Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 80265 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #700 Gepost op: 20-02-2022, 11:05:00 »
Ze zegt in de test dat ze volle bak voor iemand gaat en dan krijgen we te zien dat ze Ja zegt op de vraag of de Mol een metaaldetector in handen had bij de opdracht Zand Erover. Everon, Thomas en zij zelf hadden die vast. Fresia zit al vanaf aflevering 4 op Everon. Thomas heeft ze zelfs nog nooit genoemd net als Kim-Lian trouwens.
Enne, dat ze niet expliciet laten zien dat Fresia (100%) op Everon zit zegt ook wel genoeg. Ze willen natuurlijk de Kim tunnelaars nog een sprankje hoop geven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #701 Gepost op: 20-02-2022, 13:17:49 »
Ze blijft gewoon op onnodige momenten geld verdienen. Gisteren alweer bij de stepjes door ineens het achterwiel te willen gaan hallen van een ander stepje. Als mol compleet onnodig...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #702 Gepost op: 20-02-2022, 13:21:21 »
Qua spel kan ze t gewoon niet zijn. Qua hint kan ze het niet niet zijn.


Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #703 Gepost op: 20-02-2022, 13:31:37 »
Ze blijft gewoon op onnodige momenten geld verdienen. Gisteren alweer bij de stepjes door ineens het achterwiel te willen gaan hallen van een ander stepje. Als mol compleet onnodig...
We horen Kim-Lian zeggen "oke, dan pak ik dit wiel". Daarvoor vraagt ze al aan de groep of zij mag steppen. Dus het plan voor het wisselen moet er al zijn geweest. Wie hiermee gekomen is, is niet duidelijk.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #704 Gepost op: 20-02-2022, 13:33:25 »
Ze blijft gewoon op onnodige momenten geld verdienen. Gisteren alweer bij de stepjes door ineens het achterwiel te willen gaan hallen van een ander stepje. Als mol compleet onnodig...

Ja eens, en dat blijft ze telkens doen volgens mij. Geen mol, denk ik, maar blijkbaar weet ze mensen wel op het verkeerde been te zetten? Ik vind die interactie tussen haar en Everon heel leuk: allebei verdenken ze elkaar en ze weten het van elkaar. Die graafopdracht was leuk zo samen.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #705 Gepost op: 20-02-2022, 13:36:30 »
Ze blijft gewoon op onnodige momenten geld verdienen. Gisteren alweer bij de stepjes door ineens het achterwiel te willen gaan hallen van een ander stepje. Als mol compleet onnodig...

Dit is gewoon NIET waar. Het is Fresia die zegt ''als we één compleet hebben gaan we weg''. Tja, het is inderdaad wel Kim die hier de credits voor neemt terwijl het Fre haar idee was. Bovendien kon ze echt niks meer anders doen dan dit opvolgen om minder mols te lijken. Het was maar 500 euro van de mogelijke 2000. Als alleen Kim niet aan kwam dan was het heel duidelijk geweest dat ze de mol was. Soms moet je ook improviseren als de mol.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #706 Gepost op: 20-02-2022, 13:42:50 »
Ze is op veel momenten de grootverdiener hoor. Die millies en mollies ook… afl stemmen.. ze verdient veel te veel.
We kunnen wel elke keer excuusjes verzinnen voor haar maar de niet kim verdenkers hebben gewoon gelijk.
En volgens mij zitten wij allemaal op haar vanwege n andere reden die we niet los kunnen laten. Incl myself

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #707 Gepost op: 20-02-2022, 13:45:45 »
Een mol heeft ook wel eens ongeluk. Hoeveel ze heeft ''verdient'' valt nog wel mee.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #708 Gepost op: 20-02-2022, 13:55:12 »
Zoals MartinJ al heeft beschreven, kan Kim-Lian de Mol niet meer zijn. Vermoedelijk heeft ze inderdaad in een vroegtijdig stadium Fresia in het vizier gekregen en wordt ze de winnares van dit seizoen. Je kunt trouwens bij het verdelen van de rollen bij de container-opdracht goed zien dat ze meteen Fresia claimde. Gauw haal Mol weghouden van de heren, zodat die niet zouden kunnen merken wat Fresia daarboven ging uitspoken.

Slim gespeeld door Kim-Lian. Naast winnares verdient ze wat mij betreft ook de titel 'super trol-mol 2022'.   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #709 Gepost op: 20-02-2022, 13:58:42 »
Vermoedelijk heeft ze inderdaad in een vroegtijdig stadium Fresia in het vizier gekregen en wordt ze de winnares van dit seizoen.

Ze verdenkt Everon.

Je kunt trouwens bij het verdelen van de rollen bij de container-opdracht goed zien dat ze meteen Fresia claimde.

Rik deelde de duo's in.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2022, 16:59:49 door Heinz »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #710 Gepost op: 20-02-2022, 14:05:10 »
Oef. Ik lees hierboven toch wel heel stellige opmerkingen die "niet heel mooi oud gaan worden" wanneer Kim Lian toch de mol blijkt. Staat genoteerd  ;)

Misschien lopen een aantal forummers hier weer in zelfde valkuil als bij Mol Renee vorig jaar?
Het hoeft allemaal niet perfect te zijn he. Kijk ook naar wat de mol de anderen niet laat verdienen. En kijk ook naar de momenten dat geld verdienen niet te voorkomen is, maar waar de mol dan handig de credits voor pakt.

Een theorie:
Ik heb het idee dat mol Kim Lian (als spelletjesfanaat!) is uitgedaagd met een extra doel. Namelijk de gouden hints op de het geld uit de handen van de kandidaten houden. Dat kan ervoor gezorgd hebben dat sommige molacties op het eerste gezicht niet effectief of logisch lijken. Maar vanuit dit extra doel misschien wel verklaarbaar kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2022, 14:07:00 door annebeestje »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #711 Gepost op: 20-02-2022, 14:07:36 »
Rik deelde de duo's in.

 Nee? Fresia en Kim kijken elkaar aan het moment dat er naar 2 groepjes gevraagd wordt en boksen met elkaar. Hiermee wordt de indeling eigenlijk al een soort van gemaakt.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #712 Gepost op: 20-02-2022, 14:11:24 »
Een theorie:
Ik heb het idee dat mol Kim Lian (als spelletjesfanaat!) is uitgedaagd met een extra doel. Namelijk de gouden hints op de het geld uit de handen van de kandidaten houden. Dat kan ervoor gezorgd hebben dat sommige molacties op het eerste gezicht niet effectief of logisch lijken. Maar vanuit dit extra doel misschien wel verklaarbaar kunnen zijn.

Alles word ook verband getrokken. Molt ze te opzichtig dan is ze ''te duidelijk'' brengt ze een beetje geld in de pot dan is te ''kandidaats''. Soms voelt het net alsof het nooit goed is. Realistisch gezien heeft ze alleen 3 keer echt geld opgebracht, waarvan 1 keer het maar 134 euro was. Je moet ook als de mol mensen proberen op een verkeerd spoor te zetten. Dat heeft ze zeker met Sahil en Thomas gedaan.

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #713 Gepost op: 20-02-2022, 14:11:46 »
Ze is op veel momenten de grootverdiener hoor. Die millies en mollies ook… afl stemmen.. ze verdient veel te veel.
We kunnen wel elke keer excuusjes verzinnen voor haar maar de niet kim verdenkers hebben gewoon gelijk.
En volgens mij zitten wij allemaal op haar vanwege n andere reden die we niet los kunnen laten. Incl myself

Jij hebt het seizoen met Merel Westrik niet gekeken begrijp ik?  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #714 Gepost op: 20-02-2022, 14:13:12 »
Nee? Fresia en Kim kijken elkaar aan het moment dat er naar 2 groepjes gevraagd wordt en boksen met elkaar. Hiermee wordt de indeling eigenlijk al een soort van gemaakt.

Oeps, dan is dat een moment voor de opdracht natuurlijk al. Had ik niet aan gedacht, ik ben de losse opdrachtfilmpjes aan het bekijken voor de overzichten. ::ok::

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #715 Gepost op: 20-02-2022, 14:15:06 »
Jij hebt het seizoen met Merel Westrik niet gekeken begrijp ik?  ::rofl::

Merel kreeg hetzelfde kritiek als Kim nu. Het probleem is dat regelmatig een kandidaat of kandidaten minder geld ingebracht heeft dan een mol.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #716 Gepost op: 20-02-2022, 14:20:42 »
Merel kreeg hetzelfde kritiek als Kim nu. Het probleem is dat regelmatig een kandidaat of kandidaten minder geld ingebracht heeft dan een mol.

Bij Merel was al voor de ontknoping (heel) duidelijk in welke opdrachten (laserproef, en de proef waarin ze de juiste enveloppe trekt) ze heel wat geld uit de pot haalde (afl 10), waardoor de echte balans natuurljk een ander verhaal werd. Dat heb ik met Kim dit jaar helemaal niet.
Dus wat mij betreft, niet te vergelijken.

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #717 Gepost op: 20-02-2022, 14:22:14 »
Merel kreeg hetzelfde kritiek als Kim nu. Het probleem is dat regelmatig een kandidaat of kandidaten minder geld ingebracht heeft dan een mol.

Ja precies mijn punt. Follow the Money is al jaren aan inflatie onderhevig.

De niet-Kim verdenkers hebben ook wel erg veel vertrouwen in de productie. Nadat ze al meerdere keren 'de fout' in zijn gegaan bij het maken van makkelijke hints naar de mol. Wie is de Mol zal altijd een spel blijven waarbij de makers met hun hints op het randje van too easy, too hard zitten. Leuk ook dat Rik heeft gezegd dat dit het beste seizoen is dat hij heeft gepresenteerd, maar dat zegt ook helemaal niks. Beetje off-topic, maar zeer recent nog naar het nieuwe seizoen van Dexter zitten kijken die de zure nasmaak van de originele finale moest wegnemen. Hierbij zei de maker ook dat het het beste is wat hij ooit heeft geproduceerd. Nou dat draaide ook uit op een fiasco.

Ergo. Je moet niet teveel uitgaan van wat de productie al dan niet zegt. Ze monteren het programma ook al jaren kapot en de opdrachten worden er ook niet beter op.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #718 Gepost op: 20-02-2022, 14:33:35 »
Ik ben het met FS wel eens hoor, ze verdient wel veel en zo te zien onnodig, dat verdient ook verklaring.

Ik zie wel dat er enorm geknipt wordt in de edit. Zoals die vraag BIJ Fresia...... ja...... die sloeg op Everon. Is erin geknipt. Heel vals, ja.

Ik denk ook dat Kim-Lian de bandiet schoot maar ze laten Everon doorschemeren. Maar Fresia wordt opeens massaal als mol verdacht, lol.

Als je IETS van Kim-Lian kan zeggen is zoals Heinz ooit benoemde de term Productieassistent. Man och man. Gisteren ging Rik al even de kandidaten langs en noemde zelf al het woord voorkennis. En dit

Heb de indruk dat de kandidaten elkaar beter konden zien op de foto boot opdracht dan wij hebben kunnen zien. Thomas vaart achter Laetitia langs, Everon en Leatitia zien Fresia
HET opmerkelijke moment was hier Kim-Lian die de move maakte "I see you". Zo typisch aflevering 10 gehalte. Geen van de andere kandidaten 'helpt even' de productie. Kim-Lian is in vaste dienst.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #719 Gepost op: 20-02-2022, 14:40:49 »
Ik ben het met FS wel eens hoor, ze verdient wel veel en zo te zien onnodig, dat verdient ook verklaring.

Ik zie wel dat er enorm geknipt wordt in de edit. Zoals die vraag BIJ Fresia...... ja...... die sloeg op Everon. Is erin geknipt. Heel vals, ja.

Ik denk ook dat Kim-Lian de bandiet schoot maar ze laten Everon doorschemeren. Maar Fresia wordt opeens massaal als mol verdacht, lol.

Als je IETS van Kim-Lian kan zeggen is zoals Heinz ooit benoemde de term Productieassistent. Man och man. Gisteren ging Rik al even de kandidaten langs en noemde zelf al het woord voorkennis. En dit
HET opmerkelijke moment was hier Kim-Lian die de move maakte "I see you". Zo typisch aflevering 10 gehalte. Geen van de andere kandidaten 'helpt even' de productie. Kim-Lian is in vaste dienst.

Ik denk persoonlijk dat dit seizoen beter zou zijn als ze dit jaar geen hints erin hadden gedaan.