblieft) als de lolligheden waarvan het wel prima is dat ze er zijn, maar met mate. Leef je daarmee uit in andere fun-topics/off-topic-topic als je wil.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #428 Gepost op: 5-02-2022, 23:13:18 »
Weten we 100% zeker dat ieder kistje 350 was en er niets verdwenen is?
Ja, Rik zegt dat er bij vier kluisjes 1400 euro verdiend is zonder het geld te tellen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #429 Gepost op: 5-02-2022, 23:13:48 »
Ja, KL heeft kistjes veilig gesteld en geholpen om de boeien te verzamelen. Maar laten we wel wezen: of KL, Fresia, Laetitia, Everon of Thomas nu de mol is: de groep heeft de mol te pakken gehad gezien het bedrag wat er verdiend is collectief.

Wat KL dan wel weer goed deed is om Sahil op een dwaalspoor te zetten met ja maar €1100 verdiend ipv €1400. Ze ging ook mee om te doen alsof zij de mol telefoon had in haar tas. Kun je zeggen: onnodig jezelf in de kijker spelen. Of niet. Genoeg die blijven bij: too obvious dus ze is het niet. Maar wat nu als KL idd een atypische mol is?

Ik zet nog geen streep door KL als mol verdachte. Maar blijf wel twijfelen tussen KL, Fresia en Laetitia. Zie voor alledrie redenen genoeg waarom ze de mol kunnen zijn. Maar ik voel niet de neiging om dan in het topic van Everon en Thomas te gaan 'trollen' ala 'dat jullie nog geloven dat X de mol is'

Laat iedereen lekker in zijn/haar eigen tunnel tot de ontknoping.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 23:18:23 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #430 Gepost op: 5-02-2022, 23:15:02 »
Tip en ook wel dringend verzoek aan iedereen die dingen gaat roepen in de categorie “Waffel houden”: dit forum heeft een PM functie. Kunnen jullie het lekker uitvechten zonder dat dit topic vervuild wordt en anderen zich aan jullie ergeren.

.
.
.


En dan nu over Kim-Lian: Laetitia zei dat ze vroeger graag Ronja de roversdochter las. Wisten jullie dat Kim-Lians dochter Ronja heet? En Kim-Lian gedraagt zich toch inderdaad een beetje als een rover, met die 250,-

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #431 Gepost op: 5-02-2022, 23:20:03 »
Ja, Rik zegt dat er bij vier kluisjes 1400 euro verdiend is zonder het geld te tellen.
Dat vind ik niet overtuigend. Ze telden samen voor de camera. Hij zei het bedrag ook als een soort vraag. Ik geloof echt niet dat als er geld verduisterd was/is door de mol Rik het oorspronkelijke bedrag had genoemd.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #432 Gepost op: 5-02-2022, 23:27:20 »
of KL, Fresia, Laetitia, Everon of Thomas nu de mol is: de groep heeft de mol te pakken gehad gezien het bedrag wat er verdiend is collectief.

Wat KL dan wel weer goed deed is om Sahil op een dwaalspoor te zetten met ja maar €1100 verdiend ipv €1400
Dat eerste vind ik een heel sterk argument. Dat tweede snap ik niet. Hoezo doet ze dat goed? Als geldverduistering heb je er niets aan. Ik vond het alleen goed in haar speltrant van verwarring zaaien: de "Sahil-kandidaat" spelen. Heel maf, heel gek, past helemaal in haar straatje om eerst in die auto mee te gaan met de schuld op zich te nemen van de telefoondiefstal, en daarna die overduidelijke 1100-1400 fout, waarvan je weet dat het direct uit zal komen.

Ik vind het een gewaagde strategie hoor. Dat zie je bij Sahil. Mensen vliegen er op hem uit. Want hij gedraagt zich heel onbetrouwbaar. Dat doet Kim-Lian ook. In de hoop dat zo'n Thomas en zo'n Everon dan denken: ja dit ligt er te dik bovenop, die speelt de mol. Maar ik vrees voor haar dat ze  haar nu toch definitief door hebben. En Laetitia, tja, die riep meteen toen ze uit de auto kwamen: Sahil, JIJ had die telefoon gestolen. Toen hoorde ze Kim-Lian. Zou zij nu gaan nadenken? Ook Kim-Lian verdenken nu Sahil eruit is?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #433 Gepost op: 5-02-2022, 23:27:54 »
Geld uit de pot houden ging mol Kim Lian iets minder goed af deze aflevering. Maar juist op gedrag viel ze deze keer door de mand. Ze was echt even overvallen door de confrontatie van Everon. En de reactie en vooral dat dansje van Kim Lian na haar groene scherm kwam heel gemaakt over vind ik.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #434 Gepost op: 5-02-2022, 23:31:13 »
Dit is mijn gezicht wanneer Kim-Lian in de finale straks 350 euro uit haar bh tovert:



Mocht ze de mol zijn dan vind ik het enorme lef hebben om niet één keer, maar twee keer geld te verduisteren - waarbij kandidaten zelfs doorhebben dat je het hebt gedaan. Je moet zenuwen van staal hebben om het te blijven ontkennen. Het feit dat deze fragmenten er in zijn gelaten laten mij denken dat Kim-Lian ook echt de mol is, want anders wat hebben we daaraan? Niemand beschuldigde Sahil van die 100 euro face-to-face. Kim-Lian gaat, zoals Heinz al eens vermeld heeft, de ultieme troll mol zijn. Iets waar ik echt eens behoefte aan had. Door jezelf zo raar mogelijk te gedragen kan je ook zand in de ogen van de anderen strooien. Eigenlijk is dit fenomeen hier op het forum ook gaande sinds haar deelname. Kan iemand die zichzelf zo raar gedraagt wel de mol zijn? Ik ben ervan overtuigd dat dit haar mol tactiek is. Ze speelt spelletjes met iedereen én daar moet je lef voor hebben. We gaan straks op haar terug kijken als iemand die hetzelfde gedrag vertoonde als Jan Versteegh en dat mag ook beloont worden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #435 Gepost op: 5-02-2022, 23:38:24 »
En de reactie en vooral dat dansje van Kim Lian na haar groene scherm kwam heel gemaakt over vind ik.

Dat viel mij ook op. Je kon er haast bij denken: groen, ja natuurlijk krijg ik groen als mol. Oh wacht ik moet een kandidaat reactie tonen *insert absurde blijdschap

Dat eerste vind ik een heel sterk argument. Dat tweede snap ik niet. Hoezo doet ze dat goed? Als geldverduistering heb je er niets aan.

Nee, maar kandidaten (Sahil) gedesillusioneerd achterlaten: wil ze nu dat ik denk dat ze de mol is of is ze het gewoon? Die mindfuck weet ze mooi te benutten. Levert geen vermollemaning op van €300, maar vergeet niet dat ze al genoeg achterover heeft gedrukt.

En dat geld met Welmoed? Welmoed heeft KL als mol klem gezet. Soms sta je schaakmat en KL heeft mazzel dat Hila grif geld uitgaf voor de ZV om haar eigen hachje te redden. Maar om met de woorden van Heinz af te sluiten: een mol is ook maar een mens en geen mens is perfect.

Ik heb KL iig nog geen 'krijtje weggooi' actie zien uithalen dus ik vind haar meer een Yvon/Margriet de 2e dan een AM de tweede.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #436 Gepost op: 5-02-2022, 23:39:48 »
Hier zijn wat redenen:

1. Ze heeft in Shrek de musical gespeeld. Legendarischer dan dat kun je het niet krijgen.
2. Dansen in het moeras is een heel gaaf nummer ::blond::.
3. Ze woont in Zweden. Zweden doet het altijd goed in het songfestival.
4. Ze heeft een zesde zintuig. Hoe anders kan ze zo ver komen.
5. #freeBritney


Wat punt 4 betreft en alle verwijzingen naar het universum: Kim heeft 3x een testvraag in beeld beantwoord. 1x vraag 20 Wie is de mol (Everon) en 2x in Afl. 5 en afl. 6  beantwoorde ze vraag 6.......
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 23:41:55 door Moedermol »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #437 Gepost op: 6-02-2022, 00:21:11 »
Zo kan ie wel weer. Zowel wat betreft persoonlijke aanvallen die helemaal niet op het forum thuishoren (praat dit via pb's even uit alsjeblieft) als de lolligheden waarvan het wel prima is dat ze er zijn, maar met mate. Leef je daarmee uit in andere fun-topics/off-topic-topic als je wil.

Juist. Laten we het gezellig en inhoudelijk houden ::ok:: We zijn soms fanatiek in onze tunnels of antitunnels en dat mag, maar het wel over het spel blijven gaan.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #438 Gepost op: 6-02-2022, 00:27:06 »
Geld uit de pot houden ging mol Kim Lian iets minder goed af deze aflevering. Maar juist op gedrag viel ze deze keer door de mand. Ze was echt even overvallen door de confrontatie van Everon. En de reactie en vooral dat dansje van Kim Lian na haar groene scherm kwam heel gemaakt over vind ik.
maar wat heeft de mol eraan om zo te blijven liegen? Everon prikte er dwars doorheen. Ok, ze houdt 250 euro uit de pot, maar is dat het waard ala dit je zo enorm verdacht maakt?

Ik vind dit gedrag, net als de andere acties waar ze zichzelf verdacht maakt, veel beter uit te leggen vanuit een perspectief van een kandidaat die verdacht wil lijken om zo anderen op een dwaalspoor te zetten en zelf je kans te vergroten verder te komen in het spel.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #439 Gepost op: 6-02-2022, 00:29:28 »
wat heeft de mol eraan om zo te blijven liegen?
Trol mol......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)