Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 80255 keer)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #640 Gepost op: 15-02-2022, 08:54:51 »
Mocht Fresia afvallen dan is kans groot dat Kim in publieke peiling boven de 50% komt.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #641 Gepost op: 15-02-2022, 10:00:39 »
Inderdaad. Kim-Lian pakt gewoon te veel geld bij spellen waarbij je juist makkelijk kan mollen. Zie maar de millie/mollie-opdracht...

Maar ze kon niet zien alsof de boef op de foto stond ://.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #642 Gepost op: 15-02-2022, 10:37:27 »
Volgens mij hebben mensen in deze tunnel gewoon niet goed genoeg in haar ogen gekeken. Kim-Lian is echt niet de Mol.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #643 Gepost op: 15-02-2022, 11:29:38 »
Ze schrijft op insta dat ze sinds de opnames van widm weer in nl is

Niet de mol wordt 1wk van tevoren opgenomen

Is zij de vlg afvaller?  >:D

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #644 Gepost op: 15-02-2022, 11:47:22 »
Ben bang dat zij af gaat vallen de volgende aflevering. tenzij allenn door mogen naar een finale met 4.
Vond haar in de bootopdracht heel erg acteren. Lijkt wel of ze een beetje genoeg heeft van haar rol als hulp MOL.

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #645 Gepost op: 15-02-2022, 17:42:39 »

Maar serieus, als ze het is dan hebben jullie er goed doorheen gekeken dat ze dit jaar een in your face molstrategie hebben gekozen. Ik persoonlijk vind dat jammer want je wil zo lang mogelijk twijfelen en de mol zo min mogelijk geld binnen zien halen. En dat doet deze ‘mol’ niet. Liever een slinkse mol die door niemand wordt verdacht ipv door alle kandidaten

Je raakt precies de essentie. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Waarbij de ene Mol het natuurlijk anders doet dan de andere. Dé Mol bestaat immers niet. Stel dat één van de nu al afvallen kandidaten de Mol geweest was. Die had het waarschijnlijk weer anders aangepakt dan de huidige Mol. En zo zal er altijd iemand wel wat op te merken hebben. Je kunt het als productie ook nooit voor iedereen goed doen.
Wat ik persoonlijk wel kan waarderen, is dat er op dit forum toch nog wel veel verschillende visies zijn over wie de Mol is. Kijk maar in de poll 'Wie is de mol' en de diverse tunnels die er van de nog overgebleven 'kandidaten' zijn.
Of je het wel of niet leuk vindt, is dan minder relevant. Er is op dit moment in elk geval nog genoeg tweespalt. Lijkt me de missie van de makers in elk geval geslaagd....  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #646 Gepost op: 15-02-2022, 17:45:01 »
Je raakt precies de essentie. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Waarbij de ene Mol het natuurlijk anders doet dan de andere. Dé Mol bestaat immers niet.

En de Mol moet zich ook nog eens aanpassen aan de dynamiek die er in de groep ontstaat. Werkt iedereen erg samen of juist niet? Zijn er nepmollen actief? Misschien is het wel zo dat als Kim de Mol is dat ze door de aanwezigheid van Sahil besloten heeft om ook extra uit te gaan pakken en de nepmol te gaan spelen.

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #647 Gepost op: 15-02-2022, 17:48:41 »
Geen idee, Heinz. Laat ik vooropstellen dat ik haar wel een leuke Mol zou vinden. Haar tactiek (of gebrek daaraan) heeft dan helaas niet geholpen om haar onverdacht te maken. Maar het lijkt me erg grappig om haar daar achteraf haar schouders over te zien ophalen, omdat ze wel vreselijk veel lol heeft gehad.

Dat laatste.  ::tandpastasmiley::
Blip, verander je dan ook je handtekening met:

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Kim-Lian van der Meij ?
 ::tandpastasmiley::  ::rofl::

Want dat kan ook nog, dat dit verklaart waarom ze op bepaalde momenten dan tóch geld in de pot gespeeld heeft, terwijl ze het niet had willen doen. ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #648 Gepost op: 15-02-2022, 17:54:48 »


  • Kim-Lians kandidatenpagina met een overzicht van haar belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 7 en vind je hier

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #649 Gepost op: 16-02-2022, 14:00:42 »
Ik mis nog bij aflevering 4 na de eerste opdracht vraagt Arno wie zijn getal heeft doorgegeven. Arno, Sahil en Kim-Lian steken daarbij hun handen omhoog. Echter, hebben we Kim-Lian nooit een getal naar Sahil horen roepen. ::vergroot::.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #650 Gepost op: 16-02-2022, 14:07:25 »
Ik heb het teruggekeken. Interessant stukje! Kim-Lian stond al met haar hand op haar pet en doet deze naar beneden. Vervolgens telt Arno haar wel mee (uno, dos, tres) en zegt Kim-Lian: "Ik twijfel hoor, ik weet het niet zeker."

Best raar toch? Je herinnert je toch nog wel een lang nummer te hebben doorgegeven? ???

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #651 Gepost op: 16-02-2022, 14:14:30 »
Ik heb het teruggekeken. Interessant stukje! Kim-Lian stond al met haar hand op haar pet en doet deze naar beneden. Vervolgens telt Arno haar wel mee (uno, dos, tres) en zegt Kim-Lian: "Ik twijfel hoor, ik weet het niet zeker."

Best raar toch? Je herinnert je toch nog wel een lang nummer te hebben doorgegeven? ???

Voor mijn gevoel probeerde ze hier even de goede kandidaat uit te hangen wat ook wel in lijn staat met het bedrag wat ze noemt tijdens de opdracht.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #652 Gepost op: 16-02-2022, 14:17:08 »
Ik denk dat het zo ging (van wat er te zien is): doordat ze met haar hand op haar pet staat denkt Arno ten onrechte dat ze haar hand opsteekt op zijn vraag wie een bedrag noemde en rekent hij haar mee. Kim-Lian (als Mol of als kandidaat die gekke dingen doet) moet nu in een split second bedenken of ze daar in meegaat of niet en zegt dat ze twijfelt.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #653 Gepost op: 16-02-2022, 14:17:29 »
Voor mijn gevoel probeerde ze hier even de goede kandidaat uit te hangen wat ook wel in lijn staat met het bedrag wat ze noemt tijdens de opdracht.

Misschien maar het was niet nodig en de kandidaten gaat je echt niet minder verdenken voor die 50 euro. Haar grootste fout was natuurlijk 250 euro verduisteren. 

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #654 Gepost op: 16-02-2022, 18:38:42 »
Vond je Jeroen ook fout dan? Die zat zo omzichtig en twijfelend nerveus dat geld toen achter te houden, bijv. tegen Ellie. Soms doet de mol een beetje gek.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #655 Gepost op: 16-02-2022, 18:43:38 »
Vond je Jeroen ook fout dan? Die zat zo omzichtig en twijfelend nerveus dat geld toen achter te houden, bijv. tegen Ellie. Soms doet de mol een beetje gek.

Hij kwam er mee weg. Vooral hoe hij acteerde tegenover een ex politieagente.  Kim pakte verkeerd aan en kwam daardoor bij veel mensen hoog op de lijst staan samen met Sahil.  Ze had makkelijk onder de radar kunnen blijven met  Sahil als hulpmol.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #656 Gepost op: 17-02-2022, 00:20:45 »
Dit topic dreigt een beetje af te zakken.
Fresia is de mol, de maskerhint heeft nooit bestaan, geniet, het is echt genieten, van mol Fresia. Kim is waarschijnlijk winnaar, goed gedaan.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #657 Gepost op: 17-02-2022, 09:12:36 »
Het geld achterhouden is net logisch. Wat Everon doet, 1 op 1 geld terugvragen, dat is superonmols.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #658 Gepost op: 17-02-2022, 09:31:59 »
Logisch inderdaad - maar het meest logisch als kandidaat. Zo blijf je lekker verdacht. Als mol zit ze er nu mee in haar maag en kan ze eigenlijk beter haar verlies nemen, en die 250 euro teruggeven. Dan is ze van die verdenkingen af. Maar dan gaat ze wel af, want dan moet ze erkennen dat die actie eigenlijk nergens op sloeg.

Dat geld 1 op 1 terugvragen is juist een slimme zet van mol Everon: hij kan wel op zijn vingers natellen dat ze het toch niet doet. En het belangrijkst: Kim gaat hem meteen minder verdenken. Maar het kan natuurlijk ook gewoon een kandidatenactie zijn, om te kijken hoe zijn mol erop reageert.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2022, 10:59:35 door Molest »

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #659 Gepost op: 17-02-2022, 09:33:34 »
Het geld achterhouden is net logisch. Wat Everon doet, 1 op 1 geld terugvragen, dat is superonmols.

1 op 1 maar ook in de groep doet hij dat. (voor ons in beeld)

Dit om de aandacht op een kandidaat te vergroten en niet op zich zelf?
Die 250e zal hem echt helemaal niets interesseren wanneer hij de Mol blijkt te zijn en dat er in de finale 5000e uit de pot gaat.