Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 80283 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #500 Gepost op: 7-02-2022, 11:57:09 »
De presentator benoemt heel vaak wat ze kunnen verdienen.
Dat betekent niet dat de mol niets kan.

Ze had kunnen zeggen dat er waarschijnlijk meer geld in de ongeopende kistjes zat oid. Anything. Maar ze doet niks.


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #501 Gepost op: 7-02-2022, 11:58:44 »
Hihi, je weet dat ik het eerste deel erg leuk vind. Maar nu lees ik dat tweede deel, namelijk dat jij op Thomas zit! Maar die haalt geeneens de finale! Drie kandidaten vlogen er al op hem uit, die gaat het echnie redden nie. Dus jij krijgt eerst een heel persoonlijke tunnelinstorting...... en DAN ja DAN.... krijgt misschien wel de hele goegemeente hier hem, maar dan wel pas in aflevering 10 als Everon de mol blijkt. Thomas zit dan echt al lang en breed in het afvallershotel joh :o ::jaja::

Nee hoor, Thomas koopt aanstaande zaterdag voor veel geld uit de pot een finalevrijstelling.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #502 Gepost op: 7-02-2022, 12:33:17 »
Ze had ook niet kunnen opperen om de kistjes tussen de benen te klemmen en ze (net als Sahil) op het randje van de sup kunnen zetten. Of opvissen, lampjes uitdoen en teruggooien. Zo werden ze nooit meer gevonden. Een kistje verliezen was minder verdacht (zie Sahil) en had meer effect dan liegen over €300 áls dat al effect had gehad.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #503 Gepost op: 7-02-2022, 12:41:53 »
Klopt: Kim-Lian deed in deze opdracht veel te veel goed en molde eigenlijk helemaal niet. Ze had makkelijk wat munten in het water kunnen gooien, maar ook dat deed ze niet.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #504 Gepost op: 7-02-2022, 12:44:51 »
Of de mannen niet waarschuwen voor de badmeester.. of de badmeester n kistje laten pakken .. of onhandig n kistje terug in t water laten vallen.. of 1 ipv 2 kistjes vinden.. of bij de sups van Tho en Sa gaan varen zodat zij minder wendbaar zijn zodat de badmeesters t makkelijker hebben. Zou allemaal passen bij mollende Kim.
Maar ze doet t niet

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #505 Gepost op: 7-02-2022, 13:03:50 »
Maar ze doet t niet
Terwijl de Mol na opdracht Tijdsbeeld toch getergd is, zou je zeggen. En gaat toeslaan zodra de kans zich voordoet. Dat had ze bij deze opdracht onverdacht kunnen doen, op veel verschillende manieren.

Dan is Everon in deze opdracht (en eigenlijk in de hele aflevering) verdachter. Hij kon niets doen aan het feit dat hij werd ingedeeld bij het Fort, dat had het andere busje geregeld. Vond maar 1 sleutel, volgens mij toen hij werd getest door Laetitia. En stemde wel in met stoppen met zoeken, maar dat klonk niet van harte.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #506 Gepost op: 7-02-2022, 13:09:11 »
Of de mannen niet waarschuwen voor de badmeester.. of de badmeester n kistje laten pakken .. of onhandig n kistje terug in t water laten vallen.. of 1 ipv 2 kistjes vinden.. of bij de sups van Tho en Sa gaan varen zodat zij minder wendbaar zijn zodat de badmeesters t makkelijker hebben. Zou allemaal passen bij mollende Kim.
Maar ze doet t niet

Vanvoor waren waarschijnlijk lagere bedragen. En er lijkt toch wat geld weg te zijn... Ze kon veel meer doen, maar ik zie wel molgedrag. Ze had ook kistjes van Sahil/Thomas al kunnen meenemen. Dat doet ze ook helemaal niet. Ze gaat gewoon een kwartier aan die slotjes staan te niksen en mollen.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #507 Gepost op: 7-02-2022, 14:57:39 »
Vanvoor waren waarschijnlijk lagere bedragen. En er lijkt toch wat geld weg te zijn... Ze kon veel meer doen, maar ik zie wel molgedrag. Ze had ook kistjes van Sahil/Thomas al kunnen meenemen. Dat doet ze ook helemaal niet. Ze gaat gewoon een kwartier aan die slotjes staan te niksen en mollen.
Er was toch geen geld weg? 4 x 350 = 1400 euro.
Het mollen met de opgeviste kistjes bleef volgens mij beperkt tot één kistje niet open krijgen dat Thomas vervolgens alsnog opende.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #508 Gepost op: 7-02-2022, 15:05:17 »
Everon, Sahil en Thomas zitten op Kim. Fresia niet. Als Kim de Mol is zou Fresia eruit gegaan zijn.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #509 Gepost op: 7-02-2022, 15:18:29 »
Everon, Sahil en Thomas zitten op Kim. Fresia niet. Als Kim de Mol is zou Fresia eruit gegaan zijn.

Tenzij Fresia ook op Kim-Lian heeft ingezet. We horen Fresia wel zeggen dat Everon haar Mol is maar we weten niet of ze nog op iemand anders spreidt. En waarom zou ze vol op één gaan en een vrijstelling niet inzetten? Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #510 Gepost op: 7-02-2022, 15:18:43 »
Everon, Sahil en Thomas zitten op Kim. Fresia niet. Als Kim de Mol is zou Fresia eruit gegaan zijn.

Dat van Sahil is niet bewezen. Fresia nam Kim de vorige testen ook nog mee, dus het is ook niet bewezen dat ze vol op Everon is gegaan.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #511 Gepost op: 7-02-2022, 15:26:56 »
In het spel zie je ook dat Fresia Kim niet vertrouwd. De testbiechten vertellen ons echt niet hoe het precies zit met de verdenkingen. Dat zou te makkelijk zijn.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #512 Gepost op: 7-02-2022, 15:29:39 »
In het spel zie je ook dat Fresia Kim niet vertrouwd. De testbiechten vertellen ons echt niet hoe het precies zit met de verdenkingen. Dat zou te makkelijk zijn.

 In het spel vertrouw je niemand. iemand vertrouwen is dodelijk

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #513 Gepost op: 7-02-2022, 15:40:22 »
In het spel zie je ook dat Fresia Kim niet vertrouwd. De testbiechten vertellen ons echt niet hoe het precies zit met de verdenkingen. Dat zou te makkelijk zijn.

Waarom zou ze anders over die 100 euro vragen, waar we nooit meer iets van over hebben gehoord daarna. Apart.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #514 Gepost op: 7-02-2022, 17:41:43 »
Ik blijf toch moeite houden met Kim Lian als mol en heb daarom even op een rijtje gezet wat ik per opdracht van haar vind (deels op gevoel) opties zijn: Mols/onmols/neutraal.

Ik kom na 17 opdrachten uit op
8 onmolse opdrachten
6 neutrale opdrachten
3 molse opdrachten

Dat vind ik toch wel heel weinig voor een mol. Opvallend is verder dat ik haar wel Mols vond aan het begin van de serie, maar daarna steeds minder. Hebben de makers gehoopt op een soort tunnelvisie XXL?  ::rofl::

1.1
Kim zit in team aftroeven en moet dus opdrachten goed doen, zodat er genoeg jokers uit de pot gehaald kunnen worden. Hiermee heeft de mol hetzelfde doel als kandidaten. Maar ze initieert wel het inleveren van geld voor jokers. (MOLS)
1.2
De mol wil deze opdracht onder de radar blijven, zeker met opdracht 1.3 in het verschiet. Waar mogelijk zou de mol alleen willen slapen om snachts onopvallend te mollen. Kim komt in die positie (slaapt alleen), maar doet hier niets mee. (ONMOLS)
1.3
Mol en kandidaten hebben hetzelfde doel, hoewel om andere redenen. (Neutraal)
2.1
Kim Lian doet heel verdacht. Ze drinkt rode drank, eet taart met haar mond etcetera en draagt totaal niet bij aan het slagen van de opdracht (MOLS)
2.2
Kim Lian zegt vooral hoe hard het gaat en doet niet echt haar best. Ze probeert alle ballonnen te raken, ook de rode. (MOLS)
2.3
Kim Lian herkent de Zweedse vlag niet, maar zorgt wel voor een witte kap, die nodig is voor geld. (Neutraal)
3.1
Onmogelijke opdracht, maar Kim Lian helpt Everon bij het enige schot dat wel lukt. (ONMOLS)
3.2
Ze wordt afgeschoten, net als Everon en Fresia die in dezelfde ronde zaten (Neutraal)
3.3
Kim Lian weet "jokerjattende" Welmoed niet te verleiden tot het gaan voor een vrijstelling, waardoor er €1500 in de pot komt. (ONMOLS)
4.1
Kim Lian weet het bedrag van Sahil juist te benoemen en brengt zo als een van de weinigen geld in de pot. Ze had prima mee kunnen gaan in het verhaal dat getallen niet te onthouden zijn. Of Sahil te veel info afvuurde. (ONMOLS)
4.2
Kim Lian en Hila brengen 500/750 in de pot. Ze houden wel een deel achter, maar toch. Onnodig geld t.o.v. andere duo's. (ONMOLS)
4.3
Kim Lian en Laetitia hebben 3 antwoorden goed en omschrijven de verschillen prima (ONMOLS)
5.1
Kim Lian geeft de juiste info aan Laetitia, waardoor zij geld kan verdienen (en potentieel een verdubbelaar). Ze haalt zelf niks binnen. (Neutraal)
5.2
Kim Lian en Sahil halen 4/14 juiste zwanen binnen. Dat is niet opvallend slechter dan andere kandidaten. (Neutraal)
5.3
Kim Lian draag niet veel, maar verstoord ook niets. Zorgt niet voor vertraging/discussie als de kans zich voordoet als Thomas oppert om op te geven. (ONMOLS)
6.1
Kim Lian stelt voor om de kistjes tussen de benen te klemmen, laat er geen vanaf vallen en verduistert geen geld als ze alleen is (ONMOLS)
6.2
Opdracht is prima verlopen, Kim Lian heeft daar gewoon aan meegewerkt (Neutraal)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #515 Gepost op: 7-02-2022, 17:47:13 »
Citaat
De mol wil deze opdracht onder de radar blijven, zeker met opdracht 1.3 in het verschiet. Waar mogelijk zou de mol alleen willen slapen om snachts onopvallend te mollen. Kim komt in die positie (slaapt alleen), maar doet hier niets mee. (ONMOLS)

Ik haak hier gelijk in. In niet is de mol zei Glenn dat de kistjes bewaakt werden door hem, Fresia, Everon en Sahil. Kim-Lian kon onmogelijk saboteren.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #516 Gepost op: 7-02-2022, 17:53:46 »
Ik haak hier gelijk in. In niet is de mol zei Glenn dat de kistjes bewaakt werden door hem, Fresia, Everon en Sahil. Kim-Lian kon onmogelijk saboteren.

Ik geloof ook niet in een perfecte mol, dus zoiets kan gebeuren. Maar dat maakt niet dat de balans ineens omslaat in een Molse Kim Lian  ::ohno::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #517 Gepost op: 7-02-2022, 18:45:03 »
Everon komt inderdaad in de finale, maar dat zal dan wel met Fresia zijn, mijn alternatief voor als deze tunnel instort. Sahil was een foutje

Nee hoor, Thomas koopt aanstaande zaterdag voor veel geld uit de pot een finalevrijstelling.

Ik moet zo lachen. Voor Belgian Mol denk ik dat je het nooit zult weten wanneer die tunnel instort. Want dat zal de finale zijn. Dus een alternatief valt dan niet meer te vinden.

En voor Tunnelgraver denk ik dat het zaterdag al ophoudt met Thomas exit. Maar dan kan nog wel de Grote Tunnelinstorting. Jij gaat vast ook op Fresia zitten dan  ::rofl::

Hmmmm nou ja..... Kim-Lian is gewoon de mol, dus we gaan lekker door. Belgian Mol heeft wel gelijk, ik kan net zo goed Charlotte als Everon kiezen als alternatief, want beiden zijn de mol toch niet  ;D Wel een kijktip: MOLTALK! Charlotte was er!

Nu ga ik langzaam toch denken..... misschien dan toch?!  :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #518 Gepost op: 7-02-2022, 18:52:30 »
Of de mannen niet waarschuwen voor de badmeester.. of de badmeester n kistje laten pakken .. of onhandig n kistje terug in t water laten vallen.. of 1 ipv 2 kistjes vinden.. of bij de sups van Tho en Sa gaan varen zodat zij minder wendbaar zijn zodat de badmeesters t makkelijker hebben. Zou allemaal passen bij mollende Kim.
Maar ze doet t niet

Je doet wel heel aardig je best om mij uit deze tunnel te jagen... Maar waar kan ik nu heen? Ik voel me ontheemd!
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #519 Gepost op: 7-02-2022, 18:59:32 »
Ik ben zelf ook nog een beetje hier hoor ..  ::rofl::
Want tja.. die hint he