Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 79558 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #580 Gepost op: 11-02-2022, 20:03:02 »
In de promo van morgen zegt ze: 'ik denk dat we iets met dieren gaan doen'. Wat krijgen we? Schapen ::rofl::

Dus of
1. Ze is de mol, en gebruikt deze voorkennis dit weer in your face
2. Het is een toevallige uitspraak en gebruikt door de montage om haar extra verdacht te maken
3. Het is een toevallige uitspraak en ze heeft dit van een hogere macht via haar edelsteen doorgekregen :P

Ze heeft kennelijk al vroeg in de kristallen bol gekeken.  ;D
In aflevering 1 extra beeldmateriaal zegt ze dat ze  nauwelijks geslapen heeft omdat ze last had  van dieren of dieren?

Bij het schrijven van het pleidooi zegt ze:
"Dus iedereen begon heel druk te schrijven. Als een soort schaapgedrag, nadoen wat de rest doet".  ::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #581 Gepost op: 11-02-2022, 20:07:25 »
Ze heeft kennelijk al vroeg in de kristallen bol gekeken.  ;D
In aflevering 1 extra beeldmateriaal zegt ze dat ze  nauwelijks geslapen heeft omdat ze last had  van dieren of dieren?

Bij het schrijven van het pleidooi zegt ze:
"Dus iedereen begon heel druk te schrijven. Als een soort schaapgedrag, nadoen wat de rest doet".  ::rofl::

Klopt!
Kim-Lian denkt dat ze op een safari kamperen ::rofl::





Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #582 Gepost op: 11-02-2022, 20:08:56 »
Dus al die peentjes die jij al weken zweet, die komen bij stichting Korrelatie dan op de finaledag voor ons tripple-axxed terug ::) ::schaam::

Echt niet. Ik heb het de laatste jaren erg vaak goed gehad en vind het heel verfrissend om soms compleet nat te gaan. (Vlaamse seizoen 2020 bijvoorbeeld.) Dat houdt mijn voetjes op de grond. Dus mocht Thomas morgen naar het Afvallershotel vertrekken, dan lach ik daar heel hard om. Ik heb geen eens meer een reserve-mol, dus kijk het seizoen in dat geval met verbazing uit.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #583 Gepost op: 11-02-2022, 20:19:14 »
Kim is gewoon wat ze zegt dat ze is: Een heel fanatieke kandidaat en niet de mol. En ze kan dat. (allemaal haar eigen woorden).

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #584 Gepost op: 11-02-2022, 21:06:49 »
Kim is gewoon wat ze zegt dat ze is: Een heel fanatieke kandidaat en niet de mol. En ze kan dat. (allemaal haar eigen woorden).

Een mol die een fanatieke kandidaat speelt ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #585 Gepost op: 12-02-2022, 17:43:48 »
heel verfrissend om soms compleet nat te gaan
Dat was nu juist mijn pointe.

Nu Thomas eruit, dan in de finale Kim-Lian....... lekkere duik voor ons allemaal  >:D :o ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #586 Gepost op: 12-02-2022, 18:54:43 »


Als het programma leuk en goed is voor 100 molloten, is het zeker goed voor gemiddelde kijkers  ;)
[/quote]

 ::rofl:: ::bravo::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #587 Gepost op: 12-02-2022, 19:00:38 »
Dat was nu juist mijn pointe.

Nu Thomas eruit, dan in de finale Kim-Lian....... lekkere duik voor ons allemaal  >:D :o ::hypocriet::

Dat zou hilarisch zijn. Maar wie is jouw Mol dan?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #588 Gepost op: 12-02-2022, 19:14:49 »
Kim-Lian van der Meij. Die blondine.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #589 Gepost op: 12-02-2022, 19:17:10 »
Aha, je hoopt op je eigen verfrissende duik!    ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #590 Gepost op: 12-02-2022, 19:22:37 »
Altijd!  ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

En wie zou het dan zijn? Ik hoop niet dat ik een jaar later nog denk dat het toch Charlotte is  >:D :P ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #591 Gepost op: 12-02-2022, 19:25:45 »
Altijd!  ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

En wie zou het dan zijn? Ik hoop niet dat ik een jaar later nog denk dat het toch Charlotte is  >:D :P ::rofl::

En "Charlotte bleek achteraf toch de mol" kunnen we ook afstrepen van het mol-theorieën lijstje.  :P
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #592 Gepost op: 12-02-2022, 19:29:07 »
Ja maar dat hoeven we met Kim-Lian nooit toch?

Met Thomas wel straks.

Maar met Kim-Lian niet. Toch?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #593 Gepost op: 12-02-2022, 19:36:01 »
Tot zover de chat. Daar is chat/discord/off-topic-topic voor.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #594 Gepost op: 12-02-2022, 22:46:54 »
Wat stil in deze tunnel na deze aflevering :)

Ben nu juist wel benieuwd naar jullie reacties. Want er valt genoeg over haar te zeggen, ze was niet bepaald onopvallend....

Ik ben uit deze tunnel gebleven omdat ik het al vrij snel teveel in-your-face mollen vond. En dat heeft niet mijn voorkeur, mja daar wordt geen rekening mee gehouden natuurlijk. Maar tijdens deze aflevering dacht ik voor het eerst, misschien is het inderdaad gewoon zo'n mol dit keer, zeker toen ze niet afviel met zoveel beeldtijd.

Tegelijkertijd vind ik het bij de boot gemist opdracht dan weer niet echt mols om zo goed te fotograferen en het meeste geld op te halen... dus tja...

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #595 Gepost op: 12-02-2022, 22:50:40 »
Dat de uitspraak van Kim-Lian dat ze vermoedde een opdracht met schapen(hoeden) te gaan doen de montage heeft gehaald... met elke aflevering hoop ik minder dat ze de Mol is. Al is het in het verleden vaker voorgekomen dat (expliciete) blijken van voorkennis door de Mol de montage gehaald hebben (Jon bij de bekendmaking dat ze naar Jordanië gingen, ik meen Jeroen ook?).
« Laatst bewerkt op: 12-02-2022, 22:54:07 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #596 Gepost op: 12-02-2022, 22:53:13 »
Dat de uitspraak van Kim-Lian dat ze vermoedde een opdracht met schapen(hoeden) te gaan doen de montage heeft gehaald...

Dit is normaal gesproken direct n reden voor mij om van diegene af te stappen

Maar ja .. denk toch dat ze t is

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #597 Gepost op: 12-02-2022, 22:54:03 »
Dit is niet per se een reactie op de post hierboven, maar in het algemeen ben ik benieuwd hoe degenen die nu zeggen dat Kim niet de Mol is omdat het te duidelijk is gaan reageren mocht ze straks wel de Mol blijken. Hopelijk niet "het was te duidelijk" want dat klopt dan niet want dan had je haar wel als Mol gezien toch? Het zou gewoon een bepaalde strategie zijn om het op deze manier te doen. Of dat leuk is, is een andere vraag.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #598 Gepost op: 12-02-2022, 22:56:56 »
Dit is niet per se een reactie op de post hierboven, maar in het algemeen ben ik benieuwd hoe degenen die nu zeggen dat Kim niet de Mol is omdat het te duidelijk is gaan reageren mocht ze straks wel de Mol blijken. Hopelijk niet "het was te duidelijk" want dat klopt dan niet want dan had je haar wel als Mol gezien toch? Het zou gewoon een bepaalde strategie zijn om het op deze manier te doen. Of dat leuk is, is een andere vraag.

Als Kim-Lian de Mol is zou ik het op zich wel begrijpen dat de productie het op deze manier in beeld gebracht heeft, omdat het anders is dan ze het gebruikelijk doen. En na 22 jaar moet je blijven zoeken naar manieren om te variëren. Niet alleen in opdrachten, vrijstellingen, jokers, twists etc., maar ook in montage. Maar leuk... nee, niet echt naar mijn mening.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #599 Gepost op: 12-02-2022, 22:58:19 »
Ik ben wel benieuwd hoe er gereageerd wordt als blijkt dat ze het niet is  ::tandpastasmiley::

Maar serieus, als ze het is dan hebben jullie er goed doorheen gekeken dat ze dit jaar een in your face molstrategie hebben gekozen. Ik persoonlijk vind dat jammer want je wil zo lang mogelijk twijfelen en de mol zo min mogelijk geld binnen zien halen. En dat doet deze ‘mol’ niet. Liever een slinkse mol die door niemand wordt verdacht ipv door alle kandidaten