Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 79552 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #480 Gepost op: 6-02-2022, 18:12:39 »
Jeetje wat een werk zeg, dankje!

Graag gedaan. :D

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #481 Gepost op: 6-02-2022, 18:42:18 »
Er even van uit gaande dat Kim Lian de mol is. Ik vind haar steeds leuker worden! Ze zaait verwarring, haalt brutale acties uit, jat een beetje geld waar ze absoluut niets mee doet. Vond het ook opvallend dat als ze goede zin heeft ze kan liegen als de beste maar nu met Everon zelfs haar bril af zet om hem te laten zien dat ze liegt dat ze barst. Je ziet ook dat Everon geen idee heeft wat hij ermee moet en het geld krijgt hij niet  ::rofl::

Prima tactiek. Het maakt haar steeds minder verdacht, zowel onder de kandidaten als de molloten. Vind het ook frappant dat de kandidaten die eruit gaan, degenen zijn die hun laatste test meer van Kim weg gingen.

Ik zit hier prima in elk geval.


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #482 Gepost op: 6-02-2022, 19:12:49 »
Ik vond het best mols dat Kim-Lian in het busje zat met Sahil en Thomas en opmerkte zoals jullie nu zitten gaan we de opdracht doen. Waarom niet zoals wij nu zitten. Het leek net of ze erbuiten stond. Als ze de mol is, is dat ook zo natuurlijk ::).

Nee. Het initiatief komt van Sahil en vervolgens bedenken ze wat ze tegen het andere drietal moeten zeggen en suggereert Kim Lian dat ze tegen hen zullen zeggen "Zoals jullie nu zitten is al de verdeling."

Overigens ben ik van mening dat Kim Lian de Mol helemaal niet is. Dat is Thomas. En dat kun je weten als je gisteren goed hebt opgelet. Thomas verdeelde zijn antwoorden op de test 50/50 over Kim Lian en Sahil en die laatste vloog eruit. Dus wil de productie graag dat de casual zaterdagavondkijker nu gelooft dat Kim Lian dus de Mol wel moet zijn.

Maar als je even goed nadenkt, dan snap je dat ze niet vier afleveringen voor het einde gaan weggeven wie de Mol is. Wat kun je hier uit concluderen? Kim Lian haalt de finale (en ik denk zelfs dat ze de winnaar wordt) en de komende week zal Fresia ongetwijfeld na de shock-exit van Sahil wél haar vrijstelling inzetten. Dus valt Everon of Laetitia af.

De instorting van de Kim-Lian tunnel tijdens de Grote Ontmaskering in de finale wordt er een van epische proporties! En Thomas de Tweede wordt een Mol met historisch lage verdenking. Volgens MolTalk waren de verdenkingen van de kijkers gisteren als volgt: Kim Lian 34%, Fresia 22%, Everon en Laetitia beide 17% en Thomas 10%. De productie kan zeer tevreden zijn! 
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #483 Gepost op: 6-02-2022, 19:13:12 »
Hmja.

Maar Kim-Lian als mol is vooralsnog wel het equivalent van een detectiveroman waarin iemand met een bebloed mes, rokend pistool en halfleeg potje cyanide zich bij de speurneus van dienst meldt met een schriftelijke bekentenis, vier ooggetuigen én videobeelden van de moord, die dan na 300 pagina's inderdaad de dader blijkt te zijn...
Woosie down?

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #484 Gepost op: 6-02-2022, 19:14:50 »
Nee. Het initiatief komt van Sahil en vervolgens bedenken ze wat ze tegen het andere drietal moeten zeggen en suggereert Kim Lian dat ze tegen hen zullen zeggen "Zoals jullie nu zitten is al de verdeling."

Overigens ben ik van mening dat Kim Lian de Mol helemaal niet is. Dat is Thomas. En dat kun je weten als je gisteren goed hebt opgelet. Thomas verdeelde zijn antwoorden op de test 50/50 over Kim Lian en Sahil en die laatste vloog eruit. Dus wil de productie graag dat de casual zaterdagavondkijker nu gelooft dat Kim Lian dus de Mol wel moet zijn.

Maar als je even goed nadenkt, dan snap je dat ze niet vier afleveringen voor het einde gaan weggeven wie de Mol is. Wat kun je hier uit concluderen? Kim Lian haalt de finale (en ik denk zelfs dat ze de winnaar wordt) en de komende week zal Fresia ongetwijfeld na de shock-exit van Sahil wél haar vrijstelling inzetten. Dus valt Everon of Laetitia af.

De instorting van de Kim-Lian tunnel tijdens de Grote Ontmaskering in de finale wordt er een van epische proporties! En Thomas de Tweede wordt een Mol met historisch lage verdenking. Volgens MolTalk waren de verdenkingen van de kijkers gisteren als volgt: Kim Lian 34%, Fresia 22%, Everon en Laetitia beide 17% en Thomas 10%. De productie kan zeer tevreden zijn!

De mol die meeste geld heeft verdiend.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #485 Gepost op: 6-02-2022, 19:44:27 »
Hmja.

Maar Kim-Lian als mol is vooralsnog wel het equivalent van een detectiveroman waarin iemand met een bebloed mes, rokend pistool en halfleeg potje cyanide zich bij de speurneus van dienst meldt met een schriftelijke bekentenis, vier ooggetuigen én videobeelden van de moord, die dan na 300 pagina's inderdaad de dader blijkt te zijn...

Haha briljante beschrijving dit, heel treffend!

Ik probeer altijd vooral op lichaamstaal te letten en ben op die manier in deze tunnel beland, maar zit hier verre van comfortabel.

Tijdens de aflevering schieten mijn gedachte ook echt alle kanten op bij Kim-Lian.
Bij opdracht 2 bijvoorbeeld. ‘Hé ze waarschuwt de andere kandidaten voor de badmeesters, wat onmols… O ze krijgt de kistjes niet omhoog, lekker Mols weer... Toch wel en ze gaat ze ook nog veilig wegbrengen, jeetje dan is ze echt de mol niet... Aaah ze is nu alleen bij de kistjes, weer een briljante molactie… Mmmm geen geld verdwenen, dan klopt dat ook niet…’ en zo de hele aflevering verder 😂

In dit geval kan ze natuurlijk sneller dan verwacht gestoord zijn door Thomas met zijn kapotte lampje en zo is er voor alles een reden te bedenken, maar mocht Kim-Lian de mol zijn, dan is het op alle manier (haar spel, montage) anders dan ooit tevoren.


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #486 Gepost op: 6-02-2022, 19:51:21 »
De mol die meeste geld heeft verdiend.

Dat gaat Mol Thomas volgende aflevering voor een aanzienlijk deel weer uit de pot trekken door het kopen van een voor hem totaal nutteloze finalevrijstelling.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #487 Gepost op: 6-02-2022, 20:13:34 »

Tijdens de aflevering schieten mijn gedachte ook echt alle kanten op bij Kim-Lian.
Bij opdracht 2 bijvoorbeeld. ‘Hé ze waarschuwt de andere kandidaten voor de badmeesters, wat onmols… O ze krijgt de kistjes niet omhoog, lekker Mols weer... Toch wel en ze gaat ze ook nog veilig wegbrengen, jeetje dan is ze echt de mol niet... Aaah ze is nu alleen bij de kistjes, weer een briljante molactie… Mmmm geen geld verdwenen, dan klopt dat ook niet…’ en zo de hele aflevering verder 😂

Dat heb ik dus ook met Kim-Lian. Ik zit niet in deze tunnel, maar het zou zomaar kunnen dat alles is wat het lijkt en dat ze toch de mol is.  (en dan roept iedereen: je had het toch kunnen weten, maar ja)  ::rofl::
Vooralsnog denk ik toch dat ze een mollende kandidaat is en heel ver komt (winnares?). Ondanks alles. Maar ik ben daar niet zeker van, haha.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #488 Gepost op: 7-02-2022, 00:44:49 »
Ik denk dat ze juist wel enorm gemold heeft, met de opgeviste geldkistjes. Maar ze dekt zichzelf wel nog enigszins in.
Ze heeft slechts 2 kistjes opengemaakt, maar dat zijn er toch nog 2, omdat het anders té verdacht wordt. Een van de codes op de pijlen krijgt ze zogenaamd niet open. Dat had ze dan achteraf als excuus kunnen gebruiken. Thomas steekt daar echter een stokje voor.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #489 Gepost op: 7-02-2022, 01:27:45 »
De instorting van de Kim-Lian tunnel tijdens de Grote Ontmaskering in de finale wordt er een van epische proporties! En Thomas de Tweede wordt een Mol met historisch lage verdenking
Hihi, je weet dat ik het eerste deel erg leuk vind. Maar nu lees ik dat tweede deel, namelijk dat jij op Thomas zit! Maar die haalt geeneens de finale! Drie kandidaten vlogen er al op hem uit, die gaat het echnie redden nie. Dus jij krijgt eerst een heel persoonlijke tunnelinstorting...... en DAN ja DAN.... krijgt misschien wel de hele goegemeente hier hem, maar dan wel pas in aflevering 10 als Everon de mol blijkt. Thomas zit dan echt al lang en breed in het afvallershotel joh :o ::jaja::

Kim-Lian van der Meij...KLM...zouden dáár het vliegen, de vogels en de zwanen niet als hint op slaan?
Oh wow dat is een mooie. Ja, de zwaan, dit is hem, dit is DE hint!  ::ok:: ::ok:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #490 Gepost op: 7-02-2022, 09:28:41 »
Hihi, je weet dat ik het eerste deel erg leuk vind. Maar nu lees ik dat tweede deel, namelijk dat jij op Thomas zit! Maar die haalt geeneens de finale! Drie kandidaten vlogen er al op hem uit, die gaat het echnie redden nie. Dus jij krijgt eerst een heel persoonlijke tunnelinstorting...... en DAN ja DAN.... krijgt misschien wel de hele goegemeente hier hem, maar dan wel pas in aflevering 10 als Everon de mol blijkt. Thomas zit dan echt al lang en breed in het afvallershotel joh :o ::jaja::
Oh wow dat is een mooie. Ja, de zwaan, dit is hem, dit is DE hint!  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Je analyse ging goed tot je zei Everon de mol? Ik had meer van je verwacht.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #491 Gepost op: 7-02-2022, 10:14:51 »
Ik denk dat ze juist wel enorm gemold heeft, met de opgeviste geldkistjes. Maar ze dekt zichzelf wel nog enigszins in.
Ze heeft slechts 2 kistjes opengemaakt, maar dat zijn er toch nog 2, omdat het anders té verdacht wordt. Een van de codes op de pijlen krijgt ze zogenaamd niet open. Dat had ze dan achteraf als excuus kunnen gebruiken. Thomas steekt daar echter een stokje voor.
Ze had al 3 van de 5 kistjes open, toen Thomas kort voor tijd kwam helpen. Met nog niet alle pijlen geprobeerd. Ook een 4e krijgt ze een paar seconden voor tijd open met een code van Thomas, terwijl Thomas het 5e en laatste kistje aan het proberen is.

Van een goed voorbereide Mol had ik eigenlijk verwacht dat ze alle codes had opengerold, zodat niet duidelijk was welke codes al geprobeerd waren. Best onmols dat ze dat niet deed. En ze was ook wel weggekomen met 1 kistje open als Thomas terug is, en daar enthousiast over doen. Of met het 4e kistje niet open krijgen, haast hebben en nog een paar andere codes proberen. Kistjes open, wat geld eruit, en weer dicht, niemand kon weten of het geld evenredig verdeeld was. Hier lagen molkansen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #492 Gepost op: 7-02-2022, 10:43:29 »
Je analyse ging goed tot je zei Everon de mol? Ik had meer van je verwacht.
Hehe ik maak Tunnelgraver's scenario "Kim Lian tunnel stort in". Dan moet toch iemand anders de mol zijn. En Everon komt wel in de finale. Dat in tegenstaande tot Sahil:

Niet akkoord. Ik vind het bruggetje naar Sahil in de finale duidelijk. Als Thomas afvalt zal hij wel naar Kim gaan. Everon speelt ook de finale, dus Fresia gaat het licht niet meer zien.
Ik had meer van je verwacht.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #493 Gepost op: 7-02-2022, 11:31:25 »
Hehe ik maak Tunnelgraver's scenario "Kim Lian tunnel stort in". Dan moet toch iemand anders de mol zijn. En Everon komt wel in de finale. Dat in tegenstaande tot Sahil:
Ik had meer van je verwacht.

Everon komt inderdaad in de finale, maar dat zal dan wel met Fresia zijn, mijn alternatief voor als deze tunnel instort. Sahil was een foutje, maar wel leuk dat ze de mol nu ook vol afvallers laten verdenken en niet te vroeg beginnen met een te duidelijke finalebrug.



Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #494 Gepost op: 7-02-2022, 11:34:14 »
Kim Lian molt vrij veel, maar bijna nooit op een effectieve manier. Ze ontregelt, zorgt dat andere kandidaten in verwarring raken, maakt zichzelf enorm verdacht, maar zorgt niet voor weinig geld in de pot. Daarom vind ik haar toch vooral een nepmollende kandidaat, maar in de rest zie ik het ook niet (overtuigend).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #495 Gepost op: 7-02-2022, 11:42:15 »
Ik denk dat het erg met de opdrachten te maken heeft die het moeilijk maken om op een effectieve manier te mollen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #496 Gepost op: 7-02-2022, 11:45:29 »
En toch was t vrij simpel munten in t water te doen laten verdwijnen of een andere actie

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #497 Gepost op: 7-02-2022, 11:47:11 »
En toch was t vrij simpel munten in t water te doen laten verdwijnen of een andere actie

alle kistjes open maken en overal 50 eruit halen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #498 Gepost op: 7-02-2022, 11:53:02 »
alle kistjes open maken en overal 50 eruit halen.

En omdat je het verwacht doet ze het juist niet. ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #499 Gepost op: 7-02-2022, 11:54:37 »
En toch was t vrij simpel munten in t water te doen laten verdwijnen of een andere actie

Was wel tricky geweest omdat Rik al gezegd had dat er 3500 euro te verdienen was en ze wel konden nagaan dat er tien pijlen en kistjes waren met 350 euro per kistje. Toch had ik inderdaad graag gezien dat ze geld in de plomp gegooid had. Verdacht worden zit ze toch al niet mee.

(Maar als de opdrachten gelaagder zouden zijn waarbij het ene onderdeel het andere onderdeel van de opdracht beïnvloedt en dan niet zo lineair als: sleutels zoeken -> pijlen schieten -> kistjes openen, dan waren er veel meer en ook subtielere molmogelijkheden geweest. Bijvoorbeeld door extra stapjes in de opdracht in te bouwen zoals team 2 moet raadsels oplossen om aanwijzingen door te geven aan team 1 waarmee ze de sleutels makkelijker kunnen vinden.)